a možná něco dalšího, ale je to takovy nahovno něco vybírat.
Ja jsem myslel normalni kolo (elektrokolo), tohle jsou cross a motard. Muzu se zeptat bratranka, obchoduje s crosskama a jezdil cross. U neho jsem jezdil na Honda CR 250, 500 a Husqarna TE 610. Nejvic me sedela 250tka, ta 500 byla hodne tezka a silna na zacatecnika, ale on na ni delal psi kusy. I Ta Husqarna byla super. Ale ten ostry dvoutakt byl peklo.
já měl 2 kamarády co uměli perfektně na mašině a dneska jsou v pánu ...díky chybě někoho jiného.
Já raději 4 kola...
Motokolo má snad omezen výkon na pár stovek watů ne ? Max 1kw nebo kolik přesně...nechce se mi to hledat...
Proto je nejlepsi Cross, tam se muzes prizabit, ale vlastni vinou. Bratranek rikal, ze by na silnicku nikdy nevlezl. Na Crossce zazijes vic srandy a max si neco zlomis, kdyz nebudes litat, jak kokot. On byl vetsinou polamany .
U toho Cadillacu by me zajimalo, jak je to s dilama. Jak jsme byli na Slovensku, tak tam borec jezdil v Dog Ram. Taky velka obluda, ale ja bych to uz nikde nezaparkoval. E66tku uz parku v prujezdu od zrcatka k zrcatku.
Jaris: No známej ve vesnici měl synka co jezdil na krosce a pár let zpátky spadl a zlomil si vaz ..měl helmu vše .. a po 12letech závodění...konec
Ani na krosku ne
Můžeš jezdit rozumně jak chceš. Motorka má brutální nevýhodu v brzdné dráze. Včera mi přeběhlo mládě srnky a i když tam byla rezerva, opocenej jsem byl dobře. Auto ze 70km/h zastavuje taky úplně jinak, i když je 10m před tebou. Prostě pořád jsi jednou nohou v průseru.
a možná něco dalšího, ale je to takovy nahovno něco vybírat.
Nevim co presne s tim zamyslis, ale i kdyz je KTM nejvetsi styl tak bych bral spis 4takt....
Zugy: 6.0 se davaly do druhe generace, tam ten vykon asi tolik neohromi, stejne tak ten interier. Snejk ma treti generaci s temi podelnymi svetly vepredu a tam uz davali silnejsi 6.2 s konikama navic. I ten interier se v tom da prezit...
Kurevtor: já sem vygooglil že se do III dávali jak 6.0 tak i 6.2 . A 6.2 už má časování ventilu. A ta III gen. Tj dělo jak prase myslím se někdy stavím za snejkem ať mi to ukáže jestli je ochotný
Jako urcite v tom Cadillacu bude dotycny stredem pozornosti. Bude to na klidnou jizdu na pohodu, ale ta velikost. Nevim, kde bych to parkoval, ale zase je super, ze nalozis cokoliv. Vcera jsem jel pro solarni panel k bazenu a musel jsem jet Mercedesem, protoze do sedmy nalozis kulove. A pak ta jednoduchost vseho. Vykon vyhnan obsahem, bez zadnych technickych vymyslu. Jen to ma casovani ventilu.
Esi takový cadillac nebude nakonec lepší nástupce než nejaka f02 740li. Akorát to jezdí rovně. K tomu mustanga gt a je to . Teď budu stavět a koukal sem ze v garáži mám 5.7m musím posunout příčku o 10cm