Stránka 17 z 39
Napsal: čtv 21.03.2013 21:12
od Marty_
WizarDEAD píše:Pánové dovolte mi trochu flejmu

Za celou dobu jsem nějak nepronikl do "krás" chiptuningu. Jinak řečeno vůbec nechápu k čemu je to dobré..
Automobilky utrácejí stovky milionů za vývoj motorů, mají na to celé divize lidi, které se snaží, aby ten motor byl co nejlepší spotřebou, životností, zkrátka po všech stránkách.. A vy pak jedete za Frantou Telčem z Buštěhradu, kterej si na Aukru koupil kabel a přečetl na Googlu odbornou literaturu pod názvem "how to be a chipmaster". Ten vám potom doma v garáži hodí jinou, lepší, mapu na turbo a v několika minutách tak společně pošlete celý tým vývojářů z BMW do prdele

Já chápu, že jsou i firmy, který možná dělají dobrý chipy, ale max čemu bych rozuměl, že někdo staví závodní speciál, má upravenej motor a do toho si koupí nějakej spešl čip..
Ale ať je tahle firma sebelepší, tak automobilka určitě umí udělat stejnej chip, ale neudělá ho z nějakého důvodu. Takže jakejkoliv zásah do řídící jednotky
vždycky musí mít negativní vliv na motor. Možná se vám podaří jako vedlejší účinek stáhnout pár desetin litru spotřeby, nebo nahonit pár koníků, ale ten hlavní účinek je vždycky kurvení motoru.
Ať je chip sebelepší a od superznámé a maxi profesionální firmy, tak dát si ho do auta mi přijde stejné, jako jet do Mnichova do BMW centra, vysrat se jim před vchodové dveře a řvát "děláte to na hovno, my to umíme líp"

Celej chiptuning je u mě na úplně stejné vlně jako tuning z benzínky. V obou případech je to prasárna, ale když oblepím auto samolepkama a stříbrnejma lištičkama, natáhnu si na volant chlupatej potah, dozadu nalepím Mpower a pověsím na zrcátko obrovský blejskavý kostky, tak aspoň nekurvím motor..
Předem se vám omlouvám za moje názory a přeju pěkný den

Dnesnim automobilkam hazi Brusel apod. tolik klacku po nohy, ze z novych aut proste nedokazi dostat vsechno... Ale jelikoz nas emisni, hlukove a podobne normy, ani nejaka desetinka spotreby az tak netrapi, tak je zde prostor pro zlepseni:)
A prosim nesrovnavat jb4 s nejakyma aukro- uni tuzinkama..
Kazdopadne samozrejme ze narust vykonu o 50% oproti serii motoru urcite neprospeje o tom zadna, pak je imho treba to alespon vyvazit zvysenou udrzbou (oleje, svicky..) a "setrnosti" k autu (hlavne za studena). Prase znici i seriovy n54 za 50k km..
Taky jen muj nazor, treba to je uplne jinak a hned jak meho mazla odzimuju tak motor vyskoci strachem z auta ven:)
A jen pro doplneni, ja osobne samolepky, kostky a chlupaty potah na volant nevedu, i kdyz jinak mam auto zbastlene radne:) original mpaket, original m3 interier, 19" bmw performance a jeste jsem zvazoval na kufr stitek 316i.. Taky spatne?:)
Napsal: čtv 21.03.2013 21:17
od IlikeU
Martyn píše:WizarDEAD píše:Pánové dovolte mi trochu flejmu

Za celou dobu jsem nějak nepronikl do "krás" chiptuningu. Jinak řečeno vůbec nechápu k čemu je to dobré..
Automobilky utrácejí stovky milionů za vývoj motorů, mají na to celé divize lidi, které se snaží, aby ten motor byl co nejlepší spotřebou, životností, zkrátka po všech stránkách.. A vy pak jedete za Frantou Telčem z Buštěhradu, kterej si na Aukru koupil kabel a přečetl na Googlu odbornou literaturu pod názvem "how to be a chipmaster". Ten vám potom doma v garáži hodí jinou, lepší, mapu na turbo a v několika minutách tak společně pošlete celý tým vývojářů z BMW do prdele

