Stránka 3 z 5

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: stř 15.05.2019 15:28
od Itchythefirst
JaraX nema jinej nick, obcas sem zavita bez prihlaseni. Nize je neco malo k prispevkum z predchozich stranek. Rad mu to sem postnu, kdyz uz ma zrusenej ucet :-)


Zpráva od JaraXe
Tannere nevím kde se trh nasytil, ale já pořád čekám na termostaty, tak mazej vyrábět.
Já když to tady vidím tak absolutně nechápu kam to došlo. Je vidět že jsem hodně lidí sral, protože si nechcou nechat poradit. Tady na klubu jsem vlastně působil jako strašně zlej člověk, kterej všem jen nutí to svoje. Škoda že mě ti lidi neznaj osobně, škoda že jsem jim nemohl říct. "hele, a znáš sedmu? Pojd, jdem se projet" zrovna včera mi přijel kupec na 645ci, hrozně v pohodě pán, byl ze šestky nadšenej, ale já jsem mu říkal že to je krám co nehraje, vrže, atd. a pan to furt nechápal a říkal že to nemužu přece srovnávat se sedmou. Tak jsem ho svezl v tchánové Individual 750Li LPG caramel za 11k euro, no a pak když jsme vystoupili, tak mi pán říká, tak ted už naprosto chápu proč na šestku nadáváte. Samozřejmě on nechce sedmu, z reakcí podvozku a řízení 6er s DD byl naprosto unešenej, jak si zas užíval to že měl radost jak malej kluk. A fakt jsem rád, že jsem tomu člověku mohl ukázat obě ty auta, i když si je třeba nekoupí. Pánovi jsem se víc jak hodinu věnoval, ukázal jsem mu jak děláme na 760Li Individual na motoru, přece jen rozdělaný V12 se nevidí jakže den, jak vedle děláme 750i Individual gufera, a ještě M5 E60 která dostává plnou péči. Pán odcházel spokojenej a já se vrátil k práci ještě spokojenější, i když to akorát stálo peníze a čas. Pán má kamaráda co servisuje a doporučuje E60 530D, ale shodli jsme se na to "proč by jsme si to měli koupit" tam není ani ta radost šestky, ani komfort sedmy, ani taková ta přímočarost 3ky, ani radost z 5ky s V8. Prostě BMW zbavený většiny nejlepších věcí co BMW umí, i kdyby se to nesralo. I Když pán si teda užil, koupil E46 330d, za 14 dní mu sežrala vířivé klapky, když se dal druhy motor, tak mu za krátkou dobu uchcal vstřik tak že naplnil válec a dělal se znova komplet spodek. Já jsem měl taky naftu, TDSo, bylo to super auto, načipovalo se to na 190PS, posunul se omezovač o tisíc otáček nahoru a byla to fakt pila, pak jsem se svezl v sériové 325i a šel jsem brečet, ta 325i i tak byla uplně jinde, prostě větší rozsah otáček, zvuk atd udělali svoje. A ted přijdu tady na klub a vidím, jak lidi ladí zvuk nafty, což logicky nikdy nepůjde, zní to max jak nějakej strašněj vysavač, já to moc dobře vím, taky jsem ho ladil u svojí nafty, měl jsem tam jeden tlumič, druhej tlumič, rezonátor, všecko se zkusilo a furt to byl vysavač, což zněl hůř jak motorová pila, natož tříválec. A pak se na BMWklubu dovím, že 6válec je přece kultivovaný motor, že to není žádnej sakra čtyřválec a že 6R nafta má kurva zvuk, že M5 V10 se může jít klouzat ,a že 3 válec má hrozný zvuk.


