Stránka 20 z 33

Re: E66 rada

Napsal: pát 16.12.2016 14:52
od Arnie_one
Kontorolovla se ted, když mě tekla voda a vůle nebyla :( Každopándě auto nemám 3 den, já nevím jak je složité vyměnit vodní pumpu, ale bez auta jsem jak bez ruky a teď mám Logna a asi z toho auta zešílím. Sem si říkal hmm ta X5 je taková hlučná tím moteorem oproti E65, ale zase si říkám krásnej zvuk to má a teď tohle :) tvl to není ani auto to je koloběžka pro dva, nemám is kam dát ruce, takže když jedu objímám sedadlo spolujezdce a má z něj loketkou a držím se za hlavovku abych vzatáčce nevypadnul, jak sem těžkej sedím zádáma na rámu sedačky přes pěnu.
Sem ukrutně potrestanej, osude to už stačí dej mě BMW !

Re: E66 rada

Napsal: pát 16.12.2016 15:10
od Jaris330D
JaraX píše:ty sis nevyndal vrtulu že? :D
Ale vyndal, ty mě podceňuješ :D . Ta vodící kladka, co je u altíku, je přišroubovaná na altíku. Jenže jsem musel vyměnit celou kladku i s úchytem, protože když jsem utahoval ložisko, tak mě ten držák prasknul. Ten je přišroubovaný dvěma šroubama ze zadní strany altíku a je tam hrozně blbej přístup.

Re: E66 rada

Napsal: pát 16.12.2016 15:15
od JaraX
jo tak pak jo, my měníme samotno kladku .

arnie - pumpa u X5 je cca na 3 hod komplet.

Re: E66 rada

Napsal: sob 17.12.2016 14:32
od Arnie_one
Začínám být zoufalej, auto je orzebrané, čeká na pumpu, tak přišla i dle VIN nějaká se závitem, ael mě přijít nějaká nacvakávací, nevím tomu nerozumím, dle VIN co se sežene většinou ty spec věci sou blbě.
Hadice tečou a musí se vyměnit, bez toho to nemá cenu dávat dohromady. Jinak tady sou 4 hacie co tečou s těma palstama a u E65 mě tečou dvě jinak udělaná voda.
Nejhorší je, že ty hadice nikdo nemý.... se z toho po.
Začínám torchu chápat pokud má Harax knowhow a možnosti dílů, proč za ním jezdí lidi.
Hadice na obr, prostě to je nakulový sehnat a ještě mám dotaz u toho lojeovýho chaldiče to těsnění, je nějký spec a nikdo ho taky nemá.

Re: E66 rada

Napsal: sob 17.12.2016 15:26
od JaraX
omg vy jste tam fakt odborníci, ten tvůj mechanik bude pěkná lama, jeslti ti děla on i tu E65 tak to teda poteš koště, to bude ještě zajimavý.
jak jsem psal, pumpa na X5 se objedná z náhrady podle vinu a máš ji na druhej den, je jich všude 3 prdele, pokud objednáváš podle vinu, nemuže ti přijít jiná, nikdy se mi to nestalo za celou praxi. se závitem= tvuj mechanik objednal pumpu na starou M62 která se do X5 ani nikdy nedávala, E53 má vždy hadice nacvakávací.
co se týče hadic, tak se objednávaj v BMW a pokud se to objedná dopoledne, jsou do druhého dne, a jelikož jsem ted v týdnu nějaké bral tak vím že není žádný problém s dostupností, hadice si v BMW drží skladem ve stovkách kusů, ted jsem bral nějakou hadici na E65 a prej bylo skladem v německu 4000kusu!!
stejně tak je to X-kroužkama na výměník oleje, ty mám běžně skladem a taky se daj objednat v BMW na druhý den.
díl č.12
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... exchanger/

no alespon se člověk při víkendu pobaví když vidí jak někteřé hoří na takových malichernostech a my tady se snejkem kombinujem vstřikovaní HPI na N55, to je alespon oříšek :)

Re: E66 rada

Napsal: sob 17.12.2016 15:49
od Arnie_one
No jo Jaraxi, nekdo se bavia pro nekoho to prdel neni, mechani ksikovnej je, jen kazdej den tohle nedela. Obcas si rikam, ze je tady zpatky socialismus, penize mam ale sou me k hovnu, kdyz me k nicemu nepomuzou (servis)
Ale diky hodl si to musim osefovat sam tu nakupni cast.

