Stránka 18 z 107

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 11:09
od Filozof
cíl mají mocipáni jedinnej zakázat spalovací motory tam to postupně dojde...nechají jen elektromobil a ten pěkně osolí na elektřině takže bude jezdit tak 30procent lidí co dnes.

Bude větší chudoba a střední třída se o dost zmenší. Ale to je vize až budeme před duchodem či v duchodu.

Takže V8 nebo V12 si užívat ted posledních 5-10 let. Pak to bude za hodně velký příplatek.

Jedinné co nezakážou budou veterání stím že budou mít nějakej limit a moci jezdit. Sem to přijde vždy jako poslední protože jsme chudá země stejně jako polsko,slovensko,madarsko, atp.
Stačí sledovat co zavádí jinde v zemích jako je Norsko apod... pak by to rádi aplikovali postupně i na východ.
Bohatí a úzká střední třída bude mít elektromobil a budou závislí na extra drahou elektřinu kterou si vykompenzují ztráty z nafty a benzínu.
Ta větší chudá třída bude mít MHD apod.
Bohaté nalákají na levnější elektromobily s dotacemi a pak elektřinu pořádně osolí ...

Ideální by bylo se trhnout a zavést si své pravidla ...a spalováky zachovat ještě dlouho.LPG,CNG, vodík vidím já osobně jako super alternativu.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 11:09
od soukupadam
To už by se vyplatilo zajet si natankovat do afriky, kde maj benzín za korunu.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 11:14
od matiz
V migrantove to mozna zvladnou, ale tady by to neproslo. A pokud cena nafty nebude plus minus vsude stejna, znamenalo by to velky ubytek na spotrebnich danich tam, kde je predrazena. Moc tomu neverim. Spis je to vlhky sen nejakych magoru, ale k realite to ma doufam daleko.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 11:21
od soukupadam
V německu na dálnici je už teď benzín za 1.80 a lidi to kupujou.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 13:01
od Filozof
na dálnicích je možné vše. Ty ceny tam šíleně lítají.
Si vzpomínám na LPG za 19,90kč a jinde třeba Prostějov či Olomouc se dá sehnat za 12,90kč. Což je rozdíl 7kč na litru paliva.... šílenost.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 13:26
od Itchythefirst
Filozof píše:Jedinné co nezakážou budou veterání stím že budou mít nějakej limit a moci jezdit.
matiz píše:V migrantove to mozna zvladnou, ale tady by to neproslo. A pokud cena nafty nebude plus minus vsude stejna, znamenalo by to velky ubytek na spotrebnich danich tam, kde je predrazena.
Videli jste nekdy dul? To je dira v zemi, to se neda ukrast!
Kluciiii, vy vubec nemate fantazii. Veterani se zakazou jednim narizenim a minimalni cena za jednotku fosilnich paliv se stanovi druhym narizenim EU/EK. Hotovo. Veterani jezdit nebudou a minimalni cena nafty ci benzinu bude narizenim EU/EK treba 70 Kc/L po cely EU.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 13:28
od matiz
a v tu chvili je to konec cele slavne eu...

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 14:04
od Filozof
myslím si že na veterány sáhnout nemohou ...to jsou miliony lidí co by vzali hul do ruky a byla by krutá revoluce, na to si naše generace sáhnout nenechá...
Na obyčejná auta bohužel ano ..postupně budou vylučovat EURO 1 - 2 - 3 atd.. až najednou bude norma co splnuje jen elektro případně něco dalšího.

Vše se děje salámovou metodou neboli utahováním kohoutků postupně ... nejprve lákadlo elektromobil....pak dotace ...pak ukázat jak je to super výhodné vlastnění elektromobilu a využívání zdarma parkování a ježdění po městě kde se dělají zóny pro spalovací motory atd ... no a potom až bude trh nasycen se začne zdražovat elektřina... tak aby stát a korporace měli taky slušné rito místo nafty a benzínu. To už vidíme třeba v některých zemí EU kde je spousty elektromobilů že se zdražuje a výhody už přestávají platit.