Nikomu jsem nikdy nic nenutil. Nemám důvod ani potřebu, chci jen lidem otevřít oči a ukázat cestu, protože lidi neví, že sedma je mílové kroky daleko od 5ky (E65 vs E60, ne F), a že V8 benzín je jinde než nafta byt osmiválcová. A pokud si lidi chcou koupit F10, at si ji koupí, ale myslím že by se na bmwklubu měli dozvědět že je to poměrně poruchový auto, problémy jednotlivých motorizací, a taky to že už to nemá jizdní vlastnosti E60, zdaleka nemá komfort E65, a tak hlavní důvod proč si to koupit je vzhled auta, společenské postavení, a jízdní asistenty, ale rozhodně ne spolehlivost, náklady, nebo jízdní vlastnosti a pokud to ti lidí ví, tak at si to koupí, a nemám s tím problém. Kamarád souložil s nějakou holkou doprdele, a no a když skončil tak se divil že měl ptáka od hoven, no hold mu to asi nikdo neřekl :D :D :D. Minulý týden tu byl pán s G11, kterýho jsem vyhodil, (M4ZZY k tomu třeba něco napíše), chtěl po mě vyměnit náplně, zaprvé odmitám dělat naftu, za druhé odmítám dělat G11, tydle auta maj jezdit do autorizáků, a prostě nechci tu mít auto v tržní hodnotě za 1,5 koule a řešit že to někdo ukradl, spadla na to taška od souseda ze střechy, nebo to mechanici odřeli abych pak vydělal 5k, týden na to volal borec zda mu vyměním na G11 čelní sklo, kdo někdy kupoval čelní sklo v BMW, tak ví, že mu dají holé sklo do ruky, žádná krabice ani přepravní box, sklo ve folii, už vidím ten adrenalin jak si vezu sklo za 50k do dílny a pak tam někomu vyletí ořech z utahovačky a já budu 2 měsíce dělat jen na sklo a když se to nahodou povede, tak vydělám 5k, děkuji nechci. No a ten pan s G11 na náplně mi pak řekl at mu seženu E65 a servisuju, tak jsem řekl že to je nesmysl, proč by si měl kupoval E65, když má ted G11, vždyt nejezdí dlouhé trasy, tak nevyužije většinu výhod E65, v jeho věku možná ani moc nadšeny do toho aby s tím nějak lítal, no a akorát by to byla ztráta společenského postavení. Pán říkal že tomu je jedno. Že klidně by do E65 šel.
Ale to jsme zase u toho vyjadřování emocí na klubu, kde to prostě nejde poznat jak to myslím, možná se ještě neumím vyjadřovat. Sranda je že se ted skoro každý den setkávám na klubu jak někomu někdo poradí špatně a málo kdy ho někdo opraví :D
Pape Bawo mi před pul rokem psal že chce F15, já jsem mu říkal at si to nekupuje, že jsou to poruchová auta, a že tam není pořádný motor, jediny co se dá koupit se zavřenýma očima je N55 a uplynulo půl roku a je to tady
Zdar všeci, poslušně hlásím, že má X5 dostala chuť na olej :shock: Najeto 100K ........ wtf :?: :!: :?: :!: Co se mohlo pos... ? Motor N55 býval přece v pohodě ne? Bere tak deci na 100, zjištěno včera, černý lauf a hláška na BC " dolij litr oleje vole" mě dost zaskočila. To nežrala ani předchozí E70 v ropě, ta začala až ve 240Tkm a vzala deci na 3000km.
Jsem zdrcen. :| .
Zítra jedu 250 km, tak se na to ještě zaměřím, třeba to byla nějaká chvilková indispozice. Ale spíš ne, co? To se snažím jen tak uklidnit.
Co teď kudla s tym?
... a vyznavači benzínu mlčí :oops: :lol:

Vítejte na klubu kurevtor vs filozof, plodná diskuze kde kurevtor nepozná naftu od benzínu a a filozof je dohromady 3ma autama a z každého je uplně unešenej, i když je to neobratná krabice. BTW ta diskuze mě taky pobavila, jak je výkon u AMG zbytečny a je to tak na okruh, protože ML je idealni okruhovka.
Těžce nesouhlasím s filozofií RomanaM3 že by jsme se měli vzájemně podporovat, a rozmlouvat někomu nějakou čorku 530D kde někdo přerazil vin, nesedí žádná výbava s vinem a všechno se na ní sere, je blbost, že mu máme pomoct, stejně jako někomu se zástavbou motoru kdy auto nebude moct na cestu nebo se složením dvou vraků E65 do třetího drahýho vraku. Jako já s tím nemám problém, těm lidem poradit, rád jim poradím, ale první jim 5x řeknu že to nemá smysl. Mě třeba denně volaj lidi s naftou, a denně jim radim co maj dělat, ale servisovat to odmítám. Bohužel BMW přestalo umět dělat motory, dneska nemají fakt jediný dobrý motor a lidi co si pak koupí třeba n53, N47, N63 a podobná hovna mi pak volaj "ale vždyt jste říkam že mam chtít benzín, jaktože se to pokazilo" trošku jiná je situace u N54,N55, n74 které aspon jedou, tak z toho člověk aspon něco má.
Takže se tu mějte hezky, hádejte se o nesmyslech, kupte si naftovy pětky protože si myslíte že to pojede ferrari s komfortem rolls roycu, za chvilku tady bude škoda forum, kde lidi píšou jak s 1,9 tdi pojeli M5ku, že jela do kopce 80 a nemohla víc protože řidící jednotka musela počítat jiskru pro 10 válců.

