Nemáte někdo zkušenost se svíčkama NGK iridium 5992? Musí se upravit vzdálenost elektrod, ale amíci jsou z nich nadšení, že jim přestaly misfiry a i chod motoru se hodně zjemnil...
Nechávali jste si někdy čistit vstřiky? Stojí to asi 1800Kč a prý by se to mělo pravidelně dělat (20-30 tis. km)
objednáno 6ks budou tu v pondělí po přečetení N54tech uznávám že možná budou lepší, ale nemusí to Být tím že jsou NGK ale jen že jsou o level chladnější
Romano: já právě také těším škubání. zajímavé je, že někdo to má, někdo ne. Právě ISO 25 to mělo vyřešit. Asi stojí za to úplně vyndat jb4,aby se dal zúžit okruh závad.. Já ale nic vyndat nebudu a začnu čištěním vstřiků. Mám totiž i misfiry...
Poldav6 píše:jj, může to být tím ze jsou chladnější...
Romano: já právě také těším škubání. zajímavé je, že někdo to má, někdo ne. Právě ISO 25 to mělo vyřešit. Asi stojí za to úplně vyndat jb4,aby se dal zúžit okruh závad.. Já ale nic vyndat nebudu a začnu čištěním vstřiků. Mám totiž i misfiry...
Hmm tak asi fakt to bude tim 25 isem,koukal jsem na n54 forum a tam to maj lidi taky a už testujou 26 tak uvidíme třeba to pak bude ok.Co ti to háže za misfiry mě 2aaf a to taky až teď s 25..
Nevím přesně kód té hlášky, byl to klasický misfire na válci 1... Ale u mě to může být opravdu i něčím jiným, protože to mám cca od května.
Každopádně WOT to jede jak prase, tlačí přes 17PSI
Nez zacnes cistit vstriky mrkni na to kolik davaj. Popr je vratit do vichozi polohy. Delal jsem to na svem a tenhle problem to vyresil. Ethanol jako takovej cisti jak nadrz tak palivovy system. Pochybuju ze budou potreba cistit spis budou rozhozeny oproti tovarnimu nastaveni.
Poldav6 píše:Nevím přesně kód té hlášky, byl to klasický misfire na válci 1... Ale u mě to může být opravdu i něčím jiným, protože to mám cca od května. Každopádně WOT to jede jak prase, tlačí přes 17PSI
když se podíváš tady na stranu 17 tak tam je můj log z iso21 myslím a tam mám taky přes 17, sice křivka nic moc, ale byla tam jen stovka benzín, nikdy jsem už takovou hodnotu nedostal, max 16. Divné
bmw335 píše: když se podíváš tady na stranu 17 tak tam je můj log z iso21 myslím a tam mám taky přes 17, sice křivka nic moc, ale byla tam jen stovka benzín, nikdy jsem už takovou hodnotu nedostal, max 16. Divné
To je možné, ale nebudeš mít při tom přes 420 koní
bmw335 píše: když se podíváš tady na stranu 17 tak tam je můj log z iso21 myslím a tam mám taky přes 17, sice křivka nic moc, ale byla tam jen stovka benzín, nikdy jsem už takovou hodnotu nedostal, max 16. Divné
To je možné, ale nebudeš mít při tom přes 420 koní [/qum