Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tady na klubu.. to byl samozřejmě jako vtip, Jaraxi.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:13, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Mam tady ted GT, coz je takova polosedmicka. Fajnove auto. Zadni tlumice KO, cerpadlo na servo KO, zhaveni, to je jen takova nepodstatne drobnost. Material k vyreseni jen techto zasadnich pruseru kilecko. Ale uz ma na to narok, ma to najetych 150k km. Prvnich 150k km. V tomto smeru jsou modely E uplne zlate. Kdyz teda nemaji N57




Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Cheater. Tak levnější jsou hlavně f 750i
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Jeden kousek prosím.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
ahoj, bavíte se tady o nástupci e65/e66 a teď jsem si projížděl fotky a zjistil jsem, že je to přesně rok, co hledám nástupce mé e65 a nyní je to už hooodně aktuální
a co je nejpodstatnější chci se pohybovat někde kolem 500-900tis kč bez DPH
vývoj byl a je následující:
B7 e66 - (nejsou, resp. nejsou vybavené a pokud ano tak nemají DD, což je pro mě zásadní - cena roku 2005-2008 500-900 tis kč, ale z pohledu držení hodnoty, zrychlení 80-180km/h, nákladů na opravy, know-how to nevzdávám)
S65 W221 (parametry motoru a možnost předělání na LPG mě hodně lákalo, ale po prostudování US fóra nikdo nedoporučuje S65 kupovat do faceliftu nejen kvůli převodovce, ale i elektrice, tzn. rok 2011+ a cenovka 1,3-1,5mega
)
S600L W221 (stejný případ jako u S65 s tím, že se dá sehnat levnější kousek, stále jsem toužil po B&O, ale subbasy nejsou a musí se řešit aftermarket DSP procesorem, takže stačí Logic7 a tam už ceny aut jsou příjemnější - průser je ale s prosakem oleje mezi vstřiky a výměna lišt, turba taky nejsou levné a pojišťovna mi je už na tak staré auto nezpalatí - takže hledat max 6 let staré)
740Li/760Li F02 - (hledal jsem dlouho s B&O až jsem si jednu 750Li 2013 poslechl a nadšení se nekonalo, usoudil jsem že Mercedes bude hrát lépe, ale stejně pěkné 760Li 2012 jsou za mega, vybavené 740Li vůbec nejsou
)
740Li G12 - nejsou do 1mega
, leda 730Ld a 740Ld
S500L W222 - dnes jsem měl jet do Bratislavy vyzkoušet jedno, ale včera jsem z MB servisu zjistit, že při 120-180tis začínají žrát olej díky tomu, že se ta speciální vrstva na válcích ve Stuttgartu nepovedla a motory jdou díky tomu srát, takže poslední vývoj je W222 S350L diesel, kterej se oproti benzínu z roku 2013-2016 nesere...to jsem to dopadl

vývoj byl a je následující:
B7 e66 - (nejsou, resp. nejsou vybavené a pokud ano tak nemají DD, což je pro mě zásadní - cena roku 2005-2008 500-900 tis kč, ale z pohledu držení hodnoty, zrychlení 80-180km/h, nákladů na opravy, know-how to nevzdávám)
S65 W221 (parametry motoru a možnost předělání na LPG mě hodně lákalo, ale po prostudování US fóra nikdo nedoporučuje S65 kupovat do faceliftu nejen kvůli převodovce, ale i elektrice, tzn. rok 2011+ a cenovka 1,3-1,5mega

S600L W221 (stejný případ jako u S65 s tím, že se dá sehnat levnější kousek, stále jsem toužil po B&O, ale subbasy nejsou a musí se řešit aftermarket DSP procesorem, takže stačí Logic7 a tam už ceny aut jsou příjemnější - průser je ale s prosakem oleje mezi vstřiky a výměna lišt, turba taky nejsou levné a pojišťovna mi je už na tak staré auto nezpalatí - takže hledat max 6 let staré)
740Li/760Li F02 - (hledal jsem dlouho s B&O až jsem si jednu 750Li 2013 poslechl a nadšení se nekonalo, usoudil jsem že Mercedes bude hrát lépe, ale stejně pěkné 760Li 2012 jsou za mega, vybavené 740Li vůbec nejsou