Já chápu, že jsou i firmy, který možná dělají dobrý chipy, ale max čemu bych rozuměl, že někdo staví závodní speciál, má upravenej motor a do toho si koupí nějakej spešl čip..
Ale ať je tahle firma sebelepší, tak automobilka určitě umí udělat stejnej chip, ale neudělá ho z nějakého důvodu. Takže jakejkoliv zásah do řídící jednotky
vždycky musí mít negativní vliv na motor. Možná se vám podaří jako vedlejší účinek stáhnout pár desetin litru spotřeby, nebo nahonit pár koníků, ale ten hlavní účinek je vždycky kurvení motoru.
Ať je chip sebelepší a od superznámé a maxi profesionální firmy, tak dát si ho do auta mi přijde stejné, jako jet do Mnichova do BMW centra, vysrat se jim před vchodové dveře a řvát "děláte to na hovno, my to umíme líp"

Celej chiptuning je u mě na úplně stejné vlně jako tuning z benzínky. V obou případech je to prasárna, ale když oblepím auto samolepkama a stříbrnejma lištičkama, natáhnu si na volant chlupatej potah, dozadu nalepím Mpower a pověsím na zrcátko obrovský blejskavý kostky, tak aspoň nekurvím motor..
Předem se vám omlouvám za moje názory a přeju pěkný den

Dnesnim automobilkam hazi Brusel apod. tolik klacku po nohy, ze z novych aut proste nedokazi dostat vsechno... Ale jelikoz nas emisni, hlukove a podobne normy, ani nejaka desetinka spotreby az tak netrapi, tak je zde prostor pro zlepseni:)
A prosim nesrovnavat jb4 s nejakyma aukro- uni tuzinkama..
Kazdopadne samozrejme ze narust vykonu o 50% oproti serii motoru urcite neprospeje o tom zadna, pak je imho treba to alespon vyvazit zvysenou udrzbou (oleje, svicky..) a "setrnosti" k autu (hlavne za studena). Prase znici i seriovy n54 za 50k km..
Taky jen muj nazor, treba to je uplne jinak a hned jak meho mazla odzimuju tak motor vyskoci strachem z auta ven:)
A jen pro doplneni, ja osobne samolepky, kostky a chlupaty potah na volant nevedu, i kdyz jinak mam auto zbastlene radne:) original mpaket, original m3 interier, 19" bmw performance a jeste jsem zvazoval na kufr stitek 316i.. Taky spatne?:)
co se ti nelibi na chlupatem potahu na volant? a myslim ze samolepky preferujes, aspon ty veeeelko formatove
316i dam do zadu taky ale dam tam M316i a na zadni okno text Hádej kolik mam koní

Napsal: čtv 21.03.2013 21:18
od pavproch
Martyn píše:A jen pro doplneni, ja osobne samolepky, kostky a chlupaty potah na volant nevedu, i kdyz jinak mam auto zbastlene radne:) original mpaket, original m3 interier, 19" bmw performance a jeste jsem zvazoval na kufr stitek 316i.. Taky spatne?:)
to já tohle dotáhl až do reálu.... 316i vozím na prtelce...

