Stránka 18 z 22

Napsal: stř 27.01.2016 15:48
od niceriki
No optimalne :)

Napsal: čtv 28.01.2016 08:38
od Filozof
není to nechutné jezdit bez KATU ???

Sportovní katalyzátory nejsou drahé navíc výkon tam je taky pozvednutý oproti serii tak co jít touto cestou ...vždyt to musí docela dost smrdět.... :?

A mít auto v pořádku je přeci základ ... těch pár tisíc tě nezabije a budeš vědět že máš auto OK na další roky....takto stejně dáš někomu jinému tisíce jen pro to abys prošel a za 2 roky zase ...takže tě to vyjde nastejno navíc budeš mít lepší pocit že auto máš v pořádku.

třeba zde někdo nabízí katy na BMW
http://1url.cz/Q7bu

nebo zde
http://www.sbazar.cz/skrabal.auto/detai ... napiste-si


se poptej jistě je bude i někdo prodávat jeté ...za rozumnou cenu.
Ale vyhazovat za černou STK mi přijde mimo. za pár let máš zaplacenej KAT a klidné spaní že ti nedají někde mastnou pokutu jak němci tak tady jak to budou měřit....

Napsal: čtv 28.01.2016 16:29
od Foldas
bez katu má 6-vál krásny zvuk, ale smrdí jak stádo stodvacítek

Napsal: čtv 28.01.2016 18:28
od fizzer
niceriki píše:hmm :/ Jinak jsem z Prahy.. kdyby nekdo nahodou umel pomoct jinak nez linkem na shop na nove katy :)

Pripadne okoli Prahy samozrejme.
Já. Vyměním svody za katy :lol:

Napsal: čtv 28.01.2016 22:22
od niceriki
:)))

Napsal: čtv 18.02.2016 17:55
od kurevtor
Teddy píše:
No a k těm plošným vs. namátkovým kontrolám..... Kde to člověče žiješ? Copak stk něco řeší? Vůbec nic. Všechno je uplatitelný.
čoveče a kde žiješ ty? :-)
Že plošný kontroly zaberou víc než namátkový je asi jasný. Na to nemusim mít vystudovanou statistiku. Ten tvůj argument je o ničem, pokud je všechno uplatitelný tak je uplatitelná i namátková kontrola. A u čeho to odhalíš / prokážeš lépe? :-D U namátkových kontrol jsou všichni v klidu - nikdy nikdo tu namátkovou kontrolu přece nepotkal. Jak tohle uděláš u STK? Asi těžko...

Napsal: pon 22.02.2016 20:52
od gabikh
Povinnost vyrobcov zavadzat DPF do vozidiel vznikol v druhej polovici roka 2008 kedy pridla do platnosti emisna norma euro 5. Napriklad taky VW ci skoda este v prvej polovici 2008 dpf do aut nedavala lebo nemusela. Vsetky auta vyrobene pred tymto datumom museli spominat normu euro 4, ktoru maju zapisanu aj v TP. Cize ked raz ma auto normu euro 4 od vyrobi, tak dpf sa myslim u nich riesit nebude a plati len pre auta s normou euro 5. Napriklad taky peugeot prisiel z fap uz niekedy okolo roku 2000. Cize v tomto smere neviem ako to bude s tymy euro normami... Ale z euro 4 nikto nemoze chciet euro 5

Napsal: pon 22.02.2016 23:20
od Foldas
jednou bylo auto schváleno pro provoz s filtrem tak tam musí být a je jedno že bylo vyrobeno v roce 2000

Napsal: úte 23.02.2016 13:39
od Teddy
Cesta změny homologace z E5 na E4 je možná, ovšem nikoliv ekonomická. :)
Za ty peníze, který by to stálo si můžeš koupit nový auto, možná i několik. Navíc nevíš na jaký normě bys nakonec s reálnými měřeními skončil. :D

Napsal: úte 23.02.2016 14:05
od Vlasta
Norma Euro5 platí od 1. 9. 2009, většina dieslů pro splnění této normy vstřikuje močovinu (SCR), Euro4 plní auta s DPF, Euro3 jsou bez filtru

Napsal: stř 24.02.2016 13:24
od Teddy
Vlasta píše:Norma Euro5 platí od 1. 9. 2009, většina dieslů pro splnění této normy vstřikuje močovinu (SCR), Euro4 plní auta s DPF, Euro3 jsou bez filtru
Manželčina Kia Ceed má euro 4 a podle týden starého vyjádření servisu to DPF nemá.

Napsal: stř 24.02.2016 14:53
od surfis
Vlasta píše:Norma Euro5 platí od 1. 9. 2009, většina dieslů pro splnění této normy vstřikuje močovinu (SCR), Euro4 plní auta s DPF, Euro3 jsou bez filtru
Zajímavé je, že mám E91 330D z roku 2008 a v ETK je u DPF napsáno EU3 exhaust emissions standard. Musím kouknout do techničáku, co tam je.

