Stránka 3 z 4
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: úte 12.03.2019 19:30
od magyar
No hlavne niekto nepochopil, že to že sa to tu začalo uberať vo veľkom tým špatným smerom čo sa elektro áut týka = každý v tom vidí jazdu za max. 500 mesačne, čo je strašne mimo. Zaznelo to už na viacerých miestach, ale zopakujeme si to - je to mestské autíčko, na tých 100-120km max. Nie je to o tom, že kde budem nabíjať keď nikde na dedine niesú nabíjačky, tú nabíjačku máš mať doma, trumbero nemenovaná. Tak isto ako každý druhý kokot čo si kúpil v našich končinách Teslu a nárokuje si SuperCharger zadarmíko, je z podobného těsta a mal by sa ideálne eliminovať, aby sa to tu už nerozmnožovalo

EV akejkoľvek kategórie je primárne o tom, mať ho kde doma nabíjať. V tom je aj alfa a omega čo sa výhody týka, nemusím somrovať na benzínku a čakať tam koľkokrát ako debil na jediný stojan s Vervou 100-kou, lebo prídem domov, jebnem to do garáže, namrdám do toho kábel z WallBoxu a idem si domov pohoniť, alebo sa venovať rodine. Ráno sadnem a mám plnú a ešte vytpeno/vyklimatizováno podľa predpovede počasia z WallBoxu (WallBox spomínam schválne v prípade i3). Takže by už bolo na čase upustiť od toho že niekto chce aby to malo dojazd 700 a stálo to ideálne 300 nové a hlavne, nech sú rýchlonabíjačky na každom rohu. Ono možno časom budú, ale stále bude platiť to, že to je na predlženie dojazdu a nie od toho aby si tam pičiak zvykol jazdiť, lebo doma to nemá - v tom prípade si to nemá kupovať

Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: úte 12.03.2019 19:44
od EMIK-BMW-B12
casto jsem pouzival jako nadavku-ze mas auto na baterky,a uz je to tady.uz to zavitalo i sem

Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: úte 12.03.2019 21:52
od Filozof
Musel jsem to tady trochu popichnout byla tu nuda

Zabíjite spalovací motory. Eko auta se přece chlubili primárně jak jsou super úsporná a ekologická....
Až nebudou stát mega ale 4kila začnou pomalu spadat do kategorie úsporná ... tedy ještě oblepit solárníma paneláku všechny střechy z okolí a věřit ze 2x týdne vyjedete s nabitým autem.
Pokud mě stojí kilometr 40- 50haleru a blbej rapid s LPG žere 6x13kč cca 80haleru a koupím tu plechovku za 3kila tak co bych koupil???
Pak už vidím výhody jen mít auto grátis v práci jako druhé do rodiny nebo města jako je Praha Brno parkování a ježdění v pruzích na autobusy ale tím to hasne prozatím a kdo je mimo velké města a nejezdi tam tak se úspora a výhody o dost snižují .

Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: stř 13.03.2019 11:21
od Itchythefirst
tommee píše:Vyzdvihnu ještě poznámku, kterou utrousil JaraX a já se jí taky dotknul v tématu o i3 a tou je "build quality" Oproti jinejm současnejm BMW, který jsem měl tu čets použít ať už se jedná o Fkový nebo Gčkový řady, jsou Ička kvalitně udělaný, uvnitř nic nevrže, je to pevný, recyklovaný materiály příjemný a jedna do pranice:
Merino v i8 je mnohem měkčí než u mý f80

Čuměl jsem na to jak puk, ale je to tak
Ja zas kdyz sedel v Mnichove v i3, tak mi ten interier prisel naprosto odpornej a lacinej

Skoro jsem se az divil, ze to nekdo pustil do vyroby

Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: stř 13.03.2019 12:43
od Don
Mam stejny nazor... je to jak lisovana reklama na recyklaci
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: stř 13.03.2019 15:00
od tommee
Je to lisovana reklama na recyklaci. Jenze dobre slisovana

Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: stř 13.03.2019 15:02
od tommee
Pokud mě stojí kilometr 40- 50haleru a blbej rapid s LPG žere 6x13kč cca 80haleru a koupím tu plechovku za 3kila tak co bych koupil???
Ty bys nekoupil nic. Ja bych nekoupil Rapida. Socky nekupujou elektroauta. Je to jen par jednoduchych faktu..
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: stř 13.03.2019 15:29
od Don
Co zacit psat trochu s uctou a respektem. "Socky" si nech od cesty... hodne ubohy vylev
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: stř 13.03.2019 15:35
od tommee
co zacit krotit Filozofa. Takhle po ranu se to neda cist..
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: stř 13.03.2019 16:41
od Don
Co se neda cist? Tentokrat to neni jeho klasicky nevedomy cint, ale jasna cisla. A ma z prakticke stranky pravdu, ale i kdyby slintal nesmysly tak jako proc "socky"?
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: stř 13.03.2019 17:04
od magyar
Pod socky sa nepodpíšem, ale mám pocit že chápem kam tým smeroval. Všimni si kto si kupuje EV - buď niekto kto je vo vate a chce bling-bling, alebo niekto kto na to našetrí aj napriek nezmyselnej cene, lebo to má iné výhody, než pořizovací cena a náklady, nad cenou provozu ako takou moc nepremýšľajúci človek napríklad...
Za seba môžem povedať, nebaví ma tankovať čo týždeň 5-6km od garáže a nebaví ma ani zahrievať motor. Chcem si sadnúť a dupať podlahu ako kretén

