Stránka 19 z 39

Napsal: pát 29.03.2013 21:44
od Poldav6
bmw335 píše:
Poldav6 píše:
IlikeU píše:pravě proto bych rád viděl 450i :D


Terry už ladí turba x50i... :-D


máš tam už ISO 17b? Moc nechápu k emu jsou dobrý ty aktualzace, stejně tam je většinou jen nějaká kravina co nevyužiješ normálně:)


nene, pořád tu 16. Asi tam dám novou, až se mě to bude nějak týkat. Snažím se neopravovat co není rozbitý :)

Napsal: sob 30.03.2013 00:41
od bmw335
Poldav6 píše:
bmw335 píše:Aha, že jí nikde neprodávaj:) Ne měńánila se jen ta jednotka co to ovládá stála asi něco přes 1000. Do plzně? na letnákách ani hovno:D
Jak je to s tim e85? Stačí jen mapa 5 a nic jinýho? Dyt se prodávaj nějaký krabičky když chceš na to jezdit, takže to má jb už v sobě asi? Tomu nerozumim, ale asi by se mi to už rozthrlo, když mám vibrace na mapu 1 :D


No, fór je v tom, že N54 je děsně chytrej motor, do kterýho si můžeš dovolit určitý podíl E85. Ostatně to můžeš skoro do každého motoru, říká se až 50% E85 snese teoreticky každý motor (praxe je jiná), ale bude to mít téměř nulový efekt. Akorát se zvýší spotřeba.

N54 ale s tím vyšším oktanovým číslem umí pracovat.. Takže když dáš mapu 5 a 40% E85 do nádrže, jednotka se nastaví na tohle palivo a ve finále by to mělo snad až 50 koní přidat.

Já teď dávám do nádrže 20% E85 a jezdím na mapu 1. Nevím jestli to má nějaký efekt, motor běží úplně normálně, spotřeba taky nijak nestoupla. Teoreticky by to taky mohlo jet líp, těch oktanů tam je zkrátka víc a N54 se toho ráda ujme.
Když jsem přepnul na mapu5, aniž bych udělal "adaptaci" (2x WOT).. tak to jelo jako neuvěřitelná svině, ukazatel tlaku turba mi vylítnul skoro úplně doprava... A na zimních gumách jsem na zatáčkovité okresce na trojku pořád vrtěl prdelkou. To jsem musel pokorně přepnout na mapu1 :-D

Ty konverzní krabičky se do aut dávají, aby mohly jezdit třeba na čistý E85. Drtivá většina z nich ale funguje jen s nepřímým vstřikem. Mám to na dvou autech a úspora za palivo je cca 20%.

Výmluva na letní gumy se nebere, zkus něco jinýho :-)

Pokud jde o mě a pocit z jízdních vlastností 335, jsem spokojenej. Auto se naklání minimálně a vůbec mám z jízdy dobrý pocit. Není to drtič okresek, protože jak je auto tvrdý a nabírá zběsile rychlost, jakýkoli hup na silnici je sakra znát. Něco jiného je vlnou v asfaltu projet ve 120ti a ve 160ti. Takže to moc nepokouším. Při svižné jízdě podle mě funguje vše na jedničku. A rychle (s ohledem na možnosti auta) s tím jet podle mě "bezpečně" nejde.


a nen třeba k tom downpipes? jsem v tom trochu mimo:D Downpipes upouští přebývající vzduch ne? Takový to zasyčení? :)) No já se obávám, že zlstanu u mojí mapy 6 co budu mít snížený psi do 3500ot. Nechci aby mi to vibrovalo. A dalších 50hp s E85 taky nevím co to může udělat s ostatníma komponentama, když už na mapu 1 mi to vibruje....Je JB4 taky tak chytrá, že ví že nemá tlačit víc PSI, když není dowpipes? proč teda na mapu 2 je potřeba? která má 14,5 PSI? Jojo mně to na mapu 5 jelo taky jak svině a neadaptoval jsem jí, asi se to musí jen u těch americkejch sraček :lol: Hele možná bych zítra i jel, ale máme oslavu otcových 60. Můžem teba nějak na večer v Praze dát sraz.

