Stránka 18 z 23

Napsal: čtv 07.08.2014 17:23
od vita11
jenom vodní pumpa? tak to je to auto ještě statečnější než jsme si všichni mysleli :D asi nevydržela ty otáčky :lol: a to jsem myslel, že tam někde v kopcích budu pumpu řešit já :lol:

a nemáš zač :wink:

Napsal: čtv 07.08.2014 17:23
od AlexZ4
blackjack píše:Neměl bych se tam jak dostat a je nesmysl aby pro mě někdo jezdil.
No já to mám do Kozomína asi 10km, takže tě klidně naberu... :-)

Napsal: čtv 07.08.2014 17:26
od Kani
blackjack píše:Přátelé a kamarádi, účastníci TF2014... Právě jsem zjistil co jste na mě ukuli a nemám slov.
Neni za co Peto

Auto je opravdu statecnejsi nez jsme si vsichni mysleli :D

Strasne me sere, ze to mam tak daleko, jinak bych se s vama dneska taky potkal. Snad nekdy

Napsal: čtv 07.08.2014 17:30
od AlexZ4
blackjack píše:Přátelé a kamarádi, účastníci TF2014... Právě jsem zjistil co jste na mě ukuli a nemám slov.
Nemáš zač... Pravidla Top Gearu sice stále platí, ale na druhou stranu, ti hošíci taky mají svůj štáb co jim pomáhá :-) Takže nemáš zač...

Napsal: čtv 07.08.2014 17:37
od blackjack
Kdybych byl v Kozomíně tak to neřeším, byl jsem domluvený s Víťou, ale jsem v Polepech u Litoměřic, skládal jsem tu to auto :)

Statečný auto to je :) Má můj hold. Měli jste ho vidět jak na mě řvalo na platu, že ho tu 3 dny honím jak nadmutou kozu a pak ho tam nechám přes noc samotný :D

Napsal: čtv 07.08.2014 17:46
od Kani
Takze ty jsi v Polepech a nabizis nalepky? :palec:

Napsal: čtv 07.08.2014 19:00
od houmik
blackjack píše:Přátelé a kamarádi, účastníci TF2014... Právě jsem zjistil co jste na mě ukuli a nemám slov.

:respect: :Poklona: :respect: :Poklona: :respect:

Velice si toho vážím a všem mockrát děkuji. Nevěřil bych, že se sejde taková skvělá skupina lidí a jsem rád, že jsem některé z vás mohl poprvé poznat osobně :)

Máte to u mě všichni schované! Klobouk dolu a velké díky! Tohle dělá klub klubem!
Bylo to asi to jedine, jak jsme ti mohli my ostatni pomoct. :palec: Drzim palce, at to mas rychle opraveny a muzes to zase prohanet jak benzinaka. :D

Napsal: pát 08.08.2014 15:01
od Kani
Cele Rumunsko clovek projede bez uhony a dneska na krizovatce do me najede Avia. Nevim jestli brecet, nebo vrazdit! :evil:

Napsal: pát 08.08.2014 15:07
od xyron
Hlavně nevraždit najížděním do lidí na ostrůvcích.. :!:

Napsal: pát 08.08.2014 15:21
od Kani
To je ted popularni spise v Praze :D

Napsal: pát 08.08.2014 15:25
od vita11
tak to nasere :evil: a že jsme si v tom Rumusnku občas koledovali :D
je to moc?

Napsal: pát 08.08.2014 15:36
od Kani
Nevim v jakem rozsahu, ale levy predni blatnik minimalne, neco chytlo kolo a pod kapotu sem se radeji jeste nedival. To si schovavam na vecer jakozto bonus. Hlavne je ten blatnik lehce pres okraj kapoty, takze sem to nechtel otvirat namiste, protoze bych to uz nemusel zavrit

Obrázek
upload pic

Napsal: pát 08.08.2014 18:36
od blackjack
Kani to je mi líto... Kdo byl viníkem? Doufám že on. Pak to z peněz od pojišťovny dáš do pucu a většinou ještě něco zbyde :)

Jinak fotky z našeho výletu:

http://blackjack8928.rajce.idnes.cz/Transfagarasan_2014

Ještě jich tam pár na konec přidám od Vítka, hodně jsem to probral, bylo to přes 1000 fotek, účastníci je dostanou všechny spolu se zdrojovými videi.

Enjoy!

Napsal: pát 08.08.2014 18:41
od Kani
Nastesti jejich chyba, on odbocoval doleva a najednou hodil blinkr, potom co tam stal pet minut, doprava a proste se rozjel. Ja uz jenom troubil, protoze za mnou a vedle me byly auta.

Jinak kdybych to pocital podle origo cen dilu, tak je to pekna raketa a to nevim co me ceka pod kapotou, tu otevru az s pojistovakem. Ted to nechci rvat.

Napsal: pát 08.08.2014 21:18
od vita11
to by snad mohl byt "jenom" ten blatník ... vypadá to na to :wink:

Napsal: pát 08.08.2014 21:33
od Kani
Cim vic na to cumim tim vice problemu vidim. Uvidime

Napsal: pát 08.08.2014 23:42
od Francis
Nosník v poškozeném místě je poměrně daleko od povrchu karoserie, tipuju to na nový blatník a lak odřené kapoty po otevření.
Vzhledem k ceně originálních dílů a práce bys neměl prodělat :-)

Napsal: sob 09.08.2014 09:44
od Kani
Doufam, ze likvidator se na to bude divat podobne Francisi. Neskutecne me to sere.

Napsal: sob 09.08.2014 19:50
od Francis
Report sice již existuje od blackjacka v klubovkách, i s fotkami, ale nedá mi to nenapsat to i sem ...

