Stránka 19 z 22

Napsal: čtv 25.02.2016 17:38
od kurevtor
dokážu si to představit. Předpokládám, že to je podobný pohled jako když se Ind diví, že ti vadí, že ti šahá během večeře do talíře, protože jídlo se přece sdílí, nebo když se diví, že ti vadí, že ti vleze do nově koupenejch bot a hned si je musí zkusit. A taky je dobrý, když si třeba člověk koupí něco k jídlu, přijde ind, rozbalí to, sežere to a pak se diví, že to někomu vadí.

debilní offtopic o debilech, konec s indama :-D

Napsal: čtv 25.02.2016 18:07
od Jaris330D
matiz píše:Vyrobni cislo skla - pan bude nejspis komik...
Prostě si fotil tu známku dole v rohu.

Napsal: čtv 25.02.2016 18:40
od Vlasta
Jaris330D píše:
matiz píše:Vyrobni cislo skla - pan bude nejspis komik...
Prostě si fotil tu známku dole v rohu.
Já tam žádnou známku nemám, to bych byl asi v (_!_)

Napsal: čtv 25.02.2016 18:55
od Jaris330D
Ty tam nemáš žádný štítek? Značku skla, DOT atd.?

Napsal: čtv 25.02.2016 19:18
od Vlasta
To je natisklý na skle, žádnej štítek

Napsal: čtv 25.02.2016 19:53
od Jaris330D
Jsem se špatně vyjádřil, ale všichni víme, o co jde.

Napsal: čtv 25.02.2016 21:24
od Foldas
změna bude od léta kdy se budou zaznamenávat live data po celou dobu měření a o žadných kamerách na emisích nikde řeč nebyla

Napsal: čtv 25.02.2016 21:50
od Jaris330D
Prý na jaře začnou postupně modernizovat a v létě by měli jet už takhle všechny. Prý jsou kamery všude.

Napsal: čtv 25.02.2016 23:07
od Foldas
A pry volkswagen spňuje euro 6. I teď je vlastně sytem v režimu testování třeba nisan a ještě některé automobilky už vydaly prohlášení že vůbec nevadí když se objeví na emisích některé chyby v řj. Někde tě zase pustí z emisi s vyjímkou že nebylo možné se spojit s řj, jinde zase dostal technik pokutu 1500 kč za to že nevyzkoušel funkci zadního ostřikovače vím o stk kde po novém roce začal borec na emisích zjišťovat jak se vlastně děla s emisní stanicí

Napsal: čtv 25.02.2016 23:39
od Jaris330D
jj vše se ukáže až se to rozběhne.

Napsal: pát 26.02.2016 10:42
od Teddy
Psal jsem to o x stran výš.
Až dojde na první soud, tak tu metodiku spláchnou do hajzlu. Nelze spojovat chyby zapsané v ŘJ s emisemi. Buď si je museji změřit, nebo se nesmí nijak domnívat a dovozovat.
Naprosto mimo realitu pak je, když by někoho vyhodili jen proto, že se nespojí s ŘJ, nebo nenajdou nějakej readnes, či o čem se to tu psalo.

Napsal: pát 26.02.2016 12:32
od matiz
Ale jdi ty, neni duvod aby se nespojili pokud je to v poradku. A pokud se opravdu nespoji, vrati ti penizky a bez si jinam. A readiness je VYSLEDEK kontrolniho mechanismu primo v ecu, takze pokud samotna ecu rekne ze je neco spatne, tak nejspis bude neco spatne a nevidim duvod k udeleni emisni zpusobilosti. To by totiz ten bordel byl tady donekonecna. A merit se samozrejme bude

Napsal: pát 26.02.2016 13:38
od kurevtor
Teddy píše:Psal jsem to o x stran výš.
Až dojde na první soud, tak tu metodiku spláchnou do hajzlu. Nelze spojovat chyby zapsané v ŘJ s emisemi. Buď si je museji změřit, nebo se nesmí nijak domnívat a dovozovat.
Naprosto mimo realitu pak je, když by někoho vyhodili jen proto, že se nespojí s ŘJ, nebo nenajdou nějakej readnes, či o čem se to tu psalo.

tak určiťéééééééééé Teddy :-D :-D :-D

proč by to jako nešlo spojovat? Jedeš na technickou kontrolu, aby ti zkontrolovali technický stav. Je zcela racionální, že nenechají projít auta, která hlásí chyby. To samý při nespojení s řídící jednotkou. Co je na tom mimo realitu? Přijedeš na STK a auto nelze napíchnout - to ti připadá v pohodě? Takové auto by mělo dostat známku na dva roky podle tebe? :-)