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: stř 15.05.2019 17:01
od Stepan1
To s tou řídící jednotkou na konci mě hrozně sejmulo :lol:

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: stř 15.05.2019 17:39
od mobilman
Zdravím: To Filozof ohledně toho sníženého termostatu z USA jen clo vyšlo na 1001,- Kč to je asi půlka termostatu, za týden to bylo v Praze a týden trvalo proclení. Škoda, že Tanner neprodává - byla by to úspora času. :D

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: stř 15.05.2019 17:41
od mobilman
ještě dodatek mimo clo ta půlka ceny byla doprava - zadarmo do ČR neposílají.

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: stř 15.05.2019 18:00
od soukupadam
Ale Tanner přece prodává

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: stř 15.05.2019 18:02
od Filozof
No jaraxi z amg ikdyž krabice Ml s 510hp jsem byl nadsenej ale je to krabice jak říkáš a rozhodně na okruh nepatří.... nevím někdo tam psal že ano ale možná myslel coupé apod.

Velká Škoda že jsi lidem nevysvětlil pojem sportovní limuzína či limuzína se sportovním charakterem. Jinak ano chápu že alpina je tomu nejblíže akorát to někdo stále nedokáže pochopit jak to automobilka zamýšlela a mě to nebaví dlouhé dny rozebírat když bys to ty par větami osvětlil.

A jinak zrovna u toho MB ml si dokážu představit naftu ale např sko s benzínem.

Pro mě ten motor v SUV nedává smysl spíše se hodí do coupé nebo ska.
Stejně se vyjádřil před časem v top gearu clarkson když testoval 3obludy suv na benzín ze je to nesmyslný.

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: stř 15.05.2019 18:53
od TANN3R
mobilman píše:Zdravím: To Filozof ohledně toho sníženého termostatu z USA jen clo vyšlo na 1001,- Kč to je asi půlka termostatu, za týden to bylo v Praze a týden trvalo proclení. Škoda, že Tanner neprodává - byla by to úspora času. :D
Já prodávám, Jarax neprodává (resp. jen svým zákazníkům na servisu) :D
Pokud vím, tak po mě nikdo tady termostat za poslední dobu nechtěl, i sem se díval na SZ.

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: stř 15.05.2019 19:57
od Michal595
Ja som chcel pred par mesiacmi:)))

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: stř 15.05.2019 20:34
od cheater
Tak ono se to asi moc veřejně neví že Taner dělá ty termostaty. Já na to narazil náhodou při pročítání fora, určitě je to lepší možnost než posílat z USA, kde není zaručený že bude termostat snížený a vyšel mě i o půlku levněji. Takže TANN3R :respect:

A že je TANN3R druhej Jarax??? To je snad jedině dobře ne? Protože to jsou lidi co mají co říct oproti lidem co si na ně hrajou. I když s některými Jaraxovo názory nesouhlasím, tak zrovna od něj (když se tu řeší ) mi nějaký urážky, výtky vadí nejmíň a i se nad tím zamyslím.
Moje pocity tady na foru jsou takový že většina lidí chce E65 jen proto že jí má Jarax a doufají že budou moct k němu na servis, ale to jsou jen moje pocity. Možná to je ta špička ledovce že lepší bmw už nebude, ale to přeci neznamená že si že budu uznávat jen E65 a nic jinýho.

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: stř 15.05.2019 23:08
od petr3141
Pokud se řeší JaraXův extrémismus, tak by myslím bylo fér spočítat, kolik lidí jezdilo z nejrůznějších důvodů v 5er nebo v jakékoli naftě, vlivem JaraXe zkusili 7er (v té správné motorizaci :) ) a následně:
a) jsou spokojení, k 5er/naftě se nevrátili a jsou JaraXovi vděční, že jim ukázal alternativu
b) vrátili se zpět k 5er/naftě s tím, že je JaraX debil

Fakt by mě zajímalo, kolik lidí patří do b). Podle toho, co tady čtu, tak a) výrazně převyšuje b). Vlastně nevím o nikom, kdo by patřil do druhé skupiny (to ale nemusí znamenat, že nejsou :) V 7er sekci se dá očekávat, že budou spíš převažovat fandové).

Myslím, že JaraX má v BMW tolik naježděno, že dokáže objektivně říct, že hodně majitelům 5er by 7er udělala lepší službu. Tak radí a vysvětluje (a za to mu patří velký dík!). Podle mě hodně lidí jezdí v 5er z neznalosti, pak jsou takoví, kterým v pořízení 7er brání psychologické důvody (tzn. nechci vypadat jako ..., doplňte si každý podle svého gusta :) neříkám ale, že to není validní důvod) a nakonec jsou ti, kteří mají vyzkoušené oboje, ale prostě jim 5er sedí víc, nebo musí mít kombi.
Připadá mi, že se JaraX vytrvale snaží "vzdělávat" první skupinu, bez úmyslu něco vnucovat druhé a třetí skupině. Což ale třetí skupinu stejně sejří (a část druhé skupiny, která si nepřizná pravý důvod, taky :))

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: čtv 16.05.2019 06:44
od kawaman
Přidávám sem zprávu od Jaraxe.