Re: E66 rada

Napsal: sob 17.12.2016 15:57
od kawaman
No ono většina ,,servisáků,, dělá jen koncerny a když se pustí do bmw, tak to dopadne ve většině případů, že se auto stejně veze k odborníkovi :-)
Já už jsem z toho naštěstí vyléčený.
Kamarád má sice jen E46 318i a nechal si měnit gufera u nějakého známého (prý dobrý mechanik) po cca 2 měsících, co mu auto poskládal (samozřejmě dlouho neměl čas, protože je to známý), tak auto nešlo nastartovat. Po týdnu se to nějakým záhadným způsobem povedlo a teď po 2 týdnech ježdění nouzový režim, auto nejede cca od 2500-4000 otáček.. Takže reklamace a podle mě stejně bude kontaktovat Jaraxe :-D
A to s ním mluvil před zásahem onoho odborníka a nechtělo se mu čekat cca měsíc na servis u Jaraxe, tak čekal 3 měsíce na auto, které nejede...
To jen tak pro pobavení :-)

Re: E66 rada

Napsal: sob 17.12.2016 16:01
od kawaman
Arnie_one: hoď auto na lafetu, odvez k Jaraxovi a věř mi, že to všechno vyjde levněji a rychleji, než doteď. Protože mám takové neblahé tušení, že ikdyž je tvůj mechanik šikovný (což samozřejmě u koncernu bude) tak u BMW bude situace jiná. Viz nákup dílů..

Re: E66 rada

Napsal: sob 17.12.2016 16:15
od Arnie_one
X5 dá dohromody, je to jen pumpa, hadice hlavně moje nervy a časovej press bohužel. Jelikož E65 je jen zepredu odstrojena uvazuju o tom, to opravdu nekam zatahnout, stejne to neda za mesic dohromady, to proste vim.
vanoce proste pecka ......

Re: E66 rada

Napsal: sob 17.12.2016 16:49
od kawaman
Domluv se s Jaraxem, ci Snejkem, odtahni to k jednomu z nich. I za cenu, ze jim to bude ,,překážet,, na place. Urcite je to nejrozumnější řešení. Hlavně budeš vědět, ze je to udělane precizně a při jednom ti zkontrolujou zbytek auta, takže budeš moct s klidem jezdit.. Takhle bych to aspoň řešil já.

Re: E66 rada

Napsal: sob 17.12.2016 18:26
od JaraX
nechápu proč si lidi stěžujou že se u mě čeká, když mám čekací kategorie, tzn výměny oleju, brzd, ramen beru do pár dní, výměny olejů v automatu do pár týdnu a 3 měsíce se čeká pouze na velké na akce, tzn LPG, přetěsnění motorů, GO motorů atd. ale nepojízdná auta,bouraná nebo auta co neprojdou STK a musí se na nich kvuli tomu něco udělat beru hned, bez čekání. letos je ale už uplně pasee, jelikož do vánoc musíme dodělat 4 velký akce, mezi svátkama máme zavřeno a pak po novym roce se nějaké věci udělat dají.
bohužel sehnat rozumné zaměstatnance je problém, a ani nevím jeslti to za ty nervy stojí.

jinak to je právě to s tím servisem, kdybych měl udělat na Fabii rozvody, tak to asi taky nedam, bude to tady stát a ja budu rozdělávat a pátrat jak se to dělá, ale běžnej mechanik to uděla levou zadní, to je ten rozdíl.

Re: E66 rada

Napsal: sob 17.12.2016 19:50
od kawaman
Otázka je, jestli si stěžujou. Lidi, kteří tě znají, tak o tom všem ví a počítají s tím. Ti, co o tom nemají paru, si možná stěžují, ale neprávem, protože neví wocogou. Takže asi tak, ať si lidi dávají auta ,,odborníkum,, a pak pláčou :-)

Re: E66 rada

Napsal: sob 17.12.2016 20:16
od Arnie_one
Jaraxi Fabii by si delal pri psani na tohle forum, to neni argument. Je tezky kdyz jsou 2 lidi v republice na tyhle auta, ale jo davam Vam zapavdu, Jarax, nebo Snejk je reseni, ja si dam ted domaci slivku vydejcham se sezenu si sam sobe jako mechos hadice a az bude apson jedno auto v cajku, potom se snad najde cas resit druhy.
jinak Mesic neni doba ja uz sem na tom daleko hur, na druhou stranu me vyresil automat (repas) a vyresil protocenej predni kardan, tim chci rict snad nejsou dva lidi v republice, jen ti dva prisli na to, ze v dnesni dobe je lepsi delat E65 nez Oktávky.

