Stránka 19 z 107

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 17:45
od pesa
takže jsem odjel z HK směr Praha po D11 a samozřejmě s mojí E65 750i - ideální čas na to si myšlenky utřídit a okamžitě vnímat rozdíly mezi G12 a E65...
Při rychlostech do 100km/h stejná aerodynamická hlučnost, ale už nad 100km/h je E65 hlučnější a volume s Logic7 se musí točit doprava :)
Tuhost karoserie - G12 se tolik nekroutí jako E65, při rychlé změně z pruhu do pruhu, při nájezdu z Hradubické směr D11 Praha (ta dlouhá levotočivá zatáčka před Benzinou s McD)

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 18:19
od JaraX
akorát si to oprav, protože ta 740ld kterou jsi jel má plně vybavený podvozek a má tedy i dynamic drive, ale hydraulickej už není, G11 používá rychlejší elektrickej.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 18:44
od Michal595

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 19:30
od pesa
tak a teď k W222 350d standartní délka (žádná SWB :) )

VIN: WDD2221321A032886

KULTIVOVANOST: Na místo jsem přijel schválně dřív, abych si poslech motor jak moc klape, přece je to jen nafta a ta rachtá. Příjezd jsem si i natočil na video, abych se následně mohl ujistit v tom, že je to špatná volba :) Když pán přijížděl, zvuk z motoru nebyl nijak nepříjemný, řekl bych zvuk blížící se naftové V8.

SEDAČKY: Auto mělo sedačky vybavené, ale nebyly AMG. G12 bych si právě kvůli sedačkám nepořídil, ale zde mě na první "posez" nevadily. Bočnice na opěradle se daly samozřejmě stáhnout, ale na sedáku bohužel ne. Já jsem hubeňour a říkal jsem si, že mi ty stehna moc lítají, to mě bude časem vadit, ale po ujetí 150 km - cesta Praha Karlín - D8 - Litoměřice- zpět po D8 a E16 směr Slaný - D7 kolem Ruzyně - Evropská zpět přes Blanku do Karlína mi to nepřišlo, že bych to musel řešit. Opěradlo není tzv. lámané jako v 7er, ale vrchní část se dofukuje a krásně podrží ramena jako naše lámané sedačky a ještě k tomu jsem si mohl nastavit přiblížení hlavové opěrky (elektricky), tak abych si mohl opřít hlavu a bočnice opěrky hlavy si stejně natvaroval jako u komfortů v 7er. Navíc teda masáže, bohužel jenom zad a ne i zadku. Ale záda mi přijdou potřeba masírovat víc než zadek. Dynamické sedadla fungovaly příjemně - tzn. jak to známe z E60 a jiných 5er, kdy vám tlačí jedna bočnice do strany trupu, aby jste měli oporu - btw. v E60 M5 se daly nastavit myslím 3 úrovně, ale všechny mi přišly takové "zběsilé" tady to už fungovalo příjemněji...

HLUK: Auto nemělo opět dvojité okna a tak díky tomu, že celé auto bylo tišší než jsme zvyklí, tak hned zpozorníte, když slyšíte kolem 80-100km/h rychlosti hluk z okýnek. Toto bych přirovnal k napsanému odstavci s G12 - zde je to stejné. Když jsem se vracel zpět s E65 po D11 domů, tak jsem si uvědomil že E65 s dvojitými okny je při rychlosti 140km/h stejně hlučná jako W222 při 180km/h (od 200km/h hluk v W222 stoupá, že si toho začnete všímat a otáčíte hlasitostí sound systému doprava...)

VÝKON: Furt jsem si říkal, stačí mi to, nestačí mi to, sám jsem se přesvědčoval, že už jiná volba vlastně není a díky CHIPU mi z toho dostanou nějakých 700Nm a bude to jezdit stejně jako 750i. Prostě jede to, brzda nebudu, ale když pojedu silnici e35 tak to bude pořád s "přemkem podlahou" a to auto na to bude snad stavěný....takže je to asi největší slabina, ale co už....

PODVOZEK: zde jsem byl zvědavej na kolíbání Airmaticu. Prý žádná nafta nemá ABC a Magic Body Control, takže jen obyč vzduch a chlapy, můžu vám říct, že OUKEJ nějakej náklon tam je, ale to je ten stejnej náklon jako v E65 a pokud při nájezdu na dálnici mi prodávající ještě říká, co říká křičí na mě - šlápněte na to pořádně ať vidíte na jakej sloupek se to hrne, tak jsem ho poslechl. Elektronika to pobrala tak, že jsme se příjemně hrnuli na "B" sloupek a to byl jen zadohrab - začal jsem v auto a prodávajícího větší důvěru a přešli jsme na silnici směr slaný, kde byla kolona jedoucích aut za náklaďáky (asi 15 aut) typickou rychlostí 70-90km/h, takže si říkám, to je můj revír - zde poznám jak to bude stát za hovno. Takže "přemek" 3 auta a brzdy, "přemek" 2 auta a brzdy, "přemek" 4 auta vč. náklaďáku a brzdy, pak asi kilometr stále něco v protisměru a nakonec "přemek" 4 auta a měli jsme cestu prázdnou...takže jak chování podvozku, převodovky, motoru mě přišlo bezpečný - žádnej dravec, kterej by vadl na brzdách (jen se trošku rozklepaly) ale pomalej s ním nebudu...
Zde bych měl ještě zmínit přímé srovnání s E65. Když jsem se vracel zpět opět situace z D11 tak jsem při nastaveném tempomatu na 180km/h citil od 140-180 furt takové poskakování podvozku/kol (aktuálně obuté zimní 19" :o ) Prostě věc, kterou jsem do této doby vůbec nevnímal a až poté co jsem přesedl z W222 zpět do mé E65 mě na to tělo upozornilo. Říkám si a je to jasný, W222.....

