Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Napsal: čtv 01.08.2019 23:31
by mi teda zajimalo co na tech sedmach servisujete kdyz jsou bezporuchove a v podstate i bezudrzbove 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Hlavne si to premysli a neuponáhľaj to, FilozofeFilozof píše:Všechno chce svůj čas.
Souhlas, jel jsem v tom chvili a bylo to dost nepohodlny, oproti tomu ten motor a prevodovka u E500... kam se hrabe 745, to je proti tomu ecku bohuzel tragedie. Musim nekdy vyzkouset 750, kdyz se tu pise, ze ma jiny charakter.kurevtor píše:extrem je predchozi generace mergla e classe... mne vzdycky dostane jak ten tureckej taxikar v nemecku ma sedacku do puli zad a operku hlavy u krku
Ted jsem tady mel stodolu s edc a nivem a nevim nevim jestli bych s tim souhlasil... Ale mela veeelke kola kdesto ta sportovni limuzina ma osmnactipalcove balooony... Hadat se nebudu, ale trochu se mne to nezda. Navic ta petka ma ty sedaky jako by tvrdsi, ale i to se mne mozna zda...Itchythefirst píše:Osma (D3) samozrejme “lamaci” sedacky mohla mit. Ale ono neni potreba chodit az tak daleko, i sestka na vzduchu je pohodlnenjsi nez E65
Pohodlnejsi ve smyslu, ze min drnca
na stejnem profilu kol tomu nevěřímItchythefirst píše:Osma (D3) samozrejme “lamaci” sedacky mohla mit. Ale ono neni potreba chodit az tak daleko, i sestka na vzduchu je pohodlnenjsi nez E65
Pohodlnejsi ve smyslu, ze min drnca
kurevtor píše:Filozofe kde tady resim nejaky gdyby prosim te? Jediny gdyby je "kdybych nebyl kokot dementni tak Filozofovi vubec nevodepisuju a mam klid."
Kazdopadne Jarax by mel dostat verejne kredit za to, ze uz tu A8 dokaze tak nejak nepoblejt a uzna, ze je aspon pohodlna. Konecne nejaky rozumny fer pohled na vec....A rovnou kredit sebrat a dvacet ran holi navic za sportovni limuzinu
![]()
![]()
Co se tyce lamacich sedacek... ja prave mel za to, ze lamaci sedacky ma i ten phaeton a A8... Ja komfotni sedacky taky samozrejme miluju, ale mrzi me, ze jsou tak kratky (to operadlo)... vsechno je to dneska delany na lidi co maj 180 cm... extrem je predchozi generace mergla e classe... mne vzdycky dostane jak ten tureckej taxikar v nemecku ma sedacku do puli zad a operku hlavy u krku...
cheater: hele u citrona je to asi spis o tom podvozku, ale je fakt, ze ty stary semysovy sedacky byly jak gauce v obejvaku kam sednes a propadnes se o tri patra... Ale ze by mel opel sedacky co vubec stoji za zminku....? Nevim nevim.. Nemam zkusenost, ale proti oplu jsem dost zaujatej. Pro me jsou oply opici zvratky.
pohodlny to možna je, ale taky 100 let za opicema, už když vidím ten entertainment, v tom bylo BMW vždycky dopředu, pak je překonal mercedes a dnes pořád vede.kurevtor píše:Filozofe kde tady resim nejaky gdyby prosim te? Jediny gdyby je "kdybych nebyl kokot dementni tak Filozofovi vubec nevodepisuju a mam klid."
Kazdopadne Jarax by mel dostat verejne kredit za to, ze uz tu A8 dokaze tak nejak nepoblejt a uzna, ze je aspon pohodlna. Konecne nejaky rozumny fer pohled na vec....A rovnou kredit sebrat a dvacet ran holi navic za sportovni limuzinu
![]()
![]()
Co se tyce lamacich sedacek... ja prave mel za to, ze lamaci sedacky ma i ten phaeton a A8... Ja komfotni sedacky taky samozrejme miluju, ale mrzi me, ze jsou tak kratky (to operadlo)... vsechno je to dneska delany na lidi co maj 180 cm... extrem je predchozi generace mergla e classe... mne vzdycky dostane jak ten tureckej taxikar v nemecku ma sedacku do puli zad a operku hlavy u krku...
cheater: hele u citrona je to asi spis o tom podvozku, ale je fakt, ze ty stary semysovy sedacky byly jak gauce v obejvaku kam sednes a propadnes se o tri patra... Ale ze by mel opel sedacky co vubec stoji za zminku....? Nevim nevim.. Nemam zkusenost, ale proti oplu jsem dost zaujatej. Pro me jsou oply opici zvratky.
Ten vzduch v nastaveni "Komfort" je fakt super, doporucuju vyzkouset ;-) Kdyz jsi me vezl s tou E66 z nadrazi, tak jsem si rikal, ze to skace jak koza. Muzeme nekdy udelat nejakej test.JaraX píše:na stejnem profilu kol tomu nevěřímItchythefirst píše:Osma (D3) samozrejme “lamaci” sedacky mohla mit. Ale ono neni potreba chodit az tak daleko, i sestka na vzduchu je pohodlnenjsi nez E65 :)
Pohodlnejsi ve smyslu, ze min drnca ;-)
mcfil píše:u A8 a phaethonu to tak vypadá ale lámací nejsou.
Jako ze kdyz vyberu nahodne 100 lidi, tak vetsina vybere CCC misto MMI? Ve kterym vesmiru? :-DJaraX píše:už když vidím ten entertainment, v tom bylo BMW vždycky dopředu, pak je překonal mercedes a dnes pořád vede.
Kdyz me JaraX vezl E66 z nadrazi do JaraXova, tak jsem si rikal, jak ta sedma skace jak koza. Ale at zustaneme nohama na zemi, budu to tvrdit jen o E65. Na stejnych kolech a s EDC bude sestka na vzduchu v nastaveni "komfort" mnohem min drncat.mcfil píše:a k té A6 na vzduchu - ještě je třeba vyjasnit zda srovnáváš s e65 nebo e66 s adaptivem
Jaaaj... Kdyz se rekne sestka tak mne se ihned rozne X6... Takze ty o voze, ja o kozach -)))Itchythefirst píše:Ted uplne nevim, jaka auta vlastne srovnavas
Ja tvrdim, ze A6 4F na vzduchu bude pohodlnejsi nez E65 s EDC na stejnych kolech, to se klidne vsadimAle beru ciste pohodli ve smyslu, jak moc to drnca, ne jak moc tlumi okolni hluk, jak se naklani v zatacka, kvalitu interieru...