Stránka 17 z 26
Napsal: pát 28.01.2011 00:26
od jurasis
Nejlépe by bylo, kdyby se v tom projel někdo, kdo automat má... Jestli se to chová OK...
Napsal: pát 28.01.2011 09:50
od JaneCk
Já bych jen snad - prostě musí řadit hladce všechny kvalty. Zkus kickdown, jestli funguje. Z kopce, když lehce přibrzdíš, jestli podřadí a brzdí plynem, zkus všechny kvalty řadit a podřadit ručně při jízdě.
Nevím co si představit, jak píšeš, že motor vrčel. Měl nižší otáčky než volnoběh? Nebo naopak vyšší? Jestli nižší, tak oproti N nebo P, to by mělo být v pohodě, když stojíš na křižovatce.
Napsal: stř 09.02.2011 14:43
od Velvetek
Mohl by špatný měnič u automatu lehce rozklepat auto (jakoby do stran)? Tedy pouze v režimu D a R, když se stojí na brzdě, za jízdy nic... Převodovka řadí velmi hladce, nekope atd, tak jestli by to klepání mohlo dělat toto...
Napsal: pát 25.02.2011 16:46
od Velvetek
Odpovím si sám: nemohlo, vše je už ok, byla to jen drobnost, automat je v pohodě

Napsal: pát 25.02.2011 17:28
od Deathbox
Velvetek píše:Odpovím si sám: nemohlo, vše je už ok, byla to jen drobnost, automat je v pohodě


Napsal: stř 06.04.2011 23:07
od icecold
měl bych dotaz, spíš asi obecný, jedná se o mazdu, na mazdaklub mi totiž nikdo neporadí
Mě v mazdě 2,5 V6 r.v. 2000 z ničeho nic přestak řadit automat, nejdřív to bylo tak, že jen řadil jedničku a dvojku. Jelo se s tím do servisu, tam se zjistilo, že v převodovce je malo oleje kvůli špatnemu těsnění na vaně. Vyměnil se olej, přetěsnila se vana. Při dolejvání oleje se zjistilo, že je malinka díra v chladiči na olej (malinko z toho kape), chladič je proražený nejspíš už delši dobu, nicméně řadilo to v pohodě. Po vyměně oleje ale automat přestal řadit vůbec. Při zařazení D jede pořád na jedničku, sice jde cítit takové slabší chvění že by se mu chtělo přeřadit ale pořád nic

. Přemýšlím, že to nechce řadit kvůli nizkemu tlaku oleje způsobenym proraženým chladičem.
Myslíte, že když ten chladič vyměnil bylo by to ok? Pač o repasi převodovky nemůže byt řeč, a sehnat jinou převodovku v čr je takřka nemožne (je to US verze)
Dodatek: Při vylejvání oleje se v něm objevil kovový prach.
Za každé rady budu moc vděčnej. Moc to spěcha, pač moje bmw je momentalně rozdělaný a já nemám s čim jezdit

děkuju
btw je to čtyřkvalt nejspíše hydraulický automat s elektronickým ovládáním.
Napsal: stř 13.04.2011 19:29
od avana
Docela jsem se dočetl pár užitečných informací. Mám E60 2005 a automat je super věc, jediné, co mi trošku vadí, že když dojíždím ke křižovatce, chci zatočit, pak přidám, tak to trošku cukne, jako by nevědělo, co tam má zařadit, z dvojky to hned skočí na trojku a pak už zase v poho. Je to normální, nebo je třeba zkontrolovat olej, popř. dolít? Dík za radu
Napsal: stř 20.04.2011 14:54
od dieg0
Náhodou..nevíte o někom v libereckym kraji kdo by vyměnil olej a propláchnul aut. převodovku na E39? 530d za nějakej rozumnej peníz? Někoho s referencema..radši dám o pár stovek víc člověku, kterej ví co dělá něž nějakýmu šudlovi
Díky

