Stránka 16 z 18
Napsal: stř 18.06.2014 13:03
od sselaa
Jestli chceš mám restauraci a firma co si jezdí pro přepálený olej z friťáku mi dává 10 Kč za litr. Nechám ti ho za 12 a ještě ušetříš. Už jsem viděl frajery co na to jezděj ale nevim jak to bude chutnat 520d F11.
Mám 535d F11 a dávám normal naftu a aditiva od Velvany. Spokojenost.
Držim palce.
Napsal: stř 18.06.2014 13:25
od Hanz
a jeste bych do nej hodil par tehle tabletek pro vetsi odpich a dolet
http://jezdimelevne.cz/
Napsal: stř 18.06.2014 13:27
od vita11
co to je za tabletky? na sklerózu?

Napsal: stř 18.06.2014 13:31
od Hanz
"Je to správní produkt používaný ve správním čase!"
nekde skoro dole na strance

myslím, že víc netřeba komentovat, jen objednávat... ještě dnes!
Napsal: stř 18.06.2014 13:35
od vita11
toš to du hned do teho

a budu to tam sypat po kýblech a zalévat to vodou ... benzínu netřeba

Napsal: stř 18.06.2014 14:33
od hurvajs77
ty kráso, to je bomba. Je ale plno lidí, kteří se na tablety chytnou...
Napsal: stř 18.06.2014 20:15
od Dyx
sselaa píše:Jestli chceš mám restauraci a firma co si jezdí pro přepálený olej z friťáku mi dává 10 Kč za litr. Nechám ti ho za 12 a ještě ušetříš. Už jsem viděl frajery co na to jezděj ale nevim jak to bude chutnat 520d F11.
Mám 535d F11 a dávám normal naftu a aditiva od Velvany. Spokojenost.
Držim palce.
Diky moc za nabidku na RO olej jsem jezdil driv v jinych autech s 2 nadrzovou prestavbou.. (mel jsem nekolik zdroju z restauraci a v te dobe to davali zadarmo za odvoz, najezdil jsem na RO mozna 300.000 km behem 4 roku) to je ale uz davno minulost.. do Common Railu a novejsiho BMW to opravdu riskovat nebudu tam uz je to dost problem i kvuli kolisave kvalite.... vratil jsem se proto k bionafte B100 ta je v pohode...
Napsal: stř 18.06.2014 20:16
od Dyx
vypadaji dost podivne nenasel jsem nikde ani slovo o tom jak by to melo fungovat zadny chemicky ani fyzickalni princip neni ani naznaceny... pochybuju ze se na to vubec nekdo chytne (a kdyz ano dobre mu tak)
Napsal: stř 18.06.2014 21:30
od Teddy
Dyx píše:
najezdil jsem na RO mozna 300.000 km behem 4 roku

to je cca 350km denně. Seš si jistej, že jsi to číslo nepřehnal?

Napsal: stř 18.06.2014 21:42
od Jendix
Teddy píše:Dyx píše:
najezdil jsem na RO mozna 300.000 km behem 4 roku

to je cca 350km denně. Seš si jistej, že jsi to číslo nepřehnal?

taky znám lidi co na to jezdí, ale v prvních oktávkách který maji obyč čerpadla.. do CR to fakt už musí bejt odvaha.. navíc je otázka jestli se to vůbec vyplatí jednou za pár měsíců vyhodit pár desítek tisíc za repas vstříků a čerpadla.. sama o sobě pětka s N47 zase až tolik nežere.. pokud se tady bavíme furt o 520d.. ta úspora tam nebude taková jako u nějaký obludy co žere 12litrů..
Napsal: stř 18.06.2014 22:22
od Pazdi
Teddy píše:Dyx píše:
najezdil jsem na RO mozna 300.000 km behem 4 roku

to je cca 350km denně. Seš si jistej, že jsi to číslo nepřehnal?

čemu se divíš - to je Dyx:)
nejvíc bych se divil, kdyby dorazil na nějaký sraz, přivezl ukázat svou pětku a všecky nás posadil na prdel tou baterkou u motoru a kanystrem bionafty
Napsal: stř 18.06.2014 22:31
od Dyx
Teddy píše:Dyx píše:
najezdil jsem na RO mozna 300.000 km behem 4 roku

to je cca 350km denně. Seš si jistej, že jsi to číslo nepřehnal?

mozna je to skutecne nepresne.. mozna to bylo 280tis behem 5 roku je lepsi?