Napsal: sob 30.03.2013 08:36
od IlikeU
Downpipes neoprepousti prebytecny tlak od turba ale je to Výfukové potrubí od turba k prvním katum. Ty asi myslíš wastgate. Podle mě nechci JB4 urazit ale nemůže poznat jestli máš Downpipes nebo ne leda mě napapdlo.

se seriovymi downpipes kde jsou katy je hodnota na lambde za katama "1" když se dá 3" downpipes zjistili ze hodnota na lambde je "1,2" a JB4 vi ze jamile je na labde dana hodnota vi zda jsou downpipes s katama a nebo ne.

Já jsem s etanolem neuspěl. Jakmile se používá etanol potřebuje mít motor delší dobu vstřiku a ta doba se na mapu 5 nemění je stejná.

Jinak po cestě s Plzně určitě můžem něco podniknout v Praze aspoň z mé strany na dnešek jsem doma dostal volno :D

JB4 je fakt super překvapila mě. Univerzální krabička za "pár peněz" ale myslím že stím etanolem to nebude úplně top. Pokud by byl vliv pouze oktanové číslo doporučovali by mapu 7 která je na race palivo tedy cca 108 oktanu.

Jinak letňáků bych se nebál zahřeješ na provozní teplotu a bude to dobrý. Hoď sem číslo a až pojedem Plzeň-Praha zavoláme a můžem domluvit sraz v Praze

Napsal: sob 30.03.2013 09:34
od Poldav6
Pokud E85 není moc, nastaví správný stechiometrický poměr lambdy. Prodloužení vstřiku je potřeba až když je etanolu moc a lambdy nestíhají.

Miluju takovéhle debaty, kdy tomu vlastně nikdo pořádně nerozumí :-D

Jinak na večer mám program, takže tu druhou část dnes nejspíš nestihnu. V 18h mám být v Praze.

Napsal: úte 02.04.2013 22:20
od IlikeU
pokud jsem vše pochopil musim ušmiknout to co je uvedeno na obrázku. Pak nahrát ISO

Mapu 5 s etanolem nastavim tak ze vytocim 3. rychlostni stupen 2-7000ot?

Napsal: stř 03.04.2013 09:47
od bmw335
IlikeU píše:pokud jsem vše pochopil musim ušmiknout to co je uvedeno na obrázku. Pak nahrát ISO

Mapu 5 s etanolem nastavim tak ze vytocim 3. rychlostni stupen 2-7000ot?


ano, přesně tak, já to ušminkul cvakátkem na nehty:D My jsme s Polda6 nemuseli mapu 5 vůbec adaotovat, jede to na ní jako svině i bez adaptace:D

Napsal: stř 03.04.2013 09:50
od Poldav6
IlikeU píše:pokud jsem vše pochopil musim ušmiknout to co je uvedeno na obrázku. Pak nahrát ISO

Mapu 5 s etanolem nastavim tak ze vytocim 3. rychlostni stupen 2-7000ot?


Jj, jsou ty dvě diody. Pak nahraješ software a hotovo :-)
S tou mapou5 taky.. Jen píšou vytočit motor 2x. Mně se zdálo, že stačí jen jednou.. Blby je že si to neuloží a po každém přepnutí musíš znova.

Taky je možná s etanolem dobrý nápad vymazat adaptace.. Nevím.

Napsal: stř 03.04.2013 10:55
od IlikeU
dnes jedu pro materiál na sání a zítra se bude montovat a pak budu testovat tak pak napíšu jak jsem dopadl s etanolem. Zatím díky

Napsal: stř 03.04.2013 13:14
od BudVlad
Prodám nové nepoužité vysokotlaké čerpadlo pro vstřik metylalkoholu (water/methanol injection)
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 85#1205085

http://www.ebay.com/itm/AEM-Water-Metha ... 4c&vxp=mtr

Jak to funguje:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... kPFZWd8wj4

Napsal: čtv 04.04.2013 23:07
od IlikeU
Tak dnes jsem smiknul diody, Nahrano ISO 17. Upravene sani. natankovany ethanol 30% vysledek 100-200 7s - 7,3s :twisted: 0-200 11,8s

Nezkutečnej posun, převodovka řádí bez problémů, žádný vybrace.

Problém:
Klidnou jízdou auto usne, částečná ztrata výkonu 100-200km/h 10s Při vypnutí motoru a opětovném nastartování zase plný výkon.

