Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E66 rada
Re: E66 rada
Samozřejmě, že auto hlásí úplně všechno, takže musím dat zapravdu Jaraxovi. Podcenil si koupi a koupil nějaký vrak... Bohužel.... Ale chybama se člověk učí, takže je z toho ponaučení pro příště. Akorát bys to auto nemusel zbytečně hanit, když si za to v podstatě můžeš sám.
Re: E66 rada
Jak píšu 100x můžu si za to sám, to jsem si ted jistej, nekontroloval jsem provozní kapaliny, při mém hodně velkém nájezdu. Auto to je super nedám na něj dopustit už je to opravdu proti X5 velmi veký rozdíl v pocitu z jízdy (proto nechci shnět jinej motor), jen tyhle berličky mě serou, ale proč co, to se pozná až jak to budem dávat dohromady. Pokud je špatné čidlo, předpokládám auto by to mělo říct proč to neřeklo atp, prostě časem, teď motor.
Pokud bych věděl, že ty čidla nejdou vyměním je, proč nic nebylo na diagu nevím, nevím nevím ..... takže blbostí se člověk učí, jednoduše uvidím co dál.
Jaraxi už se konečně vyser na to mě urážet nevíš o mě nic, tak si to doprdele odpusť. Ty tovje podělaný závěry už mě taky serou, pokud nemáš něco co konstruktivně říct (a pomoct pokud chceš) a pořád nemled dokola slova jako vrak atp. a já ti to říkal, nahovno výbava, mě
nepomůžou (každej tvuj prispevek na me), tak to prostě nečti. Usuzovat z toho že nejde čidlo vody/oleje je auto vrak není hodné mechanika, spíše potulného stodoláře.
Nechytej se slova, pokud někdo obrazně něco napíše proti E65.
300x to psát nebudu, že to byla moje chyba. Spíš tu mojí blbost musím vydejchat, neb auto vrak rozhdoně nebylo, ale nepojízdnej vrak je díky mě !
Děkuji ti.
Pokud bych věděl, že ty čidla nejdou vyměním je, proč nic nebylo na diagu nevím, nevím nevím ..... takže blbostí se člověk učí, jednoduše uvidím co dál.
Jaraxi už se konečně vyser na to mě urážet nevíš o mě nic, tak si to doprdele odpusť. Ty tovje podělaný závěry už mě taky serou, pokud nemáš něco co konstruktivně říct (a pomoct pokud chceš) a pořád nemled dokola slova jako vrak atp. a já ti to říkal, nahovno výbava, mě
nepomůžou (každej tvuj prispevek na me), tak to prostě nečti. Usuzovat z toho že nejde čidlo vody/oleje je auto vrak není hodné mechanika, spíše potulného stodoláře.
Nechytej se slova, pokud někdo obrazně něco napíše proti E65.
300x to psát nebudu, že to byla moje chyba. Spíš tu mojí blbost musím vydejchat, neb auto vrak rozhdoně nebylo, ale nepojízdnej vrak je díky mě !
Děkuji ti.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E66 rada
Auto je zepředu komplet odstrojeno, to co říkal Jarax, že neviděl zadřený N62 na klice je asi pravda, neboť teď s ní jde normálně otočit, čili problém bude "zřejmě" někde nahoře. Málo času, takže stále čekám až se motor začne rozebírat. Nejraději bych opravil tento, než sháněl nejakou vraždu.
Jinak stjený problém jako u E53, hadice u chladiče obě tečou (ty spec na nacvkanutí) takže ty se taky vymění, vůbec tu vodu projdu celou a vyměním co se bude zdát špatný. Uvidím, jak na tom bude trubka v motoru, ale asi bych ji taky vyměnil, když už to bude rozdělaný.
Fotky mám, dám jak bude čas.
Jinak stjený problém jako u E53, hadice u chladiče obě tečou (ty spec na nacvkanutí) takže ty se taky vymění, vůbec tu vodu projdu celou a vyměním co se bude zdát špatný. Uvidím, jak na tom bude trubka v motoru, ale asi bych ji taky vyměnil, když už to bude rozdělaný.
Fotky mám, dám jak bude čas.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E66 rada
tak pokud rozděláte motor tak samozřejmě to chce vyřešit všechny potencialni problémy do budoucna, všecky těsnění, gufera ventilů, inovované lišta na rozvody,trubka, atd.
Re: E66 rada
Arnie: cítím s tebou... hele podle mě si sypeš popel na hlavu trochu sebemrskačsky, E65 ti samozřejmě musí říct, když jí něco chybí, přesně jak se tu psalo.
Sám ti mohu poslat fotku jak to vypadá, auto ti řekne něco jako: "Engine oil below minimum, top it now! Visit nearest BMW service" nebo tak něco. Mně se to stalo, když sem jel se studenym motorem do strmýho kopce
Ale raději jsem tam ten skorolitr co si vždy vozim v kufru cáknul
A to je jen warning, na iDrive to odklepneš a jezdíš si dál... ale věřim, že tam pak musí být i trošku důraznější hláška, když už by bylo oleje fakt nedostatek.
Takže to není tvá chyba a nevyčítej si to... mít v prdeli čidlo a zadřít kvůli tomu V8 je docela zlej sen
Co se týče hlášek - taky vás tak opruzuje ta hláška, že je pod 3°C? Mně to vždy vyděsí co má zas motor za krámy a je to jen kvůli teplotě venku
Sám ti mohu poslat fotku jak to vypadá, auto ti řekne něco jako: "Engine oil below minimum, top it now! Visit nearest BMW service" nebo tak něco. Mně se to stalo, když sem jel se studenym motorem do strmýho kopce