Napsal: čtv 21.03.2013 21:25
od Poldav6
Martyn píše:Dnesnim automobilkam hazi Brusel apod. tolik klacku po nohy, ze z novych aut proste nedokazi dostat vsechno... Ale jelikoz nas emisni, hlukove a podobne normy, ani nejaka desetinka spotreby az tak netrapi, tak je zde prostor pro zlepseni:)
A prosim nesrovnavat jb4 s nejakyma aukro- uni tuzinkama..
Kazdopadne samozrejme ze narust vykonu o 50% oproti serii motoru urcite neprospeje o tom zadna, pak je imho treba to alespon vyvazit zvysenou udrzbou (oleje, svicky..) a "setrnosti" k autu (hlavne za studena). Prase znici i seriovy n54 za 50k km..
Taky jen muj nazor, treba to je uplne jinak a hned jak meho mazla odzimuju tak motor vyskoci strachem z auta ven:)
A jen pro doplneni, ja osobne samolepky, kostky a chlupaty potah na volant nevedu, i kdyz jinak mam auto zbastlene radne:) original mpaket, original m3 interier, 19" bmw performance a jeste jsem zvazoval na kufr stitek 316i.. Taky spatne?:)
Osobne si myslim, ze vic nez motor (ten je podle me nadseny, ze konecne muze dychat).. trpi ty veci okolo

Viz ty lehke vibrace na sestku pri akceleraci, ktere jsme resili s bmw335. A ktere proste souvisi s tim, ze po aute chceme trochu vic. Ale co, zaradim petku je to OK
Chlupaty volant jsem resil, protoze mam auto po Rekovi a vrchni cast je popraskana od horka. Cekal jsem, ktery kamarad mi ho da k vanocum. Bohuzel jsem se nedockal.
Ja budu mit na aute 2x nalepku Burger motorsport a 1x JB4. Tzn. dalsich cca 30-40 koni navic..........
Jinak protoze nemam vnejsi M-paket, jen vzadu jsou dve ocelove roury.. tak mam celkem dobry sleeper. Jen to nesmi byt nastartovane a nesmi to byt v pohybu

Napsal: pát 22.03.2013 01:12
od IlikeU
Ja budu mit na aute 2x nalepku Burger motorsport a 1x JB4. Tzn. dalsich cca 30-40 koni navic..........
Bejt tebou radsi jdu do samolepy stage 3 a to pismeno m, hodne jsem o tom cetl. Dokonce to okoukali i jiny znacky a zacli pouzivat toto zvysovani vykonu ktere je vyhradne pro BMW. v "tuningu" velmi ocenovany pomocnik co se tyce narustu vykonu. Lze to treba obcas videt i na fabii 1,2HTP.
Takže si to rozmysli.

DDD
Napsal: pát 22.03.2013 23:20
od IlikeU
JB4 je v autě včetně USB kabelu.
Žádné chyby, žádné vybrace ze předu ani ze zadu. Výkon brutální.
Testované mapy 2,5,6
Mapa 2 a 5 mi přijdou hodně podobné, mapa 5 možná potřebuje déle času.
Mapa 6 je masakr
Mapa 5 a E85:
Otestoval jsem rovnou E85 na čistej E85 to jede úplně na hovno, když jsem namíchal 20l/20l tak auto tak decentně cukalo, znatelnej úpadek výkonu. Nakonec jsem dotankoval dalších 20l benzínu tedy 20l E85 a 40l Benzinu a bomba cistej chod, znatelnej narust vykonu.
Na autě je tedy již komplet vše jen na saní se nedostalo.
Donpipes 3" zbytek milltek bez katu 100mm koncovky, Intercooler s dvojnásobným objemem vzduchu.
Časy bez E85:
100-160 4,1s
100-200 8,3s
0-200 pod 13s
Až nainstaluju fitry se sáním bude to ještě lepší.
S filtry a E85 očekavám 0-200 12s
Napsal: sob 23.03.2013 12:11
od Poldav6
IlikeU píše:
Časy bez E85:
100-160 4,1s
100-200 8,3s
0-200 pod 13s
tvl, to je strašný

S tím časem 100-200 jsi v říši aut jako Gallardo, 911 turbo atd. Co dodat?
Napsal: sob 23.03.2013 22:05
od IlikeU
Jsem z toho maximálně nadšenej. Dnes na okruhu zamnou jela M3 E46 pokud je z klubu určitě poví jak auto jede. V zátáčkach si mě sice vychutnal. O tom žádná ale v cílové rovince byl znátelnej výkon na mé straně. Mam strach jezdit s vyplim protiprokluzem a ESP ty výjezdy ze zatáček byly znát a gumy co mam jsou fakt na (I).
Jinak až se udělá sání dostanu to ještě níž.
Dnes první chyba. rozsvitila se kontrolka elektroniky motoru a to na mapu 1 chyba byla pozice vačky. Smazal jsem ji přepnul na mapu 2 a vše ok
Převodovka zatim drží uvidíme co bude dál

