Stránka 200 z 219
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: pon 17.01.2022 19:07
od xaler
Myslel jsi třetího a čtvrtého turba? Jinak ten vtip moc nedává smysl.
Všechno co jsi tam napsal zhruba sedí na E65 tak mi to moc vtipný nepřijde.Jediné co tam není je ten vzduch, na to je to moc socka a musel jsi u BMW něco dolepit abys si mohl užívat luxusu. Měl jsem vzduch u několika aut a nevidím v tom nic složitého, naopak si myslím, že to je nejlepší a v podstatě nejlevnější řešení. Navíc normální výrobci aut umožňují výměnu měchu samostatně a nemusí se měnit nic ostatního a navíc bouchlej měch jsem měl jednou v životě (BMW jak jinak) jinak to vždycky byla nějaká blbost. Navíc třeba nový měch na Range stojí dechberoucích 1400 korun tak na to myslete až budete kupovat tlumiče na ty vaše superkáry.
Funkční Touareg s V10 se dá koupit hodně pod 2000 euro.
Měch na Cayenne stojí asi dvě třetiny toho co platíte za EDC tlumič na vrakovištích, kde ho kupujete. Ještě něco? Vrátíme se ke generálce motoru V10 kterej na vrakovišti stojí pod deset tisíc, nebo automat, kterej zase stojí pod deset tisíc, proti E65, který se dá sehnat zadarmo, pořípadě jeho generálka určitě stojí suchý z nosu?
Jediný s čím mám opravdu problém a strach je spotřeba, nevím co čekat. Ptal jsem se majitelů, sondoval jsem po netu a mám z toho trochu strach.
Můžete se tu posmívat mě, dělat ze mě pitomce, ale neposmívejte se těm autům.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: pon 17.01.2022 20:08
od Stepan1
Udržování automobilu v chodu za pomocí tak revolučních praktik, jako je výměna dojetých dílů, za jiné dojeté díly, které z logiky věci mohou pocházet pouze ze tří zdrojů:
1. Aut, která už někdo už absolutně psychicky nezvládl a radši to prodal na vrakáč, protože to ani AutoDiskont nevykoupil.
2. Totálek
3. Čórek
je samozřejmě absolutně vhodné pro vozidlo, které musí každý den urazit stovky kilometrů. V tomhle máte pravdu.
Taktéž souhlasím, že vzduch je nejlepší dpružení. Blbci v automobilkách to ale dávají jenom do nejvyšších řad a to ještě za tučný příplatek, aby ztrestali proletariát. Ačkoliv je samozřejmě i nejlevnější a tedy by dávalo ekonomický smysl to namontovat i do Up!. Co dalšího nám elity tají?
Speciální body za vzduchové odpružení získává automobil, který ho má pokažený už při koupi.
Jediný, co sem teda nepochopil je, proč je tady prezentován nefunkční Touareg V10 za 2690 EUR, který je tedy prodáván o 34,5% dráže než je horní hranice funkčních kusů, která se navíc dají běžně sehnat "hodně pod".
Chyba může být samozřejmě na mé straně. Nejsem obeznámen s tajemnými vodami kupování prémiových automobilů za kilové ceny. Je možné, že závada na podvozku se nepočítá jako něco, co omezuje funkčnost vozidla a těch 690 je příplatek za tažný a prémiovou barvu.
Edit: A btw v klidu. Z mýho pohledu je běžná E65 uplně stejnej vergl jako tenhleten Touareg. Ty řádově desítky kusů, který dokáže místní členská základna udržet jakžtakž při životě, protože se v republice náhodou našli dva týpci, co to umí servisovat a nechtějí za to dva litry na hodinu, tu statistiku fakt nespasí. V tomhle kontextu je to asi jako dobrá uloženka nějaký R50. Ale to s dnem nabídky nemá vůbec nic společnýho.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: pon 17.01.2022 21:15
od xaler
Protože auta za 1600 euro tam nevydrží tak dlouho abych je sem házel
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =337799571
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: pon 17.01.2022 21:24
od jazet
Stepan1: líp to vyjádřit nedokážu

