Stránka 18 z 69

Napsal: pon 20.07.2009 09:26
od miloshm
Starší vstřiky možná koupit půjde, otázka je jestli Ti je tam pak někdo bude ochoten namontovat. Reduktor se musel měnit minimálně z toho důvodu, že neměl čidlo teploty.

Napsal: pon 27.07.2009 13:14
od Biturb
tak sem sem rozhodl ze ten pos.any podtlak LPG pujde do pryc!!!
jaky magor si to tam mohl nechat namontovat!!
sakra nechapu jak s tim mohl byvaly majitel jezdit! (nic proti tobe)
ale to se fakt neda...

chci nejaky typ na 100% servis LPG!!
jsem ze Štramberka(vim ze v NJ je servis LPG, u frydku(v arealu pily, vedle 4proudovky), ale za kvalitou jsem ochoten i dojet dale.. jelikoz ten podtlak co je v me 540i je tak sprasene udelany, bych zlamal ruky tomu xxxxxx co to delal! elektrika rozjebana, kazdy smesovac jiny, voda uplne dementne natahla, cele sani je uplne zprasene a vyslehane z tech bouchancu.. no proste hnuss....

necham udelat vse odznova, nadrz chci toroid.

kamarad chce tady svou 540i prekopavat na sekvenci, a muj Jeep V8 5.2 taky chci dat na LPG.

docela to specha, nejradeji bych zitra nekde zajel uz pokecat primo do servisu ktery mi doporucite..

myslim ze 3V8 sekvence uz je slusny job, tak by mohla byt i nejaka sleva.
ale to uz je na dohode.

Napsal: pon 27.07.2009 23:34
od Biturb

Napsal: úte 28.07.2009 20:59
od Biturb
tak jsem byl dneska v HV autogas a jsem obednany na 17.srpna, jak Jeep tak i 540i..
pan na urovni, udelal dobry dojem, uvidime jak bude hotova prace, ale snad vse v pohode..
je to tady..
http://www.lpgauto.cz/index.php

Napsal: čtv 30.07.2009 15:40
od Unkwas
Tak už mám v autě cca 1 měsíc LPG napsal bych pár poznatků.
Jedná se o E36 323i najeto cca 200tis a přestavbu jsem nechal dělat v Praze na Harfě. Byl mi namontován AC - Stag 300 do 160KW..

- po první zkušební jízdě celkem zklamání výkon šel dolu a na LPG jelo do 180 pak nastal velkej pokles výkonu a víc ani tuk
- cca po 14 dnech byl v autě cítit plyn
- spotřeba 12-14l
Po dohodě s Hafou sem jim auto opět přivezl a byl zvědav zda s tím jsou schopni necu udělat.Hráli si s tím dva dny a dnes jsem auto vyzvedl a ke své spokojenosti mohu říci že všechny závady byli odstraněny.

- při přepnutí na LPG není cítit žádný závan plynu
- auto jede skoro stejně jako na benzin i v rychlostech přes 200.

Zatím mohu Harfu doporičit a mají solidní jednáni se zákazníkem.

Napsal: čtv 30.07.2009 23:51
od paveld
Unkwas: taky jsem byl v začátku spokojen... ale počkej až se ti začne srát motor a bude muset na generálku :evil:

Napsal: pát 31.07.2009 01:09
od Unkwas
paveld píše:Unkwas: taky jsem byl v začátku spokojen... ale počkej až se ti začne srát motor a bude muset na generálku :evil:

LPG mam už v pátém autě sice se nejednalo o BMW ale pokaždé bez problémů. Vždy stačilo se o motor dobře starat měnit měnit pravidelne olej, fitlry, svíčky..

Napsal: pát 31.07.2009 09:36
od paveld
O starání nejde, jde o to jak to na Harfě montují... pár stránek zpět jsem to tu psal, kolikrát se neobtěžují sundat sání, když vrtají vstřiky. Kolegovi takhle do válců nalítal bordel z toho vrtání, musel s tim motorem pak jít na generálku.

Napsal: pát 31.07.2009 11:38
od Unkwas
paveld píše:O starání nejde, jde o to jak to na Harfě montují... pár stránek zpět jsem to tu psal, kolikrát se neobtěžují sundat sání, když vrtají vstřiky. Kolegovi takhle do válců nalítal bordel z toho vrtání, musel s tim motorem pak jít na generálku.


jj to jsem četl.Alespon co řikali mě tak u BMW alespon u 6ti válců se sundavat musí jinak se nedostanou na poslední válec..

Napsal: pát 31.07.2009 13:21
od Biturb
no z toho vrtani do snai jsem byl taky vykulenej!!
bavil jsem se v HV gas Kunin a pak v Fulneku u plynare, a oba mi rekli ze vetsinou vrtaji primo na aute, ze pry ty hlinikove spony shori, me jebne z nich!!

jeste ze mam plastove sani.. ikdyz ani tak me netesi ze to budu mit zasrane od plastu vevnitr..

