Stránka 18 z 21

Napsal: sob 07.09.2013 22:28
od IlikeU
test hybridu 1. graf

Napsal: sob 07.09.2013 22:34
od bmw335
log nic moc ne? Myslel jsem že to teda bude hodně přes 20psi....Dneska jsem dolil ten mix etanolu 12ti litry benzínu a hle na budíku jsem měl na čtyřku 17psi:)

Napsal: sob 07.09.2013 22:37
od IlikeU
Prozatimni poznatky. Zatim napojeno pouze na JB4 takze je potreba to brat s rezervou.

v nizsich otackach je auto slabsi nez stock turba ale ve vysokych to tlaci az do 7000 hodne nad target. :lol:

turba se otestovali dnes na okruhu a fungujou skvele znatelne vic vykonu nez obyc turba. Taktez je znat kdyz v aute je nebo neni e85 :D

az bude mapa primo pro hybridy + methanol doufam v 560-580 koni tak jsem zvedavy.

prubezne sem hodim info co a jak

Napsal: ned 08.09.2013 17:44
od IlikeU
kdo by měl zájem nabízíme flash jednotek viz

http://www.n54tech.com/forums/showpost. ... ostcount=1

JB4 se stane minulosti.

Cena 1000kč

Napsal: úte 10.09.2013 11:06
od vladas335i
Co si o tom myslíte (o flashi jednotky)? Už to někdo zkusil?

Napsal: stř 11.09.2013 07:58
od IlikeU
nikdo to ještě zkusit nemohl, protože nikdo nemá kabel :D

Napsal: ned 15.09.2013 15:29
od IlikeU
na tohle video se mrknete jak mate zasrany ventily

http://youtu.be/O6xO9RMCPjs

Napsal: ned 15.09.2013 21:45
od bmw335
tenhle hnuj snad nebude v 50tis km...

Napsal: ned 15.09.2013 22:44
od IlikeU
tenhle hnuj je i pri 30K Km

Napsal: čtv 19.09.2013 07:54
od IlikeU
Tak mam skladem svicky, i JB4, a samozrejme kabel na flshe od terryho kdo bude mit zajem necht se zastavi nebo telefonuje.

Napsal: čtv 19.09.2013 09:12
od Poldav6
Ondro a kdo tě inspiroval? ;-) Už jste to zkoušeli?

Btw na Android je aplikace, pomocí které se dá připojit telefon k jb4. Jen je potřeba koupit kabel pomocí kterého se připojí usb k mobilu.

Napsal: pát 20.09.2013 15:10
od IlikeU
Včera instalace JB4a NGK svíček + cívky k patrikovi do N54 4x4 E91 a užasně tofunguje žádné misfire vše úžasně zpracované. Od Terryho přišli již nové verze JB4 :lol:

Co se týče svíček mám inspiraci od tebé :)

Napsal: ned 22.09.2013 23:19
od vladas335i
Btw na Android je aplikace, pomocí které se dá připojit telefon k jb4. Jen je potřeba koupit kabel pomocí kterého se připojí usb k mobilu.[/quote]

Zkoušel jsi aplikaci Michale? Mám galaxy 4 v opravě.
https://play.google.com/store/apps/deta ... s.juiceotg
http://www.youtube.com/watch?v=N9BR-fkLSHc
Je škoda že nikdo nemá zájem víc probrat BB free flash, na jejich fóru i na n54 se vedou intenzivní diskuze a my nic...

Napsal: pon 23.09.2013 08:21
od IlikeU
Kdyby jste mi nevozili do dílny tolik práce už by se flashovalo o 106 :DD

to spojení s JB4 umí to samé co torque pres OBDčko škoda peněz za USB kabel

Napsal: pon 23.09.2013 11:58
od vladas335i
IlikeU píše:Kdyby jste mi nevozili do dílny tolik práce už by se flashovalo o 106 :DD

to spojení s JB4 umí to samé co torque pres OBDčko škoda peněz za USB kabel

Ještě to umí logy :D
Tak můžeme BB flash zatím probírat teoreticky :).

Napsal: pon 23.09.2013 12:42
od IlikeU
Myslím si že tomu tady nikdo nerozumí. Na N54tech to tahne vishnu a terry a ostatní maj jen otázky :D

Už mám BMS flash stáhlý za moment jdu zkusit stáhnout data z mé jednotky

Napsal: pon 23.09.2013 13:00
od IlikeU
Právě objednávám 3,5Bar TMAP senzory kdo by měl zájem SZ nebo tel

Napsal: pon 23.09.2013 13:03
od IlikeU
Změna ceny flshovíání BMS

1000kč za půjčení kabelu a SW
3000kč za flash od nás bez záruky na ECU¨
10 000kč flash včetně záruky na ECU

Napsal: pon 23.09.2013 19:42
od vladas335i
IlikeU píše:Myslím si že tomu tady nikdo nerozumí. Na N54tech to tahne vishnu a terry a ostatní maj jen otázky :D

Už mám BMS flash stáhlý za moment jdu zkusit stáhnout data z mé jednotky

Povedlo se? Jakou mapu jsi dal nebo budeš dávat? Povedlo se to upravit pro hybridní turba?

Napsal: pon 23.09.2013 23:54
od Poldav6
vladas335i píše:Zkoušel jsi aplikaci Michale? Mám galaxy 4 v opravě.


Mám ji instalovanou, ale na telefonu je nějaká SW chyba, týkající se bezpečnostního upgradu, který ale nejde stáhnout. Takže zatím nic.

Kabel OTG stojí 80-200Kč...

Jinak ukazuje to stejné údaje jako po připojení notebooku, nevím zda Torque ukazuje to samé. A bomba je samozřejmě to logování :)

Za sebe vlastně nevím, proč bych měl zatím řešit flash. Na JB4 mi vyhovuje přepínání map, mazání chyb, ukazatel tlaku turba, omezení tlaku turba na jedničku a dvojku... Takže tak :)

Jinak jsem dnes s Ondrou řešil otázku oleje. Rozhodnul jsem se jít do 0w-40, kdybych měl auto jen na blbnutí, tak bych možná tu 10w-60 bral, ale nenašel jsem na otázku oleje jednoznačné doporučení. Vlastně jakýkoli olej se specifikací LL-1 je doporučený.