Napsal: stř 24.02.2016 15:35
od Misanek
Já mám taky eu3 e39, a ta dpf nemá

Napsal: stř 24.02.2016 19:32
od Jaris330D
Teď jsem vyděl pořad o Indii, a když jsem viděl, co tam jezdí za jebky, a že nemají čističky a veškeré splašky z fekalu a továren vypouštěj do řeky, která vede přes mokřiny, kde si myslejí, že se ty chemikálie vyfiltrují, tak si říkám jestli to nejsou blázni. Veškeré plasty, které vylovějí z té řeky pálejí venku a používají to k hnojení. Pak tam pěstují zeleninu a v té vyfiltrované vodě chovají ryby, které prodávají na tržnici :). Jsem rád, že žiju zde a né tam, protože tady je to ještě pořád docela dobrý, ale je blbý, že jedna půlka světa se o něco snaží a druhé je to vše ukradené .

Napsal: stř 24.02.2016 21:40
od pavproch
matiz píše:Pavel - jo, samozrejme ze i benzin. Bude se vycitat readiness kod, jak pojedes zastav se -) Dame kafe-)..
Neska sem byl stavený.... jen upřesnění - byl čaj, ne kafe. Ale i tak díky.

Jinak - neprošel bych - v jedné kolonce se objevilo "no"... ale protože du na STK+ME až víc jak za rok, tak to fčíl neřeším.... taxme to promazali a ... objevila se tam zajímavá instrukce:

Jeďte na čtyřku ustálenou rychlostí 60 až 90kmph po dobu 10-ti minut.

Takže pro obnovu readiness tabulky stačí jezdit (N53) deset minut, ne 500km, jak tu někdo psal.

Páč STK a ME v nedohlednu, taxem se na tu instrukci vysrál a hned na hlavní to napálil na dvojku i trojku do redline... :twisted:

Napsal: stř 24.02.2016 21:41
od ACDC
To je jedno, lidstvo je stejně v prdeli

Napsal: stř 24.02.2016 22:42
od surfis
Bylo mi jedním nejmenovaným člověkem z emisí řečeno, že mají krabičku, kterou připojí a auto tam vůbec být nemusí. Takže asi tak... Takže se není čeho bát. Ani to netrvalo tak dlouho, aby český člověk něco "vochcal"...

Napsal: čtv 25.02.2016 12:04
od Jaris330D
Ta krabička jim bude k ničemu, protože na jaře všechny STK nastupujou na nové emise, výměna technologie. Minulý týden jsem dělal technickou a bavil jsem se s něma. Do jara to je prý pohoda, pak prý už ne. Auto se musí napíchnout kvůli datům a navíc se hodně zpřísní emisní limity. Auta bez DPF ani náhodou neprojdou, to si prý nikdo netroufne a navíc se nevejdou do limitu. Ty mašinky budou hodně citlivé. Dokonce mně fotily i výrobní číslo čelního skla. Já mám E66 745Li a emise ukázkové a na LPG ještě lepší, prý dobře seřízené :). Prostě vše bez chyb :). Jinak se vše natáčí na kameru a ukládá. Takže nechápu, jak může tvrdit, že tam auto nemusí být :) Auto s chiptuningem prý projde pokud se vejde do emisních limitů a pokud nebudou chyby. Pokud je dobře chip proveden, tak není důvod, aby neprošel, protože by měl mít emise lepší a auto by mělo i lépe spalovat. Prý se vše ukáže, až na to najedou, jak se to bude vše chovat. Zatím to jsou jen dohady, a co kdyby. Pán byl docela při rozhovoru otevřený, protože byl fanda do BMW a sedmiček tam moc nejezdí, tak to prohlíželi :)

Napsal: čtv 25.02.2016 13:38
od matiz
Vyrobni cislo skla - pan bude nejspis komik...

Napsal: čtv 25.02.2016 14:08
od kurevtor
Jaris330D píše:Teď jsem vyděl pořad o Indii, a když jsem viděl, co tam jezdí za jebky, a že nemají čističky a veškeré splašky z fekalu a továren vypouštěj do řeky, která vede přes mokřiny, kde si myslejí, že se ty chemikálie vyfiltrují, tak si říkám jestli to nejsou blázni. Veškeré plasty, které vylovějí z té řeky pálejí venku a používají to k hnojení. Pak tam pěstují zeleninu a v té vyfiltrované vodě chovají ryby, které prodávají na tržnici :). Jsem rád, že žiju zde a né tam, protože tady je to ještě pořád docela dobrý, ale je blbý, že jedna půlka světa se o něco snaží a druhé je to vše ukradené .
indové jsou neskutečný dobytkové. Opravdu nevídané co si dovolí, i po letech života v západní evropě. Alespoň si teda neutírají prdel holou rukou. Ale levou pro jistotu stejně nejí, kdyby náhodou.