Stránka 16 z 19

Napsal: ned 05.02.2012 19:40
od Tompo
Záleží kolik najezdíš, ale já z prevence měním před každou zimou.

Před kolika stránkami jsem zmiňoval startér :lol: :lol: :lol:

Udělat!!!! Když hodně, tak dáte někomu 500,- i s prací a vyzkoušením na stolici a máte klid.

Napsal: ned 05.02.2012 19:42
od Lucifer
Jsem elektrikář a startéry jsem na učňáku repasoval známejm i altíky, nebudu to někomu dávat za 500 když si udělám repas sám doma :wink: uhlíky mě budou stát ani né 100kč počítám jen jestli nevíš rozměry ? Nebo někdo kdo to dělá jestli na něj máš číslo abych se ho zeptal jaký uhlíky tam pásnou

Napsal: ned 05.02.2012 20:03
od Carpadian
Tompo píše: Před kolika stránkami jsem zmiňoval startér :lol: :lol: :lol:
Jsem osobně skeptik, že by za to mohl startér, ale určitě se tím nic nezkazí. :wink:

Napsal: ned 05.02.2012 20:07
od Lucifer
Tak mám baterku plně nabitou, a i tak se ten motor točí hodně pomalinku, jen tak pocukává, to musí bejt startér když tady říkají že novej točí jak pominutej :D

A ještě když na tom startéru je něco špatně tak žere tak o 50% víc než při normálním startování proto taky rychleji vybije baterku a taky má menší sílu na roztočení 6ti hrnku. Je to přeci jen 2.2kW a když dá třeba 1.2kW tak to není moc na roztočení promrzlýho motoru :wink:

Napsal: ned 05.02.2012 20:09
od Blahis
to mě to točí dobře jen nechytne bestie

Napsal: ned 05.02.2012 20:12
od Carpadian
Lucifer píše:Tak mám baterku plně nabitou, a i tak se ten motor točí hodně pomalinku, jen tak pocukává, to musí bejt startér když tady říkají že novej točí jak pominutej :D
Točí, jako pominutej, hlavně tehdy, když motor nemá tlaky. :lol: Ono se jinak točí u komprese 9:1 nebo 20:1 při stejné teplotě.

Napsal: ned 05.02.2012 20:13
od Tompo
Rozměr nevím, já osobně to nedělám, ale tento týten ho snad vycuknu a dám Ti vědět, co je tam za uhle...

Jinak když startér netočí to co má, je to jako když je slabá baterie (jen srovnání), "Carpadian" nechej ho udělat a uvidíš sám.

Napsal: ned 05.02.2012 20:14
od Tompo
Carpadian píše:
Lucifer píše:Tak mám baterku plně nabitou, a i tak se ten motor točí hodně pomalinku, jen tak pocukává, to musí bejt startér když tady říkají že novej točí jak pominutej :D
Točí, jako pominutej, hlavně tehdy, když motor nemá tlaky. :lol:
A tudíž ne a ne chytnout :(

Napsal: ned 05.02.2012 20:16
od Carpadian
Tompo píše:Rozměr nevím, já osobně to nedělám, ale tento týten ho snad vycuknu a dám Ti vědět, co je tam za uhle...

Jinak když startér netočí to co má, je to jako když je slabá baterie (jen srovnání), "Carpadian" nechej ho udělat a uvidíš sám.
Já problém se starty nemám. V této chvíli mám 2x benzín - 1.6 16v a 3.0 V6 24v (s převodovkou v tahu). Příští rok si na to ale vzpomenu, jako na možnost.
Ale chci říci. L200 jsem měl funglovku, olej 5W30 a taky to točilo ráno v mrazu na prd. :ja_nic:

Napsal: ned 05.02.2012 20:36
od beny-maser
pokud budeš repasovat startér tak počítej s tím, že na tom startéru bude asi i rotor naprd moc nepočítej s opravou do 500kč, jinak já měl špatnou i jednu cívku, při startování se z ní normálně hulilo, bylo to vidět až když byl rozebranej. Jinak já dal za repas se zárukou 2roky 2,5tis, měl najeto 350tis a byla špatná cívka,uhlíky,ložiska,rotor v prostoru uhlíků ty uhlíky do něj vyjeli dráhu jak hovado, která již nešla srovnat, protože by tam již nic nezbylo. Po těch kilometrech a letech provozu se není čemu divit, že už se mu moc nechce točit.

