Stránka 19 z 21
Napsal: úte 24.09.2013 09:15
od IlikeU
Flash spolupracuje s JB4 to je na tom to úžasný. Flash nenahrazuje JB4
olej 5w40 min nebo 10w60. 5w 30 je voda a při 120st C přestává dokonale mazat.
10w60 má větší viskozitu mnohem lepé přenáší teplo a má lepší mazací charakteristiku vlivem k teplotě.
Napsal: úte 24.09.2013 09:43
od bmw335
Poldav6 píše:vladas335i píše:Zkoušel jsi aplikaci Michale? Mám galaxy 4 v opravě.
Mám ji instalovanou, ale na telefonu je nějaká SW chyba, týkající se bezpečnostního upgradu, který ale nejde stáhnout. Takže zatím nic.
Kabel OTG stojí 80-200Kč...
Jinak ukazuje to stejné údaje jako po připojení notebooku, nevím zda Torque ukazuje to samé. A bomba je samozřejmě to logování

Za sebe vlastně nevím, proč bych měl zatím řešit flash. Na JB4 mi vyhovuje přepínání map, mazání chyb, ukazatel tlaku turba, omezení tlaku turba na jedničku a dvojku... Takže tak

Jinak jsem dnes s Ondrou řešil otázku oleje. Rozhodnul jsem se jít do 0w-40, kdybych měl auto jen na blbnutí, tak bych možná tu 10w-60 bral, ale nenašel jsem na otázku oleje jednoznačné doporučení. Vlastně jakýkoli olej se specifikací LL-1 je doporučený.
oficiálně doporučenej podle bmw je ale 5w-30 LL-3
Napsal: úte 24.09.2013 09:46
od bmw335
IlikeU píše:Flash spolupracuje s JB4 to je na tom to úžasný. Flash nenahrazuje JB4

olej 5w40 min nebo 10w60. 5w 30 je voda a při 120st C přestává dokonale mazat.
10w60 má větší viskozitu mnohem lepé přenáší teplo a má lepší mazací charakteristiku vlivem k teplotě.
aha, takže v bmw doporučujou olej kterej při 120 přestává mazat? Divný ne?
Napsal: úte 24.09.2013 09:51
od bmw335
V praxi se ukázalo, že pro evropské klimatické podmínky jsou třídy 40, resp. 50 plně dostačující, oleje třídy 60 mohou zapříčinit mírné snížení výkonu motoru.
Napsal: úte 24.09.2013 12:58
od Poldav6
BMW předepisuje do většiny motorů včetně 1M 5w30. Já se pro změnu dočetl, že na viskozitě nezáleží tolik jako na specifikaci, která musí být LL1. Ingredience oleje jsou prý potom dostatečné pro dobré mazání motoru.
Ale obecná shoda u motoru N54 není
Při popojíždění v zimě se obávám, že 10w60 nebude dostatečný.
Většina Američanů jejichž příspěvky jsem četl, vozí 0w40. Takže to je sázka na jistotu

Napsal: úte 24.09.2013 17:50
od IlikeU
bmw 335 se zase projevil, ja bych se z tebe pochcal
Napsal: úte 24.09.2013 18:08
od IlikeU
Do M3 se používá 10W60, Když se u 335i využívá jeho potenciál ( uživatele bmw335 se to netýká) Má tendence se přehřívat a je to i ze zkušenosti. není problém se dostat na teplotu 130st C. Testování v mostě na okruhu kde po 1. ostrém kole bylo auto vesměs uvařený. Po upgradu chladiče a změnou oleje auto dal 5 kol a bez jakýchkoliv náznaků přehřátí.
5W30 pri 120st C proste prestava dokonale mazat je jak voda a pokud někdo využívá potenciál 335i naplno olej 5W30 nebude dostačují.
Nepíšu tady dogma že se musí lejt jen 5W30 píšu zde své zkušenosti a své poznatky. Klidně dávejte do auta 5w30 je to přeci Vaše auto.
Olej 10W60 je vyzkoušenej na třech 335i připlné zátěži na okruhu a osvědčil se mnohel lépe než 5w30 vzhledem k teplotě oleje a doby za kterou se teplota vrátila do normálu.
Ubytek výkonu u oleje 10W60 může být citelný ihned po nastartování ale při nárokách na maximální výkon bude velkým přínosem. Každý ste určitě zail když jste se dostali stelotou na 120°C že byla cítit celková unavenost motor a úbytek výkonu. Proč se toto s oleji 10W60 neděje ??
Pokud mte auto na denní ježdění a výkon využijete zřídka, použijte 5W40 Pokud používáte auto stylem jako já vláďa nebo ryky použijte 10W60 tak jako jsme to udělali my.
Napsal: úte 24.09.2013 19:21
od Poldav6
Ondro a proč nepíšeš o 0w40? Ten je lepší než 5w40, právě že funguje při nižších teplotách..
Já šel přes 120C asi dvakrát, když jsem si dával okresky stylem brzda plyn. Takže mně osobně asi bude stačit účinnější chladič oleje
Taky jsem četl teorii, že Bmw doručuje 5w30, protože bude míň zničených motorů vlivem nevhodného oleje, než kdyby doporučili 10w60. To zní samozřejmě logicky, protože kdo si dá záměrně 10w60, tak asi ví co dělá a nechá auto pořádně zahřát než mu naloží
A jiné motorizace ani nemají teplotu vody, takže v Bmw si moc o svých průměrných řidičích nemyslí...
Napsal: úte 24.09.2013 19:34
od IlikeU
0w40 je tresinka na dortu