)
Napsal: stř 18.06.2014 22:36
od Dyx
Jendix píše:Teddy píše:Dyx píše:
najezdil jsem na RO mozna 300.000 km behem 4 roku

to je cca 350km denně. Seš si jistej, že jsi to číslo nepřehnal?

taky znám lidi co na to jezdí, ale v prvních oktávkách který maji obyč čerpadla.. do CR to fakt už musí bejt odvaha.. navíc je otázka jestli se to vůbec vyplatí jednou za pár měsíců vyhodit pár desítek tisíc za repas vstříků a čerpadla.. sama o sobě pětka s N47 zase až tolik nežere.. pokud se tady bavíme furt o 520d.. ta úspora tam nebude taková jako u nějaký obludy co žere 12litrů..
Pozor ja nikdy nejezdil na aute ktere by nebylo upravene na pohon pro rostlinny olej primo pro to urcenym 2-nadrzovym systemem. Pokud ale nic neupravis a lejes do auta rostliny olej jen tak si pochopitelne likvidujes vstriky i motor a je to humus. Takze nemuzes michat dohromady hrusky s jablky... Nicmene skutecne pro Common Rail N47 uz rostlinny olej jako palivo neprichazi do uvahy (navic motor bezi vetsinu casu ve velmi nizkych otackach a nizke zatezi a nizkych teplotach, coz jeste vic zhorsuje spalovani rostlinneho oleje i kdyby byl predehraty, navic u RO nemas vubec zadnou kontrolu kvality na rozdil od prumyslove vyrabene B100 podle normy a vyrabene ve velkem....
Napsal: stř 18.06.2014 22:39
od Dyx
Pazdi píše:Teddy píše:Dyx píše:
najezdil jsem na RO mozna 300.000 km behem 4 roku

to je cca 350km denně. Seš si jistej, že jsi to číslo nepřehnal?

čemu se divíš - to je Dyx:)
nejvíc bych se divil, kdyby dorazil na nějaký sraz, přivezl ukázat svou pětku a všecky nás posadil na prdel tou baterkou u motoru a kanystrem bionafty
neni treba se divit, nikdy jsem nepsal ze jsem baterku prendal do motoroveho prostoru ale pouze ze jsem o tom uvazoval (a proc) nakonec jsem po zvazeni pro a proti od toho ustoupil. Musim se ale jeste podivat vzadu pod autem jestli by se nevesla nejaka mala placata pridavna nadrz na B100 (plastova nebo hlinikova) zespoda pod kufr auta

).
Napsal: čtv 19.06.2014 07:21
od Filozof
Zrovna včera jsme řešili kolik ztrácí auto hodnotu. Nové je samo nejhorší to za první rok ztratí třeba i 300tis kč na hodnotě.
No ale v tvém případě to taky nebude málo. Fko za 600-650k když jezdíš tak málo tak stejně za první rok ztratí přes kilo další 2-3roky ztratí další 2kila v ceně. Takže při tvém nájezdu je to uplně jedno zda ušetříš 5000kč nebo 10000kč ročně na palivu.
Kdyby jsis koupil 760iL e65 v plné palbě za 300tis kč budeš mít mnohem levnější provoz celého auta po přepočítání na peníze a ztrátu hodnoty auta.
Při tvém malém ročním provozu auta.
No a mohl jsi mít to nej ze 7er. ikdyž o pár let starší model.
tady řešíš jak uspořit pár tisíc ročně na provozu auta ale desítky tisíc ti utíkají pod zadkem jen tím že auto stárne a hodnota se velice rychle ztrácí.

Napsal: čtv 19.06.2014 08:01
od hurvajs77
me přijde, že u drahých aut to může být klidně i 300tis v den podpisu smlouvy.
Jinak se divím, že má Dyx ještě chuť se tu s Váma dohadovat. Stále Vás poňouká a vy na to skáčete jak na špek... Ikdyž je pravda, že ty věci zřejmě myslí 100% vážně.
Napsal: čtv 19.06.2014 22:12
od Dyx
Filozof píše:Zrovna včera jsme řešili kolik ztrácí auto hodnotu. Nové je samo nejhorší to za první rok ztratí třeba i 300tis kč na hodnotě.
No ale v tvém případě to taky nebude málo. Fko za 600-650k když jezdíš tak málo tak stejně za první rok ztratí přes kilo další 2-3roky ztratí další 2kila v ceně. Takže při tvém nájezdu je to uplně jedno zda ušetříš 5000kč nebo 10000kč ročně na palivu.
Kdyby jsis koupil 760iL e65 v plné palbě za 300tis kč budeš mít mnohem levnější provoz celého auta po přepočítání na peníze a ztrátu hodnoty auta.
Při tvém malém ročním provozu auta.
No a mohl jsi mít to nej ze 7er. ikdyž o pár let starší model.