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: pon 17.01.2022 21:29
od xaler
Za tím vzduchem si stojím, je to nejlevnější a nejjednodušší způsob jakým lze rapidně změnit komfort auta. Proč to výrobci nedávaj do levných aut není otázka na mě ale na výrobce a hlavně na lidi co si takový auta kupují. Pokud by to šlo jinak tak to nemaj autobusy, kamiony, vlaky apod. Pokud se nemýlím tak za tučnej příplatek nebývá vzduch ale třeba hydraulika, zase dotaz nebo konstatování pro někoho kdo si nové auto někdy koupil.
Co se týká vrakovišť tak jsou prostě země kde když se někomu posere starý tuareg tak ho prodá na vrakoviště, nečekám že zadarmo. Tam z něj prodaj předek a pár dílů a pak motory V10 hází do drtiče, občas přijde jouda co mu to auto za výměnu motoru stojí a tak mu tam nějaký takový ležák nadělí. Můžem tu na sebe machrovat, ale není tu moc lidí co nenakupuje na vrakovištích. Pokud se někomu na tom (nebudu jmenovat auto) rozbije motor tak poletí na vrakoviště, pochybuju, že do BMW.
Ale když jezdí za 8,5 litru tak možná jo, nebo to budou tvrdit.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: pon 17.01.2022 21:36
od Michal595
Xaler ty ides bomby…ale aspon viem ze ked budem zase hladat dalsie auto mam si dat limit na urovni ceny kolies a dostanem premiovku…skoda ze som to az teraz zistil a roky vyhadzoval peniaze ked som sa chcel vozit…
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: pon 17.01.2022 21:51
od xaler
Mohu vědět o jakých peckách to tu mluvíš?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: pon 17.01.2022 22:35
od Stepan1
On je chudák Michal celej rozhozenej z toho, že vyhodil dohromady možná statisíce eur za novou F10 a tuším X6 (pokud se nepletu?), když reálně dle tvých úvah stačilo dojít do bazaru, tam za cenu příplatkový kůže koupit totálně funkčního V10 Touarega. Teď už je ale chytřejší
Add vzduch. U kamionu / autobusu je tam z ryze funkčního důvodu. Protože lze u podobnýho vozidla očekávat časté a brutální
(v %) změny hmotnosti, čemuž musí odpovídat příslušná úprava (nastavení) podvozku. To s pružinama moc nejde.
Add vrakoviště, motory... No, hodně štěstí

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: pon 17.01.2022 22:56
od xaler
Proč se někdo takový chce se mnou srovnávat?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: pon 17.01.2022 23:19
od Stepan1
Kdo mluví o srovnávání?
Mluví se o tom, že ztráta hodnoty auta má ve většině případů důvod. Třeba, že to nefunguje nebo je to obecně napíču. Proto třeba F10 550i stojí ojetý prakticky míň než kolik stojí podobný F10 530d. Protože ta 50i je vyhlášenej průser, kdežto 30d relativně rozumná a poptávaná volba. Ačkoliv v nových autech mohla bejt ta 50i klidně o milion dražší.
Obecně auta neztrácí na ceně kvůli nějakýmu morálu nebo z plezíru, ale protože je to funkční věc, která se používáním opotřebovává a ten "užitek", kterej je možný z ní ještě vyrazit, se zmenšuje a zmenšuje. Až z toho vznikají auta za jednotky % původní ceny. Protože v očích normální kupce už mu nemají co víc nabídnout.
Ale najednou je tady prezentována teorie, že auto z bazaru, prodávaný za cenu reálně příplatkových kol u nového auta, je funkční kus, kterej funguje a bude ve své funkčnosti pokračovat i navzdory relativně velmi vysokým nájezdům, které pro něj plánuješ.
A to je prostě velmi odvážné, možná až naivní tvrzení.
Tak si z toho holt všichni dělají prdel.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: pon 17.01.2022 23:44
od xaler
Já se nehádám, že bude fungovat, jen tvrdím že žádný auto nebude horší než E65 vyhlášený etalon spolehlivosti. Stejně tak se mi nelíbí když někdo srovnává cenu servisu, ten je u všech podobných aut stejný. Je možné že se mi moje nové auto po týdnu zadře, to může BMW zítra taky. Měl jsem auta za deset tisíc a fungovaly desítky i stovky tisíc. Cena auta vůbec nevypovídá nic o jeho stavu, ten Tuareg za 1600 co zmizel se tam třeba po týdnu objeví za 6 tisíc s opravenou vadou aby prostě jezdil. Já a mí přátelé ničím jiným nejezdíme s tím mým krámem jsem černá ovce. Tuareg za 50 prostě dokáže normálně fungovat a dva roky jezdit jen s běžnou údržbou, fungoval keyless, topení, prostě všechno, akorát hudba byla strašná. Rangerover V 8 pod kilo a on prostě jezdí já nevím jak to mám tady napsat, dělá se jen běžná údržba. Já se nikdy nesetkal s řemenem co mi vydrží dva tisíce kilometrů, nikdy jsem v kufru nevozil baterky, pokud se něco rozbilo tak se to opravilo. Každý auto zlobí, rezne, ale funguje. Teď je blbá doba, proto s nákupem váhám a taky nejsem schopen rozhodnout co vlastně chci a základní otázka nafta vs. benzín.
Taky bych mohl dát za auto tři kila, ale proč mě to přijde stejný jako to za třetinu. Nikdo mě nepřesvědčí o opaku.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: úte 18.01.2022 08:50
od kurevtor
xaler píše:
Funkční Touareg s V10 se dá koupit hodně pod 2000 euro.
Jak moc je tohle myšlený vážně?
Protože pokud jo tak bych si asi jednoho pořídil. Možná dva.
Jinak za mě opět stejná písnička, já ti Xalere fandim. Přeju ti, aby brzo nějakej touareg klapnul a jezdil sis na vzduchu a v teple. Upřímně mi ten nápad s Touaregem dává docela smysl. Cayenne byl nesmysl a píčovina, ale Touareg si myslim, že by mohl bejt ta lidovka, když uvážim poměr cena/výkon. Jen prostě nechápu že ty najust deš a klapky na vočích a musí to bejt ta V10, která měla fakt špatnou pověst už jako docela nový auto. Ale tak máš to rozmyšlený tak ti to nebudu kritizovat.