SOUNDSYSTEM: Auto mělo Burmester surround (to je ta třída, která má hliníkové kryty střeďáků) Tzn. nebyl to úplný základ s černými mřížkami, ani 3D Burmester (ten jsem slyšel před 14 dny v Advantage). Škoda, že EQ lze nastavit jen ve 3 oblastech - Basy, Středy, Výšky a pak zapínání a přepínání surround efektů - pro Blues nic moc, pro filmy super. (Zde bych měl ještě zmínit, že mám L7 díky Jaraxovi upravený od Falcona) Výšky asi o 100% lepší než v E65 ale pořád tam nejsou detaily (ty bych musel vyměnit), středy super hlavně ten klavír a pokud se k tomu přidal i "kik" středobasu tak jsem si říkal, kam se na to hrabe L7 v E65. Subbasy máme v E65 lepší, ale zkuste si někdy sednout na zadní sedačky, kde vozíte děti a pustit si stejnou hlasitost jako posloucháte - těch basů vzadu je tolik, že vám z toho hučí v hlavě :( děti to neřeknou ale ostatní jo. To se v W222 nestalo protože subbasy jdou zepředu - což je vždy ta nejlepší věc - máte hloubku a máte vzdálenost - takže nějaké hrání s s posunování fáze a sladění se středobasy odpadá. Každopádně k dokonalosti to bude potřebovat DSP a vyměnit některé měniče... - ale s L7 v G12 se to vůbec, ale vůbec nedá srovnat....

tak to je co mě napadá, z přímého srovnání E65 750i, G12 740Ld a W222 S350d během jednoho dne - snad někomu dalšímu pomůže v jeho rozhodování.......jo a btw. v pondělí jedu 1000km projet W222 S500L - protože prý se dřív nebo později určitě někdo najde, kdo ty motory bude umět vyvložkovat....tak doufám, že nedopadnu jak sedláci u Chlumce, kteří pořizují V8 biturbo od BMW :D

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 19:31
od pesa

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 19:32
od Itchythefirst
pesa píše:Tuhost karoserie - G12 se tolik nekroutí jako E65
Hmmmm, cim konkretne se to na ty sedme projevi? :roll: Neni to neco jako Columbova zena? :-D

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 19:46
od Stepan1
no tak to je v píči
Mergl, se základní naftou a základním podvozkem, jezdí líp než nadauto E65. Miluju :)

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 20:00
od JaraX
- tak třeba i dle pesu má sedačky nejlepší E65
- nafta víc pocitově tahá, takže tam se pak zdá že jede 350d stejně jako 750i, i když 750i jede o dost líp, další věc je ta převodovka co značně změní dojem z auta
- G11 i W222 stojí 5ti násobek ceny E65, tak to v nečem lepší byt musí.
- pro pesu je 350d totálně nevhodná motorizace
- to s tím "longem" je zajímavé,škoda že to tak není i u BMW
- co mi v těch Skách chybí je to že není SW pod sedačkama, to je pro mě obrovská výhoda u BMW
- pesa je stereista, já zase surroundista, tzn máme na hudbu uplně jiné nároky.

já s W222 nejel, ale třeba to bude jednou můj nástupce, což G11 ani W221 bez ABC určitě nebude.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 20:10
od pesa
Itchythefirst píše:
pesa píše:Tuhost karoserie - G12 se tolik nekroutí jako E65
Hmmmm, cim konkretne se to na ty sedme projevi? :roll: Neni to neco jako Columbova zena? :-D
To musis vědět sám, cítit to v sedačce a ve volantu a pokud ne, tak jsi o dost spokojenější člověk