to je pro fajnsmekry

na zimu urcite 0w40 lepsi

Napsal: úte 24.09.2013 19:40
od bmw335
IlikeU píše:bmw 335 se zase projevil, ja bych se z tebe pochcal
třeba se i poser, myslíš si že si největší mistr nebo co? Sereš mě od první chvíle ty vole...namistrovanej až na strop.
Na 120 stupnů se dostávám úplně normálně při normální jízdě na dálnici...Je to provozní teplota. To by tam byl teploměr jen do 120 kdyby to tam bylo podle tebe že při 120 to už nemaže. Nedávno ses ještě hrabal v oktávce a teď seš mistr.
Já napíšu můj názor a ty se musíš zase projevovat jak čurák a napsat, že sem se zase projevil a že se ze mě pochčiješ?? Seš fakt případ ty vole...
A vibrace se píše s měkkým i, nemohl sem se na ty tvoje hrubky dívat, ale nechtěl sem se chovat jako čurák, ale ty se tak chováš, tak ti to teď můžu směle napsat..
Napsal: úte 24.09.2013 19:51
od bmw335
Poldav6 píše:BMW předepisuje do většiny motorů včetně 1M 5w30. Já se pro změnu dočetl, že na viskozitě nezáleží tolik jako na specifikaci, která musí být LL1. Ingredience oleje jsou prý potom dostatečné pro dobré mazání motoru.
Ale obecná shoda u motoru N54 není
Při popojíždění v zimě se obávám, že 10w60 nebude dostatečný.
Většina Američanů jejichž příspěvky jsem četl, vozí 0w40. Takže to je sázka na jistotu

Tak 1M je normální N54 softem naladěná
Napsal: úte 24.09.2013 20:53
od IlikeU
no nevim ale názor o tobě semnou zdílejí i jiní, takže ve mě to asi nebude

Napsal: úte 24.09.2013 21:00
od bmw335
IlikeU píše:no nevim ale názor o tobě semnou zdílejí i jiní, takže ve mě to asi nebude

aha, že nepřijedu na tvoje grilování a nezůčastnňuju se dementních tuning srazů, tak to budu asi debil já co? Já mám i jiný zájmy než jenom ležet v autě a smrdět na N54 foru.....nebejt mě, tenkrát co sem založil minulý téma JB4 nebo Kelleners, tak se tady ani nikdo z vás nezná....Takže asi tak.
Tak se tady mějte pěkně a ty se nad sebou zamysli...a už si k tobě běžím flešnout jednotku se zárukou za 10tis

Napsal: úte 24.09.2013 21:11
od MattyX
120 stupnu provozní teplota oleje? a doprdele

Napsal: úte 24.09.2013 21:13
od IlikeU
Máš pravdu nebýt tebe tak ani nikdo nevíme že JB4 existuje.
Rád komukoliv půjčím kabel a může si to flashnout sám

Napsal: úte 24.09.2013 22:25
od bmw335
MattyX píše:120 stupnu provozní teplota oleje? a doprdele

jestli si někdy viděl teploměr oleje u 335i tak uvidíš že teploměr je až do 170, tím nechci řikat že může mít olej 170, ale mezi 110-120 je normální teplota
Napsal: úte 24.09.2013 22:28
od bmw335
IlikeU píše:Máš pravdu nebýt tebe tak ani nikdo nevíme že JB4 existuje.
Rád komukoliv půjčím kabel a může si to flashnout sám

neumíš asi číst co? Nepsal sem nebejt mě nikdo neví o JB4, ale nebejt mě tak se nikdo z vás ani nezná. Založil jsem téma, který tady nikdy nebylo pane roláku
Napsal: úte 24.09.2013 22:31
od bmw335
MattyX píše:120 stupnu provozní teplota oleje? a doprdele

tady máš odkaz na stock 335i teplota oleje je na pravo dole....je to normální hodnota, něco si o tom přečti, než se začneš tlemit. Neznamená, že když tvoje e30 vaří při 100, že to tak má každý bmw
http://www.youtube.com/watch?v=v9Q8KntgpFY
Napsal: úte 24.09.2013 22:40
od bmw335
MattyX píše:120 stupnu provozní teplota oleje? a doprdele

tady máš fotku ode mě, teplota je kolem 120 pořád, nikdy jsem neměl přes...Každý auto to má jinak, GTR má provozní něco málo přes 70
Napsal: úte 24.09.2013 22:50
od bmw335
na e90 post píšou že teplota 230-245 F je normální, tak si to přepočti na C a uvidíš....