Já bych byl jako starej přizdisráč trošičku vopatrněší a V10 bych bych ze strachu asi nekoupil.
Ale pokud mi potvrdíš, že touareg jde koupit za dvojku v eurech a je to kára co projede STK tak já chci touarega leštěnku třeba za bůra, šlo by?

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: úte 18.01.2022 08:56
od Don
jj specialne ten V10 TDI... kde jakakoliv oprava nejde pod kilo

a ten motor je povestny svou nespolehlivosti. Libi se mi jak si mysli, ze vsechny pochcal, kdyz koupi nejvetsi vrak a da ho s kladivem a tavkou dohromady, ale to u premie proste neplati. Na V10 je vsechno dvakrat a musi se vzdy menit v paru
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: úte 18.01.2022 11:54
od kurevtor
Don píše:Na V10 je vsechno dvakrat a musi se vzdy menit v paru
Jenže tohle Xaler právě taky docela přechcal. Prostě vždy koupí novej starej motor na vrakáči a prostě to swapne jako když si prohodíš mokrý ponožky za suchý. Normálně před barákem, koupíš pár hranolů a postavíš si kladku nad autem a prostě to vyměníš jedna ku jedné a nemůže být problém. Případně Filozof dodá nějaký youtube tutorialy.
Nicméně Xalere jestli to pořídíš za dvojku a budeš jezdit bez swapu aspoň pár měsíců tak si to koupim taky, jako vážně. (ale nechám si filozofem doporučit optimální motorizaci z jeho vlastních lomeno odposlechnutých vybájených zkušeností nadřízenejch a známejch. Nejsem takovej střelec, abych šel do tý Vé vole desetiválec

)
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: úte 18.01.2022 12:24
od kabyr01
Přesně, když tak se koupí za 10k jinej motor z vrakáče, určitě to za tuhle cenu bude komplet nastrojenej motor včetně turb, všech střiků, egrů, vah vzduchu a jako bonus udělané rozvody
U té E65 se dá souhlasit - každá, kterou koupíš naslepo za 50k bude takhle na sračky, s tím bych souhlasil
Je spíš Xalere otázka, jestli by jsi k tomu neměl začít přistupovat z druhé strany - zkusit zlepšit sám sebe, naučit se něco nového, změnit práci a díky tomu navýšit svojí příjmovou stránku a pak tyhle auta koupit v zánovním nebo aspoň udržovaném stavu
Věř mi, že v prodeji aut NIKDO nedělá charitu a pokud je auto nejlevnější nabízené, vždy to má svůj důvod

