Stránka 18 z 21

Napsal: pát 10.10.2014 10:24
od kurevtor
já s tim jezdím jen na ipadu :-D :-D :-D :-D ale koukněte na tabulky, na GT-R nic nemá, stovka za 2.8s 8)

Napsal: pát 10.10.2014 11:20
od zzeli
Tvl na ipadu :D Tak to k tomu neco muzu rict. Sedel jsem v opravdovym GTR, prave zazitkovym v Pribrami a je to jedna z nejrychlejsich kar co tam maj, hlavne kvuli tomu, ze to ma relativne malej oturbenej motor (oproti V12), takze to auto je lehky. Byla to verze s vykonem pres 500 koni, takze 760i e65 to da levou zadni. A jestli ne a 760i je stejne rychla, tak si ji jdu okamzite koupit :D
Jinak na tom GTR jsem jezdil v aut. rezimu, takze pri slapnuti na podlahu vzdycky straaasne dlouho trvalo nez to podradilo o par rychlosti dolu nez to vyrazilo. Ale pak to teda vystrelilo, to zas joo :) Jinak doporucuju, za ten cca litr je to fajn...treba Corvetta v manualu...jestli je teda jeste v provozu.

Napsal: pát 10.10.2014 14:52
od Tomasis
Příbram už dávno krachla a co se týče toho jejich GTR, tak to byla odlítaná mrtvola. Když funguje tak jak má, tak i na automat při kickdownu vyletí jak žihadlo, ale na pádla samozřejmě ještě líp. Na druhou stranu je pravda že s pádlama nikoho řadit nenechám, páč to tam pak maj potřebu kopat jak debilové, s heslem "z cizího krev neteče" :evil:

Asi to tu trochu Pilsnerovi zasíráme :oops:

Napsal: pát 10.10.2014 18:25
od Filozof
Tomasis : Neměli jste akci v Kroměříži v srpnu byla tam GTR černá, červené Ferko, žluté Lamborghini galardo atd.

A to černé GTR jakoby cinkalo z přední nápravy ...

Napsal: pát 10.10.2014 18:44
od jaroslav
Z 0-100 ten vytuneny Nissan 300ZX na GT-R nema (ani to neresi pretoze to nema na zavody), ale akonahle sa rozbehne tak rozhoduju kone ktorych ma viac. Ono seriove GT-R je tiez dost tazke auto oproti 300ZX. V zatackach je vraj pomalsi nez konkurencia (proc to nevim). Bavime sa ale o autach kde jedno je seriove a druhe brutalne vytunene a odlahcene takze je to mimo. Pointa bola ze za relativne male peniaze moze clovek ziskat docela vykonne auto a nemusi sahat po GT-R, gallardach atd.

Ked s tym ide po dialnici na tempomat 130km/h tak to zere tak 14.5L. Menej to nikdy nezerie :D

Napsal: sob 11.10.2014 09:59
od JaraX
kurevtor píše:
jaroslav píše: V zrychleni da nevytunene GT-Rko.
Nevěřim :) :wink:

GT-R dá ve zrychlení snad všechna auta... Ferrari, Lambo atd. Za kolik má ten 350Z stovku? Protože pod GT-R se prostě neni kam vejít :-D
spustu aut už GTRko pojelo, např 911 turbo S, Aventador tuším apod
https://www.youtube.com/watch?v=KQ9NVz_LKj8

Napsal: sob 11.10.2014 10:01
od Pilsner
Bugati Vejron je Bugatu Vejron,o tom netreba :mad:

Napsal: sob 11.10.2014 10:33
od Filozof
no jo ale Veyron je přemotorovaná příšera. stojí jak 10x aut GTR. Takže to nepočítám. Navíc má 2tuny a šílenej výkon to nepovažuji za normální supersport ale obludu předraženou.

Napsal: sob 11.10.2014 10:55
od Tomasis
Filozof .... jojo, zrovna tam jsem jezdil GTRko :wink:

Jarax ... 911 Turbo S jezdím taky a takovej kopanec to prostě není. Je to hodně podobný, ale u toho Porsche to je prostě takový kultivovaný, kdežto ten Nissan je hodně surovej. Na druhou stranu ať ho pořád nevychvaluju .... S tím Porsche nemám problém jezdit celý den a když se večer vracím do Prahy (jezdím i Slovensko), tak si tu jízdu ještě užívám, kdežto s tím Nissanem to mastím ať už to mám za sebou. O zbylých autech ani nemluvím, to jsou trakaře 8)

Napsal: sob 11.10.2014 11:00
od JaraX
tomasis, zajímavé čtení, jeslti se nudíš zkus se o těch autech víc rozepsat a případně jaké svezení nám mužeš nabídnout za kolik :)

Napsal: sob 11.10.2014 11:42
od Tomasis
No zrovna moc se nenudím, ale mimo zmiňovaných aut od příští sezóny plánujem i americké víkendy, takže přibyde Camaro SS, Viper, Corvette a Challenger. Jinak jezdíme Prahu a Kroměříž, na Slovensku Malacky. Pokud bude zájem nemáme problém udělat akci jen pro BMW klub za zajímavější peníze, podle účasti :wink: Kdyby někdo plánoval koupi, některého z aut, tak si myslím že mu dokážu hodně podrobně popsat plusy i mínusy jednotlivých supersportů. Za tu dobu ale jednoznačně musím říct, že Porsche vede na plné čáře 8)

Napsal: sob 11.10.2014 17:47
od Filozof
TOMASIS: Můžeš určitě bychom to uvítali dost lidí, ale osobně bych rád aby to bylo na okruhu někde, protože na rovinu ta chvilka v provozu, ikdyž je to na dálnici prostě nedá člověku tolik jako když to může auto rozpálit naplno někde na okruhu a vychutnat si to bez provozu, je to bezpečnější a zážitek bude větší. Mohla by tam bejt taky M3 nějaká verze případně M5 e60 apod. :-)

Ideální Brněnský okruh zamluvit a nějakej pěknej den na suché silnici.
Jistě se tady najde pár desítek lidí co by se ráno povozilo za pěknou cenu.

Co všechno máte za auta ? nějakej popis by jsi k modelům měl přednosti nebo zda jsou si hodně podobné či každé má nějaké přednosti?

Mě osobně se líbilo to červené ferrari co jste měli v kroměříži ale byl jsem pouze jako fotograf ten den, tak jsem si nic neužil. :-)

Napsal: sob 11.10.2014 18:06
od Tomasis
Ten den jsme tam ty auta nabízeli všem za polovinu, páč to byl konec sezony. Jinak o autech na superjízda.cz ... :wink: V Kroměříži je to naprosto ideální, páč tam jsou jak táhlé zatáčky, tak dálnice, takže si člověk vyzkouší všechno. Na okruh se ptají všichni, ale bohužel ten by byl za úplně jiné peníze, protože pojistit to na okruh je za batoh :? Jinak M3 i M5 jsou teoreticky k dispozici taky, ale zájem o ně je nulový, takže se jimi nezabýváme. A k té rychlosti ... Úplně každého tam vyhecuju na min 250, na Slovensku i 290, takže všichni odchází s úsměvem od ucha k uchu :wink:

Napsal: sob 11.10.2014 18:06
od Pilsner
Dobrej napad,ja osobne nejake Lambo

Napsal: sob 11.10.2014 18:11
od Tomasis
Počkejte do června až začne příští sezona a nahodím sem možnosti. Ferrari bude jak 430, tak Italia, Gallardo snad taky dopadne už konečně, na jaře nám ho zákazník rozstřelil ve 270 :?

Napsal: sob 11.10.2014 18:11
od Tomasis
Jinak když se sežene dost lidí, dá se domluvit individuální trasa (délka, čas i místo) Ale bohužel jen veřejných komunikacích - pojistka 8)

Napsal: sob 11.10.2014 19:31
od Pilsner
Murcielago by nebylo?galardo je takova mala jebka :lol:

Napsal: sob 11.10.2014 19:36
od Tomasis
Jedine Huracan :wink:

Napsal: sob 11.10.2014 20:57
od Filozof
no jo já jsem chtěl alespoň 300km/h ale u nás snad jedině na prázdné dálnici možná někdy nad ránem v sobotu .... :-(

250-270km /h už jsem jel. Rád bych nějaké pasáže se zatáčkama prostě adrenalin. ... atd. kamarád byl s vaším kolegou jeli v lambu ale prej ho brzdil a jel max 230km/h což mi přijde směšný. Tak z toho byl docela sklamanej.... čekal že ho nechá aspoň 250-270km/h jet. Zato ten co jel ve ferku byl nadšenej protože jel 280km/h. Takže jde o to co tam jedou za instruktory ...někteří jsou taky připosraní asi. Takže tak.

V BMW 250-300km/h všechny Mka nebo 4,4ky těch 270km/h taky dají.

Podle mě supersport je i o něčem více jak letět na rovince na plné pecky.

Na tom okruhu by to bylo super protože člověk se spolehne na kvalitní asfalt a ví kolik může v zatáčce když ji jede po třetí atd. Může dát maximum na rovince klidně těch 300km/h atd. Určitě kdyby bylo 50-100lidí tak okruh a nějaká pojistka na ten den jeden by šla třeba od 9-18h prostě v tom čase.
Kolik by to mohlo bejt ? Na auto litr až dva ?

Zkusím se zeptat. Případně to klidně každej dá navíc kilo za jízdu x 50lidí je v pohodě zaplaceno.

Napsal: ned 12.10.2014 10:18
od JaraX
ty voe, to je sranda,
určitě bych chtěl jet 300 s člověkem co takové auto nikdy ani neřídil. jel jsem se spoustou kluků v BMW dost rychle, i 300, a z toho mě vezl v půjčené 650i borec co měl passata v TDI, když jsem vysedal tak jsem malem hnědy gatě, ten člověk se toho vubec nebál, neuměl nic, ale rval tam furt plnej. a kdyby mi někdo přišel na takové auto a řekl mu já chci jet 300 tak ho rovnou vyhodím.