Stránka 18 z 21
Napsal: sob 07.09.2013 22:28
od IlikeU
test hybridu 1. graf
Napsal: sob 07.09.2013 22:34
od bmw335
log nic moc ne? Myslel jsem že to teda bude hodně přes 20psi....Dneska jsem dolil ten mix etanolu 12ti litry benzínu a hle na budíku jsem měl na čtyřku 17psi:)
Napsal: sob 07.09.2013 22:37
od IlikeU
Prozatimni poznatky. Zatim napojeno pouze na JB4 takze je potreba to brat s rezervou.
v nizsich otackach je auto slabsi nez stock turba ale ve vysokych to tlaci az do 7000 hodne nad target.
turba se otestovali dnes na okruhu a fungujou skvele znatelne vic vykonu nez obyc turba. Taktez je znat kdyz v aute je nebo neni e85
az bude mapa primo pro hybridy + methanol doufam v 560-580 koni tak jsem zvedavy.
prubezne sem hodim info co a jak
Napsal: ned 08.09.2013 17:44
od IlikeU
kdo by měl zájem nabízíme flash jednotek viz
http://www.n54tech.com/forums/showpost. ... ostcount=1
JB4 se stane minulosti.
Cena 1000kč
Napsal: úte 10.09.2013 11:06
od vladas335i
Co si o tom myslíte (o flashi jednotky)? Už to někdo zkusil?
Napsal: stř 11.09.2013 07:58
od IlikeU
nikdo to ještě zkusit nemohl, protože nikdo nemá kabel

Napsal: ned 15.09.2013 15:29
od IlikeU
na tohle video se mrknete jak mate zasrany ventily
http://youtu.be/O6xO9RMCPjs
Napsal: ned 15.09.2013 21:45
od bmw335
tenhle hnuj snad nebude v 50tis km...
Napsal: ned 15.09.2013 22:44
od IlikeU
tenhle hnuj je i pri 30K Km
Napsal: čtv 19.09.2013 07:54
od IlikeU
Tak mam skladem svicky, i JB4, a samozrejme kabel na flshe od terryho kdo bude mit zajem necht se zastavi nebo telefonuje.
Napsal: čtv 19.09.2013 09:12
od Poldav6
Ondro a kdo tě inspiroval?

Už jste to zkoušeli?
Btw na Android je aplikace, pomocí které se dá připojit telefon k jb4. Jen je potřeba koupit kabel pomocí kterého se připojí usb k mobilu.
Napsal: pát 20.09.2013 15:10
od IlikeU
Včera instalace JB4a NGK svíček + cívky k patrikovi do N54 4x4 E91 a užasně tofunguje žádné misfire vše úžasně zpracované. Od Terryho přišli již nové verze JB4
Co se týče svíček mám inspiraci od tebé

Napsal: ned 22.09.2013 23:19
od vladas335i
Btw na Android je aplikace, pomocí které se dá připojit telefon k jb4. Jen je potřeba koupit kabel pomocí kterého se připojí usb k mobilu.[/quote]
Zkoušel jsi aplikaci Michale? Mám galaxy 4 v opravě.
https://play.google.com/store/apps/deta ... s.juiceotg
http://www.youtube.com/watch?v=N9BR-fkLSHc
Je škoda že nikdo nemá zájem víc probrat BB free flash, na jejich fóru i na n54 se vedou intenzivní diskuze a my nic...
Napsal: pon 23.09.2013 08:21
od IlikeU
Kdyby jste mi nevozili do dílny tolik práce už by se flashovalo o 106

D
to spojení s JB4 umí to samé co torque pres OBDčko škoda peněz za USB kabel
Napsal: pon 23.09.2013 11:58
od vladas335i
IlikeU píše:Kdyby jste mi nevozili do dílny tolik práce už by se flashovalo o 106

D
to spojení s JB4 umí to samé co torque pres OBDčko škoda peněz za USB kabel
Ještě to umí logy
Tak můžeme BB flash zatím probírat teoreticky

.
Napsal: pon 23.09.2013 12:42
od IlikeU
Myslím si že tomu tady nikdo nerozumí. Na N54tech to tahne vishnu a terry a ostatní maj jen otázky
Už mám BMS flash stáhlý za moment jdu zkusit stáhnout data z mé jednotky
Napsal: pon 23.09.2013 13:00
od IlikeU
Právě objednávám 3,5Bar TMAP senzory kdo by měl zájem SZ nebo tel
Napsal: pon 23.09.2013 13:03
od IlikeU
Změna ceny flshovíání BMS
1000kč za půjčení kabelu a SW
3000kč za flash od nás bez záruky na ECU¨
10 000kč flash včetně záruky na ECU
Napsal: pon 23.09.2013 19:42
od vladas335i
IlikeU píše:Myslím si že tomu tady nikdo nerozumí. Na N54tech to tahne vishnu a terry a ostatní maj jen otázky

Už mám BMS flash stáhlý za moment jdu zkusit stáhnout data z mé jednotky
Povedlo se? Jakou mapu jsi dal nebo budeš dávat? Povedlo se to upravit pro hybridní turba?
Napsal: pon 23.09.2013 23:54
od Poldav6
vladas335i píše:Zkoušel jsi aplikaci Michale? Mám galaxy 4 v opravě.
Mám ji instalovanou, ale na telefonu je nějaká SW chyba, týkající se bezpečnostního upgradu, který ale nejde stáhnout. Takže zatím nic.
Kabel OTG stojí 80-200Kč...
Jinak ukazuje to stejné údaje jako po připojení notebooku, nevím zda Torque ukazuje to samé. A bomba je samozřejmě to logování
Za sebe vlastně nevím, proč bych měl zatím řešit flash. Na JB4 mi vyhovuje přepínání map, mazání chyb, ukazatel tlaku turba, omezení tlaku turba na jedničku a dvojku... Takže tak
Jinak jsem dnes s Ondrou řešil otázku oleje. Rozhodnul jsem se jít do 0w-40, kdybych měl auto jen na blbnutí, tak bych možná tu 10w-60 bral, ale nenašel jsem na otázku oleje jednoznačné doporučení. Vlastně jakýkoli olej se specifikací LL-1 je doporučený.