když si koupíš Fko po doktorovi z německa co má 50k 530d nebo 730d najeto tak to bude jistě fungovat (nesmí to bejt chirurg ovšem) ...
základem je jezdit s lehkou nohou na pohodu dálky a neblbnout po městě ...mít prostě naftu jen na trasu delší aspoň 15km a ne na cukačky pár km po městě kde se zanáší filtr a odjebou vstřiky a čerpadlo bude čekat na svoji příležitost kdy tě zahrne láskou a šponama
A taky kvalitní naftu no pak to jistě s prevencí vydrží v pohodě viz M3maniac. Vsadím boty že kilopade až 200k tímto stylem dá v pohodě s normálním servisem co k autu patří.
Takovej kurevtor odjebe i e65ku bezproblémů tam je to prostě marný ten stím lítá jak šílenec a zkouší co auto vydrží.
Takže základ je jaký jsi řidič ...zda klidný pohodář co chce mít vše v cajku a autu dopřeješ kvalitní palivo a údržbu a preventivní kontroly nebo jsi bordelář a hovado kterému auto nevydrží ani rok pohromadě.
Ta M3maniakova 7ma je krásná mít kilo bokem pro strýčka příhodu na servis během pár let a klidně to další roky může pěkně sloužit a fungovat pokud se bude pokračovat v údržbě a kvalitní palivo i rozumné chování k autu tak bych se toho nebál.
Samozřejmě můžeš mít i e65 ale pokud chceš něco novějšího už bych raději 730d nebo 740i než 530d, 7my jsou o něco kvalitněji dělané než 5ky.
Vybral bych si mezi těmito dvěma motorizacemi osobně 730d nebo 740i. A jelikož mám raději benzín asi bych koukal po něm. Zase rozdíl ceny je takový že se dá vzít 730d a zbytek bokem na případný servis kdyby náhodou. Je to na každém co chce. Ale máš možnost přemýšlet dokud auta nejsou prodané.
Jinak nikdo tu nemáme věšteckou kouli vše co jsem psal se musí brát s nadsázkou.
I auto v dobrém stavu bude chtít bokem 50k na případný servis stím se musí prostě počítat u těchto luxusních aut.
Výhoda je že obě auta zde na bazoši mají čitelné majitele a dlouholeté klubové členy a nic by ti nezatajovali jako 95procent autobazarníků v ČR...