Re: E66 rada

Napsal: sob 17.12.2016 23:27
od JaraX
lepší v čem? že mín vyděláš?
ono být dobrej je pěkně nevděčná práce, jelikož na čem se dnes vydělává? na ramenech,na výměnách oleje a brzd.
a mě přijedou lidi "no olej,brzdy ramena, měním jinde, tím tě nebudu zatěžovat, a potřebuju poskladat co muj mechoš rozdělal a vzal si za to prachy tak at to moc nestojí" no a nebo děláš přetěsnění motoru kde nevyděláš nic na dílech, a na práci dáš ještě slevu protože při běžné hodinové sazbě by to nikdy nikdo nezaplatil.

Re: E66 rada

Napsal: ned 18.12.2016 11:39
od Arnie_one
No vidis a ja sem takovej ze nikdy nesmlouvam, vim ze zatim me vse delal dobre az do teto chvile kdy to je prsote nahovno. Kazdopadne ja cenu nikdy nerozporuju co si rekne to mu dam, LPG rekl 35 dostal 35, funguje to tak proc ne, je to tak jak sem chtel, ukazatel, plnici hrdlo, neni to videt ... tecka.
Problem je jinde, tim ze bere kazdej vrak, Oktavky, Yeti, Golfy a ostatni pakaz, pak nema cas se necemu hloubeji venovat a porad to odsouva, to je kamen urazu. Dle me se v CR zacina projevovat fakt, ze je spousta lidi co ma "rozumne" penize ne na nou 7er, ale je schopen s i v klidu zaplatit servis postarsi 7er, takze i ja s tim proste pocitam, E53 v ni sem za 150 (dal se asi koupit lepsi kus), 7er na tom byla lepe a ted si myslim, ze v tom motoru zarve 50 jen moje odhady, ale proste radsi at me stoji E65 v globale 250,- (ano social edition) nez abych koupil novyho Rapida (300+) a tak to citi spousty ostatnich lidi.

Re: E66 rada

Napsal: stř 21.12.2016 07:50
od Arnie_one
Tak vcera jsem dovezl e53, ten pocit parada, nakonec hadice vsechny nacvakavaci, 6 jich bylo, jeste tedy 4 x krouzky, ty mam na dnes z BMW.

Jinak e65, motor stale uvnitr, starter je mrtvej, to je moje prace jak jsem to zkousel za studena nahodit, ale dalsi co je tak je lozisko na altiku, to je presne tenhucivej zvuk co jsem slysel nez se motor zastavil. Kazopadne si myslim kuli altiku by se to nezastavilo.

Re: E66 rada

Napsal: stř 21.12.2016 08:25
od JaraX
no vidíš, tak to nakonec nebude tak zly, altík umí dělat divy, proto je dělám preventivně.
starter jsem ješte neviděl špatnej.

Re: E66 rada

Napsal: stř 21.12.2016 09:41
od Arnie_one
No každopádně tady se budou hodit rady a já si budu muset u tebe předplatit.
Každopádně startér sem pos... já, když sem zkušel startovat a zasmrdělo několikrát
Altík - údajně nejde repasovat tak nevím (dle mě blbost), novej protiúčtem 18tis to se mě zrovna nechce dávat. Je chlazenej vodou ?

Re: E66 rada

Napsal: stř 21.12.2016 09:48
od JaraX
altík repasovat jde, už jsme jich repasovali mraky, ale pokud se poškodí rotor tak už ne. stary potvory do 2003 maj vodou chlazenej, od 2003 je chlazenej vzduchem.
výměným způsobem stojí vodní kolem 12ti a vzduchovej kolem 10ti

Re: E66 rada

Napsal: stř 21.12.2016 09:48
od kurevtor
sorry za hloupej dotaz, ale chápu to dobře, že startér se odjebal, protože ten motor byl jakoby zadřenej a on s tím nepohnul?