A to je jen warning, na iDrive to odklepneš a jezdíš si dál... ale věřim, že tam pak musí být i trošku důraznější hláška, když už by bylo oleje fakt nedostatek.
Takže to není tvá chyba a nevyčítej si to... mít v prdeli čidlo a zadřít kvůli tomu V8 je docela zlej sen

Co se týče hlášek - taky vás tak opruzuje ta hláška, že je pod 3°C? Mně to vždy vyděsí co má zas motor za krámy a je to jen kvůli teplotě venku

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E66 rada
Taky se vždycky leknu, co se zase vysralo 

Re: E66 rada
no u myho auta žádný hlášky neskáčou, takže pohoda. ale některých zákaznických skáče kde co, hlavně těch co mě neposlechli a koupili co neměli
no a pak když něco spravuju a jdu to projet a slyším ten "ding" tak bych se posral že je to je furt špatny a ona to je vnější teplota, range a nebo ostřikovače 
mělo to mít jinej ton tydle věci.
arnie stejně si myslím že E65 se nezadře když ji chybí litr oleje, měl jsem tu M52 kde chyběli 3 litry z 6,5, tzn v motoru byla polovina oleje a v pohodě, když bude u n62 chybět 3l z 8,5 tak je tam furt 5,5 litru, to si myslím že je ještě schopný.
navíc by to první mělo řvát nedostatečnej tlak.
hlavně to udělejte pořádně, všecko co je třeba, at si pak nenadáváš.
stejně tě to bude stát desetitisíce, u člověka kterej to nedělal navíc asi ještě víc, jelikož si musí sehnat na všecko přípravky a to mi přijde škoda rvát do 735i bez výbavy.
kdybych měl oktávku tak by mi bylo líto do toho dát 2ku. do full vybavené 745Li se ale investuje líp


mělo to mít jinej ton tydle věci.
arnie stejně si myslím že E65 se nezadře když ji chybí litr oleje, měl jsem tu M52 kde chyběli 3 litry z 6,5, tzn v motoru byla polovina oleje a v pohodě, když bude u n62 chybět 3l z 8,5 tak je tam furt 5,5 litru, to si myslím že je ještě schopný.
navíc by to první mělo řvát nedostatečnej tlak.
hlavně to udělejte pořádně, všecko co je třeba, at si pak nenadáváš.
stejně tě to bude stát desetitisíce, u člověka kterej to nedělal navíc asi ještě víc, jelikož si musí sehnat na všecko přípravky a to mi přijde škoda rvát do 735i bez výbavy.
kdybych měl oktávku tak by mi bylo líto do toho dát 2ku. do full vybavené 745Li se ale investuje líp
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E66 rada
Hele hele hele. Přestaň s tím pořad, já mam svou sedmu moc rád a jsem s ni fakt spokojený. A Jo, ty ostrikovace mi to píše taky
Kdyby to mělo jiný zvuk, tak bych se asi vůbec nezlobil

