Stránka 16 z 49

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 13:58
od Filozof
podle me je lepsi oprava motoru jako novej... vymeni se vadne dily a posklada... za par desitek tisic. pak reknou novej motor v inzeratu.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 14:06
od Vlasta
A to, jakože, soudruzi v Dingolfingu, nevymysleli za celou dobu, jak eliminovat skutečnosti, které mají za důsledek úmrtí motoru? Takže to čeká každou další, i novou jednotku?

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 15:15
od JaraX
protože je špatná celá ta koncepce.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 15:36
od Itchythefirst
Vlasta píše:A to, jakože, soudruzi v Dingolfingu, nevymysleli za celou dobu, jak eliminovat skutečnosti, které mají za důsledek úmrtí motoru? Takže to čeká každou další, i novou jednotku?
Je otazka, nakolik to je ci neni zamer. Ono to tech 100kkm nejak doklepe a pak at si to lidi resi, jak chteji. Je to jak u Audi: Rozvod retezem s dozivotni vydrzi. Jen uz nikdo nerekne, ze ta planovana dozivotni vydrz je 120kkm, takze neni vyjimka, ze se rozvody rozleti uz ve 100kkm...

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 15:49
od Jaris330D
Presne, mame Golfa 1.6 FSI, vsichni se divi, jak je mozne, ze Nam rozvody vydrzeli 186 000, protoze vetsinou po 110 000 jsou potkane. Minuly rok jsme je menily a 50 000 kc padlo no. Daval jsem vse original. Ale ve skutecnoati mely byt dozivotni. Nic neni dozivotni, jen neco vydrzi vic a neco min.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 16:02
od Vlasta
JaraX píše:protože je špatná celá ta koncepce.
Se občas stane, tak ale měli vyvodit odpovědnost a přijít s nějakým řešením. Dobře, kulance, ale i tak, proč zatěžovat zákazníka cenou práce?

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 16:22
od dogeatdog
Jaris330D píše:Presne, mame Golfa 1.6 FSI, vsichni se divi, jak je mozne, ze Nam rozvody vydrzeli 186 000, protoze vetsinou po 110 000 jsou potkane. Minuly rok jsme je menily a 50 000 kc padlo no. Daval jsem vse original. Ale ve skutecnoati mely byt dozivotni. Nic neni dozivotni, jen neco vydrzi vic a neco min.
Dozivotni znamena do konce zivotnosti daneho agregatu. Vyrobce ti tim v podstate rika, na kolik km/motohodin je agregat staven a on to garantuje. BMW v soucasne dobe garantuje dva roky provozu (tzn neco mezi 80-100tkm), na coz se obavam jsou soucastky dimenzovany.
A pak se to zacne srat cely.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 17:19
od Jaris330D
Taky bych to tak videl, jen je blby ze 80% lidi v ČR nema dost financi si kazde 2-5 let kupobat nove auto. A u auta, co stoji 2 000 000 je to dost trapny.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 18:43
od JaraX
1,6 FSI jsou na tom ještě hodně, ale třeba 3,2 nebo 3,6, ted nevím, je uplně bežny že je po 30-50tkm tak vytahanej rozvod že to hlasi špatny polohy vačky.

a ten motor s turbama uvnitř už má i Audi a taky se jim to sere, prostě je to sračka, stejně jako je sračka n47 ktery se serou i po všech inovacích co proběhly, N57 zadřena ve 30k taky není vyjímka, stejně tak ve 150k rozpadene to slavne čerpadlo s cenou opravy podobné té výměny N63.
prostě v Fkach si člověk může už koupit jen N54, N55 nebo N74

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 19:11
od Travison
JaraX píše: prostě v Fkach si člověk může už koupit jen N54, N55 nebo N74
Co je to přesně za motory?

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 20:46
od JaraX

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 20:54
od Travison
tvl to je tak složitý to sem napsat?

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 20:57
od JaraX
však jsem ti sem napsal typy motorů, snad nechceš abych ti ke každému motoru vypisoval do čeho se dával, dyt to jde vygooglit za 10s, ty jo nebuďte tak líní.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 20:58
od JaraX
ten link nějak nejde vložit aby se zobrazil, ale stačí hned kliknout na to co wiki nabídne.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 20:59
od Travison
už jsem dopátral....740 a 760?

