Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Taky souhlasim, ze ACC funguje dobre. Co se ti na tom Hoody nelibi ??
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Však v pohodě, pokud vám 15 let staré ACC vyhovuje, tak vám vyhovuje.
To je ta krása toho, že každej má ten Must have nějakej jinej a brát např. ultimátní guide toho co má mít 7er od Jaraxe, je víceméně k hovnu. Např protože mě je třeba úplně u prdele jestli sedím na Nasce, nebo Clubu, stejně tam nesedím s holou prdelí abych si liboval jak je měkounká. Za to ventilace, díky který tu prdel nemám spocenou, jo to ocením
Mě osobně vadí kompletně celá funkčnost toho systému (v E60 2004). Kdykoliv to před vás někdo na dálnici pošle, tak auto dupe na brzdu, aby následně když se pruh uvolní duplo na plyn. (edit. možná to je mým jízdním stylem, kdy tempomat používám zásadně na dálnici v rychlostech 150+)
Krizovky - jednou sem s tím zažil málem bouračku, jelikož se začala štosovat dálnice a ve chvíli kdy to ACC zjistilo tak prostě jen zařvalo a brzdi si sám debile
(chyba řidiče, měl dávat vetší pozor a nevěřit tomu systému tolik)
Před 15lety, nebo kdy to poprvé nasazovali, to byla asi featura z jinýho vesmíru. Ale jelikož to byly první pokusy, tak je to prostě logicky nedokonalý a v reálném provozu mi to chování nevyhovuje.
Doporučuji to ACC vyzkoušet (pokud jste tak neučinili) v novějších modelech, kde je to úplně, ale úplně někde jinde (F20,F30 2016+).
To je ta krása toho, že každej má ten Must have nějakej jinej a brát např. ultimátní guide toho co má mít 7er od Jaraxe, je víceméně k hovnu. Např protože mě je třeba úplně u prdele jestli sedím na Nasce, nebo Clubu, stejně tam nesedím s holou prdelí abych si liboval jak je měkounká. Za to ventilace, díky který tu prdel nemám spocenou, jo to ocením

Mě osobně vadí kompletně celá funkčnost toho systému (v E60 2004). Kdykoliv to před vás někdo na dálnici pošle, tak auto dupe na brzdu, aby následně když se pruh uvolní duplo na plyn. (edit. možná to je mým jízdním stylem, kdy tempomat používám zásadně na dálnici v rychlostech 150+)
Krizovky - jednou sem s tím zažil málem bouračku, jelikož se začala štosovat dálnice a ve chvíli kdy to ACC zjistilo tak prostě jen zařvalo a brzdi si sám debile

Před 15lety, nebo kdy to poprvé nasazovali, to byla asi featura z jinýho vesmíru. Ale jelikož to byly první pokusy, tak je to prostě logicky nedokonalý a v reálném provozu mi to chování nevyhovuje.
Doporučuji to ACC vyzkoušet (pokud jste tak neučinili) v novějších modelech, kde je to úplně, ale úplně někde jinde (F20,F30 2016+).
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
hoody, až budeš mít nějaké zkušenosti tak prosím hodnot, dokud o tom víš prd tak si to nech pro sebe,
v clubu a merinu se potíš podstatně mín jak v nasce, to potvrdí každý kdo s tím má zkušenosti a něco s tím najel!!
a rozdíl mezi pohodlí v nasce a clubu je přímo propastný, kdo má zkušenost se určitě rád vyjádří.
v clubu a merinu se potíš podstatně mín jak v nasce, to potvrdí každý kdo s tím má zkušenosti a něco s tím najel!!
a rozdíl mezi pohodlí v nasce a clubu je přímo propastný, kdo má zkušenost se určitě rád vyjádří.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
souhlasim, jsou mnohem chytrejsi a bezproblemovejsi. Jenze to proste do tech starych vraku dat nejde. Tudiz ja jsem rad i za to predpotopni protoze pri takovem popojizdeni je to vstrebatelne. Na nizky prelet na dalnici je to horsi, neumi tak rozpoznavat a zbytecne tlaci na pilu, souhlas.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
To ACC má vzhledem ke stáří určitě svoje nedostatky, ale určitě je lepší ho mít než nemít, taky je dobré mít v něm poslední soft a mít ho seřízený, hodně to pomůže
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
K čemu je dobrým ACC v F30 když to auto nemá motor nechápu zase já 
Každý normální člověk očekává že 10let v tomto segmentu bude jisto jistě znát, kdyby ne tak by to bylo docela smutný.

Každý normální člověk očekává že 10let v tomto segmentu bude jisto jistě znát, kdyby ne tak by to bylo docela smutný.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jaraxi, já nejsem Filozof, abych tu měl potřebu psát nějaké filozofování o tom, o čem vím hovno. Proto sem ani moc často nepíšu. Ale sedmy s merinem a clubem nejezdí jenom k Tobě...JaraX píše:hoody, až budeš mít nějaké zkušenosti tak prosím hodnot, dokud o tom víš prd tak si to nech pro sebe,
v clubu a merinu se potíš podstatně mín jak v nasce, to potvrdí každý kdo s tím má zkušenosti a něco s tím najel!!
a rozdíl mezi pohodlí v nasce a clubu je přímo propastný, kdo má zkušenost se určitě rád vyjádří.
Moje prdel a záda se prostě v autě potí, nehledě na podložku

Pokud máš ale pocit, že to všichni musí mít tak jako ty, tak se omlouvám a mizím, protože já ti to rozmlouvat nebudu

To Sweden: Jak nemá motor? 340i je jízdně dost slušná ne? (servisně netuším)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
a můžů se zeptat kolik jsi najel km v merinu a kolik v clubu? děkuji když teda nejsi ten filozof a máš s tím tolik zkušeností
to že někdo preferuje ventilaci před pohodlím je věc druhá a je to každého věc. někdo se bude radši potit ale sedět v měkoučkém gauči než na židličce
to že někdo preferuje ventilaci před pohodlím je věc druhá a je to každého věc. někdo se bude radši potit ale sedět v měkoučkém gauči než na židličce
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
I tomu rozumim, jsou lidi kterym pokud neni 27°C je porad zima a bohuzel k nim patrim. Takze na nejake vetrani v mem pripade uplne kaslu -) Radsi bez tech der a krasnou jemnou kuzi. Kazdy to mam jinak a je to tak dobre... Nasca ma ale i nejake ty prednosti, trva ji podstatne dyl nez se vybydli.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Rozdil je i v nasce, v E65 se u ni ukrunte potim, je to paradoxne pro me mekka a jemna kuze, oproti tomu Nasca(Nevada) komforty v E70 jsou brutal tvrdy, ale o to min se v tehle sedackach potim.
Jinak cim jemnejis kuze a mekcci pena se clovek zakonite bude potit vic jak prase, material dela proste hodne rozdilu.
Jinak cim jemnejis kuze a mekcci pena se clovek zakonite bude potit vic jak prase, material dela proste hodne rozdilu.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Ono kazdy ma to telo nastaveny jinak. Ja se zacinam bezne potit pri +20°C. Davam tedy prednost vetrani, hlavne proto, ze Merino s vetranim se spatne shani. Club je v ignore listu. Tohle se neda jednoznacne rict, co je pro koho lepsi. Zase to neprehanej 

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
však jsem nepsal že je club lepší, psal jsem že je podstatně pohodlnější, každej at si vybere co mu vyhovuje.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
To větrání udělá nejvíc na celkové tvrdosti sedačky.
Mezi větraným merinem a nascou bych asi nepoznal rozdíl, kdybych o něm nevěděl.
Ale nevětraná nasca je o poznání měkčí než větrané merino.
Mně by třeba nejvíc vyhovovala kombinace větraných zad a měkkého podsedáku, ale na pohled by to byl asi pěknej humus
Mezi větraným merinem a nascou bych asi nepoznal rozdíl, kdybych o něm nevěděl.
Ale nevětraná nasca je o poznání měkčí než větrané merino.
Mně by třeba nejvíc vyhovovala kombinace větraných zad a měkkého podsedáku, ale na pohled by to byl asi pěknej humus