Je to Peklo

Napsal: čtv 04.04.2013 23:40
od bmw335
IlikeU píše:Tak dnes jsem smiknul diody, Nahrano ISO 17. Upravene sani. natankovany ethanol 30% vysledek 100-200 7s - 7,3s :twisted: 0-200 11,8s

Nezkutečnej posun, převodovka řádí bez problémů, žádný vybrace.

Problém:
Klidnou jízdou auto usne, částečná ztrata výkonu 100-200km/h 10s Při vypnutí motoru a opětovném nastartování zase plný výkon.

Je to Peklo


vibrace si hlavně zkus, když tam nemáš danej automat....dej si tam šestku a třeba při 70kmh dej plyn až na podlahu, a drž ho do cca 140 uvidíš sám, jestli se ti to začne klepat:)
čím si to měřil?:)) 100-200 za 7s? to mi přijde trochu extrém:) natoč to at se teda podíváme:)
Jinak věřím tomu, že při tomhle zatížení budeš mít brzo nějakej větší problém. Uvidíme všichni, zvláště ti výkonově nenažraní:D

Napsal: čtv 04.04.2013 23:51
od riki18
7 sek nemam ani ja a to idem na BMS flash aktualne dvojdnovy update. :)
Mozes spravit logy a poslat mi ho? Zaujima ma priebeh ign tlak paliva, turba a pod. Uz je 18 verzia, vyskusaj :) dufam ze sa vsetci niekde stretneme, skoda Brna ze pre pocasie sa to presuva.

Napsal: pát 05.04.2013 00:33
od Poldav6
ty kráso, nebylo to Ondro z kopce? ;-) To bych chtěl taky vidět na videu, těch 7s. To si už nedokážu úplně představit..

Napsal: pát 05.04.2013 00:37
od IlikeU
To Brno, me fakt mrzi. Vím že je 18ka ale je to testovaci verze. 17ka je odskoušená. O víkendu natočím videa je to masakr. Ten etanol se sanim stahl čas 100-200 o víc jak 1s.

Ta JB4 mě začína víc a víc bavit.

Jsem zvědavý kam to posune methanol :twisted:

Kdyby byla lepší trakce tak by šlo udělat i rychlejc 0-100 ale mam strach ze když dam fakt lepivý gumy nebo slicky tak to nezkousne diferák nebo převodovka, Při 160-180 mi bliká protiprokluz :D

Napsal: pát 05.04.2013 00:56
od IlikeU
nebylo to z kopce.:lol: videii bude vic vydrzte do vikendu :twisted:

Když vydržíš, nepapat bude i prasátko :D

Napsal: pát 05.04.2013 00:58
od IlikeU
jinak 100-160 lehce nad 3s

Napsal: pát 05.04.2013 01:13
od IlikeU
http://www.youtube.com/watch?v=1U4-j8UR ... e=youtu.be
při 16s -100km/h 19s 160km/h 23s 200km/h

Docela šaise video ale prozatím aspoň něco

Napsal: pát 05.04.2013 08:32
od vitan
Tak to vypadá, že se blížíš pětisethlavýmu stádu. :D

Napsal: pát 05.04.2013 08:41
od riki18
Nemas moznost si pozicat racelogic na porovnanie udajov? Pises ze 4,5 sek 0-100, zatial najlepsie som mal 4,4 ale to mam LSD, s obycajnym difom nehrozilo. Ake sviecky pouzivas? Daj si auto na brzdu Maha, som velmi zvedavy ;) Znameho Porsche turbo 997 ma 100-200 nieco okolo 7 sek. Dufam ze sa stretneme niekde na 1/4 mili :) Neuvazoval si aj o E85 pumpe do nadrzi? Cakam na nu tak dam poznatky :)

Napsal: pát 05.04.2013 09:45
od bmw335
no jestli jsi to měřil dle oka na tacho, tak pro skutečných 200 musíš mít na tacho tak kolem 210:) Dle mého názory nejsou ostatní komponenty kromě teda motoru u 335 na takovou zátež stavěný ( převodovka, diferák, atd...) a dřív nebo později se něco vysype.
Co se týká srazu, já bych byl mezi váma jak Franta se Škodovkou, když jezdím na mapu 1:)