Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E66 rada

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#321 Příspěvek od Matt_CZE »

Tyjo, tak to je radost :((
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#322 Příspěvek od JaraX »

:D :D :D
palciatko
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: úte 28.01.2014 01:00
Bydliště: Sabinov

Re: E66 rada

#323 Příspěvek od palciatko »

To pretáčanie motora cez kľuku...
Ak nebeží motor, prevodovka je v parkovacom režime (zamknutá), a takisto sa (väčšinou) aktivuje aj parkovacia brzda na zadnej náprave. Ak mechanik neodistil prevodovku a parkovaciu brzdu, motorom sa pretočiť nedá, nie je to chyba, ale vlastnosť ;)

Edit: Ja by som zhodil remene a skontroloval remenice. Samozrejme prv diagnostika.

P.
Arnie_one píše:Tak tááákkkkkkk vánoce josu tady. Dnes si jedu jedu a takovej blbej zvuk slyším, jako když je špatný ložisko na ventilátoru, na semaforu to skoro chcípne, si říkám tvl ... jedu k mechošovi vím, že dělá nostop, tak dojedu zajedu na dílnu a říkám fakt nechci otravovat v neděli ale má to tak blbej zvuk :)
Tak na to čumí chybí olej, jakto, že ta mrcha nehlásí, že chybí olej (2L), kuc kuck a kulový, auto chcíplo. Tak znovu zasmraděl startéer říkám to je dead. Tak to necháme vychladnout a natočím a vrr vrr, tak to vypnem, kecáme hodinku zatím tam dělá rozvody a něco na 1,8T koncernu a jdem na mě, nenastartujem, tak to zvednem a zkouší otočít kliku ani kulový, takže klika přidřená ríkám si tvl....... já říkal, že uděláme totál GO. Tak aspoň vylejem olej at vidíme tu paseku, nic, filtr čistej nikde žádný špony říkám si dobrý no, tomu neorozumím.

Tak co z toho plyne veselé vánoce :) uděláme olej převodovku (těsnění atp), dáme nové gufero mezi motorem a převodovkou a asi uděláme spodek motoru, pokud to nebude horší. nastříkáme celou lištu PDC, vánoce jak maj bejt.

Tak zítra budu vědět víc, když se daří tak se daří, beru to sportovně žiju a nerozbil jsem si hubu, ani auto ani já. Takže v poslední řadě jde jen o peníze (od 25 Srpna do teď najeto 22tis km).

Arnie
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#324 Příspěvek od JaraX »

automat není manual, jde tím točit i s převodovkou v P

ale jinak vlastně není vůbec třeba ty auta kupovat s lidma co ty auta dělaj, není třeba ani kupovat vybaveny a ani servisovat u lidí co to dělaj :D
to se totiž běžně stane že se N62 zadře (a proto jsem ani jeden zadřenej neviděl)
a dělat spodek vyjde určitě dráž než z toho udělat N62B44
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#325 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jaraxi mas pravdu, kazdopadne ty jsi se nemel cas nekam se mnou jet (nedícm se), si prakticky nedostupny, to se neda nic delat. Čekací intervaly u tebe sám rikas 3 mesice, ja denne najedu 200km, to je potom pro me na pikaču i pro ostatní (3 mesice). Auto jsem jel kupovat ja osobne, takze to je muj pisecek. Nedela me problem za tebou jet do Olmíku 150km, ale je to špíš o tobě než o nás ostatních.
Jinak dokud to neshodi je to všechno dogma co tam je a neni. Pokud mas nejaky rady, jak to na podruhe neposrat uvítám je.

palciatko: samozrjeme jsme odjistili převodovku, dole vlevo u OBD vrazis klic z klicku otevres skrinku a zatahnes za cerveny popruh PULL neco a zacne ti blikat N a auto mas v neutralu i kdzy nejsi shcopny nastartvoat motor.
Naposledy upravil(a) Arnie_one dne pon 05.12.2016 13:22, celkem upraveno 1 x.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: E66 rada

#326 Příspěvek od zzeli »

A nehraje tam jeste roli valvetronic, ze by bylo tezsi protocit tento motor nez klasicky motor? Ze by se zadrel kvuli tomu ze chybi jen 2 litry oleje a to jeste tak, ze by nesel otocit?
Ale tak stat se muze vsechno. Nejaky pruvodni priznaky tam byly...
palciatko
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: úte 28.01.2014 01:00
Bydliště: Sabinov

Re: E66 rada

#327 Příspěvek od palciatko »

Prevodovka v N - OK.
Ale spýtam sa ešte raz... mali ste aj odbrzdenú zadnú napavu? :roll:

A kedy si posledne kontroloval hladinu oleja?