740Li G12 - nejsou do 1mega

S500L W222 - dnes jsem měl jet do Bratislavy vyzkoušet jedno, ale včera jsem z MB servisu zjistit, že při 120-180tis začínají žrát olej díky tomu, že se ta speciální vrstva na válcích ve Stuttgartu nepovedla a motory jdou díky tomu srát, takže poslední vývoj je W222 S350L diesel, kterej se oproti benzínu z roku 2013-2016 nesere...to jsem to dopadl

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
a ano, ještě jsem zapomněl na Lexus 2013+ LS460 a LS600h L, který mě zaujal hlavně spolehlivostí 460ky a tichostí provozu obou variant.
u nás se prodávají jen 2 kusy a v DE asi 10 - takže moc velký výběr není, LS600h má po 5-8 letech problém s baterkama (dá se řešit, existují nadšenci na FCB skupině Lexusu + LexusSpa https://www.facebook.com/pages/category ... 596657913/ a další Jaraxové i na slovensku, ale jel jsem s GS450h s CVT a je to pro mě hodně divná převodovka)
Takže LS460 je super volba, jenže v longu se v EU neprodával, jedině mimo EU tzn. 250tis za dovoz vč. cla, což je blbost
u nás se prodávají jen 2 kusy a v DE asi 10 - takže moc velký výběr není, LS600h má po 5-8 letech problém s baterkama (dá se řešit, existují nadšenci na FCB skupině Lexusu + LexusSpa https://www.facebook.com/pages/category ... 596657913/ a další Jaraxové i na slovensku, ale jel jsem s GS450h s CVT a je to pro mě hodně divná převodovka)
Takže LS460 je super volba, jenže v longu se v EU neprodával, jedině mimo EU tzn. 250tis za dovoz vč. cla, což je blbost

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
A co Jaguar XJ? Tam je 5.0 atmo nebo kompresor a dela se i v longu.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Jag se mi líbí, ale neznám v okolí smysluplný servis a komunita kolem mi moc k srdci neprirostla. Ale ano XJRL by pro někoho mohl dávat smysl
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
5.0 atmo má i hyundai Genesis..a nevypadá zle. Jen nvm jak je na tom se spolehlivostí a servisem. Co nějaká Amerika ? Nějakej Cadillac ct6?
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
jj, chytrolíni z poza monitoru, kteří možná vyměnili kola... to odvez do servisu, ne? ... je tam ultimátní odpověďpesa píše: a komunita kolem mi moc k srdci neprirostla. Ale ano XJRL by pro někoho mohl dávat smysl

Xjr x350 má tatík (predtím Xjr x300, což bylo ve srovnání s x350 auto z pravěku), je v tom poměrně málo místa, nic moc to neumí (ve srovnání s e65 ve výbavě), jede a sedí to velmi slušně, nežere, vzduch podvozek je komfortní (plavný), ale drbe se... srovnal bych to spíš s e60 550i než full 7er... nástupce x351 mi přijde oteklej a nezajímavej... jel jsem s tím, motor a převodovka je cool, ale feeling je hodně filtrovaný...
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Xjr bych fakt nechtel. Dily pomalu nesehnatelne a kdyz uz neco fakt potrebujes, tak cekas i mesice. Znamej to tu mel na servis. Zadreny klimakompresor a spony zasraly cely system. Potrebovali jednu hadici a kondenzator. Cekali 4 mesice na spravny dil. Ani podle VIN nebyli schopni poslat spravny. Az na potřetí se povedlo a borec tu nechal 80 000 kc za opravu. Druhy borec zase potreboval leve svetlo a opet cekal mesic. Kdyz prislo, tak zjistili, ze maj prave
. Takze poslat zpet a zase cekat. Uz ani v jednom servisu to tu nechtej ani videt. Celohlinikova kastle, takze nehoda a pryc s tim na srotak. Super auto.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
hlavně co jsem jezdil v novyma Jagama, tak to jsou takovy potvory tvrdy, že jsem pak omlouval všem BMW na ktery jsem byl škaredej 
aby to byla aspon částečná náhrada za 7er a navíc to bylo v longu(Což pesa zapoměl dodat že je podmínka), tak to prostě podle mě může byt jen 7erL, A8L, SxxL, a Lexus LS LWB, a to už to Sko, alespon W221 je takovej long nelong, není tam žadny misto. W222 nemam zkušenost