Napsal: ned 05.02.2012 20:37
od Lucifer
No nechce naskočit, ale dneska jsem točil už se mi začoudilo z výfuku a pak došla zase šťáva z baterky, takže ten startér to musí bejt když se zvyšuje spotřeba proudu tak to rychleji vymlátí baterku a míň toček hodí do motoru :?

Napsal: ned 05.02.2012 20:43
od Carpadian
To je normál, tos měl vidět, jaká dýmovnice byl Magnum, když nechtěl chytnout - a startér byl v pohodě. Prostě to točilo, hulilo a nechytlo a byl to čtyřválec.
Nejde tam dost nafty, aby to chytlo na všechny (nebo alespoň většinu) válců a uvedlo to motor do pohybu. Sem tam něco do motoru kapne, tak to hulí. Když jsi to zahřál, tak to chytlo OK, protože nafta nebyla ztuhlá. Baterka neživí jen startér, ale i čerpadlo, co místo tekutiny tahá rosol, tak se víc nadře a spotřebuje víc elektriky nehledě na dožhavování a milion jiných věcí, co se žíví z baterie.

Napsal: ned 05.02.2012 20:50
od Lucifer
To je pravda že to živí mnohem víc věcí ta baterka, ale přecejen když ten startér žere o něco víc a točí o něco míň tak to rychleji tu baterku vybije a pak netočí vůbec. Jinak než jsem to zahřál fénem tak ta nafta nešla vůbec do válců a dneska už ta nafta do válců šla jen potom nebyla zase baterka a 2 hodinky na nabíječce fakt nestačily

Napsal: ned 05.02.2012 20:53
od Carpadian
Určitě se repasí startéru nic nezkazí, to jistě ne, ale odepisovat startér, když startuju při -20C nebo -25C si myslím je předčasný. Jak jsem psal dříve. Diesel má kompresní tlaky, jako kráva, takže v mrazu startér bude žrát moc normálně. Kdyby bylo 0C, tak bych to asi řešil.

Napsal: ned 05.02.2012 20:57
od Blahis
tak přeci se tomu musí nějak dát předejít když jede člověk na hory tak taky přece nestojí v garáži.
Takže já koupím nový filtr plus baterii a pak už děj se vůle boží

Napsal: ned 05.02.2012 21:00
od beny-maser
a co startovací sprej do sání? pokud je to naftou tak bych ho prubnul, to ti opradu ani sebelepší startér nepomůže.A za ty peníze se to vyplatí vyzkoušet,jak to čepne tak to bude mít větší otáčky a s tou zmrzlou naftou si to líp poradí, teda pokud to není totál zmzlé.

Napsal: ned 05.02.2012 21:01
od Carpadian
Blahis píše:tak přeci se tomu musí nějak dát předejít když jede člověk na hory tak taky přece nestojí v garáži.
Takže já koupím nový filtr plus baterii a pak už děj se vůle boží
Proto Tatra má v Rusku vozy s benzínovým motorem. Dieselu mráz nevadí, ale to by na pumpách musel tankovat opravdu kvalitní palivo určené do mrazu ne do +5C, že. :roll:

Napsal: ned 05.02.2012 21:02
od Carpadian
beny-maser píše:a co startovací sprej do sání? pokud je to naftou tak bych ho prubnul, to ti opradu ani sebelepší startér nepomůže.A za ty peníze se to vyplatí vyzkoušet,jak to čepne tak to bude mít větší otáčky a s tou zmrzlou naftou si to líp poradí, teda pokud to není totál zmzlé.
To si myslím, že stojí za pokus. :idea:

Napsal: ned 05.02.2012 21:05
od Blahis
koupím i ten sprej.
Když jsem nastartoval než to opět nešlo tak auto jelo skvěle jako vždy tak už nevím

Napsal: ned 05.02.2012 21:56
od Carpadian
Všechno je to o palivu. Jak se oteplí, tak to bude pohoda. :wink: