Napsal: čtv 21.01.2016 19:45
Jsem v němém úžasu... takové prozření...
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
S automatem nemám ani nechci mít žádnou zkušenost... ale jistě lze zařadit N a zatáhnout ruční brzdu, jak to ostatně dělají všichni s manuálem. Na naprosté většině STK si do emisní haly zajíždíte sám, tak je na vás, jak tam to auto zaparkujete. Technik po vás chce jen běžící motor a auto co se při zvýšených otáčkách nesnaží nikam odjet.JohnyB píše:jeden paranoidni dotaz - cetl jsem zde na foru, ze BMW kdysi poslalo newsletter, ze se vuz s automatem nema na P vytacet. Dochazi k necemu takovymu na mereni emisi? Nerad bych, aby mi domrdali prevodovku...
Teddy píše:Nejvíc to mají v hlavě v pořádku ti, co buzerujou řidiče aut. Když jim pak kolem baráku projede vlak, kterej za tu jednu cestu nadělá větší neplechu, než auto v dobrém stavu za celou dobu jeho životnosti. Pak kolem proletí 30 let starý letadlo a nadělá 100x větší bordel. Pak se kouknu na moře na starý tankery a nákladní lodě a už mi ani nestačí nuly.
Kurevtore, je pravda, že je potřeba snižovat negativní vlivy na životní prostředí. Současně ale každej ví, že je potřeba začít s tím nejhorším. Je to jako bys stavěl dům od střechy.
Bohužel Zdenda má pravdu. Tohle je celý hlavně o penězích. Je to prostě způsob jak lidem vytahat peníze z kapes.
Mimochodem kdyby chtěli ty auta opravdu řešit, tak zavedou reálný měření emisí s reálnými tolerancemi. Tím nemyslím stk, ale přímo na silnici. Ty starý paštiky a tuzingový sračky by během chvilky vymizely ze silnic.
Nevíte, není někde k dispozici měření emisí téhož motoru s DPF a bez DPF? Zajímalo by mě jakej rozdíl v tom opravdu je.
Zcela souhlasím.e155 píše:kurevtore - na jednu stranu mluvíš o pozitivním dopadu na okolí, na druhou stranu, největší ekologická zátěž je výroba, nikoliv provoz auta. Takže cesta auta - spotřebáku je cestou do pekel. Prakticky tím, źe si nechávám své dvě E39tky a nekupuji něco nového, se chovám ekologičtěji, než kdybych si teď koupil dva nové elektromobily.
20 let starý auto bude mít mnohem měkší emisní normy než auto nový. A s naftou to už vůbec nemůžeš porovnávat, protože se měří jiný hodnoty. Mnohem víc benzínů má dnes vykuchaný katy než nafťáků DPFFilozof píše:
Kdo chce ukáži jak vypadají emise u starého auta s motorem R6 728i e38 kterému táhne na 20let za chvilku.