Napsal: sob 30.04.2011 08:04
od xaler
Po přečtení celého tématu Vás jen chci ubezpečit , že u E32 tam za jízdy R nacpat jde a ta převodovka ho tam opravdu šoupne. Stalo se mi to asi ve třicítce a bez dalších následků. Takže kdo šmdlá za jízdy s pákou voliče tak si zahrává. Já už jsem poučen a vyškolen.
Napsal: ned 01.05.2011 22:40
od gaalgab
Prosím o radu. Mám E65 r.v.2005 a pri parkováni mi auto začalo pýpat a vypísalo /When the remote control is removed from the ignition or after 30 min, gear position P is engaged automatically./ Prosím poradte čo to znamená. Srdečná vďaka.
Napsal: ned 01.05.2011 22:44
od Nowic
gaalgab píše:Prosím o radu. Mám E65 r.v.2005 a pri parkováni mi auto začalo pýpat a vypísalo /When the remote control is removed from the ignition or after 30 min, gear position P is engaged automatically./ Prosím poradte čo to znamená. Srdečná vďaka.
To znamena ze si vypl motor a volic si nechal v poloze N a ze se bud po vyjmuti klicku ze zapalovani a nebo po 30 min automaticky prepne do polohy P.

Napsal: pon 02.05.2011 06:13
od cipis
nevim jak u E65, ale u E61 nevytahnes klicek dokud tam nemas P (neni to klasicky klic, ale ten novejsi typ dalkoveho)
Napsal: pon 02.05.2011 14:32
od jiriik
cipis píše:nevim jak u E65, ale u E61 nevytahnes klicek dokud tam nemas P (neni to klasicky klic, ale ten novejsi typ dalkoveho)
Taky tak u E60 nevytáhnu klíč dokud není volič v poloze P
Napsal: pon 02.05.2011 18:59
od Nowic
jiriik píše:cipis píše:nevim jak u E65, ale u E61 nevytahnes klicek dokud tam nemas P (neni to klasicky klic, ale ten novejsi typ dalkoveho)
Taky tak u E60 nevytáhnu klíč dokud není volič v poloze P
No u e65 to jde. Teda alespon u me

)
Napsal: pon 02.05.2011 19:12
od jiriik
Nowic píše:jiriik píše:cipis píše:nevim jak u E65, ale u E61 nevytahnes klicek dokud tam nemas P (neni to klasicky klic, ale ten novejsi typ dalkoveho)
Taky tak u E60 nevytáhnu klíč dokud není volič v poloze P
No u e65 to jde. Teda alespon u me

)
Koukám, že máš pěkné autíčko

Napsal: úte 03.05.2011 01:42
od Nowic
jiriik píše:Nowic píše:jiriik píše:[quote="cipis"]nevim jak u E65, ale u E61 nevytahnes klicek dokud tam nemas P (neni to klasicky klic, ale ten novejsi typ dalkoveho)
Taky tak u E60 nevytáhnu klíč dokud není volič v poloze P
No u e65 to jde. Teda alespon u me

)
Koukám, že máš pěkné autíčko

[/quote]
Dekuju

Napsal: úte 03.05.2011 13:20
od jiriik
Ahoj klubáci, je pravda, že automat má životnost, tak 250tis ? Nebo vydrží víc ? mám auto v servise a za měsíc mi vykapalo z převodovky asik deci oleje... co s tím ?
Jinak se jedná o automat ZF BMW E60 530d
Napsal: úte 03.05.2011 14:18
od Velvetek
znám automat u 530d, který má skoro 400tis, nebyl v něm měněm olej a řadí stále hladce a dobře, neškube... (je to u 135kw verze, e39)
Napsal: úte 03.05.2011 15:16
od jiriik
Velvetek píše:znám automat u 530d, který má skoro 400tis, nebyl v něm měněm olej a řadí stále hladce a dobře, neškube... (je to u 135kw verze, e39)
Jestli ten mechanik taky v tom servisu nekecá, a řiká to jen aby si udělal kšeft

I když je pravda, že oléj se chystám měnit
Napsal: úte 03.05.2011 15:28
od Velvetek
Já tím ovšem neříkám, že ten olej se nemá měnit. Jenom člověk neví, jestli by to v tomto případě nebylo už spíše na škodu
Takže pokud máš někoho, kdo se tím zabývá a vymění Ti ho kompletně, zkontroluje po pár dnes stav atd...