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: úte 18.01.2022 13:17
od xaler
Nemá cenu se vás snažit přesvědčit, V 10 je ideální pohon pro takové auto a žádná lepší motorizace tam není. Ještě bych bral benzín s LPG, ale těch moc není a dal bych určitě této motorizaci přednost.
Ještě bych doplnil, že V10 nemá rozvody a určitě tam z vrakoviště nebudou turba a vstřiky.
Vyndat motor před barákem není nic složitého. Nic tak těžkého jako V10 jsem z auta před domem ještě nedoloval, ale 500 kilo není nic. Pokud bych měl déle E65 tak bych ten motor také musel někdy vyndat a žádnou dílnu nemám.
Svoji příjmovou stránku nemusím navyšovat a drahý auto bych si stejně nekoupil, za tuarega bych nikdy nedal víc jak kilo, tu hodnotu to pro mě nemá a kdybych měl na nákup tři kila tak si koupím Bentley, nebo Rollse.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: úte 18.01.2022 13:26
od xaler
kurevtor píše:Don píše:Na V10 je vsechno dvakrat a musi se vzdy menit v paru
Jenže tohle Xaler právě taky docela přechcal. Prostě vždy koupí novej starej motor na vrakáči a prostě to swapne jako když si prohodíš mokrý ponožky za suchý. Normálně před barákem, koupíš pár hranolů a postavíš si kladku nad autem a prostě to vyměníš jedna ku jedné a nemůže být problém. Případně Filozof dodá nějaký youtube tutorialy.
Nicméně Xalere jestli to pořídíš za dvojku a budeš jezdit bez swapu aspoň pár měsíců tak si to koupim taky, jako vážně.
Pokud by to jezdilo dva měsíce tak jako první bude adaptace motoru na 400 HP.
Nemám rád slova by, první dva měsíce vlastnictví E65 jsem také lítal po vrakovištích, sháněl klapku do výfuku, leštil to zevnitř i z venčí. Pak jsem plánoval longa a takový ty další bláboly jako šíbr, individual, kola Alpina. Asi to znáš a všechno je jinak.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: úte 18.01.2022 13:40
od kurevtor
no hele evidentně to máš do detailu promyšlený a já ty auta zas tak neznam, abych ti snad nedejbože něco rozmlouval, ale každopádně držim palce.
Pokud ti to aspoň jeden kvartál vydrží žít a jezdit tak si to pro prdel pořídim taky, potřebuju auto s tažnym.
xaler píše:za tuarega bych nikdy nedal víc jak kilo, tu hodnotu to pro mě nemá a kdybych měl na nákup tři kila tak si koupím Bentley, nebo Rollse.
lifestyle za 10 bodov. Ty starší rollsy už se dají sehnat docela levně, ale tohle bys chtěl na daily jo? Abys s tim lítal 200 kiláků denně s cementem v kufru?

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: úte 18.01.2022 13:41
od LukesE39
xaler píše:Tuareg za 50 prostě dokáže normálně fungovat a dva roky jezdit jen s běžnou údržbou, fungoval keyless, topení, prostě všechno, akorát hudba byla strašná.
Sorry, ale tohle jsou hodne debilní kecy.. Jasně, takový auto se může objevit, stejně tak jako E65 za 27 (jo, ta o který jsem psal driv a čemuž ty nevěříš), která jezdila a topila, i CA fungovalo (na jedný klice

) až dokud tomu neskončila STK a nerozkuchla se..
Furt Tě nezarazilo, že jseš asi jedinej případ, kterej má tak brutálně dosranou E65? Nemyslím teď kluky, který tady na tebe nejčastějc reagujou, který maj ty auta tak nějak v cajku, protože prostě nejsou takový židáci a věděj, že to auto prostě nějaký prachy chce, resp znalosti, který má někdo, kdo kupodivu chce prachy.. Ale tech 65ek je furt dost a nikdo tady neknuci, ze by se mu to buhvijak sypalo..
Netvrdim, že je e65 nějakej zázrak, ta mrdka si žije svůj život a její myšlenkový pochody po tý její slavný optický sběrnici jsou obcas fakt nepochopitelný, ale za necelý kilo, co jsem tu svoji koupil jsem pokaždý dojel, pokaždý topí, celou zimu lezu do vytopenýho auta, v každý zatáčce mě podrží dynamic a chceš znát ten tajnej recept na úspěch? Nevrtám se v tom, když tomu pi*u rozumim.. E38ku jsem nikdy nikomu do servisu nedal, neni tam toho moc co posrat a to co jo, tak vetsinu veci znam.. u E65 je to holt uplne jinak. Ale kdyz jsem zmoulal v ruce kilo, nenasel jsem nic pohodlnejsiho a vybavenejsiho s rozumnymi naklady na provoz.. Ale tohle vsechno uz jiste vis, jen to proste nepriznas a dal tu budes po E65 chcat
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: úte 18.01.2022 14:39
od Filozof
Mě se to líbí a třeba si založí někdy youtube kanál XALEROVO království a tam bude flotila aut které si všechny pořídit za 30-50k z high end society class
Tady máš jednoho pacienta na hever ... Xalere
https://auto.bazos.cz/inzerat/147190367 ... eg-v10.php
A tady máš Xalere náhradní díly se zárukou
https://auto.bazos.cz/inzerat/147120081 ... zaruka.php
Ještě budou čumět ty trubky ... za co vyhazují prachy
tady nějakej ten šroubek a hadice a trocha oleje a vody a za pár dní nemáš co dělat.
https://www.youtube.com/watch?v=Kl0n7ZtDD_4
-------------------------------------------------------------------------
Lepší volba je jít do V6 s LPG nebo V6 3.0tdi na které jsou díly mraky a trochu bych připlatil .... ale to spíše kurevtor vidí cestou rozumu ... za to má zlatého bludištáka.
Xalere případně prodej 1minci Etherea a budeš mít na slušnej kus co funguje.... nemusíš si brát týden dovolené na servis motoru.