Jarax: Tak a dost!
Nemám nic proti tomu že někdo nesouhlasí s mýma nazorama a dá to tady najevo, dokonce jsem za to rád, každej jsme jinej, máme jiný priority apod. Ale pomlouvat mě tady a kopat do mě na základě nějakých lží, výmyslů a neověřených fakt, to už mi fakt vadí a ted už se fakt musím bránit.
Viz Zdann01, nevím jak jsi jako přišel na to že mám 2x E65, já mám 1x E66 a 1x E65 a tu mám jen proto že byla naložená výbavou a stála 3000 euro, jinak bych si ji opravdu nekoupil, ale pořád lepší E65 jak žádná sedma, nemám nic proti E65, mám zákazníky pro které je to určite lepší volba, např pesa, který prostě jezdí neuvěřitelnou pilu a long by pro něj byl těžkej, i když on chce další sedmu longa a já mu to rozmlouvám, při jízdě na limitu kam se určitě 99 procent lidí tady na foru nedostane ale pesa jo je ten long prostě už těžkej na prdel. Jinak je prostě dlouhá sedma uplně jinde v komfortu jak pro řidiče, tak pro posádku, ale to už je tu 100x. Minulý týden jsme byli s rodinkou v Maďarsku až na jihu, hnědou 745i (jelikož jsem prodal nějaké díly z mojí sedmy zákazníkům :D), no a prostě s těma děckama je ta krátká sedma dost na prd, žena je zvyklá mít u dětí tašku s jídlem, za sedačkami samozřejmě prd místa, všecko se muselo 10x přehrabat, než se něco vytáhlo, malej je ještě ve vajíčku a to je dost rozměrny, takže se jeden člověk ve předu musí uskromnit a nemůže si posunout sedačku dost dozadu, prostě cestování longem s dětma je uplně jiná liga. A pokud bych měl jet delší trasu sám, vždy radši longem. Jinak na tu hnědou sedmu už mám několik potencionálních kupců, kteří jen čekaj až kývnu na prodej, já zase čekám až se objeví vhodný long, který bych ju nahradil, protože najít vybaveného longa aby nestál 300k už chce čas, krátkých je podstatně víc. Takže tě prosím zdanne, pokud nemáš fakta, tak nepomlouvej. Prostě long je jinde, ale vše je otázka ceny, pokud by byla za 40k E60 545i tak si to taky koupím a vlastně klidně i 535D, chystám se i na F01 750, až prostě spadnou na 100-150k, což už nebude dlouho trvat, tak si to koupím, až to bude mít první závadu dražší 10tkč, tak to rozeberu na díly a vymalovaný.
Klimson:
Snejk už to vzdal, třeba se vyjádří on sám, ale prostě říkal, že lidem doporučí sedmu, jednou jim to řekne, nechcete to, kupte si co chcete, mě to je jedno. Já si myslím že tady na klubu jsou desítky lidí co mají sedmu díky mě a jsou rádi a za každého z nich jsem rád. Pokud teda jsou spokojení se svou volbou, pokud ne, at sedmu prodají.
Nekoupil jsem si Chervolet ale Chrysler, a to jen proto, že to je 6místné auto, kterým prostě potřebuju vozit 6 lidí, a to jaksi v sedmě nejde, i jezdit v sedmě v 5ti lidech je nesmysl. Navíc ten Voyager stál 60k s LPG, benzínem, automatem, kůži, full limited výbavou, 2x sadou kol s novýma gumama, brzdama apod, prostě poservisované auto co nic nepotřebuje a jen jezdí,a prostě koupit sedmu co nic nechce za 60k je nesmysl. Takové kusy jsou od 250k a objeví se jen vyjímečně. Za 150k jde koupit pěkná E65, ale stejně člověk udělá LPG a další věci a je v top +100k. Jinak jsem Voyagera nekoupil jako žádné rodinné auto na vození dětí, na to bohatě stačí sedma a plně nám vyhovuje, kočárek i obě děti se tam vlezou, jen jak jsem psal, long je na to mnohem lepší volba. Takže tě prosím klimsone, když nevíš na co to auto mám, tak tady nepiš lži a nesmysly. Ale i tak jsem rád že toho Voyagera mám, odvozím si tím díly, když jsem vozil v sedmě třeba nárazník, tak i když jsem měl to měl vyložené hadrama, tak mě to prostě trhalo srdce. A vůbec nemám problém s tím že si někdo koupí k sedmě nějaké auto, klidně Zafiru, to je zrovna dobré auto, takže bych byl rád, kdyby jste tu nepsali kokotiny typu „kdybych napsal že mám zafiru jarax by mi řekl že je to mrdka“ není to mrdka, je to obyčejný auto, pracovní, sedma je přece jen jinde, v komfortu, hudbě, podvozku. A to že někomu nestačí sedma s dvouma dětma, to je čistě jeho věc, někomu nestačí ani ten Voyager a jinýmu stačí třeba 6er ( i takových zákazníků pár mám, co mají 1-2 děti a jediné auto co mají je 6er). Já si to teda neumím představit, klimson si zas neumí představit, že by měl s dvouma dětma jen sedmu, já si neumím představit že se hrkám Voyagerem nebo Zafirou někam do Maďarska. Jinak žena jezdí Voyagerem s dětma jen když doma není žádná jiná sedma, pak prostě bere Voyagera, obě cabria jsou s dětma otravný, hlavně je tam nasoukat.
