Stránka 19 z 19
Napsal: sob 11.02.2012 14:58
od Carpadian
Tak u nás jen -25C, Escort natočil napoprvé.

Ale zase netopí ludra. Karton před chladič tento problém vyřešil. Ale 20km do Jeseníku byl porod.

Napsal: sob 11.02.2012 19:20
od Lucifer
Tak já zase pro změnu těma mejma pokusama o nakopnutí odkouřil startér, novej je na cestě tak v pondělí je prohodim...chtěl jsem ho zrepasovat ale odešla kotva, vynechává, takže už to má za sebou, ale alespoň u tý příležitosti půjde dolů sání ať se tam líp dostanu a zaslepím EGR a taky vyčistim sání, takovejch sraček co to EGR pouští do sání bych nevěřil

dnes jsem sundal jen ten ventil EGR a celej zarvanej sazema

Napsal: ned 12.02.2012 01:27
od Misanek
Lucifer píše:Tak já zase pro změnu těma mejma pokusama o nakopnutí odkouřil startér, novej je na cestě tak v pondělí je prohodim...
Tak nezapomeň znovu nalít letní naftu aby jsi co nevidět mohl odpálit pro změnu něco jinačího

Po tobě bych tak chtěl auto...

Napsal: ned 12.02.2012 03:44
od Lucifer
Tak majitel, kterej by to auto koupil by měl alespoň novej startér novou baterku nový žhavičky filtry atd....Ale určitě nemám důvod prodávat svoje auto!!!!
A ještě k tomu že x dalších TDS startuje, tak kde je zbylejch y TDS který nestartujou a stojí někde v garáži nebo u baráku. Sem na klub taky nechodí každej majitel, kterej má TDS. A to jako že já bych autu nedopřával to co nepotřebuje ? Filtr dostalo novej žhavičky taky baterku taky a jediný co tak byla ta letní nafta taky 14dní kvůli tomu autem nejezdím. Čerpadlo je taky ok. A nemám důvod bastlit svoje auto radši nebudu jezdit než abych jezdil s omotanejma vstřikama topnym drátem. Ale koukni se jen sem na bmwklub.cz kolik je zde nově založenejch témat tds zima a nestartuje...
Jinak bych rád věděl co ještě dalšího se teda podle tebe dá odpálit

startér bude funglovka tak co můžu ještě odpálit ? Třeba kabely ?

Když sem jen chodíš odepisovat stylem že mi vyčítáš to že se snažím vyřešit problém jak to nastartovat tak nemám důvod na tvoje příspěvky nějak reagovat.
Ještě k těm drátům ani v jednom příspěvku jsem sem nenapsal že bych to do auta chtěl nainstalovat. Nejdřív jsem se na to šel poptat ale jak jsem psal o pár příspěvků dříve při 12V roste rapdině proud a tim roste i teplota toho topnýho drátu!
A ještě jedna věc, jsem elektrikář a věci ohledně elektriky v autě jsem schopnej si pohlídat, takže i kdybych něco takovýho měl nainstalovanýho na motoru tak určitě neshořim
PS: dík za radu že s čerpadlem nic neudělám když budu sát naftu proti němu

Napsal: ned 12.02.2012 23:12
od Misanek
Jo, fakovací smajlíky umíš posílat opravdu dobře, ale to je asi jedna z mála věcí, které opravdu dobře zvládáš
Nemá cenu na tebe dál reagovat, jenom se vyjádřím k jednomu - trošku si protiřečíš když se tu vyjadřuješ že nic jako odporový drát a podobné vyhřívací 3,14čoviny do auta dávat nechceš a přitom jsi to tu minimálně další 4 stránky dozadu zmiňoval a pořád o tom básnil
a o tom, že se vyznáš v elektrice je sice fajn číst, ale to samé si nejspíš mysleli i majitelé teď už kdysi provozuschopných aut proměněných na kus vyhořelého železa
No nic, užij si svůj boj ze startama, vylepšovákama a dalšíma trikama které budou zaručeně lepší lék než omezení tankování sraček v tomto počasí

Napsal: ned 12.02.2012 23:55
od Lucifer
Ty smajlíci zastupujou moje reakce který nemůžu vzkázat osobně
řešil jsem tu pár stran s Carpadianem topný dráty ale napsal jsem snad že bych to do auta určitě nandal ? Přečti si to ještě jednou.
A zajímavý ale je, že lidi který tankujou nesračkovou naftu tak taky nenastartujou protože jim to zamrzne, vim o docela dost lidech co maj auto hodně v pořádku dopřávaj mu co motor potřebuje natankovali omv a zamrzli a to tankovali tu jejich do -35 divný že?
Napsal: pon 21.01.2013 12:59
od Rihi92
ahoj jak by jste postupovali při diagnostice zimním nestartování tds..
Za tepla startuje výborně, na břink.. Pokud je auto zahřáté je to trošičku horší nic strašnýho max 2x otočí, ale s ubývající venkovní teplotou se to začalo jít dost z kopce. V prosinci při teplotách kolem nuly jsem už musel víckrát žhavit a při startovní přidávat plyn. Teď jsem měl auto kvůli zadnímu ložisku 20dnů odstavené a při těch -5 už pomohla jenom horkovzdušná pistole přímo do sání (chytlo skoro hned). Odpoledne vyzkouším žhavičky, pokud budou ok, co dalšího předvstřik? Pokud to s tou horkovzduškou chytlo hned, můžu vyloučit zamrzávající naftu? Mám auto půl roku, po koupi vyměněny filtry (palivovej má najeto 17t, tankována pouze rakouská nafta)
Uklidńuji se, že to budou žhavičky, když jsem už při třech stupních musel 3x dlouho žhavit a šlapat na plyn)

Díky za rady
Napsal: pon 21.01.2013 14:22
od Batler
Asi Vám nahraju na youtube video když jsem po - 18 startoval R4 tds tu bouchnete smíchy

Napsal: pon 21.01.2013 14:39
od Batler
Napsal: pon 21.01.2013 20:27
od Tompo
já mám na TDSu vyzkoušené, že jakmile klesne teplota pod +5C, tak nežhavím na kontrolku, ale až cvakne relé žhavení, tak teprv startuju a v pohodě...
Napsal: pon 21.01.2013 21:14
od beny-maser
podle mě ti to nežhaví,proto ti pomohla ta horkovzduška,vadné žhavky nabo spíš si myslím relé žhavení, až sundáš sání tak změř jestli ti to žhaví,svíčky je nejlepší kontrolovat venku jestli svítěj
Napsal: pon 21.01.2013 21:45
od Lucifer
taky jsem letos měl problém se startama jak se ochladilo, vyměnil jsem žhavky těm starejm trvalo docela dost dlouho než se vůbec rozsvítily
Vyměnil jsem je a podle kontrolky na první cvaknutí startéru mám nastartováno

Napsal: pon 21.01.2013 22:37
od Misanek
Já hlavně nechápu jednu věc - proč se tu někdo s prominutím ptá na takovou 3,14čovinu, proč mu nestartuje TDS za studena, s horkovzduškou chytne, nemá vyměněné žhaviče a ani netuší, kdy je kdo vlastně měnil
Lidi doprdele používejte trochu taky to, co máte v hlavě, než se tu zeptáte na úplnou kravinu. Několikrát je tu na foru napsáno že ať už m21 nebo m51 chytnou horkotěžko bez žhavení v létě, ne tak v zimě a všeobecně u každého dieselu je snad alfa a omega žhavení. Něřeknu, kdyby dotyčný napsal, že žhaviče měnil za nové, napětí na ně jde ale auto stále nechce chytat - to bych nenapsal ani půl slova, ale takhle....

Napsal: pon 21.01.2013 22:45
od Lucifer
Tak jsou lidi kteří zase ví že auto má nějaký "svíčky" ale už neví co se děje když nefungujou, nebo spíš nechápou proč auto startuje. Tím nechci nějak narážet nebo urážet dotazatele
Ale těch lidí je mezi náma mnohem víc, vidím to sám když se mě někdo zeptá k čemu je vůbec dobrá svíčka u benzínu

Napsal: pon 21.01.2013 23:49
od Misanek

tak to je taky v pohodě
Dobré no, nikdo nemůže vědět hned všechno, ale od člověka, který cpe do sání horkovzdušku (což samozřejme nechci, aby vyznělo, že to nějak odsuzuju - diagnostika závady je to dobrá) bych čekal, že evidentně ví něco o motorech a automaticky půjde po žhavení aniž by se tu ptal na takové hovadiny

Napsal: úte 22.01.2013 10:46
od Rihi92
omlouvám se, byl jsem zoufalej, ráno chci odjet na zkoušku a auto jsem nenastartoval, takže jsem zatím zůstal uvězněn v Brně na privátě..
Nejsem zae takovej dement, o motorech něco vím, ale přecejenom je to moje první auto a přiznávám se, předmět spalovací motory mám až příští semestr. Bylo mi jasné, že jako první vyzkouším žhavičky, ale díky pár ochotným lidem jsem se dozvěděl, že mám jít i po relé žhavení atd.. Ani jsem nevěděl, že je lepší svíčku vyndat a zkontrolovat jak se rozžhaví, než to zkoušet se zkoušečkou. Už jsem něco najezdil s escortem, takže na cvaknutí při žavení jsem samozřejmě čekla.
Chtěl bych poděkovat aspoň Lucierovi za odpověď, ostatní si aspoň "vyléčili" nějakej komplex..

Napsal: úte 22.01.2013 10:52
od Misanek
Já si žádný komplex léčit nemusím, tím si můžeš být jistý. Jenom jsem myslel, že vzhledem k tomu, že jsi na to zkusil jít s horkovzuškou, což svědčí o tvých dobrých dedukčních schopnostech, tak že tě žhavení mohlo napadnout automaticky

Napsal: úte 22.01.2013 15:06
od Rihi92
ještě bych se chtěl zeptat, jak mám postupovat při té kontrole žhaviček, normálně vymontuju žhavičky, někdo otočí klíčem a žhaví, po jaké době by se měla žhavička rozsvítit? okamžitě?
Napsal: úte 22.01.2013 15:27
od Misanek
já osobně vadnou nebo už jetou žhavičku diagnostikuju podle jejího bílého konce. Jestli můj postup správný nebo špatný může říct někdo zainteresovaný, nicméně při ceně žhavek to ani moc neřeším a prostě je všehny rok co rok před zimou měním i s palivákem. Jinak žhavku samozřejmě musíš držet jejím závitem na bloku nebo někde, kde máš kostru, jelikož je přes závit ukostřena

jinak za jakou dobu by se měla rozsvítit netuším. Jak jsem napsal výše - nikdy jsem s tím takto nelaboroval
Napsal: úte 22.01.2013 18:10
od beny-maser
jestli se ti rozsvítí nejlíp vyzkoušíš přímo na baterce s kouskem drátu,ale jako první vem multimetr a až ti někdo otočí s klíčkem zjisti jestli na ně jde šťáva, to je nejmíň práce a nic tím nepokazíš,zkontroluj každou svíčku vzlášť