Kdyby to mělo jiný zvuk, tak bych se asi vůbec nezlobil
Re: E66 rada
ono takových je víc, není to jen na Tebe, ale lidi co mě neposlechlo je víc, našestí né moc 

Re: E66 rada
Hele narovinu, Jarax ma pravdu pockat si tak sem mohl kupovat za 200 a bylo by to asi krasny auto, byl sem nedockavej a moc se tesil, tak to mam za to.
Jsem ale spokojenej, kdyz koupim auto nenuti me nic prodat, E53 uz me stala pres 120tis na servisu ale nelituju toho, jen me sere, že chci opravit, ale většinou nikdo neví kam šáhnout, nemám důvod to prodávat.
E65 je opravdu super, klame delkou, s EDC se fakt to auto promění na něco jinýho, komfort vše, mam spousty pozitivnich pocitu, odstrikvoace to halsi, teplotu taky, desticky taky, vše na co si človšk vzpomene. Jsem připraven tam nasypat 50 a tesit se ze to bude ok. Jak riakm nemam problem s tim ze bych to musel prodat a chci si ju dlouho nechat, jen ten hydrokufr a budu spokojenej. Za druhy kdyz clovek nejel v necem lepsim, netouzi po L7, komfortech, takze mu jeho 7 pripada, ze je vastne perfekne vybyvena.
Jsem ale spokojenej, kdyz koupim auto nenuti me nic prodat, E53 uz me stala pres 120tis na servisu ale nelituju toho, jen me sere, že chci opravit, ale většinou nikdo neví kam šáhnout, nemám důvod to prodávat.
E65 je opravdu super, klame delkou, s EDC se fakt to auto promění na něco jinýho, komfort vše, mam spousty pozitivnich pocitu, odstrikvoace to halsi, teplotu taky, desticky taky, vše na co si človšk vzpomene. Jsem připraven tam nasypat 50 a tesit se ze to bude ok. Jak riakm nemam problem s tim ze bych to musel prodat a chci si ju dlouho nechat, jen ten hydrokufr a budu spokojenej. Za druhy kdyz clovek nejel v necem lepsim, netouzi po L7, komfortech, takze mu jeho 7 pripada, ze je vastne perfekne vybyvena.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E66 rada
tak je to ale s každým autem, strýc má oktávku za pul mega a ted ho přitelkyně vezla v E53 a on že je mu nějak divně horko na záda
tak mu řekla že mu hřeje sedačka, jeslti to che ubrat a on že né, že to je přijemny