Tanner si blíží na urovni JaraXe? To je zajimavý tvrzení na to že ho vůbec neznáš, Tanner je velkej odborník strojař, a to fakt machr, a o spoustě lidí ví mraky věci, ale nedělá servis pro lidi, krom pár lidí, a troufám si říct že není zdaleka takovej srdcař jako já, jak sám psal, ani sám ted žádné BMW nemá. A třeba o elektrice v autech nemá moc ponětí, a nedovedu si představit že by měl třeba servisovat někomu E65 (jakože full servis, né že na tom něco udělá). Navíc má uplně jinej přístup k lidem než já. Ale opakuju, todle není pomluva, jen si myslím že to tak je, pokud si Tanner myslí něco jiného, at to napíše.
LPG umí dobře v Ostravě? To víš že ho umí, nějak to tam namontují a ono to jezdí, ale zkus si porovnat ty montáže, neříkám že to je špatný, někomu to stačí, že má o 20l menší nádrž, přepínač v palubce, tankování s redukcí, kabeláž pohozenou, vstřiky vyvtrané na motoře, kdy mu dáme pěkně požrat špony z hliníku(o tom jsem měl nedávno docela zajímavou diskuzi s hlavařema,jak se to krásně napíká na ventily). Ale prostě to funguje, kluci v HLpropanu jsou fajn, mám je rád, spolupracujem, možná si někdo vzpomene jak znepojízdnili jednu E65 a řešilo se to tady na klubu. Každopádně si prostě myslím že my jsme uplně ale uplně jinde, ale opět je to každýho věc. Jejich LPG jezdí, funguje, ok.
Diagnostiku umí hodně lidí, nevím teda kolik dobře, protože k diagnostice potřebuješ i mechanické zkušenosti, nestačí umět diagnostiku. Mechanické práce udělá spousta servisů, občas ti k tomu naučtujou pár litrů oleje navíc, nějakou tu váhu vzduchu, nebo termostat, však to zákazník nepozná, nějak se to namrdá. Podle toho co mi sem jezdí za auta, se za 90 procent servisů v ČR stydím a osobně bych si dal auto pouze k sobě, Snejkovi, pak ještě Maduovi(autopupík) s tím že bych asi ale musel nějaké špeky dodat sám, a asi i něco nastudovat a poradit jim, ale jsou šikovní a seriozní. Docela se mi líbí i MattyXův přístup, pro Mkaře, 335i apod super, ale se sedmou bych za ním asi nejel. Se schválně podívejte tady do referencí, když je tolik šikovných a schopných lidi dělat BMW, jaktože tu nemaj sekci, to k ním žádnej klubák nejezdí? A nebo jim nechcou psát kladné reference a napíšou jen ti co jezdí ke Snejkovi, JaraXovi, Autopupík apod. U nás si myslím že obrovská výhoda je v tom že u nás dostaneš vše, od dodělání výbavy, servisu, LPG, mechanických prací, lakýrníckých, diagnostikých, prostě nemusí jet do Ostravy na LPG, do Prahy na diagnostiku a do Brna vyměnit rameno. Schválně kolik lidi tady v republice ti na sedmu dá sníženej termostat? Udělá standklimu, dodělá webasto, ACC, DVD changer, upraví výfuk s origo BMW tlačítkem, udělá LPG s origo BMW tlačítkem? A vlastně vůbec kolik lidí ti tady v té republice nenaleje do benzínové BMW 5W30 bez toho abys mu to předem řekl nebo nastudoval na internetu? Kolik lidí ti tady vyřídí pojistnou událost, od toho že ti dá E65 jako náhradní auto, přes to že promáčklou bočnici opraví PDR metodou bez vyřezaní poloviny auta, po to že vyřídí veškerý jednání s pojištovnou? Kolik lidi tady v republice koupí sedmu na díly v barvě tvojí sedmy, protože jsi tvoji sedmu zrovna vzal o svodila z obou stran a na vrakáči chcou za díly nesmysl? Já si moc rád nechám poradit kde takové věci dělají, dá se jim věřit, navozím tam auta mých zákazníků, vezmu si z toho 10 procent provizi a pak uspokojím mnohem víc zákazníků a ještě vydělám víc peněz. Doprčič vždyt tady 90 procent mechaniků jen zkouší bez znalostí nějaké opravy. Velkou nevýhodou servisu u nás jsou čekačky, ale s tím bohužel nevím co udělat, jedině opět nějakou selekci, např přestat dělat cokoliv jiného než sedmy, nebo nevím prostě, ale zase E90ky apod mě docela baví a nechtěl bych o ně přijít, horší je to s X5kama, to už mechanici hodně nadávaj jen to vidí ve vratech. Pokud by někoho napadlo jak se z toho vyhrabat, budu rád, ale v poslední době už nevím co těm lidem říkat, at sem nejezdí.