Akce vyšla podle očekávání. Počasí skvělé, parta výborná, ... 7 vozů (E36 325td(s) saloon, E36 325i coupe, E36 328i convertible, E36 328ti Compact, E90 325i saloon a 2x Z4 2.5si)
Odjezd z Průhonic podle plánu v pátek ve 4:20 ráno. Cesta víceméně bez problémů, s přestávkami na jídlo, tankování a připojování účastníků (Kani s paní v Břeclavi + Houmik u Mosonmagyarovaru).
Zdržení na trase byla, kolona na dálnici v Maďarsku, nehoda na obchvatu v Aradu a oprava silnice mezi Aradem a Devou.
Příjezd do Sibiu po 22. hodině jejich času.
Náš hotel, Best Western Silva je skvělý, parkovaní ve dvoře s hlídačem, bohatá snídaně, ... za ty peníze by tady byla lepší ubytovna.
Sobotní výjezd na Fagaraš byl úchvatný. První část z Cartisoary byla lesem, po výjezdu z lesa měli všichni úsměv "od ucha k uchu". Do zatáček je vidět, místní jezdí nahoru předpisově vpravo a výleetním tempem, po ránu slabý provoz. Nádherné zážitky.
Sjeli jsme na druhé straně až k přehradě Vidraru. Trasa nad lesem perfektní, v lese kolem přehrady méně přehledná, nicméně desítky kilometrů zatáček s rovinkami v desítkách metrů. Zatáček nepočítaně, jedna za druhou.
Po noclehu v Sibiu v neděli výjezd na Transalpinu mírně zklamal. Našli jsme jen perfektní úsek 12km nové široké silnice uprostřed ničeho, příjezd i odjez skrz desítky kilometrů silnic poškozených povodněmi, místy spíš rally Dakar než silnice.
Večer jsme vyhodnotili, po konzultaci s mapami a předchozími návštěvníky, že nejlepší část Transalpiny jsme vynechali. Přehodnotili jsme potřebu dodržení plánu a brzy ráno vyrazili na spodní, jižní, část Transalpiny.
Dobře jsme udělali. Nový povrch silnice, nahoře bez svodidel, adrenalinový zážitek. Jak to tam vypadá, zjistíte na http://transalpina.biz .
Po zahájení stoupání na Transalpinu došlo k prvnímu problému - tds začalo plivat fridex a přehřívalo se, nešla otevřít kapota. Otvírání jsme pokořili brzy, přehřívání ne. Se šeti vozy jsme projeli zbytek Transalpiny tam a zpět a spolkli oběd.
6 aut pokračovalo domů podle zákona TopGearu, já s blackjackem, majitelem td(s) jsme počkali na vychladnutí, extrahovali termostat, zjistili že to nepomohlo a tipovali to na "fouklé" těsnění pod hlavou. Svezli jsme nemocné auto dolů do města Novaci, zaparkovali pro jistotu u Gendarmerie a vydali se s hodinovým zpožděním stíhat první skupinu.
Předjezdci zvolili nevhodnou trasu, jeli desítky km krokem. My nápodobně, v národním parku Defileul Jiului na silnici 66 je mnoho zůžení na jeden pruh a řízení semaforem.
Po třetím semaforu jsme se přepli do rumunského modu používání semaforů - nezávisle na svítící barvě jedou všichni v obou směrech :-)
Když už to vypadalo na dostihnutí první skupiny na maďarských hranicích, začala mi blikat kontrolka dobíjení. Alternátor musel ven, uhlík nedoléhal na sběrný kroužek. Na propilování díry držící regulátor nebyo nářadí, nezbylo než odřezat část regulátoru a posunout jej blíž k ose alternátoru a kompenzovat opotřebený uhlík.
Toto další hodinoivé zdržení zapříčinilo dojetí první skupiny až v Břeclavi, a to jen opětovným přepnutím do rumunského modu jízdy. Co to znamená? Za světla jsou obce rozděleny rychlostně do dvou kategorií a to +10 a +30. V noci se limit posouvá na +50 a dvojnásobek :-) Mimo obec v noci rychlostní limity asi neplatí, trasu Caransebes-Temešvár, něco přes 80 km, jsme dali pod 40 minut :-D
Ještě před odjezdem domů jsme vymýšleli varianty dopravy td(s) do Česka nebo odprodej v Rumunsku. Konečná varianta byla dojezd v úterý ráno domů, lehce se prospat, zapůjčit tahač E39 540i Touring + plato a ještě ten den večer po osmé vyrazit zpět pod jižní Transalpinu.
Díky pečlivému výběru trasy jsme dojeli bez zdržení a včas, našli nepojízdné auto kompletní, naložili a vyrazili zpět k domovu. Jeli jsme tři v autě, z toho dva s B+E řidičákem a střídali se během tankování. I tak ná únava zmohla a tři hodiny jsme stáli v Maďarsku na odpočívadle a spali.
Tahač byl slíben vrátit nejpozději ve čtvrtek v 10:00, což se povedlo, plato bylo odpřaženo v 9:50 a k majiteli tahače je to jen kilometr.

Tolik ve zkratce, podrobněji včera na Čerňáku a nebo na BIGu.

Napsal: sob 09.08.2014 20:53
od Francis
realizační tým:
Koukám do mapy, sepisuju si délky úseků a kvalitu povrchu. V neděli jsme jeli jen severní část Transalpiny, 31 km jsme ujeli k jednomu konci nového povrchu, tomu co jsme jeli někteří dvakrát. Pak jsme jeli 80 km kolem přehrady Vidra až na silnici 7 do Brezoi. Víte jak daleko jsme byli od severního konce úseku, který jsme jeli v pondělí? 5 km. Stačilo ujet 5 km a nemuseli jsme jet rally Dakar kolem přehrady Vidra, pouhých 5 km správným směrem :-)