Napsal: pát 26.02.2016 14:30
od LUBEC
Dnes jsem absolvoval STK+EM s mou 528i rv 97.
Technik na EM vytahl diagnostiku a zacal napichovat. Tak mu hlasim jak to? u tak staryho auta?
"Kazdy elektronicky rizeny auto musim zkontrolovat"
pak vystavil protokol z EM a diagnostiky a hura na STK.
mj. stk+em zavady 0

Napsal: pát 26.02.2016 15:28
od Vlasta
Teddy píše:...tak tu metodiku spláchnou do hajzlu...
Ta metodika funguje v Německu už víc, jak 5 let

Napsal: pát 26.02.2016 17:34
od Teddy
Zkuste si pánové představit, že na stk v souladu s metodikou vyhodí nějaké auto. Jeho majitel si v akreditované zkušebně nechá změřit emise a ono se zjistí, že odpovídají homologaci. Půjde s tím k soudu. Jak to asi dopadne? Určitě prohraje, že? :D

To že ECU zaznamenala chybu ještě neznamená, že jednak je chyba trvalá a jednak, že má vliv na emise, pánové. Případně se může sejít několik chyb, které v reálu soustavu vrátí do správných hodnot.
Navíc se readness podle místních diagnostiků generuje až po nějakých km. To že není vygenerován tedy nutně nemusí znamenat, že auto není v pořádku. Přesto že je auto v pořádku, je vyhozeno. Kdo uhradí zvýšené náklady a čas?
Jo to kdyby v homologační zprávě bylo napsáno, že vozidlo se závadou v ECU, nebo bez readness nesplňuje podmínky.... to by byla jiná. No ale to tam asi nebude že? :D

Hromady případů jsou i tady na fóru. Lidi si stěžují, že se jim diagnostika nechce spojit s autem. Co by jim asi řekli na technický? :D

Každý, kdo ví něco o měření a regulaci, musí znát rizika substitučních metod. Pro vysvětlení: mám dvě veličiny. Jedna se měří blbě a druhá snadno. Mezi veličinama za normálního stavu existuje jasný vztah. Budu tedy měřit tu snadno měřitelnou veličinu a tu blbě měřitelnou z toho pak dovodim. Třeba dopočítám. Samozřejmě si ale musím být vědom rizika, že existují výjimky, kdy ten vztah neplatí.

Napsal: pát 26.02.2016 17:36
od Teddy
Vlasta píše:
Teddy píše:...tak tu metodiku spláchnou do hajzlu...
Ta metodika funguje v Německu už víc, jak 5 let
Ano, německo náš vzor. S německem na věčné časy. Země, kde zítra již znamená včera. :D
Třeba s uprchlíky se jim to taky moc daří už asi 7 let. :D

Napsal: pát 26.02.2016 17:39
od Vlasta
Teddy píše:Zkuste si pánové představit, že na stk v souladu s metodikou vyhodí nějaké auto. Jeho majitel si v akreditované zkušebně nechá změřit emise a ono se zjistí, že odpovídají homologaci.
Metodika měření je daná vyhláškou, takže akreditovaná laboratoř bude muset postupovat opět pouze v souladu s touto vyhláškou

Napsal: pát 26.02.2016 18:07
od Foldas
už vidím jak někdo kdo brečí kvůli nové váze lambdě za pár stovek nechá auto za tisíce měřit v té tvé zkušebně aby se pak deset let soudil o pár stovek za technickou tady nejsi v USA aby si zažaloval společnost že v manuálu u mikrovlnky nebylo napsané že tam nesmíš sušit kočku

Napsal: pát 26.02.2016 18:15
od kurevtor
Teddy píše:Zkuste si pánové představit, že na stk v souladu s metodikou vyhodí nějaké auto. Jeho majitel si v akreditované zkušebně nechá změřit emise a ono se zjistí, že odpovídají homologaci. Půjde s tím k soudu. Jak to asi dopadne? Určitě prohraje, že? :D
Ne neprohraje, protože nebude co prohrát.

O co se jako bude soudit? Že mu auto neprošlo STK v nějaké dané stanici? Pokud se to tím vůbec bude soud zabývat tak se to zasekne na posudcích. Právník STK bude suše konstatovat, že dodrželi normy a auto prostě neprošlo. Žalující strana bude tvrdit, že mělo projít, protože prošlo jinde. To, že auto ale prošlo jinde neznamená pro původní stanici VŮCEC nic, mají to u prdele. A i kdyby se museli nějak obhajovat, jakože nemusí, stačí jim zaspekulovat ve stylu - mmmm, tak to možná pán měl špatnou naftu nebo něco jiného nesmyslného.

Seš mimo Teddy, tohle je přece zcela zřejmé.

A obecně, nechápu co ti na tom připadá divné - jedná se o TECHNICKOU kontrolu. Pokud ti na technické kontrole nejde napíchnout auto tak asi nebude technicky moc v pořádku, neni co řešit.