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 21:06
od Jaris330D
Rekl bych, ze ano.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: čtv 12.04.2018 21:13
od Travison
tím pádem jasná volba... 760

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pát 13.04.2018 11:37
od kurevtor
Jaris330D píše:Taky bych to tak videl, jen je blby ze 80% lidi v ČR nema dost financi si kazde 2-5 let kupobat nove auto. A u auta, co stoji 2 000 000 je to dost trapny.
:shock:

no pane, nevim v jaky milionarsky ctvrti zijes, ale ja bych rekl, ze ta procenta budou hodne jinde. Videl bych to tak na 99,9% pokud se bavime o tom ze soukroma osoba si koupi nove auto a zaplati to jednorazove ze sveho.
Pokud se bavime o porizeni, kde do hry vstupuje leasing, splatky atd. tak tam bych to u soukromych osob videl tak na 95% ale spis vic - tim mam na mysli mene nez 5% lidi si dokaze koupit (jako soukroma osoba) auto tak casto za cizi penize. Zde jsme ale podle me v kategorii aut tak max. do 750 tisic. Drazsi auta uz clovek co pracuje na HPP moc nedava podle me...

Obecne podle me drtiva vetsina lidi nema na to si kupovat nove auto tak casto. Co vic, myslim si, ze drtiva vetsina lidi si NIKDY nekoupi nove auto. Pripada mi, ze i lide rekneme z vyssi stredni tridy v dnesni dobe v CR ziji doslova z ruky do huby. Ano, maji drahy mobil, ano maji drahy hadry, ano jedou si nekam na dovolenou, ale nasetrit si nedokazou a uz vubec ne milion na auto.

Tech 80% lidi co zminujes by podle me odpovidalo zivnostnikum - tzn. pouze 20% podnikatelu je schopno kupovat novy kary, zbytek zije taky z ruky do huby.

Sorry, ale jen debilek odtrzenej od realitzy co se narodil se stribrnou lzickou v prdeli nebo nejakej totalni zbohatlickej vocas dnes koupi novy auto. Vsichni ostatni co to delaji to kupuji jako danovy optimalizator - jako OSVC nebo pro svou firmu.

Holt jak uz tu nekdo kdysi psal - driv se delaly auta tak, ze i druhymu a tretimu majiteli auto slouzilo. Dnes se auta delaji pouze pro prvniho majitele a i tak se zamerem co nejkratsiho zivotniho cyklu produktu. Vyrabet spolehliva trvanliva auta znamena pro automobilku srat si do bot. Bohuzel.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pát 13.04.2018 14:57
od Itchythefirst
JaraX píše:1,6 FSI jsou na tom ještě hodně, ale třeba 3,2 nebo 3,6, ted nevím, je uplně bežny že je po 30-50tkm tak vytahanej rozvod že to hlasi špatny polohy vačky.
Jojo, 3.2 je legenda, ale problemy mely prakticky vsechny motory z toho obdobi :-) Ale neni to v drtivy vetsine pripadu retezem, ale tim, ze po LL intervalech vymeny oleje se vydrou hydraulicky napinaky a pak jednou nedopnou a rozvody preskoci.
Travison píše:no pane, nevim v jaky milionarsky ctvrti zijes, ale ja bych rekl, ze ta procenta budou hodne jinde. Videl bych to tak na 99,9% pokud se bavime o tom ze soukroma osoba si koupi nove auto a zaplati to jednorazove ze sveho.
Neznam prakticky nikoho, kdo by kupoval nove auto za hotove, at uz je bohaty jakkoli ;-)


Zpet k tematu, jak je na to v porovnani s 7er, MB-S, A8 treba takovy Lexus LS? :-)

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pát 13.04.2018 15:03
od scooter_x
kurevtor píše: Sorry, ale jen debilek odtrzenej od realitzy co se narodil se stribrnou lzickou v prdeli nebo nejakej totalni zbohatlickej vocas dnes koupi novy auto. Vsichni ostatni co to delaji to kupuji jako danovy optimalizator - jako OSVC nebo pro svou firmu.
Ted jsi to trefil, kdyz to rikas ty, tak to tak musi byt a pres to nejede vlak :D Clovek si i jako zamestnanec muze vydelat slusne penize, aby si koupil nove auto, klidne v cene kolem milionu, tedy treba Superba nebo 3er. Jen nesmi mit takove predsudky jako ty. Kdo navic ve svem oboru neco umi, toho si zamestnavatel ceni a zaplati ho, ze si klidne koupi z vlastni kapsy i neco drazsiho. Jde jen o to, jestli chce, spouste lidi staci treba ted vybaveny Superb (Passat, Mondeo, atd.) a nemusi a nechteji se vozit v 7er, Sklasse a pod. Jini lide zase investuji svoje miliony do jinych veci, nemovitosti, cestovani, deti.

Zkratka nejsou vsichni jako ty...;)