Co bude s EU se ještě uvidí ....zda se trhne západ a východ nebo ne ... to těžko předpovídat. Ve francii se to už pěkné měsíce mele viz žluté vesty.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 15:51
od jazet
Filozof píše:myslím si že na veterány sáhnout nemohou ...to jsou miliony lidí co by vzali hul do ruky a byla by krutá revoluce, na to si naše generace sáhnout nenechá...
Na obyčejná auta bohužel ano ..postupně budou vylučovat EURO 1 - 2 - 3 atd.. až najednou bude norma co splnuje jen elektro případně něco dalšího.

Jakože ve veteranech jezdí miliony lidí a v obycejnejch autech ne? Zvláštní kraj tam kde bydlíš.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 16:07
od Stepan1
ty píííííčo tady to zas lítá :lol:

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 16:08
od Filozof
veterány drží milionáři a miliardáři ....za biliony korun možná více po celé evropě. Zakázat to prostě nejde. Anebo si to snad nikdo nedokáže představit že by vám někdo řekl že to auto nesmíte už nastartovat.

Problém ovšem je u běžných lidí co mají auto za pár tisíc či desítek tisíc těm to pěkně zdaní ...
tedy nám všem co máme starší auta ...tady je největší obava abychom neplatili majlant za EURO NORMY nedej bože každej rok jak tu někdo zmínil.
Případně daň za velký objem atd.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 16:56
od Michal595
Potom je tu 2/3 milionarov kedze tie sedmy su uz pomaly veterani:)))

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 19:03
od Filozof
myslel jsem veterány speciální limitky co jsou po garážích sběratelů po celé evropě ... ne ty naše 20-30let staré ... :lol:


Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: úte 26.11.2019 19:32
od Michal595
Jasne chapem to bol len for:)

No Pesa ako dopadla testovacka 350dL ci jak sa to presne oznacuje...?

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 11:32
od pesa
Dnes vecer napisu jak jsem dopadl v úterý, hodně ortodoxních lidi asi prekvapim...

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 11:34
od PetoK
Tipujem ze W222 vsetko odrovnala

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 11:51
od Michal595
No som ja zvedavy jak to vyhodnotis ked si mohol priamo porovnat w222 a g12...

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 12:39
od matiz
Taky mne to moc zajima, dekujeme predem.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 16:11
od Stepan1
jestli pesa napíše, že naftovej šestiválec v Sklassu vlastně není vůbec slyšet a táhne víc než dostatečně, takže se s tím dá terorizovat dálnice 200+ za 10 litrů nafty (jakože napíše pravdu) s pocitem sucha a bezpečí, tak se těším na následnou diskusi :lol:

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy

Napsal: čtv 28.11.2019 17:34
od pesa
tak jsem toto úterý vyzkoušel jak G12 740ld tak i W222 S350d Long (L ho standartně neoznačují protože MB přišla s W222 v Longu jako standart a kratší verzi označují jako SWB-short whell base, ale aby v tom nebyl zmatek, tak spousta inzerátů je s přívlastkem W222 L nebo Long..) to jen tak na začátek.

740Ld VIN: WBA7G81060G678165
musím se přiznat, že tíhnu víc k BMW, ale 740Li s výbavou neexistuje, 750Li se motory stále serou a 760Li je dnes nad 1,5mega, proto jsem si chtěl vyzkoušet naftu (měl jsem 320d e91, táta má X1 23d a byla to a je to hrůza hrůzoucí :( , takže naftu ne, ale když už nejsou FAKT NEJSOU benzíny, tak co si má člověk koupit????)

KULTIVOVANOST: Dorazil jsem do Hradce Králového v 8:15, auto studený, nastartoval jsem ho a zapnul výhřev sedaček, abych neonemocněl z té studené kůže, protože auto stálo pod přístřeškem do rána venku. Motor měl najeto teda asi 35tis km a při studeném startu nevydával žádné divné pazvuky ani vibrace.

SEDAČKY: Po zavření dveří a usednutí za volant, začalo moje obvyklé nastavování sedačky a volantu a ejhle, nějak ten sedák nemůžu dát víc do úhlu, tzn. prední část nahoru a zadní část dolů (asi mám delší stehenní kosti nebo co), ještě jsem se zeptal prodejce, jestli něco nedělám špatně a odpověděl mi že to je největší úhel jaký můžu nastavit. Takže řadím "D" a lechtám plyn, abychom se klidně a bezpečně rozjeli směr Pardubice.