Tak tu prosím nepiště lži, typu jarax má 2x E65, a koupil si Voyagera aby mohl vozit dvě děti apod.
Petr3141, plně s tebou souhlasím, snažím se lidi jen vzdělávat, nic jim nutit, i když chápu že to někdy je otravný.
Simaja: to mě mrzí že lidi ztrácí vlastní názor, vždyt lidi by si měli auta kupovat podle sebe a sedmu si koupit protože ji u jaraxe zkusili, né proto že jim to jarax řekl. To je sakra špatně! Tak jak odemě kdysi chtěl koupit sedmu, a já říkam „vždyt nevíš v jakym je stavu“ „to je jedno, po tobě bude skvělá“ aha, dobře. Proto se snažím být vždy max upřímnej, lidem co chcou 3er, 6er, Xer tak je svezu i v sedmě, at ví alternativy, lidi co chcou Zko, zase svezu v 6er apod. a pak at si koupí co chcou.
Já sakra nejsem žádnej zlej člověk co vám chce rozbíjet hračky, já vám chci jen ukázat co jsem objevil.

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: čtv 16.05.2019 07:28
od mcfil
Tak jsem si to tu pročetl a říkal jsem si, že se nebudu vyjadřovat. Ale tak nějak mi to nedá a napíšu svůj názor. První BMW jsem si koupil e36 325i v roce 2002. Pak tam byly další auta včetně M3 (kterou jsem debil nikdy neměl prodávat). Za celou dobu jsem vlastníl jen jedinný diesel 330d a diesel už nechci ani vidět. No a poslední auto byla 200kw 530i s větranýma komfortama, komplet v M paketu, HUD a já nevím čím vším ještě (nebo vím, ale kdo se s tím chce psát). No a teď k Jaraxovi, ať je jaký chce tak za
1. tady na foru přes písmenka si od něj člověk něco přečte a přídá si k tomu nějakou emoci na základě svých zkušeností a svého nastavení. Tak to prostě je.
Kdo se s Jaraxem kdy setkal tak bude překvapená jak vstřícný je to člověk. Jak se dokáže podělit. Přijedeš má práci a povozí tě autama i když tě předtím v životě neviděl. Pokecá s tebou (a to je hodina sem hodina tam) a čas a práce mu stojí a neřekne ti ani o korunu. Určitě i on dělá chyby (kdo taky ne), ale přínos pro komunitu a pro toho kdo chce poslouchat nebo naslouchat je obrovský. Nehledě na to kolik peněz a trápení mu taková projížďka před ušetří.
2. Jarax říká svůj názor a když se zeptáš proč tak ti ho i podloží argumenty. Nakonec ti, ale řekne. Kup si co chceš, v jaké výbavě chceš, protože pro mě je důležité to a pro tebe ono (třeba já chci odvětrávání a pro něj je to úplně k hovnu) a budeš v tom jezdit ty ne já.

Loni jsem byl u něj a přijel jeho kamarád s čerstvou 645i. Já byl hotovej za jaké peníze se dá tak krásné auto sehnat. A pak jsem se povozil v jeho 745Li a 750Li a zamiloval se. I když je to asi nejméně hezké BMW za posledních 50 let, tak prostě jízda super.

