Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Moje nova 760li
tam je to opravdu jiná cenová dimenze... Když šla Sazka do kopru kvůli Hušákovi a prodávali "jeho" Flying Spur tak jsem četl, že servis stojí milion ročně
ale je to servis se vším všudy, vyměňují toho co nejvíce, aby auto zůstalo dlouho "nové".... takže mění koberečky, všechny trošku použitý věci atd...
ale to je prostě jiná liga.. spíš by mě zajímalo srovnání třeba s Lexusem. Slyšel jsem, že tam je servisování finančně celkem průser
ale je to jedna bába povídala, nikdy jsem Lexuse neměl a ani se nechystam...
ale to je prostě jiná liga.. spíš by mě zajímalo srovnání třeba s Lexusem. Slyšel jsem, že tam je servisování finančně celkem průser
Copak ke zrychlení, ale sériové brzdiče doklepávaj destičky, resp napínaj pružiny destiček aby byli co nejblíž ke kotouči, takže když někam přijíždím a dávám kola do rejdu, tak se všichni otáčej, co to je za rány, že tam něco musí být "rozbité". Takže tento upgrade úplně chápu. Jinak převodovka v Nissanu GTR - 900litrů 
Tak to mozno Nissan GT-R co jazdi niekde po zavodoch. Znamy ma Nissan 300ZX (Z32), motor vytuneny na okolo 600hp a servis ho take ciastky rozhodne nestoji (rozhodne menej nez 1/10 za to co si vymenoval) ale zase s tym jazdi na Brnenskom okruhu tak par krat za rok a ziadne zavody. V zrychleni da nevytunene GT-Rko.
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
No vzhledem k tomu že je to celkem průser i u Toyoty,tak u Lexusu věřím že to bude uplnej masakr (umělá image,umělý ceny...).kurevtor píše:spíš by mě zajímalo srovnání třeba s Lexusem. Slyšel jsem, že tam je servisování finančně celkem průserale je to jedna bába povídala, nikdy jsem Lexuse neměl a ani se nechystam...