aby to byla aspon částečná náhrada za 7er a navíc to bylo v longu(Což pesa zapoměl dodat že je podmínka), tak to prostě podle mě může byt jen 7erL, A8L, SxxL, a Lexus LS LWB, a to už to Sko, alespon W221 je takovej long nelong, není tam žadny misto. W222 nemam zkušenost
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Audi A8L 4.0 tfsi nebola teoreticka moznost?tie po fl od 2014 su vcelku fajn...nejazdil som s tym v8 len 3tdi cize ziadny trhac to nebol...otazka jak je na tom ten v8 benzin so spolahlivostou..
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
0000 si stále myslím, že je značka pro čtyřprocentní populaci, nedokážu to světu racionálně vysvětlit, ale je to pro mě něco jako Hyundai nebo KIA, bohužel. Začalo to motory před zadní nápravou, chvástání s výkony bez brzd a podvozku, prostě to mám v sobě, že ne 
XJRL má pro dynamicky založené jezdce jednu výhodu a to je nižší hmotnost asi o 300kg oproti konkurenci. Ale po ty co preferují komfort, tak auto není tak "plavný" jako W222L nebo G12
Teď k BMW. Vždy jsem si myslel, že jeté V12 budou mít bonus stejné ceny jako ostatní motorizace ale s nebeskou výbavou - bohužel když se podívám na F02 - 760Li 2013-2015, tak jsou stejně drahé nebo dražší než G12 z roku 2016 730ld, 740ld a 750Li
viz inzerát F02:
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
viz inzerát G12:
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
viz inzerát W222 S500L:
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/m ... n=parkItem

XJRL má pro dynamicky založené jezdce jednu výhodu a to je nižší hmotnost asi o 300kg oproti konkurenci. Ale po ty co preferují komfort, tak auto není tak "plavný" jako W222L nebo G12
Teď k BMW. Vždy jsem si myslel, že jeté V12 budou mít bonus stejné ceny jako ostatní motorizace ale s nebeskou výbavou - bohužel když se podívám na F02 - 760Li 2013-2015, tak jsou stejně drahé nebo dražší než G12 z roku 2016 730ld, 740ld a 750Li

viz inzerát F02:
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
viz inzerát G12:
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
viz inzerát W222 S500L:
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/m ... n=parkItem
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
v úterý se jedu projet s W222 350d L, co má 100tis km, tak pak můžu napsat, jak se moderní nafty chovají a jestli to stojí za zmínku, nebo je to stále stejný chrochtavý prase, který než se rozmyslí se rozjet, tak to člověka přejde a jede pomalu
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:13, celkem upraveno 1 x.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
to máš pravdu, už dlouho neodsuzuju lidi, kteří mají víc aut a mohou si ke každému účelu vzít jiný prostředek.
S tím SUV máš taky recht, spousty lidí přesedlalo do "vyšších sfér", ale sem tam se projedu rychle na dálnicích a vím, že SUV jsou na dálnicích hlučné a žerou nesmysl, měl jsem tu čest s X5M a pro mě takové auta nejsou stavěné
S tím SUV máš taky recht, spousty lidí přesedlalo do "vyšších sfér", ale sem tam se projedu rychle na dálnicích a vím, že SUV jsou na dálnicích hlučné a žerou nesmysl, měl jsem tu čest s X5M a pro mě takové auta nejsou stavěné

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
SUV je nesmysl, tím sedmu nikdy nenahradíš a už vůbec ne pro pesovu jízdu.
já uvidím co bude dobudoucna, ale asi bych chtěl natáčení zadní nápravy, to mě docela baví, otázka jeslti to vůbec taková W221, W222 nabízí?
já uvidím co bude dobudoucna, ale asi bych chtěl natáčení zadní nápravy, to mě docela baví, otázka jeslti to vůbec taková W221, W222 nabízí?