HLUK: Auto tiché - tišší než e65 ale jak je tiché od podvozku tak o to více slyším boční šelest z oken, ptám se jestli to má dvojité skla nebo tu folii co teď všichni výrobci místo toho do aut dávají a odpověděl mi že "NE", tak jsem si řekl OK, určitě se dá najít jiné auto co tyto "dvojité" okna má a bude to supr. Tzn. asi tak o 50% lepší než v E65. Nejvíc jsem byl zvědavej na zátah motoru, fungování převodovky a podvozku. Takže jakmile jsme auto zahřáli, tak jsem se zeptal jestli na to můžu šlápnout a prodejce mi odpověď "samozřejmě", takže přemek podlaha a čekal jsem na reakce převodovky, která byla samozřejmá a sebejistá, žádné přemýšlení, prostě jen otáčky lítaly nahoru a dolů dle kvaltů, které tam zrovna sázela a nebyl zde žádný "jemný ale pomalý" efekt, jak to známe ze starých převodovek. Snad víte o čem mluvím, když jsem sedl do jakékoliv e65/66 co jsem mohl řídit díky Lukášovi a Jaraxovi, tak ty staré převodovky jsou rozvážné a pokud od nich někdy člověk chce víc, tak začnou zmatkovat a s autem zbytečně cukat, takže se na tento způsob řízení raději vykašlete - nemyslím sportovnost, ale prostě potřebujete předjet, víte, že nemáte dost výkonu, tak stoupnete na podlahu a při předjíždění 3 auta se potřebuje zařadit a pak zase pálit a toto uděláte tak 4x a auto si začne myslet, že jste se zbláznili....takže začne zmatkovat. To se zde nestalo ani jednou :O

VÝKON: Ano je to nafta a slabá. A já chtěl už před rokem kupovat B7 nejen kvůli hodnotě auta, ale i kvůli výkonu a tohle není silnější než E65 750i ale když si tak pomalu uvědomuju, tak vlastně použitelnější díky výše zmíněné převodovce. Mám totiž "problém" na silnici E35 (mohelnice - hradec králové) s nedostatkem výkonu a agility auta (srovnání E65 750i, 991.1 4S, C63s biturbo) takže

PODVOZEK 2 situace:
První: několikrát jsme zkoušeli Jaraxovou oblíbenou akci "z pruhu do pruhu ve 150km/h" a světe div se auto stabilní jako prase, žádné velké náklony a ptám se čím to je? vždyť jste říkal že to má jen měchy a nemá to hydraulickej podvozek....prodejce mi odpověděl, že je to natáčecí zadní nápravou, říkám si super, je to fakt sebejistý chování
Druhá: určitě spousta z vás zná nájezd z Hradubické 4 proudovky směrem na Hradec a to nájezd k prodejci BMW Stratos - nejdříve pravá a pak táhlá levá do kopce a přes příčnej práh konstrukce mostu nad čtyřproudovkou (samozřejmě naši silniční inženýři asi schválně používají stále tabulky z 19 století a tak pokud člověk chce projet tu levotočivou s jedním natočením volantu, tak jede prvních 50% zatáčky v protisměru - to si asi dokážete představit, že jsem nejel 60 km/h - očekával jsem že se auto nakloní a bude od půlky zatáčky v náklonu ale ono PRD, auto se naklonilo asi o 50% míň než jsem zvyklej z E65 a opět jistě mě vyhouplo nahoru na most :o - říkám si, ty kráso ten podvozek je super.

SOUND SYSTEM: přijeli jsme zpět k prodejci a poprosil jsem o ještě o chvilku strpení, vložil jsem do CD přehrávače výběr z BluesQuestu a začal poslouchat, po pár skladbách jsem zhodnotil, že středy netransparentní (klavír), výšky ok, basy a subbasy jsem ani neřešil, protože mě HarmanKardon L7 v G12 nepřesvědčil :( a říkal jsem si jedeš do Prahy, tam mají v TopClasCar nebo jak se to na Proseku jmenuje G12 s B&W tak pánovi pěkně poděkuj (fakt se snažil a nebyl naštvanej) a už ho nezdržuj :) ....

o W222 napíšu v dalším postu :)