Stránka 16 z 680
Napsal: čtv 03.03.2016 21:29
od jozin7
Pokud usnes je to uplne spatne a nepomuze ti vubec nic to mi ver...
Napsal: čtv 03.03.2016 22:57
od fishmaker
vlastanemec : já ho mám připravenej...ale ještě sem se k tomu nedostal :/
Napsal: čtv 03.03.2016 23:02
od Filozof
usnout jedině v novém géčku a spolehnout se že auto tě probere udělá ti kafe a zajede samo někam na odpočívadlo
Ale nedej bože když špatně namalují čáry na silnici ...nevím jak by si stím géčko poradilo a co by udělalo.

Napsal: čtv 03.03.2016 23:07
od Jaris330D
U nás je hodně komunikací mimo hlavní bez čar a jsme rádi aspoň, že máme sem tam patník

.
Napsal: pát 04.03.2016 10:30
od jozin7
U nas v CZ myslim je to hodne spatne s bilyma carama bud nejsou vubec nebo vybledle,hrozne...Pomlouvane PL ma cary a silnice dnes uz podstatne lepsi.Nevim jak ten radar funguje v e65bo ho nemam,ale v nakladnim se rozezni pipani z leveho ci praveho stloupku,jak to brzdi nouzove do plna taky to pipa..Myslim si ze normalni tempomat je podstatne vice pouzitelny u nas nez ten inteligentni,tak kde bydliim ja mame nekonecne obce,rovinka,tak nastavim 55kmh a jedu,neresim rychle tdi v kufru atd.Navic jeste nove tempomaty v LKW maji nahrane i mapy kopcu v sobe,to je uplne masakr co to auto dela ,,samo,,.Zadny tempomet nefunguje pod 30kmh,co jsemmmel kdy Jeep,Opel ci BMW pod 30 nesel,nejde ani v kamionu.Spise by me zajimalo to night vision,zda to opravdu vidi opilce u cesty,jasne a zretelne,a jak to ma se zveri osefovane.Nikdy jsem stim jeste neje s necim co ma nocni videni.
Napsal: pát 04.03.2016 14:03
od zdenin
Já to v LKW taky hned vypínám, protože plynulost a spotřeba jdou do kytek, ale třeba v rajchu na dálnici a v mlze je to fajn, reaguje dřív než já. Člověk ví, že to není jen na něm a může se spolehnout. Tempomaty s mapama jsou na spotřebu, auto přesně ví, kdy ubrat plyn třeba před horizontem..
Napsal: pát 04.03.2016 14:49
od jozin7
to jo,jen tam mohl byt obycejny knefl u toho a napis-nalozena jedna tuna nebo 25...to je zasadni rozdil pro jizdu,jeste je to nenapadlo...co to nocni videni?Jak to slape?
Napsal: pát 04.03.2016 15:19
od JaraX
no ja nevím, ale ja jezdím docela svižně že mě moc často nikdo nepředjíždí, zkuste jet po dalnici 150 a uvidíte že dneska vás málo kdo předjede a pokud jo tak jede od dost víc že ACC nereaguje.
a třeba v mlze je ACC pecka, i když uznávam že je dost prasárna jezdit na ACC tam kde není vidět.
Napsal: pát 04.03.2016 16:09
od Hanz
Muzu posoudit jen u e60 predFL a Jag XJR, obojí fungovalo dobře. V Jagu to dokonce umí "sledování" po meste, kdy se plizi za autem cca 50m i v menších rychlostech, je to celkem funny, jak zrychluje a zpomaluje v závislosti na tom předemnou, vypadne to leda na kruháku nebo v 90st zatáčce v rychlosti tak těch 30km/h, jinak protijedoucí auta zadnej error.
Asi to neni "musím mít" věc, ale za mě good.
Napsal: pát 04.03.2016 18:08
od Angelos
jozin7 píše:...co to nocni videni?Jak to slape?
Testoval jsem ho sice v F10, ale tam to fungovalo opravdu dobře, několik lidí v černym oblečením to odhalilo, normálně bych je asi neviděl.
Napsal: pát 04.03.2016 18:50
od jozin7
angelos-jak to reaguje na zver?srnky atp?to jsi za tu chvilku asi nestihl zjistit nebo ano?
Napsal: pát 04.03.2016 21:13
od Filozof
Bude doba že se na srazy bude jezdit v dlouhé koloně BMW s ACC a jeden pojede vepředu a ostatní budou chrápat za ním v autech ...a auta se budou navzájem hlídat a držet jeden druhého jako v koloně či ve vlaku za sebou.
Pak se akorát lidi probudí až budou sjíždět z dálnice...případně přestanou hrát karty ...atd.
Dojede se na okruh zapne se tlačítkem mode RACE auto se promění v M3 - M5 či M7 bestii. Motor naskočí na plných V12 quadturbo a bude se závodit s 900konovejma bestiema ...

Napsal: sob 05.03.2016 17:23
od jozin7
Lidsky faktor je vzdy nejdulezitejsi.Polsky prezident mel taky top techniku,panzerovou sedmu,jel ,,jen,,170 a pristal stim v poli...Neco je spatne,asi by mel profesional ridic v kvadru vice trenovat takoveto krizove situace...Blikat a troubit na vse pomalejsi umi kazdy ale zareagovat spravne u ne kazdy.
Napsal: ned 06.03.2016 19:33
od Angelos
jozin7 píše:angelos-jak to reaguje na zver?srnky atp?to jsi za tu chvilku asi nestihl zjistit nebo ano?
To jsem bohužel nestihl, jel jsem jenom město a nějaký vesnice a srnku jsem zrovna nepotkal, nicméně zajímá mě to a zkusim to nějak zjistit
Ale pochybuju že to zabrání střetu ze zvěří, to by ta srnka musela čekat u krajnice

Napsal: ned 06.03.2016 20:24
od JaraX
srnky s NV jdou v pohodě vidět, jen musí být do pár metrů od cesty, pokud je ta srnka 100m od cesty tak samozřejmě vidět nejde.
Napsal: ned 06.03.2016 21:32
od Jaris330D
Srnky by měli myslivci stříkat reflexní barvou . Je pak škoda srazit takové pěkné zvíře a ještě si rozbít auto.

Napsal: ned 06.03.2016 22:03
od JaraX

a stromy preventivně zapálit
ještě by mohl někdo uzakonit že musí mít srnky odrazky, už vidím ty myslivce jak tam valí ty samořezky

pobavil jsi mě takle při večeru
Napsal: pon 07.03.2016 08:42
od Jaris330D

kéž by to vše bylo takhle jednoduché. U těch stromů je fakt, že by je nemuseli vysazovat v blízkosti silnice. Uznávám, že je to pěkný, když projíždíš pěknou silnicí a je obrostlá stromy. Jenže v případě nouze nemáš kam uhnout a většinou trefíš strom. Mostky podél silnic pro zemědělce, by mohli mít pozvolný náběh a pro zvířata podchody. Mezi Chrudimi a Pardubicemi udělali obchvat, ale už zapomněli na zvěř. Každou chvilku je tam sražená srnka nebo zajíc. Oni tam obchvatem rozdělili velké pole a na druhé straně je lesík, kam stahují. Je tam třeba 6 kusů. Nic jim nezbývá než přejít silnici, protože jsou odříznutý. A to je více úseků, kde je tenhle problém. Je tam velký provoz. Patníky kolem silnic, pruhy na silnicích. Tohle vše by v bezpečnosti pomohlo.
Napsal: pon 07.03.2016 22:18
od 540david
Napsal: pon 07.03.2016 23:14
od JaraX
trošku socka ne?
nema EDC ani DD