tak jasně že když koupíš vrak, potřebuješ 50k vydělávat abys to nějak vůbec utáhl,
já mám sedmy co mi jezdí každý rok na servis, ti lidi jsou zdaleka a přijedou prostě jednou za rok, najedou přes 15-30k ročně podle osoby, mě tady pak taky nechaj 30k, za 20k někde jednou za rok vymění olej a filtry a sami si koupí pneu, dalších 20-40k daj za LPG, tzn roční náklady na to auto mají 70k, vydělávaj i třeba 20k, tedy ročně vydělají 240k čistýho, to auto je tedy stojí 34 procent toho co vydělaj, včetně všech výletů co s ním jedou apod, ted tu mám člověka (shodou okolností ze zlína), kterej mi každej rok jezdí na servis se sedmou, taky dost vrakem, ale pán je ted ve špatné fin situaci a sedmu si chce nechat, ročně do toho ted může dát 20k, jen pro info, ted bude odjíždět a nechá u mě 20k za
- druhou sadu kol, protože to na čem přijel je katastrofa a prostě dostane kola i s gumama za super price
https://photos.app.goo.gl/ASaDumM9uzHKRQN96
- dále pak dostane jednu novou pružinu, jelikož mu praskla, výměnu oleje, vzduch filtru a pyláku, diagnostiku, umyté vyleštěné a vyčištěné auto, opravu rozpadného vyfuku a prahu který urval v lese, + nějaké drobnosti. do toho auta se dá ročně opravdu málo a to pořád každý rok stav toho auta zlepšujem, každý rok je o chlup (i když malý vzhledem k rozpočtu), i z tak malého rozpočtu
- tak mi to klimsone vysvětli jak jsi to jako myslel že jako "18" není na gumy" rád se necham poučit
- jako jaký názor? co je za názor říct že 20"ky jsou nejlepší protože jedině 20ky se dělají jako individualy, to není žadný argument, tvůj argument je "mě nezajímá jak se to auto chová a co umí, mě jen zajímá jak vypadá, na 20kách to nejlíp vypadá, investice do auta neřeším, takže klidně zaplatím mnohem víc do podvozku a pneu" ale píšeš uplně jiné věci, nebo tu budeš popírat jasné věci typu že větší průměr = víc se sjiždí pneu a ničí podvozek
- moje vyhraněnost a můj egocentrismus mi neubližuje, naopak mi pomáhá, nechci dopadnout jako Snejk, to je pro mě odstrašující připad, hrabat ze v každém vraku a chodit domů zoufalý a zničený jak to bylo strašný. naoapk musím být ještě ostřejší na ty lidi, a víc si vybírat co budu dělat a co ne. ted se třeba 4 dny hrabem v debilní E70 4,8i, na tom autě nejde nic, ale nic udělat, jen sundat mála prsa na autě je na celý den, na E65 to máš za 2 hodiny, ale u e70 si řekli, hele, a co tak ten altík přidělat na prsa, kluci nadávaj jak prase a jsou nasraní co to musí dělat, vytáhnout měrku, zas 3x tolik co na E65, je to strašně blbá práce, která fakt nejde. jo a ta X5 jen tak pro info má 95 000km!!! 95 000km!! a jsou v prdeli rozvody, a řekneš Snejkovi "to není možny aby to mělo takovy km, vzhledem ke stavu" a snejk ti řekne "ale jeeee, ty motory v X5 už bývaj i po smrti při těchto km".
a víš jak to ve výsledku dopadne? že to ten člověk nebude chtít zaplatit, mám tu další X5, E53, a nespím z ní, prostě je tam v prdeli motor, VVT, rozvody, a další věci, všechno napraseny, všude leze tmel, asi podpaleny ventily, netěsny sání, šilenej plyn, ale fakt šilenej, všude to zavazí, výměna svíček na pul dne, nikam se nedostaneš, no a prostě jsem dostal rozpočet kterej nejsem schopen splnit, v tom autě je nacpany mraky peněz, není hotovy, pán mi jezdí mým autem, který dostal za jednorazovej poplatek k servisu, a já prostě nevím jak z toho ven, aniž by do toho spadly další prachy. takže asi tak, s vrakama, nejradši bych to odvezl na pole, polil to benzínem, zapálil a kochal se jak ten vergl shoří,. a už nikdy nedělal žadny debilní X5ky, naftovy vraky, ani zbídačelý auta a už vůbec ne zpraseniny tuzingem, debilním plynem, apod.
hezky si budem dělat jen ty svoje krásný E36, E46, E90, E38, E65, E83, E85, a občas nějakou e39, tam to ještě jakž takž jde. a jeslti mi někdo řekne že nemá na servis, tak at si to opraví sám a už ke mě nejezdí.
jsem na sebe docela hrdý, snažím se svým zakazníkům věnovat, mám už docela vychytanej systém, at už jde o prohlídky aut v zahraničí, vstupní prohlídky, zpětná vazba pro zákazníky, videa, fotky, telefony, apod, at furt ví co se děje na servise, co se dělá s jejich autem, jak to jde, atd. stejně tak hledání alternativ, pro malé rozpočty, atd, prostě ten servis se musí šít tak na míru, někdo to chce top, a jinej zase udržovat, dalo to strašně práce se to naučit, naučit se pracovat se zákazníkama, s mechanikama, pro kterýho je jaká práce nejlepší, jak ho motivovat, pro některýho jsou to prachy, pro druhyho jiny vyhody apod, každej potřebuje uplně jinej přístup, jeden zjebat a druhej zas pochválit. každej dodavatel je jinej, někdo třeba doda díly později, takže už vím že si mám díly objednávat s rezervou, no a prostě mě to baví, užívám si to denně a denně se fakt těším do práce, na nový problémy, nový řešení, výzvy, apod. ale nebaví mě dělat věci který lidi nebo auta neocení. a naučil jsem se že todle všecko chce neskutečnej nadhled a ostrej přístup. myslíš si že ta tvoje sedma bez EDC je pohodlná? tak není! pojd se tady svíst s EDC. a za pul roku ten člověk jezdí v sedmě s EDC a chrochtá si. stejně jako třeba jeden zakazník, přijel v E53 3.0D, svezl se ve V8 a do pár měsíců byla X5 V8, pak si jako náhradní auto vzal E65 a do pár měsícu byla E65, a proště lidem musíš rozšiřovat obzory, ukazovat jim možnosti, učit je nějaké věcí, stejně jako musíš učit sebe, musíš zkoušet jiný auta, zkoušet motory, testovat, rozšiřovat si obzory, a ne sedět na zadku a tvrdit že je něco nahovno když to neznám.
howgh