P.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#328 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

palciatko: nechapu co mslis odbrzdenou zadni napravu, brake zapnut nebyl, autem šlo pohnout, kdyby byl bloknuta zadni naprava tak s autem nepohnem.

zzeli:
myslim, ze sem to podelal ja, hladina oleje byla mala, nez jsme se dostal na gufero mezi motorem a prevodovkou nekontroloval jsem, nechal jsem to na aute a to se na me vykasalalo. Priznaky minuly tyden, jako kdyz vrni ventilator, halvne kdyz jsem zastavil na krizovatce, jak jsem jel tak vse ok.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#329 Příspěvek od JaraX »

- 3 měsíce se čeká jen na velké servisy, montáže LPG, přetěsněnní motoru, drobnější servis a prohlídky aut děláme vždy do 14dnů, kdo mě zná ví že si na každýho čas najdu, ale nemužeš čekat že to bude tak že "JaraXi, zítra se mi pojed podívat na auto". ale to je tvoje věc.

- palciatko, to je uplně jedno co tam je, protočí se to v měniči, takže tam může být klidně P a zatažená ručka a můžeš točit motorem, to je taky důvod proč automat neroztáhneš. vůbec není třeba odjištovat převodovku kvuli točení motorem.

- valvetronic to má přesně naopak a VVT v poruše = motor bez komprese kterej jde lehce točit, zavřené ty ventily nejsou nikdy, je to pořád tak udělané že kdyby VVT selhal tak se ventily normálně otevíraj jako by to nemělo VVT
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: E66 rada

#330 Příspěvek od Misanek »

palciatko píše:To pretáčanie motora cez kľuku...
Ak nebeží motor, prevodovka je v parkovacom režime (zamknutá), a takisto sa (väčšinou) aktivuje aj parkovacia brzda na zadnej náprave. Ak mechanik neodistil prevodovku a parkovaciu brzdu, motorom sa pretočiť nedá, nie je to chyba, ale vlastnosť ;)
Sry, ale píšeš hovadiny a zbytečně tady mystifikuješ lidi. Nastuduj si první pořádně funkci automatické převodovky s hydroměničem a až pak tady rozdávej rady o tom, kdy motor s automatem jde protočit a kdy ne. Jenom taková poznámka - motor s automatem by měl jít protočit kdykoliv při jakékoliv zařazené pozici. Je jedno jestli je na P,D,R nebo N. "Z tohohle důvodu" je mezi motorem a převodovkou hydroměnič
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#331 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Pro mě bylo podstatné odblokovat prevodku, abychom mohli s autem vubec manipulovat, to byl zakladni problem. Takze najit ten safety krok k odblokovani me dalo chvilku hledani na googlu.
https://www.youtube.com/watch?v=6hqLxeNEwyU

Jaraxi: udelat z toho N62B44 to proste nejde, jak bys prosel na STK, typ motoru se musi shodovat číslo nikoliv.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#332 Příspěvek od JaraX »

zeptej se Snejka, ten to dělal několikrat a čislo motoru se dávno nekontroluje, ani neni dostupne
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#333 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Ano číslo se nekontroluje ale typ se musi shodovat kdyz ma cislo 123456 tak je to fuk ale typ motoru kdyz mas AAA nemuzes dat ABA.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#334 Příspěvek od JaraX »

a ten máš napsanej kde?
Uživatelský avatar
Tomasis Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1377
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

Re: E66 rada

#335 Příspěvek od Tomasis Člen Klubu »

U většiny motorů je na bloku, ale nedovedu si představit že by někdo sundaval kryty aby se k tomu u V8 dostal. Každopádně by to šlo regulérně řešit (www.helpreg.cz) Nicméně po zkušenosti, kdy při smrtelné nehodě kterou zaviní někdo jiný a protistrana bude trvat na kontrole vozidla znalcem (vím že je to extrém, ale ...) a zjistí že tam ten motor nemá co dělat, tak jsi pěkně v prdeli.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#336 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

v malym i velky TP, aspon ja a myslim miliony dalsich tez. Zena dela na STK.

PS: nevim jak Vam, ale me typ motoru na bloku vždy technik zjistoval a ne jen ted, ale i poslendich 10-15 let. Vzpominam na V6 Omegu jak se s tim pral aby se tam dostal. Pokud je typ necitelnej vyhodi te. Celkem si nedovedu predstavit technika kterej to dnes "NEZKONTORLUJE".
Naposledy upravil(a) Arnie_one dne pon 05.12.2016 15:24, celkem upraveno 1 x.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 rada

#337 Příspěvek od JaraX »

je to samozřejmě každyho věc, je to na vlastní riziko a dost možná bych se zeptal stehlíka co na to říká. každopádně 735i je bezcenej motor, to nikdo nechce, stejně tak jako to auto je prakticky neprodejny.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E66 rada

#338 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jaraxi opust aspon jednou ty negatvini emoce o tomto se zde prakticky nonstop bavite.
Mam proste 735i a tecka +- vim. Pokud je bezcenej tak me nejakej bezcenej sezen s podekovanim a domluvime se k oboustrany spokojenosti.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E66 rada

#340 Příspěvek od laik »

K tomu blokování nápravy a N.
Logicky, když tedy startuji na P, tak by to bylo špatně?
A odbrzdit, dát N a zastartovat s tím, že auto na tvrdo pojede? To nedává smysl.
Odpovědět