Re: E66 rada
Už sa vie, čo tomu motoru presne je?
Prv údajne zadretý na kľuke, teraz sa ním dá voľne pretáčať...
Mimochodom, aké skúsenosti má Tvoj mechanik s BMW? Čo som pozeral, Vanos, Valvetronic (excentrický hriadeľ) je veľmi veselá kombinácia pri nastavovaní časovania rozvodov ktorá búra klasické postupy.
P.
Prv údajne zadretý na kľuke, teraz sa ním dá voľne pretáčať...
Mimochodom, aké skúsenosti má Tvoj mechanik s BMW? Čo som pozeral, Vanos, Valvetronic (excentrický hriadeľ) je veľmi veselá kombinácia pri nastavovaní časovania rozvodov ktorá búra klasické postupy.
P.
Re: E66 rada
taky jsem zvědavý....skoro bych se nedivil, kdyby to třeba nakonec zadřený nebylo...ted se nechci nikoho dotknout - prostě ti přeju aby se nakonec ukázalo že to byla nějaká prkotina a zadřený to není
Re: E66 rada
Ani se neptejte, vybírám si špatnej rok.
7 je na ústupu není na ni čas, jak kalsické, prostě jsem v zácpě až se na mě dostane řada. U X5 kdyz sem jel z prace me prestala/praskal fungovat vodni pumpa, takovej drnčivej zvuk zastavím kouř a říkám, je to v prdeli !!!! Tak čekám v hospodě hodinu na odtahovnku. Koupil jsme 30 litru Rajce ale nemelo to smysl sem to tam lil a protékalo to. Tak sem udelal divadlo lidem na silnici, pač přijela odtahovka jak kráva a já jak blbec na ni najel, vycouval najel vypnul motor, lidi moc nechápali proč to dávám na odtahovku když to jede.
Neumím si asi správně spočítat servis v hlavě, u E65 sem pumpu preventivně vyměnil hned, tady nevím proč sem to neudělal a byla to chyba.
Už těch chyb je nějak moc, ať už je konec roku.
7 je na ústupu není na ni čas, jak kalsické, prostě jsem v zácpě až se na mě dostane řada. U X5 kdyz sem jel z prace me prestala/praskal fungovat vodni pumpa, takovej drnčivej zvuk zastavím kouř a říkám, je to v prdeli !!!! Tak čekám v hospodě hodinu na odtahovnku. Koupil jsme 30 litru Rajce ale nemelo to smysl sem to tam lil a protékalo to. Tak sem udelal divadlo lidem na silnici, pač přijela odtahovka jak kráva a já jak blbec na ni najel, vycouval najel vypnul motor, lidi moc nechápali proč to dávám na odtahovku když to jede.
Neumím si asi správně spočítat servis v hlavě, u E65 sem pumpu preventivně vyměnil hned, tady nevím proč sem to neudělal a byla to chyba.
Už těch chyb je nějak moc, ať už je konec roku.
- Přílohy
-
- x5_pumpa.jpg (160.35 KiB) Zobrazeno 1179 x
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E66 rada
Ty krávo, já se tu rozčiluju s kolísáním otáček kolem 1500 ot/min při LPG a Vám se dějí tyhle hnusy. Jarax a PGB ze mě už rostou.
Já většinou vodní pumpu měním hned po koupi. Protože si to nikdy nikdo neeviduje. Jenom u téhle sedmy jsem ji neměnil, protože ji měnil Don před 50 000 km.
Já většinou vodní pumpu měním hned po koupi. Protože si to nikdy nikdo neeviduje. Jenom u téhle sedmy jsem ji neměnil, protože ji měnil Don před 50 000 km.
Re: E66 rada
arnie, kdy se naposledy kontrolovala? mě přijde zbytečny to měnit preventivně, ale kontrolujem 1x ročně všem pumpy a až když je velka vule měnime, a od té doby co jsme s tím začli už nikdo s pumpou na odtahovce nepřijel, jelikož benzínaky narozdil od naftaku jezdili na odtahovce vždy bud pumpa nebo altík.
Re: E66 rada
Ono když jsem je měnil já, tak kladky úplně brečely, tak jsem ani nepředpokládal, že bude pumpa dobrá. To, že se zkouší vůle sem zjistil, až u Jaraxe. Snažím se to měnit sám, protože v jednom servisu zde, jsem to nechal měnit a řekl jsem jim, ať vymění vše, co je potřeba. No oni vyměnili vše kromě napínáků a po týdnu to začalo dělat hrozný kravál. Mechanik prý, že se mu zdály dobrý
. Jsem si to raději udělal sám. Jenom u 330D se musel sundat altík, což byl pěkný omrd na heveru. U 745tky je to taky u altíku omrd, sundat tu jednu kladku u altíku.

Re: E66 rada
výměna kladek na E65 je banální záležitost, tos neviděl výměnu kladek na Fku kde se musí pul auta rozdělat.
Re: E66 rada
No ještě, že mám E66tku. U té kladky na alternátoru jsem to nakonec zvládl, Milimetr po milimetru jsem ty dva šroubky povoloval, až se mně to povedlo.
Re: E66 rada
ty sis nevyndal vrtulu že? 