e66 750Li
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
však by ten spodek mohl být perforovanej bez ventilace
my si tady s tím zrovna hrajem
https://photos.app.goo.gl/vbbHRgoSswkJnFVi7
https://photos.app.goo.gl/8TLoQiz4x9nLGTzk7
my si tady s tím zrovna hrajem
https://photos.app.goo.gl/vbbHRgoSswkJnFVi7
https://photos.app.goo.gl/8TLoQiz4x9nLGTzk7
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
co je k ventilaci potřeba ? Nějaký větrák co rozfoukne rovnoměrně vzduch přes to perforování ne ?
Třeba by stačilo dodělat tlačítko větrák a nějaké průduchy pokud je tedy příprava nebo tam není koncovka ?
Jen se ptám nevím jak je to řešené.
Třeba by stačilo dodělat tlačítko větrák a nějaké průduchy pokud je tedy příprava nebo tam není koncovka ?
Jen se ptám nevím jak je to řešené.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
mam ACC na sedmicce a je to za trest, vubec to nepouzivam a nikdy to nepoustim. Kdybych tam mohl hodit kilo a cus a pak si pribrzdit/zrychlit tak nemam problem, ale tohle je proste nedodelane. Mel jsem ho cerstve serizene a jezdil s tim napr. po Nizozemi/Belgii, coz je trochu jinej svet - maximalka 100km/h, v Belgii max 120km/h, dalnice projektovane s pravitkem v ruce takze clovek proste jede furt rovne, ne jako u nas, kdy dalnice jsou pomalu serpentiny, k tomu vsichni dodrzuji rozestupy, nikdo se nikam necpe, nikdo to nikomu neposila tesne pred kapotu apod... a stejne: i pres tohle totalne privetive prostredi pro ten stary ACC, ten system proste v roce 2004 nebyl vubec vyladenej a funguje to na picu, protoze to auto proste dupe na brzdu jak zmrd, aby tam hned poslalo plnej plyn. Dupalo mi to na brzdu i v momente, kdy ja bych ani neubiral plyn.
Je zajimave Jaraxi, ze hrozne resis na jak jemne kuzi sedis, ale totalni diskomfort ACC te nepali. Ze ti to furt trha hlavou dopredu a dozadu jak to furt dupe plyn-brzda-plyn je ok?
Novejsi tempomaty u BMW od roku 2011 co jsem zkusil jsou uz jiny kafe, tam auto umi i blby "sundani nohy z plynu" a akceleruje i brzdi primerene situaci.
Je zajimave Jaraxi, ze hrozne resis na jak jemne kuzi sedis, ale totalni diskomfort ACC te nepali. Ze ti to furt trha hlavou dopredu a dozadu jak to furt dupe plyn-brzda-plyn je ok?
Novejsi tempomaty u BMW od roku 2011 co jsem zkusil jsou uz jiny kafe, tam auto umi i blby "sundani nohy z plynu" a akceleruje i brzdi primerene situaci.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Arnie: vidim to presne naopak, v tuhe tvrde kuzi (tluste) by ses mel potit vic. Nektere kuze jsou vice prodysne a nektere mene, jde o typ kuze, zpusob zpracovani, ale hlavne o tloustku. V nasce se bude clovek mozna o 20% vice potit na stycnych mistech, ale zase ta kuze vydrzi vsechno, kdyz je tlustci. Hodne je rozdil znatelny v kozenych sedackach na verejnych mistech - treba letadla - ma to kozeny sedacky, jakoze cum vole luxus, ale je to tvrda tlusta kuze ve ktere se bude potit prdel, protoze je to jako si k telu pritisknout igelit. Nebo ruzny kozenkovy sedacky za par korun z ikey - v tom se taky hned clovek zapari... Jemna mekka kuze je tenka a proto je prodysna takze potit se bude clovek mene.
Pak jeste zalezi na treba chemicke uprave a de facto merne tepelne kapacite te kuze - pokud ta kuze lehce prijima a odevzdava teplo (coz bych cekal u jemne kuze) - bude prijemna - clovek do toho sedna a hned ji zahreje, ona si vezme liske teplo a tim cloveka zchladi a pusobi to prijemne. Pokud bude kuze vuci teplote rezistentni tak si sednes na kuzi a po chvili se zacnes potit.
Obecne k poceni: potite se a smrdite jak dobytci? Tak omezte prijem cukru na 10% a za dva dny uvidite ten rozdil. Staci v prvnim kroku vypustit kavu (zejmena slazenou), colu, dzusy a icetea a pit hodne ciste vody a i to udela obrovsky rozdil. Uz za par hodin. Lidi na ktere nezabira ani deodorant a musi pouzivat antiperspirant 4x za den se obejdou po 3 dnech bez deodorantu. Je to neuveritelne, ale je to tak a je to i logicke.
Pak jeste zalezi na treba chemicke uprave a de facto merne tepelne kapacite te kuze - pokud ta kuze lehce prijima a odevzdava teplo (coz bych cekal u jemne kuze) - bude prijemna - clovek do toho sedna a hned ji zahreje, ona si vezme liske teplo a tim cloveka zchladi a pusobi to prijemne. Pokud bude kuze vuci teplote rezistentni tak si sednes na kuzi a po chvili se zacnes potit.
Obecne k poceni: potite se a smrdite jak dobytci? Tak omezte prijem cukru na 10% a za dva dny uvidite ten rozdil. Staci v prvnim kroku vypustit kavu (zejmena slazenou), colu, dzusy a icetea a pit hodne ciste vody a i to udela obrovsky rozdil. Uz za par hodin. Lidi na ktere nezabira ani deodorant a musi pouzivat antiperspirant 4x za den se obejdou po 3 dnech bez deodorantu. Je to neuveritelne, ale je to tak a je to i logicke.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Zajimavy, ja si nejak neuvedomuju, ze by mi to trhalo hlavou z brzda/plyn. Normal jedu 160 tempomat, dojzidim auto tak to pomalu pribrzdi na mnou nastavenou vzdalenost, auto zmizi a plynule to akceleruje. Jasny, kdyz mi to tam nekdo vylozene posle, tak to neprimerene zadupne, protoze je najednou auto moc blizko na nastavenou vzdalenost. A ano, ma to mouchy, je to kurva sto let stary. Ale urcite to neni nic co bych nepouzival, protoze to stoji zapicu. Naopak, aspon si nemusim porad hlidat rychlost (i kdyz ji vidim na silnici pred sebou, head-up powerkurevtor píše:Ze ti to furt trha hlavou dopredu a dozadu jak to furt dupe plyn-brzda-plyn je ok?


Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
S tím pocením, naštestí ten smrdlavej problém nemám, ale mám známého který smrdí jak žumpa, když se potí, je to otřesný tyhle lidi lituju, nohy mu smrdi jak blbě zavařený okurky prostě ekl na druhou by ses poblil no, kam šlápne to funugje jeka kyselina sýrová, všechno zdechne. Jinak kafe chlašču, ale cukr v žádný podobě, raděeji buček a kus masa.
K tý kůži, ta v E65 je meka, ze te cela obejma i ta sedacka, jak kdyz ma vetsi plochu zapadnes do ni a neni tam ani skvira a kvuli tomu se sakra potis, jinak pro me od 18° zacina hic a nemam to rad, spoceny zada mam i ted v zime pri 0, kdyz jedu dom a dam kafe.
U ty nevady to je jiny sednes jak proti kamenu
proste nejsi tak obepnutej jako v E65, jedina dobra vec jsou vysuvny sedaky, tak tou skvirou to alespon odvetrava, je ale fakt ze kdyz jsem mel Nascu bezkomfort z odvetranim, bylo to super. Mozna taky vyska kastle, tezko rict, každopádně ráno bych do sedačky nevpadnul bez výhřevu, to by bylo jako skočit do rybníka v zimě.
K tý kůži, ta v E65 je meka, ze te cela obejma i ta sedacka, jak kdyz ma vetsi plochu zapadnes do ni a neni tam ani skvira a kvuli tomu se sakra potis, jinak pro me od 18° zacina hic a nemam to rad, spoceny zada mam i ted v zime pri 0, kdyz jedu dom a dam kafe.
U ty nevady to je jiny sednes jak proti kamenu

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
kurevtor, mě to nijak neškube a jsem s tím spokojeny, a když je situace kdy mi ACC nevyhovuje tak si prostě dám nohu na plyn.
pokud tě ACC sere tak ho vymontuj a prodej, rád ho koupím.
pokud tě ACC sere tak ho vymontuj a prodej, rád ho koupím.