Napsal: pát 31.07.2009 14:03
od Unkwas
Biturb píše:no z toho vrtani do snai jsem byl taky vykulenej!!
bavil jsem se v HV gas Kunin a pak v Fulneku u plynare, a oba mi rekli ze vetsinou vrtaji primo na aute, ze pry ty hlinikove spony shori, me jebne z nich!!

jeste ze mam plastove sani.. ikdyz ani tak me netesi ze to budu mit zasrane od plastu vevnitr..


Mě bylo řečeno, že když vrtají do sání na autě tak prý spony odsávají

Napsal: pát 31.07.2009 15:54
od Biturb
no sak to mi taky, ale jsem strojar a vim ze stoprocentni odsani nejde!

Napsal: pát 31.07.2009 16:49
od paveld
Odsávají neodsávají, kolegovi to po namontování plynu začalo brutálně žrát olej (má Subaru, tak sání nesundavali). Když se motor rozebral, tak některý rejpance do bloku byly až milimetr do hloubky.

Napsal: pát 31.07.2009 17:03
od Unkwas
paveld píše:Odsávají neodsávají, kolegovi to po namontování plynu začalo brutálně žrát olej (má Subaru, tak sání nesundavali). Když se motor rozebral, tak některý rejpance do bloku byly až milimetr do hloubky.


Byla s nima nějaká řeč na harfě ohledně jejich zavinění ? popřípadě odškodnění ?

Napsal: ned 02.08.2009 20:56
od paveld
Já s nimi svuj motor neřešil, všiml jsem si dost pozdě a těžko bych něco dokazoval... kolega myslim podobně. Povídal že něco zkusí, ale nečeká od toho nic, protože jim to asi nedokáže...možná kdyby sehnal papír o opravě s popisem, čim to bylo zaviněno.

Napsal: pát 28.08.2009 23:27
od sefin
Chlapy mam problem :?
Kdyz jedu na LPG a vytocim motor nad 5 tis otacek tak se ozve rana a auto prestane drzet otacky pri volnobehu.

V servise mi rekli, ze to "streli do sani" bo co... ve vaze vzduchu se zasekne jakasi pacicka a ta se musi uvolnit + prenastavit bohatost smesi..

Pak to zase drzi otacky normalne. Bohuzel jen do doby kdy auto vytocim zas nad 5 tis otacek:(

Jelikoz mam 316i tak asi chapete, ze ten motor pri predjizdeni musim tocit i nad 5 tisic..:(

P.S: pred tim strelenim auto reaguje na pridani plynu zcela opacne.. tj zacne se dusit.. pokud seslapnu pedal jeste vice tak to streli a jsem v haji...

Nesetkal se s timto uz nekdo?
Kazda rada dobra:( V pondeli mi zkusi jeste vymenit jeste jednu vec. Pokud to nevyjde tak mi servisak rekl, ze je asi v haji Vaha vzduchu :( :(

Napsal: sob 29.08.2009 00:17
od Kami1
mas smesovac nebo vstrik lpg?
nejdriv bych se podival na netesnosti v sani, pak na tu vahu, ale muze to byt x dalsich blbosti.
Jak jsou stary svicky?
Na benzin to jede bez problemu?
merils nekdy komprese?

Napsal: sob 29.08.2009 09:17
od sefin
Hmm myslim ze to bude smesovac. Ale nejsem si jistej. Bylo to uz v aute kdyz sem to kupoval. LPG je v aute minimalne 5 let.

Netesnost v sani neni.
Svicky jsou uplne nove
Komprese jsem nemeril.

Jeste mi v servise rekli, ze se ochudi smes.

Napsal: sob 29.08.2009 10:21
od miloshm
sefin: Doporučuji použít speciální svíčky na LPG. LPG je totiž na svíčky výrazně citlivější než benzín. Udělal jsem zkušenost, že předepsané svíčky Bosch (zřejmě vyrobené někde mimo civilizovaný svět) na benzín fugovaly naprosto skvěle, ale na LPG se to neskutečně dusilo (kdybych něměl vstřikování LPG, určitě by to střílelo). Od té doby jezdím na svíčkách Brisk Silver. Zatím jsem na nich najezdil asi 70 tis. km (výměnná lhůta 30 tis. km) a nedám na ně dopustit. Tady si můžeš přečíst víc:

http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html

Napsal: sob 29.08.2009 11:38
od Francis
Brisk svíčky nejsou zázrak ;-) Najel jsem na svíčky Bosch FR78X v motoru M52B25 se sekvenčním LPG lehce přes 30 tisíc bez jediného problému. Teď tam mám už skoro 20 tisíc platinové Bosch FGR7DQP a opět bez jediného problému.