Napsal: ned 24.03.2013 18:03
od Poldav6
Po dnešní projížďce vím, že kombinace mapa 5 + E85 + zimní gumy + okresky nefunguje. Se zařazenou trojkou skončil skoro každý pokus o zrychlení prokluzem kol a potřebou korekce volantem. Hrozná mrcha... Na mapu 1 to bylo lepší.
Mapa 5 je fakt zběsilá, je tam dost rychlý nárůst výkonu v jakýchkoli krom nízkých otáčkách a moc s tím nejde dělat
Doufam ze s letními to bude lepší.
Napsal: ned 24.03.2013 18:37
od IlikeU
mě se ten E85 vůbec neosvědčil.
Napsal: ned 24.03.2013 19:50
od Poldav6
IlikeU píše:mě se ten E85 vůbec neosvědčil.
A kolik jsi ho dal? Mělo by jít bez problémů 40%, já mám teď 20%. Ale teď je na benzinkach ještě zimní směs E70...
I na mapu 1 to jezdí jak drak a bez chyb..
Napsal: ned 24.03.2013 23:58
od IlikeU
nejdříb jsem dal čistej, 20l což se nedalo a hned jsem dotankoval 20L benzinu 95. v mixu 50/50 byl chod hodně nelineární. drobné cukání v celém spektru otáček. ve finále + 20l verva 100 výsledek 20l E85/ 40l benzinu a super.
V týdnu budu mít závodní palivo cca 108 oktanu tak zkusim mapu 7
budu muset změřit časy a nebo na brzdě, dát 22l benzinu jit na brzdu a pak dolit 10l E85 a schvalne co se ukaze

Napsal: ned 24.03.2013 23:59
od IlikeU
nechcete někdo v sobotu do plzně na bmw sraz že by jsme pokecali v reálu 335i po hromadě to by byl masakr

Napsal: pon 25.03.2013 22:06
od Poldav6
IlikeU píše:nechcete někdo v sobotu do plzně na bmw sraz že by jsme pokecali v reálu 335i po hromadě to by byl masakr

Napiš něco víc, o žádném srazu v Plzni jsem nic nenašel a tady 335kaři jsou vesměs z Prahy a okolí...

Za mě by to bylo 50 na 50.
Napsal: pon 25.03.2013 23:51
od vitan
Já sice jsem z Plzně, ale auto v přípravě na léto, rozebraný...

Napsal: úte 26.03.2013 12:32
od IlikeU
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=122076
Budou sprinty pokec zábava, vyjíždí se z Prahy v 9:30.
Budu rád když bude někdo s 335i aspoň budeme moc pokecat osobně.
popř. ňáká večerní vyjíždka po Praze?
Napsal: úte 26.03.2013 22:54
od IlikeU
tak jak připojíte se?
Napsal: stř 27.03.2013 09:20
od Poldav6
IlikeU píše:tak jak připojíte se?
Já to mám furt 50/50

Napsal: stř 27.03.2013 10:06
od Marty_
IlikeU píše:http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=122076
Budou sprinty pokec zábava, vyjíždí se z Prahy v 9:30.
Budu rád když bude někdo s 335i aspoň budeme moc pokecat osobně.
popř. ňáká večerní vyjíždka po Praze?
Pokud bude trosku kulturni pocasi, rad dojedu..
Napsal: stř 27.03.2013 11:56
od IlikeU
Tak 9:30 na pumpe na Argentynske tusim ze je to benzina v tom trojuhelniku. Ranni pocasi nevzdavejte odpoledne se vycasi