Nedávno už bych měl koupenou 750Li ve výbavě černý interiér, který mi nikdy nevadil, ale díky návštěvě u Jaraxe (který mi to nabídnul ať si přijedu vyzkoušet a ujasnit) a poznám sám jaká výbava atd a hlavně ty rozdíly (club, merino, nasca, masáž, odvětránií apod.) Vše zadarmo s nadšením. A vylezl jsem a prostě chci merino platinum. Jinak už bych měl koupenou club nebo nascu v černé, ale při pohledu na platinum bych plakal. Taková z hlediska užitné hodnoty píčovina, ale pocitově úplně jiné auto. To samé u výbavy. Hodně lidí by si něco koupilo, ale kdo má např chudší podvozek a pak s adaptive drive tak nevěří a prodá to.

Takže to jak dokáže ušetřit peníze a trápení druhým a protože se to neustále opakuje tak se ani jeho reakcem nedivým.

Možná je to mnou, že mě reakce pres písmenka celkem nechávají chladným a nepotřebuji si přes ně honit ego.

3. A teď si vemte jak zde odpovídal. Kolik svého času tomu musel věnovat. Spíš tomu se divím a řekněme si kdo by to dlouhodobě dával a měl na to nervy. Takže to, že má někdo jiné názory je fajn, ale za mě nějaký hate není na místě.

4. Těch aut mu prošlo rukama opravdu mraky a nevlastnil jen 7, ale I 3, X5, 6. Jezdí nas testovací dny nových BMW kde ho I zvou takže má skutečně s čím srovnávat a rád ti to I popíše ty rozdíly. Jen třeba ne hned (když nemá čas) nebo tak jak by sis představoval.


Myslím, že kdybyste ho poznali tak mluvíte úplě jinak. (A to pozor. Nejsem žádný jeho kamarád a přijel jsem za ním jen na radu s bývalým vozem - podotýkám 530i - které nechce dělat). A viděl jsem se s ním tak všehovšudy 3x.

P.S. byl jsem u něj druhý den po tom co si dovezl Chryslera a když to ukazoval (myslím, že přijel Tanner) tak se u toho tetelil jak malej kluk, stejně jako když mluví o sedmách, m5 apod. Ale jestli si dobře pamatuji tak říkal, že to koupil, aby měl v čem vozit hlavně díly. a za těch pár kaček (tuším 60k) to auto bylo mechanicky super.

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: čtv 16.05.2019 09:45
od Hanz
Kdo ho zná, ví na čem je, kdo ho nezná, může hodnotit jak chce, ve finále skončí buď u nějakého lepiče/pokustóna nebo u něj (pokud je z dojezdného okolí)...

Já si třeba koupil Saaba, protože se mi to auto vždycky líbilo... ale nejspíš jej prodám, protože dělat vše sám už nemám čas ani prostory... a servis? Jedním slovem "tragojeb" - tragédie a ojeb... V Praze jsou asi tak 4 servisy...
A) se tváří profi a férově, ale prostě tam jezdíte, platíte a z auta pořád teče olej, opravy/úpravy neřeší stav...
B) je asi srdcař, který zaměstnává lemply, takže dlouhé doby, auto opatlané, opravy domrvené, přístup typu co byste nechtěl, no tak to zase přivezte...
C) profitář a lama, kde je vidět šup sem, něco málo podělat a auto zpátky, poflikované... rady nepoužitelné, vše je "vlastnost" auta...
D) starej borec, který nepoužívá kalendář, má divnej přístup k lidem, naživo ok, ale kdo má čas se tam drbat přes půlku města, aby se objednal?
Takže buďme rádi za JaraXe, Snejky apod ;)

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: čtv 16.05.2019 09:55
od soukupadam
Tak Jarax uz je jednou nohou zpatky, kdyz se zapojuje pres prostrednika do diskuze.

S tou g11 pobavil. To bude jezdit do autorizaku aby to po skonceni zaruky mohl zacit davat do kupy. Je videt, ze mysli i na budoucnost.

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: čtv 16.05.2019 10:42
od jazet
Tvl modi zamknete tohle téma. O ničem.

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: čtv 16.05.2019 11:52
od vita11
Tak sem nelez

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: čtv 16.05.2019 13:30
od jazet
Teď si mi to teda natrel. Asi ti ve výkonný rade nevysvětlili rozdíl mezi tématem 7er a pokec.

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: čtv 16.05.2019 13:40
od mcfil
Mě osobně přijde, že na naší scene Snejk, Jarax a další k 7er neodmyslitelně patří.

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: čtv 16.05.2019 17:14
od m4zzy
Taylor Swift to zpívá docela přesně, Haters gonna hate hate hate a nic se s tím neudělá. Některým lidem schází vděk.

