Stránka 17 z 21
Napsal: stř 28.08.2013 08:51
od bmw335
IlikeU píše:Moje přeodovka vydrží 400nm dle vyjádření BMW a je tam 700

aha, takže oni dělají převodovky na doraz

Napsal: čtv 29.08.2013 08:34
od IlikeU
jj aposn to mi povedel vedouci z technickeho oddeleni BMW

Napsal: čtv 29.08.2013 08:35
od IlikeU
Jinak po praze jezdí bílá alpina F3. Tak si na ní dejte bacha je to docela střela.
0-100 4s
100-200 10s
Napsal: čtv 29.08.2013 08:51
od IlikeU
jinak nove m4 bude k mani pouze s automatickou prevodovkou

Napsal: čtv 29.08.2013 10:11
od Poldav6
njn, další důvod zůstat u E92
Nemáte někdo zkušenost se svíčkama NGK iridium 5992? Musí se upravit vzdálenost elektrod, ale amíci jsou z nich nadšení, že jim přestaly misfiry a i chod motoru se hodně zjemnil...
Nechávali jste si někdy čistit vstřiky? Stojí to asi 1800Kč a prý by se to mělo pravidelně dělat (20-30 tis. km)
Napsal: čtv 29.08.2013 13:02
od bmw335
IlikeU píše:jinak nove m4 bude k mani pouze s automatickou prevodovkou

ted frčí dual klače no, já bych si ho vzal taky radši než manuál. Hlavně M5 F10 v manuálu vypadá dost otřesně, jak když to tam někdo upravil z garáže
Napsal: pát 30.08.2013 11:29
od IlikeU
do auta jen bosch.
Napsal: pát 30.08.2013 13:36
od Poldav6
IlikeU píše:do auta jen bosch.
pročti si n54tech.com, na upravené NGK iridium svíčky amíci pějí ódy. Kdyby nebyly dobré, nekoupil by jich Terry 15000ks...
Napsal: pát 30.08.2013 16:21
od IlikeU
objednáno 6ks budou tu v pondělí po přečetení N54tech uznávám že možná budou lepší, ale nemusí to Být tím že jsou NGK ale jen že jsou o level chladnější
Napsal: pát 30.08.2013 16:46
od romano007
Iso 25 když auto řadí nahoru při malém plynu studený motor,tak to škubne jak kráva,máte to taky někdo?
Napsal: pát 30.08.2013 20:11
od Poldav6
jj, může to být tím ze jsou chladnější...
Romano: já právě také těším škubání. zajímavé je, že někdo to má, někdo ne. Právě ISO 25 to mělo vyřešit. Asi stojí za to úplně vyndat jb4,aby se dal zúžit okruh závad.. Já ale nic vyndat nebudu a začnu čištěním vstřiků. Mám totiž i misfiry...
Napsal: pát 30.08.2013 21:22
od romano007
Poldav6 píše:jj, může to být tím ze jsou chladnější...
Romano: já právě také těším škubání. zajímavé je, že někdo to má, někdo ne. Právě ISO 25 to mělo vyřešit. Asi stojí za to úplně vyndat jb4,aby se dal zúžit okruh závad.. Já ale nic vyndat nebudu a začnu čištěním vstřiků. Mám totiž i misfiry...
Hmm tak asi fakt to bude tim 25 isem,koukal jsem na n54 forum a tam to maj lidi taky a už testujou 26 tak uvidíme třeba to pak bude ok.Co ti to háže za misfiry mě 2aaf a to taky až teď s 25..
Napsal: ned 01.09.2013 09:57
od Poldav6
Nevím přesně kód té hlášky, byl to klasický misfire na válci 1... Ale u mě to může být opravdu i něčím jiným, protože to mám cca od května.
Každopádně WOT to jede jak prase, tlačí přes 17PSI

Napsal: ned 01.09.2013 10:32
od IlikeU
Nez zacnes cistit vstriky mrkni na to kolik davaj. Popr je vratit do vichozi polohy. Delal jsem to na svem a tenhle problem to vyresil. Ethanol jako takovej cisti jak nadrz tak palivovy system. Pochybuju ze budou potreba cistit spis budou rozhozeny oproti tovarnimu nastaveni.
Napsal: pon 02.09.2013 08:52
od IlikeU
Tak dnes dorazily svicky NGK tak pak poreferuju zda zmena ci ne
Napsal: pon 02.09.2013 09:30
od Poldav6
Jsem zvědav

Hlavně nezapomeň správně upravit tu vzdálenost elektrod...
Napsal: úte 03.09.2013 08:54
od bmw335
Poldav6 píše:Nevím přesně kód té hlášky, byl to klasický misfire na válci 1... Ale u mě to může být opravdu i něčím jiným, protože to mám cca od května.
Každopádně WOT to jede jak prase, tlačí přes 17PSI

když se podíváš tady na stranu 17 tak tam je můj log z iso21 myslím a tam mám taky přes 17, sice křivka nic moc, ale byla tam jen stovka benzín, nikdy jsem už takovou hodnotu nedostal, max 16. Divné
Napsal: úte 03.09.2013 20:16
od Poldav6
bmw335 píše:
když se podíváš tady na stranu 17 tak tam je můj log z iso21 myslím a tam mám taky přes 17, sice křivka nic moc, ale byla tam jen stovka benzín, nikdy jsem už takovou hodnotu nedostal, max 16. Divné
To je možné, ale nebudeš mít při tom přes 420 koní

Napsal: stř 04.09.2013 09:42
od bmw335
Poldav6 píše:bmw335 píše:
když se podíváš tady na stranu 17 tak tam je můj log z iso21 myslím a tam mám taky přes 17, sice křivka nic moc, ale byla tam jen stovka benzín, nikdy jsem už takovou hodnotu nedostal, max 16. Divné
To je možné, ale nebudeš mít při tom přes 420 koní

[/qum
mám při tom 130 koní a 186Nm

Napsal: stř 04.09.2013 21:10
od IlikeU
tak objednáno 36 svíček NGK kdo by měl zájem SZ.
taktéž jsem objednal další JB4 a ty Oil catch aby se nezasraval system.