to že to bude na prevádzku lacnejšie, lebo bude (aj po zdanení elektriky na dobíjanie v budúcnosti), to je len príjemný bonus. Ono to nie je len o cene za nabitie aku, je to aj o absencii náplní, prakticky nulovej potrebe výmeny brzd (minimálne v porovnaní s čímkoľvek podobnej váhy a výkonu), a podobne...
Nikto nehovoril že to za to stojí, to ani náhodou. Ale má to také výhody
do mesta oproti spaľovákom, že to niektorým stojí za zamyslenie...

Ja mám trebárs nabíjanie pred-riešené, myslel som na to pri kúpe nového bytu (natiahnutá trojžila prierezu ako z Temelínu medzi bytom a garážou, zakončená zatiaľ na prázdno na oboch koncoch), lebo už pár rokov viem že to chcem...
tommee píše:co zacit krotit Filozofa. Takhle po ranu se to neda cist..
Si ho zakáž, najjednoduchšia vec a najlepšia vlastnosť fóra

Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: stř 13.03.2019 17:23
od tommee
Magyar to pochopil naprosto správně. Nebylo to mířeno proti nikomu osobně a to ani proti Filozofovi. Jde o to, že v současný době elektroauta nekupujou lidi, co chtěj šetřit peníze, což musí být jasný snad úplně každýmu..
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: stř 13.03.2019 17:42
od Don
Ja vim, ze to neslo proti F, ale kdyz si lide nekupuji EA tak nejsou socky
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: stř 13.03.2019 17:54
od tommee
Jisteze nejsou. To je prekrouceni vyrazu. V soucasny dobe zkratka neni nakup EV prostredkem uspory a lidi co je kupuji neberou cenu za nabity nebo nedejboze projety km tolik v potaz. Je to jen super pohodlny. Pripojim k baraku jak mobil, rano to mam vyhraty/vychlazeny, skocim, slapnu na to, neservisuju to, nestaram se o to, jezdim, parkuju, nabijim, netankuju, nemam k tomu vztah.
Realokace emisniho znecisteni je taky jasna. Proto ani u EV neni udavana nulova emisni stopa. Rozhodovaci schema EV vs plech v lpg zde nepripada v uvahu, protoze obe kategorie kupujich jsou si velmi rozdilne
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: čtv 14.03.2019 12:02
od kurevtor
Filozof píše:
Až nebudou stát mega ale 4kila začnou pomalu spadat do kategorie úsporná ... tedy ještě oblepit solárníma paneláku všechny střechy z okolí a věřit ze 2x týdne vyjedete s nabitým autem.
no jo ty a tvoje cenova hladina 400 tisic

Protoze za 400 uz jde koupit vojeta 750Li invidividual s LPG takze od teto cenove hladiny nema smysl kupovat cokoli jineho, ze?
Filozof píše:
Pokud mě stojí kilometr 40- 50haleru a blbej rapid s LPG žere 6x13kč cca 80haleru a koupím tu plechovku za 3kila tak co bych koupil???
Dobrej pokus, hezke myslenkove cvicenicko. Ale nekoupil bys lautr nic.
Elektromobil pro tebe bude ekokurvitko na kolech a vyhozene penize jeste v roce 2035. To nekoupis nikdy. I kdybys mel zaprahnout svou 728i za kravsky sprezeni tak elektromobil nekoupis. Sazim krabici kokosovejch fidorek.
Rapid co jezdi za 0.8156664752 Kc na kilometr je pro tebe lakava predstava, ale nekoupis to nikdy, protoze prece nepresednes z kralovske sedmicky, posledniho poctiveho bmw auta, skveleho majestatniho kusu prahistorickyho hovna do skodovky, notabene maleho koncernoveho rapida bez jakekoli tve oblibene "radosti z jizdy"

