Napsal: stř 27.03.2013 11:57
Počasí mě taky dost sere. Nejen kvůli autu, už jsem chtěl dávat letní.. Ale bude tam asi dost zima. Snad kdyby někdo vzal sudy od oleje a aspoň bychom zapálili ohně nebo tak...
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
víš, auta vyjíždějí z továrny s takovým výkonem, aby byly schopné mít udávaný výkon všude na světě jak na Aljašce v -30 tak v Arábii při +50. Nemluvím ani o emisích, ketré jsou v jednotlivých zemích jiné a musí bít korigovány, aby auto prošlo ve vešch státech. U každého auta jde zvýšit výkon, pokud jezdíš v mírném pásmu jako je Evropa je to OK....+50 tady nikdy nebude a -30 taky ne. Kdyžtak si něco přečti o tomto tématu na netu, proč jsou některé motory poddimenzované atd...WizarDEAD píše:Pánové dovolte mi trochu flejmu
Za celou dobu jsem nějak nepronikl do "krás" chiptuningu. Jinak řečeno vůbec nechápu k čemu je to dobré..
Automobilky utrácejí stovky milionů za vývoj motorů, mají na to celé divize lidi, které se snaží, aby ten motor byl co nejlepší spotřebou, životností, zkrátka po všech stránkách.. A vy pak jedete za Frantou Telčem z Buštěhradu, kterej si na Aukru koupil kabel a přečetl na Googlu odbornou literaturu pod názvem "how to be a chipmaster". Ten vám potom doma v garáži hodí jinou, lepší, mapu na turbo a v několika minutách tak společně pošlete celý tým vývojářů z BMW do prdele
Já chápu, že jsou i firmy, který možná dělají dobrý chipy, ale max čemu bych rozuměl, že někdo staví závodní speciál, má upravenej motor a do toho si koupí nějakej spešl čip..
Ale ať je tahle firma sebelepší, tak automobilka určitě umí udělat stejnej chip, ale neudělá ho z nějakého důvodu. Takže jakejkoliv zásah do řídící jednotky vždycky musí mít negativní vliv na motor. Možná se vám podaří jako vedlejší účinek stáhnout pár desetin litru spotřeby, nebo nahonit pár koníků, ale ten hlavní účinek je vždycky kurvení motoru.
Ať je chip sebelepší a od superznámé a maxi profesionální firmy, tak dát si ho do auta mi přijde stejné, jako jet do Mnichova do BMW centra, vysrat se jim před vchodové dveře a řvát "děláte to na hovno, my to umíme líp"
Celej chiptuning je u mě na úplně stejné vlně jako tuning z benzínky. V obou případech je to prasárna, ale když oblepím auto samolepkama a stříbrnejma lištičkama, natáhnu si na volant chlupatej potah, dozadu nalepím Mpower a pověsím na zrcátko obrovský blejskavý kostky, tak aspoň nekurvím motor..
Předem se vám omlouvám za moje názory a přeju pěkný den
kde si sehnal nálepku JB4? já si jí chtěl nechat udělat, nikde sem nenašel že by jí prodávalPoldav6 píše:Osobne si myslim, ze vic nez motor (ten je podle me nadseny, ze konecne muze dychat).. trpi ty veci okoloMartyn píše:Dnesnim automobilkam hazi Brusel apod. tolik klacku po nohy, ze z novych aut proste nedokazi dostat vsechno... Ale jelikoz nas emisni, hlukove a podobne normy, ani nejaka desetinka spotreby az tak netrapi, tak je zde prostor pro zlepseni:)
A prosim nesrovnavat jb4 s nejakyma aukro- uni tuzinkama..
Kazdopadne samozrejme ze narust vykonu o 50% oproti serii motoru urcite neprospeje o tom zadna, pak je imho treba to alespon vyvazit zvysenou udrzbou (oleje, svicky..) a "setrnosti" k autu (hlavne za studena). Prase znici i seriovy n54 za 50k km..
Taky jen muj nazor, treba to je uplne jinak a hned jak meho mazla odzimuju tak motor vyskoci strachem z auta ven:)
A jen pro doplneni, ja osobne samolepky, kostky a chlupaty potah na volant nevedu, i kdyz jinak mam auto zbastlene radne:) original mpaket, original m3 interier, 19" bmw performance a jeste jsem zvazoval na kufr stitek 316i.. Taky spatne?:)Viz ty lehke vibrace na sestku pri akceleraci, ktere jsme resili s bmw335. A ktere proste souvisi s tim, ze po aute chceme trochu vic. Ale co, zaradim petku je to OK
Chlupaty volant jsem resil, protoze mam auto po Rekovi a vrchni cast je popraskana od horka. Cekal jsem, ktery kamarad mi ho da k vanocum. Bohuzel jsem se nedockal.
Ja budu mit na aute 2x nalepku Burger motorsport a 1x JB4. Tzn. dalsich cca 30-40 koni navic..........
