Stránka 16 z 18
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 00:31
				od Esguterjunge
				Don píše:Predek, zadek, chromy, vyfuky? Srovnavat to lze naprosto v klidu - Genesis se dost verne podoba.
Píšeš pěkný nesmysly jezdil jsem měsíc v  nový S500 a Mercedes je hodně gut
 
			
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 07:01
				od Don
				A jezdil jsi v Genesis? Tak se nejdriv bez projet 

 pak mluv o nesmyslech.
 
			
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 11:53
				od kurevtor
				takže sečteno podtrženo, Hjondé Genesis je na stejný úrovni jako A8/SKlasse/7er, to snad né Done  
 
 
tak jen krátkou citaci z recenze Genesis. Upozorňuju, že tyhle recenze jsou vždy psaný velmi nekriticky, protože ty magazíny jsou rádi, že jim to auto na testování půjčí.
" Ve vyšší rychlosti na dálnici pak samozřejmě jedete na osmičku, ale vzhledem k průběhu točivého momentu, kdy máte maximum 397 Nm k dispozici až na pěti tisících, musí převodovka při prvním menším stoupání podřadit někdy i o více stupňů. A tuhle činnost bohužel mnohdy neudělá tak, abyste to nepoznali.
Podřazování občas provází lehké cuknutí. Není to taková ta samozřejmost jako u německé konkurence, což je obrovská škoda. Výsledný dojem to totiž kazí."  
Tohle se děje u novýho auta? Jak se asi bude převodovka chovat po 100 tisících.
Takže i recenzent uznal, že na prémiovost si hjondé jen hraje.
 
			
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 12:43
				od Don
				Jen rikam, ze to vidis moc cernobile... Genesis je vyssi stredni a ne nejvyssi jako A8 apod. ale je vetsi nez napr. E60. Chtel jsem tim rict, ze rozhodne nemiri proti stredni tride ala Mondeo. Je na urovni nekde mezi E60 a E65. Takze ano rozhodne se blizi vice E65 nez Mondeu. Ta recenze byl je priklad, neslo vubec o test, ale o to kam je auto mireno.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 12:51
				od kurevtor
				chápu, myslím, že jsme ve shodě 

 
			
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 14:04
				od Jaris330D
				Tak já mám jasno, příští auto bude Genesis. Je levnější, novější a úroveň mezi E60 a E65.  

 . Ještě doporučte Renault Talisman a už budu na vážkách.
 
			
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 14:51
				od Don
				Jako auto neni vubec spatne a to mam vuci Hnujdajum dost averzi po zkusenostech.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 15:37
				od kurevtor
				Jaris330D píše:Tak já mám jasno, příští auto bude Genesis. Je levnější, novější a úroveň mezi E60 a E65.  

 . Ještě doporučte Renault Talisman a už budu na vážkách.
 
tvé rozhodnutí mě dost nalomilo.. taky o tom popřemejšlim. Talisman neni úplně můj šálek okeny. Co třeba Superb? Je taky mezi E60-E65? 

 
			
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 16:03
				od Barney77
				Ten je možná tak mezi 120D a 320D..  

 
			
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 16:25
				od kurevtor
				cenově? To máš pravdu  

 
			
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 19:50
				od Jaris330D
				Superb není špatný, co se týče prostornosti, ale jezdí jich tu tisíce a cena klesá astronomicky. Do 300 000 kč, bys těžko sháněl v dobré výbavě benzína. Navíc, by jsem si o V8 mohl nechat zdát. O Talismanovi jsem četl, že designově je docela povedený, ale harmonie uspořádání ovládacích prvků se nepovedla a špatně odhlučněn. Za cenu kterou se bude prodávat se bude moct koupit lepší vozidlo. V jediném Hyundai, co jsem jezdil byl Accent. Musím říct, že to byla hrozná jebka. Nejelo to, řvalo to a celé to auto bylo, jak z papíru. E46tka byla o 5 let starší, ale to bylo echt auto.  

 Hlavně tam bude chybět logo BMW, které bych překousl jedině u Medvěda.
 
			
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 21:23
				od klabos
				Jaris330D píše:Hlavně tam bude chybět logo BMW, které bych překousl jedině u Medvěda.
Tak tak.. Místo E66 bych si uměl představit jedině W221, nebo možná W219. Jinak asi nic jiného  
 
A k G11: Věřím, že posun je tam opět obrovskej, technika, fíčury atd. Ale ten design ? Úplně nejvíc mne sere jak jsou přední světla protažený až k ledvinkám, prostě čína, to fakt nee  

 
			
					
				
				Napsal: stř 10.02.2016 23:00
				od JohnyB
				Genesisem mam najeto hodne a je to osizena petka maximalne. Na sedmu si to nesaha.
Sko je super co se tyce pohodli a vybavy, ale design exterieru a barokni tvary interieru jsou hruza
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 11.02.2016 00:23
				od Esguterjunge
				Don píše:A jezdil jsi v Genesis? Tak se nejdriv bez projet 

 pak mluv o nesmyslech.
 
Právě že ano na výstavě v Essenu kde to bylo úplně nové a samý Bla Bla co je tam super apodobně. Hrozný auto od materiálu po jízdu a navíc srovnávat Genesis a S-classe je trosku mimo mísu bych řekl.
 
			
					
				
				Napsal: čtv 11.02.2016 12:42
				od kurevtor
				JohnyB píše:Genesisem mam najeto hodne a je to osizena petka maximalne. Na sedmu si to nesaha.
Sko je super co se tyce pohodli a vybavy, ale design exterieru a barokni tvary interieru jsou hruza
haha, barokní tvary 

  mně ty interiéry v S-Klasse přijdou fajn, líbí se mi, že si drží svou filosofii. Navíc jejich ambiente osvětlení je velmi OK. Ta oranžová v báwu se mi nelíbí 

 
			
					
				
				Napsal: čtv 11.02.2016 18:15
				od JohnyB
				no kazdymu sedi neco jinyho, design je subjektivni zalezitost. Co me ale dost zklamava, ze Genesis, hrajici si na premii je po 30tkm rozvrzanej a hlucnej az beda. Nehlede na to, ze to nejede
			 
			
					
				
				Napsal: pát 12.02.2016 16:57
				od JaraX
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát 12.02.2016 17:54
				od 100RM
				No do piči, fakt sa na BMW Klube, vo vlákne o novej sedmičke bavíte o genesise ?
Btw, včera som mal chuť na prosciutto, ale nakoniec som si dal točený salám a hoši, to by človek nepoznal rozdiel ...
 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: pát 12.02.2016 18:42
				od vlado42
				JaraX píše:http://www.auto.cz/bmw-m760li-xdrive-pekelne-rychla-dvanactivalcova-limuzina-600-konmi-92845
 to uz trochu pojede 

 
			
					
				
				Napsal: pát 12.02.2016 19:22
				od JaraX
				a až se to čipne 