Ne, to se nestane. To uz spis skoncis v tom Fordu Galaxy nebo Mondeu nebo necem takovym... (ale i to se nestane)
Ja osobne bych do i3 skocil hned z fleku. Karoserie je pro me uplne traga, je to pro zensky, ale celkove se mi to vozitko tak nejak libi a zajimala by me ta zkusenost mit ten kroutak pod pedalem proste hned. Taky by me uprimne zajimalo jestli bych to preklopil v zatacce nebo zda bych to na tech galuskach urval. Jako svoje auto bych to nechtel, ale jako sluzebacek nebo daily vrak na obouchani pri ceste do mista, kde vydelavam prachy je to vic nez OK.
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: čtv 14.03.2019 13:05
od Filozof
kurevtore bylo to obecně řečeno kdybych měl uvažovat ekonomicky vzal bych rapida s LPG co jezdí za 6L na sto LPG. Má to muj plynař a pochvaluje si to.
Jinak já bych se taky v i3 povozil ale s cenou kolem mega je to přístupné jen pro tu flotilu a firemní klientelu či podnikatele ve velkoměstech kde to má svůj význam i opodstatnění. Tam ano.
jinak eko elektro auta považuji přestavby tady lidí např starého golfa 4ku kterou si fanda udělal doma před x lety a jezdí cca 170km na baterie. Nevím co jej stojí provoz ale dokupy to dal snad komplet za 150-2kila. což mi přijde fajn koníček a úsporné ježdění.
Takovejch fandů je v ČR cca dalších pár desítek.
A ano radost z jízdy kdybych měl slevovat ze 7er tak 330i apod.... rodinné vágeny Ford S-MAX apod mě moc neberou. To se líbí spíše manželce.
Ojetá 750ka se dá koupit kolem 200-250k ale je fakt že pěkný stav je stále 300+ viz např inzerce zde kde jedna pěkná je na prodej.
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: čtv 14.03.2019 15:37
od kurevtor

jo tak plynar si to pochvaluje

tak to potom jooo

Nesmis verit vsemu co slysis Filozofe... jestli ono totiz ciste ekonomicky teda neni lepsi sedet doma na prdeli a nechat se zivit statem a delat smela

jezdit za 6L lpg musi bejt fakt prasecina... to uz si rovnou muzes koupit nejakou SDI a jezdit za 5 litru nafty a nepotrebujes bastl LPG.
Co se tyce domaci upravy Golfa do modelu Tesla 3 HomeMadeEdition v garazi na koleni.... slusny no. Ale mne uz neprekvapi vubec nic, ani to, ze tobe se to zda OK a chvalis to

Neco jako tady vedle tema 760i chiptunning

Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: čtv 14.03.2019 17:02
od Filozof
Hele šikovnej technik v době před 10-14lety kdy o elektru se jen mluvilo a tady už fandové jezdili s auty typu Golf 3 - 4 případně forman či jiná kraksna ale na elektřinu a já jsem jen nadšeně poslouchal tyto fandy jak si užívají ujetých sto až stopade km které prostě s těma auty jezdí na elektřinu.
Mě to bavilo ikdyž jsem měl BMW a byl jsem nadšenej z BMW protože prostě sportovní charakter auta mi byl blíže než řešit 20halířů na kilometr.
A jinak kurevtore co si myslíš že se stalo když jsem koupil svojí první 525i 141kw R6 na benzín ? No hádej .... největší kolenovrt jak tvrdíš ano FILOZOF propálil v benzínu skoro 15 000kč českých krvavě vydělaných prací .... jo čteš správně kolenovrt to propálil za benzín ... aby se měli oligarchové ještě líp....
ne on to propálil z radosti z jízdy pokud víš co to znamená ....radost z auta ....z šestiválce... z motoru ... nikdy nic lepšího v té době neměl a ted vlastnil 6 válců v době kdy tady bylo snad 5x BMW na celém okrese co jsem potkával.
A ted možná podobně jsou na tom lidé co si koupí V12 třeba nějací nadšenci jsou i zde ... prostě jdou a dají plnou nádrž za 3K a propálí jí během pár dní ...a jde zase a nabere plnou a zase ji propálí ... ale ne že má míče na účtě ... .má holou prdel jak kostelní myš a všechny své uspory propálí v benzínu s radosti z auta ... jo takovej blázen se občas ještě i dnes najde ...

Já dostal rozum a pořídil LPG a pak pochopil to když můžeš jezdit za polovinu ...tehdy i třetinu protože LPG byl za 9,90-10,90kč. A benzín stával 27-28kč.
A jinak proč si neudělat radost v životě že ?
S tím Rapidem to je obrazně a pro jiné lidi víš dobře, že bych si jej nekoupil ...to spíše budu mít doma tu mrchu 745-750i a počítat drobné kdy že to vyjedu z garáže
Ale reálně ještě budu minimálně rok živit e38 728i protože jsem si většinu opravil a auto mě dělá radost a prozatím je to pro mě ekonomicky nejvýhodnější varianta.
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: čtv 14.03.2019 17:59
od Stepan1
sypat do auta, které při tvém, velmi nízkém, nájezdu už zastarává jenom morálně, nikoliv opotřebením a stejně ho plánuješ střelit, je ekonomicky nejvýhodnější v porovnání s čím? Se splachováním peněz do hajzlu?
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: čtv 14.03.2019 18:58
od Filozof
ty mi daruješ 150-200k plus na opravy dalšího auta 50k ? Myslíš si že by to bylo ekonomičtější ?
Možná tak ten megan v 5ti dvířku ale novej co jezdí za 4,22L na sto
NEbo je lepší udržovat auto co mám a znám a každej měsíc do něj nalepit 3-5k ???
Klidně mi udělej rozbor nechám si poradit ...vyjde z toho že bych měl vše prodat a jezdit rok na kole že ?
Sem stím rád se podívám na základy matematiky jak to vymyslíš.