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 20:13
od Stepan1
ta nafta má z 0-100 o setinu horší čas než 750i E65 a o necelý 4 vteřiny (dobře, to je hodně, u 45i jsou to dveřiny 2) horší čas 0-200. Jen tak abychom si ujasnili "pocity". A to tý naftě určitě půjde pomoc čipem.
že má mergl "lepší" převodovku je asi očekávatelný. Nicméně, auto se nějak chová a jestli za to může motor nebo převodovka je vlastně z pohledu uživatele uplně jedno.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 20:20
od JaraX
tak pesa řešil hlavně zrychlení 80-180 a tam je právě ta 350d horší cca o 3-4s,čipem si sice pomůžeš, ale zase pohoršíš servisně. čipem to sice pojede jak 750i, ale pokud bych kupoval auto 5x dražší, očekávám že se posunu výkonem uplně někam jinam.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 20:40
od Michal595
Pesa pekne napisane...cize za teba je jednoznacne vitaz w222 ano?ideal je to vcelku vyskusat takto v jeden den ze vies bezprostredne porovnavat pocity...len ma zaujalo ze si sa stretol s predavajucim a jazdili ste 150km:)to sa mi este asi nikdy nestalo ze by m niekto nechal vozit sa 150km:))
Pani to ozaj o desatinach sekundy co kde ako zrychluje?:)ono vzdy ta nafta pojde pocitovo lepsie ten zatah proste krutak spravi svoje, ale potom hore uz ma navrch benzin ze ide dalej a dalej...

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 20:47
od cheater
-

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 20:48
od Zugy
A co G12 750ld ? Ta bude výkonově lepší ne ?

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 20:57
od Stepan1
tak pesa si polepší hlavně tim, že to nebude mít motor v prdeli :lol:
Michal: důležitý to není. Nebo, vlastně možná jo. Že základní nafta v Sku jede srovnatelně, v běžném provozu bych se nebál říct "stejně", jako 750i. Pocity nepocity.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 21:09
od Michal595
Ja nehovorim ze 350d nemoze byt v beznom rezime rovnako super ako 750...ja som tym chcel povedat ze aspon teda u mna nemam sancu nejako riesit ci ma nieco o sekundu leosiu alebo horsiu stovku no...ze mi to pride tak nejak bezpredmetne, mne sa zda ze na 760 mam pod 5s ak si dobre pamatam oficialne stovku a teda okej par krat sa vyblaznis ale ze by som to meral so stopkami alebo co neviem no...a pri beznom jazdeni je to u prdele ci mas 4.7 alebo 5,9...
Inak pesa este ma zaujalo ze pise ze na airmaticu to nebolo take uplavane a ze to drzalo viac ako e65, to ak sa im podarilo potlacit tak super, lebo na w221 mi to plavanie jak na lodi proste vadilo, e65 je o dost “pevnejsia” podla mna...

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 21:42
od pesa
Ten Airmatic si taky prepinate na comfort a sport, což je velmi dobre, pokud vím ze pojedu do zatáček, třeba Suchý vrch nebo Cervenohorske sedlo, skritek, Buchlaky atp kdy vím ze je dobrý povrch a chci maximálně eliminovat náklonu tak těžkého auta.

Co jsem ještě nezmínil, hodně jsem si uvědomoval menší rázy do zadní nápravy při předjíždění příčných nerovnosti. To u e65 jsou ty rázy 2x takové.

A kluci, ti co píšou o zrychlovani, ze ho nikde nevyuzijete, jen na dálnici. Tak se nezlobte/neurazte, ale ano vy to nevyuzijete, protože tak nejezdite. Já bych se asi unudil jet 50km za nakladakem 70-90km/h. Přece od toho mám aktivní bezpečnostní prvek v prave noze a hlavně dostatecnej výkon, abych byl během chvíle před autem, který predjizdim a ano když si uvědomíte ze se někam chcete dostat tak nepredjizdim auto brzda auto, ale počkám na větší mezeru, kde dam 2-5 aut a to je přesně ten údaj ve zrychlení 80-180km/h

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 21:50
od pesa
Ještě jedna věc mě napadla při přímém srovnání e65/g12/w222...dveře při používání softclose. Možná by pomohlo poradně vytlumit u všech dveří vnitřní stranu venkovního plechu, ale je to síla, když si to uvědomíte...

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 21:54
od pesa
Michal595 píše:Pesa pekne napisane...cize za teba je jednoznacne vitaz w222 ano?ideal je to vcelku vyskusat takto v jeden den ze vies bezprostredne porovnavat pocity...len ma zaujalo ze si sa stretol s predavajucim a jazdili ste 150km:)to sa mi este asi nikdy nestalo ze by m niekto nechal vozit sa 150km:))
Pani to ozaj o desatinach sekundy co kde ako zrychluje?:)ono vzdy ta nafta pojde pocitovo lepsie ten zatah proste krutak spravi svoje, ale potom hore uz ma navrch benzin ze ide dalej a dalej...
Prosím tě, volal jsem si s prodejcem a pěkně ho předem poprosil. Počítal s tím a finančně jsem se s nim vyrovnal.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 21:55
od Filozof
PESA: Pěkně jsi to popsal tak teď do třetice to nejlepší a tím je S500 ta aspoň pojede oproti těm dvěma “zdechlinam” :lol:

Máš výbavu co bude zač ta s500? Věřím,že bude našlápnutá.

Dat tolik peněz za auto chci aby byla full pokud to jde.