S JaraXem mám zkušenosti následující. Pořídil jsem si e91 330xi které jsem si chtel nechat dát do LPG a od nikoho jiného než od JaraXe jsem to nechtel. Předtím jsem mel e46 330i taky v lpg a motor byla prasečina, ale jelo to, sem tam to spadlo do nouzáku, protože je to přece normální(lpg bylo od nevim koho)

Takže jsem zvedl telefon a zkoušel se dovolat. Myslím, že jsem měl štestí a na první pokus se zadařilo. Domluva byla, že musím teď měsic počkat, pak zavolat znova a že se domluvvíme na přesnější termín. Za měsíc jsem volal, to už chtelo pár pokusů, ale dovolal jsem se, domluvili jsme termín a já tedy vzal tchána a jelo se. Dojeli jsme tam, auto předali, o něčem pokecali, i tchán se ptal na různé věci ohledně G11 (730d) protože zkušenosti s autorizovanymi servisy v ČB, inveltu nebo renocaru to bylo dycky dost marne. Jedine v olomouci to za něco stálo. Zeptal se, jestli by mu mohl Jarax vymenit oleje v komplet xdrivu. Jarax normálne omluvně řekl, že ať se nezlobí, že proste na dýzly už nešáhne protože s tím má jen špatné zkušenosti. A taky že by moc nespal, kdyby mu venku stála sedma za 1,5mega a něco se s tím stalo. Naprosto valid a fair point. Došlo na otázku proč dýzly nee a vysvětlením tchána nahlodal k myšlence, že vlastně velkooběmový benzínový motor v log by nebylo spatné.

No, auto se předalo a jelo se domů, během opravy auta a montáže přicházely fotky a info, ikdyž jsem dle referencí ostatních nějak čekal víc a časteji. Se není čemu divit. Já natěšený z nového auta furt čekoval telefon jestli něco nepřijde a nedočkave jsem ho uháněl. Nakonec fotek bylo dost, informací taky, ze 14 dní sice bylo asi měsíc a něco, ale o tom jsem byl informovaný, že se řešily auta na pojišťovny a pod.

Pak jsem si pro auto jel, opět s tchánem s g11. Auto umyté, vysáté, i vosk na tom byl. ( to vám jako udělá dneska kdo??). Ikdyž jsem předtím log v autě mel, tak mi všechno ukázal, vysvětlil proč to tak je, jak s tím zacházet atd.
Zase jsme pokecali, tchán zmínil teda, že by klidně vyměnil g11 za tu e66 a jak sám Jarax už psal, pro tchána je to nesmysl. A má pravdu. Nicméně kdyby tchán řekl, že to chce, tak věřím, že by se tak stalo. Ale tchánovi jsme to stejně vymluvili že je to blbost, když jezdí kolem komína. Na g11 nám ještě blbnul comfort acces. Pořád jsme měnili baterky a ono to asi bylo tím obřím koženým pouzdrem s kovovým plátem. Se samotným klíčem to šlo.

Dost keců kolem. Prostě ikdyž může JaraX na foru vypadat nafoukaně a pro někoho ignorantsky nebo co já vilm, tak když je nekdo přes něco machr a vidí, že lidi kupují auta které jsou na hovno a stejně si nenechaji poradit tak ať pak nebrečí a stojí si za tím. A to, kolik má ldo aut a jaké a naco, to může být všem u zadnice. A to, že já mám e91 a ještě v xdrivu, tak to jsem si taky vyslech poznámku, že bych měl za stejné peníze sedmu. Ale tu já nechci. A bez xdrivu taky ne, jelikož vysočina a abi do garáže bych nezajel bex 4x4 auta. A Jarax proti tomu nic neměl. Ikdyž to někdy vypadalo, že jsem koupil vrak za hodně peněz. Vrak snad ne, za více peněz asi jo. Ale nakonec jsem s autem spokojeny, a to je hlavni.

Jestli se Jarax vrátí nebo ne, je pro mně celkem jedno. Již jsem jeho zákazník a doufám že budu, protože Snejků, Jaraxů, mentuliů (rip) a MattyXů je dnes málo.

Ps. Psal jsem z mobilu tak onluvte kdyžtak překlepy a gramatické chyby

Re: jak přilákat JaraXe zpátky na fórum

Napsal: pát 17.05.2019 18:00
od kurevtor
Filozof píše:Neletí někdo do USA ze by vzal par kusů termostatů ?
https://www.ecstuning.com/b-hamburg-tec ... 6885-90c~/
ty jsi tim termostatem slusne posedlej :) Pred lety to byla trubka, ted se jede termostat.
kazdopadne, nebylo by lepsi nejdriv koupit auto a pak resit termostat? :P