tady řešíš jak uspořit pár tisíc ročně na provozu auta ale desítky tisíc ti utíkají pod zadkem jen tím že auto stárne a hodnota se velice rychle ztrácí.

Tva uvaha neni zcela nespravna, pokud by clovek mel pouze jedno auto pro vsechny ucely.
Pokud ale stejne mas auta dve primarne pro rozne ucely, tak je situace trochu jina.
Kdyz mas vyber jestli na kratke trasy a popojizdeni budes jezdit s autem s palivovymi naklady ca. 2.5krat nizsimi (plus nizsi naklady na opravy/udrzbu atd.) tak ta kalkulace vypada trochu jinak. Proc bych si mel na kratke popojizdeni (a nakupy) zbytecne opotrebovavat drazsi auto s vyssi spotrebou? Cim vic bych v nem najel budou sice naklady na 1km nizsi ovsem celkove naklady nakonec vyssi. V tomto konkretnim pripade se jedna spis o optimalizaci vyberu auta pro ktere ucely.
Ano mohl bych mit nejake 760iL v plne palbe apod. ale pro moje konkretni ucely by to byl zbytecny overkill (to nemyslim v zadnem pripade obecne, je to vec kazdeho) nerikam ale ze by to bylo nemozne. Navic predpokladam ze auto by melo najeto vic nez 100tis, bylo by vic opotrebovane, pravdepodobne teoreticky (statisticky) vic nachylne na vypadky a narocnejsi na opravy a na ND (mozna se v tomto pletu). Kdyz uz bych s nim "musel jet" tak by mne kazdy kilometr na palivu stal o dost vic nez 1.70 (no ano take bych ho mohl nechat predelat na LPG pokud by to byl jeste stary MPI system a zadny primy vstrik) .... Samozrejme ze ve vsem hraje roli i subjektivni pocit napr. mne se 5ka F10 libi vic nez starsi 7cka (ktera je pro moje ucely zbytecne velka a zbytecne tezka)
Napsal: čtv 19.06.2014 22:25
od Dyx
hurvajs77 píše:me přijde, že u drahých aut to může být klidně i 300tis v den podpisu smlouvy.
Jinak se divím, že má Dyx ještě chuť se tu s Váma dohadovat. Stále Vás poňouká a vy na to skáčete jak na špek... Ikdyž je pravda, že ty věci zřejmě myslí 100% vážně.
ztrata hodnoty je asi nejvetsi u uplne noveho auta.. i proto bych si asi uplne nove auto nikdy nekoupil (zatim jsem tento nazor nezmenil)..
No ja nikoho neponoukam a (skoro) nikdo myslim na spek neskace, jsou to jen filosoficke debaty (samozrejme nesmi nikdo brat osobne ze nekdo muze mit na neco jiny nazor :- )
Napsal: pát 20.06.2014 08:18
od Filozof
DYX: To měl bejt jen názornej příklad. Že když někdo koupí třeba benzín nebo benzín s LPG 2x výkonějším motorem za polovinu peněz tak než se dostane na tvoje čísla pořizovací hodnota auta a úspory tak bude někde jinde.
Dobře nemusíme to tady rozebírat. To jen příklad proč třeba i já nikdy nepujdu do auta za 4-500tis a více a ještě třeba na leasing nebo půjčku.
Podle mě je nejlepší koupě 100-250tis auto které už tak neztrácí na hodnotě jako novější ročníky.... idea je benzín/LPG nebo jen benzín.
Ti co prachy neřeší tak si jistě koupí nové auto nebo zánovní i stím že ztratí x mega nebo statisíců a za pár let prodá třeba lidem jako jsem já za 1-2kila
U novejch aut nebo zánovních je jasný že nafta hraje prim u velké části lidí.
Napsal: pát 20.06.2014 10:19
od vita11
Jenom nevim, kde my si budem kupovat ty ojeté benzíňáky, když si budou všichni objednávat novátory v naftě...