Jinak protoze nemam vnejsi M-paket, jen vzadu jsou dve ocelove roury.. tak mam celkem dobry sleeper. Jen to nesmi byt nastartovane a nesmi to byt v pohybu
nechci do toho furt vrážet prachy, poslední půl rok jsem do toho dal pár desítek tisíc, lakování kol jen za 13, nové zadní gumy, nějaká ta závada na podavači pásu, nová jednotka atd...takže si dávám klídek.IlikeU píše:To je jako říct líbí se mi orální sex nic lepšího jsem nezažil a stačí mi to.Když je potenciál proč nejít dál
No, tak myslím že jediná varianta co by mohla rozstřelit 335i na JB4 s těma 500 kobylama je F430 a California, 612 a starší modely. Na 430 Scuderia už by neměla a o novějších a silnějších modelech už nemluvím:)IlikeU píše:těšim se na novou 435iBude to masakr je fakt nádherná.
ferrai bych nechtěl, aby mě pak naháněl někdo s 335i a JB4Jak bych to tý kočce na místě spolujezdce vysvětloval
Jinak tvému vyjádření ohledně výkonu rozumím. Já jsem nenažranej chi furt víc a víc.Teď mě nahlodali na samosvor. Je to strašný do toho auta se dá fakt vrazit ranec. Musel jsem vzít brigádu v KFC abych našetřil další koruny na úpravy
kéž by udělali přeplňovanou 450i To by byl rachot
zase záleží, řidič, váha, podvozek, rozložení hmotnosti atd...Mně konkrétně ale moc nepřipadá, že by 335i e92 byla nějak mrštná v zatáčkách:)IlikeU píše:Tak to asi jo. Záleží taky na pilotovi. Když jsem měl O2RS tak jsem byl schopnej nahánět silnější auta než byla samotná oktávka.
Myslím že hrdý majitel modré M550D kterého jsem potkal na cestě Praha Teplice na tuto cest nezapomene. Plno frajerů v Porsche s vychrlejma spolujezdkynema se taky moc hezky netvářili. Něco jineho je co maj auta za čísla na papíře a jak je pak někdo ovládá. A pokud se nebavíme o jízdě na rovině tak věř tomu že 335i s JB4 by zatopila na silnici hodně autům a i silnějším.
nemám, mám tam normál M paket podvozek, ale prostě jezdíval jsem se Z4 M coupé, nissan GTR, takže mně to nějak nepřipadá:) Samozřejmě, že když se projedu pak oplem corsou co se houpe, je pak jízda v 335 co se týká jízdních vlastnosstí raketa:)IlikeU píše:tak asi máš jinou 335i protože já si nemůžu stěžovat. A teď co jsem nasadil bilstein tak je to bomba. Ještě dorozmyslet gumy a bude to dokonalý.
Aha, že jí nikde neprodávaj:) Ne měńánila se jen ta jednotka co to ovládá stála asi něco přes 1000. Do plzně? na letnákách ani hovno:DPoldav6 píše:Já bych si ohledně té 435i nedělal iluze, určitě nebude mít něco jako N54A v sérii to takový zázrak není.
Nálepku jb4 jsem měl normálně v té krabici s komponenty od Juiced.. Taková ošklivá stříbrná
Bmw335, ty jsi měnil podavače pásů? To já nechám jako poslední věc. Jsou děsně drahý, prý jeden kolem 8k.. Kolik jsi za to dal? A pojed zítra do Plzně a nedělej zagorku
tak ona i ta Z4 M byla prostě něco jinýho na reakce volantu a jak to perfektně drželo. Nevim, i mně se zdá e mi to nedrží tak jako když to bylo nový, ale tlumiče OK, stabilizační mam vyměněný za Meyle a jinak vše je OKIlikeU píše:tak jako GTR je jina liga to s tebou plně souhlasím.
http://media.tumblr.com/0a7368638a0ed1e ... qz4rgp.gif
Terry už ladí turba x50i...IlikeU píše:pravě proto bych rád viděl 450i
máš tam už ISO 17b? Moc nechápu k emu jsou dobrý ty aktualzace, stejně tam je většinou jen nějaká kravina co nevyužiješ normálně:)Poldav6 píše:Terry už ladí turba x50i...IlikeU píše:pravě proto bych rád viděl 450i
No, fór je v tom, že N54 je děsně chytrej motor, do kterýho si můžeš dovolit určitý podíl E85. Ostatně to můžeš skoro do každého motoru, říká se až 50% E85 snese teoreticky každý motor (praxe je jiná), ale bude to mít téměř nulový efekt. Akorát se zvýší spotřeba.bmw335 píše: Aha, že jí nikde neprodávaj:) Ne měńánila se jen ta jednotka co to ovládá stála asi něco přes 1000. Do plzně? na letnákách ani hovno:D
Jak je to s tim e85? Stačí jen mapa 5 a nic jinýho? Dyt se prodávaj nějaký krabičky když chceš na to jezdit, takže to má jb už v sobě asi? Tomu nerozumim, ale asi by se mi to už rozthrlo, když mám vibrace na mapu 1