Stránka 16 z 47

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: pát 05.06.2020 18:23
od pavproch
Nejenom že tomu programování nerozumím (a proč bych měl rozumět, když mám telefon na matize, že?!) ale do map bych vzhledem k dnešnímu stavu na ME+STK (vyčítání chybových hlášek atd) neměl koule. Uź sem to tu psal, že celý spalovací proces od sání až po výfuk je právě z důvodu ME pro mě tabu.

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: sob 06.06.2020 13:06
od pavproch
pavproch píše: ešče musím nějak pořešit Rogue Engineering (of U.S.A.) - vložky čepů spodních předních ///M3 ramen.
Tyhlety (níže na té stránce je i skica, které čepy př. nápravy to jsou).

Houston, got a problem. :twisted:

Sem to objednal u Rogue, ale při placení kartou se mi ten jejich webshop "kousnul" (možná proto, že to byla debetka, ne kreditka) a.... měsíc mi visela ta platba v "blokacích" na účtě až nakonec nebyla provedena. S Rogue sem si vyměnil pár mailů, napřed to vypadalo, že mi místo platby kartou pošlou bankovní údaje pro přímou platbu v USD, ale fčíl už týden hrajou "mrtvého brouka"... podruhé to (ref blokace měsíc) zkoušet kartou nebudu....

Poradí mi někdo, jestli tyhlety (kov-guma) vložky nedělá někdo jiný (nejlépe tady v Evropě)? Myslím, že jsem kdysik cosyk zahlíd na stránkách WhiteLine, ale fčíl to tam nemůžu najít.....

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: sob 06.06.2020 17:31
od BudVlad
S placením kartou na internetu může být problém. Zásadně používám PayPal a nikdy jsem problem neměl. Momentálně je ale problém se zásilkami z US. Letadla nelítají a pošta nefunguje. Před měsícem mi poslali novou kreditkartu a ještě nepřišla.

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: sob 06.06.2020 21:08
od MattyX
Whiteline to nedělá :) Ale do wishbone nápravy klidně může přijít i čep, je to jedno. Na komfort minimální vliv a jen to vše mění cit do volantu a zpětnou vazbu :)

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: ned 07.06.2020 09:15
od jirka330i
pavproch píše:Nejenom že tomu programování nerozumím (a proč bych měl rozumět, když mám telefon na matize, že?!) ale do map bych vzhledem k dnešnímu stavu na ME+STK (vyčítání chybových hlášek atd) neměl koule. Uź sem to tu psal, že celý spalovací proces od sání až po výfuk je právě z důvodu ME pro mě tabu.

Jojo...tomu rozumim; ja tohle hrani mam uz od malicka jako prokleti (od nejakych svych 10let jsem od taty dostaval uz jen darky typu programovatelna kalkulacka, sinclair zx81, nebo ruzne DYI stavebnice pro hrani si s nulami a jednickami :D )

ale napada me jedno mozne tema...pokud uz tady ovsem nebylo...lehky upgrade LPFP. Ja mam v supliku pripravenou sestavicku walbro bucketless protoze pocitam ze drive ci pozdeji se origo LPFP s pomerne slabym bosch cerpadlem muze odporoucet....a vymena za stejny origo dil (vcetne celeho plastovyho kybliku) a upgrade prijdou skoro na stejne penize. Jen jeste resim problematiku predfiltru...u walbro je standardni "ponozka" (ktera mne jako nezavodnikovi nejspis bohate staci) zatimco vykonove orientovani jezdci n54 doporucuji pouziti Hydramat (ovsem jejich velka ponozka prijde vic nez cely upgrade ;) ). Mate s tim nekdo zkusenosti???

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: ned 07.06.2020 12:49
od pavproch
MattyX píše:Whiteline to nedělá :) Ale do wishbone nápravy klidně může přijít i čep, je to jedno. Na komfort minimální vliv a jen to vše mění cit do volantu a zpětnou vazbu :)
Dík.


A proto to právě chcu udělat. Na komfort dlabu.

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: ned 07.06.2020 13:05
od MattyX
jirka330i píše:
pavproch píše:Nejenom že tomu programování nerozumím (a proč bych měl rozumět, když mám telefon na matize, že?!) ale do map bych vzhledem k dnešnímu stavu na ME+STK (vyčítání chybových hlášek atd) neměl koule. Uź sem to tu psal, že celý spalovací proces od sání až po výfuk je právě z důvodu ME pro mě tabu.

Jojo...tomu rozumim; ja tohle hrani mam uz od malicka jako prokleti (od nejakych svych 10let jsem od taty dostaval uz jen darky typu programovatelna kalkulacka, sinclair zx81, nebo ruzne DYI stavebnice pro hrani si s nulami a jednickami :D )

ale napada me jedno mozne tema...pokud uz tady ovsem nebylo...lehky upgrade LPFP. Ja mam v supliku pripravenou sestavicku walbro bucketless protoze pocitam ze drive ci pozdeji se origo LPFP s pomerne slabym bosch cerpadlem muze odporoucet....a vymena za stejny origo dil (vcetne celeho plastovyho kybliku) a upgrade prijdou skoro na stejne penize. Jen jeste resim problematiku predfiltru...u walbro je standardni "ponozka" (ktera mne jako nezavodnikovi nejspis bohate staci) zatimco vykonove orientovani jezdci n54 doporucuji pouziti Hydramat (ovsem jejich velka ponozka prijde vic nez cely upgrade ;) ). Mate s tim nekdo zkusenosti???
a klesá ti tlak pod 4 bary při plné zátěži na n53 ? :) Nemyslím si ... výkonější čerpadlo dává víc zabrat EKP jednotce palivového čerpadla, trpí pak na přehřátí, stojí asi devítku :) Výkonější čerpadlo bych dával v případě nějakého dramatického navýšení výkonu, na serii zbytečnost ;)

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: ned 07.06.2020 13:43
od jirka330i
v tomhle se asi vyznas lepe....ja to bral ciste pragmaticky...nakladove mne to prislo stejne jako oem, nehonil jsem to na zadne duo osazeni; to walbro co jsem poridil ma podle nekolika srovnavacich testu vyrazne lepsi "energetickou statistiku" (tzn vyrazne nizsi proud na potrebny objem prutoku)...takze by melo zatezovat ekpm spis mene
a z toho co poruznu pisou na zahranicnich forech to vypada ze konstrukcni problem melo spis ekpm2 na jehoz usmazeni stacilo i to oem lpfp s bosch cerpadelkem (ktere je mimochodem stejne od N43 316i az po N54 335i...ale nejsem takovy odbornik abych objektivne posoudil jestli je tato bmw soucastkova strategie "one size fits all" spravna ;) )
jo osazovat to budu s nejakym standardnim (ale rozmerove vetsim) sytec predfiltrem za par dolcku...hydramat by byl pro mne nesmysl...do zatacek stejne neumim najet tak abych mel vsechno palivo na bocni stene nadrze :D

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: úte 09.06.2020 11:54
od pavproch
Taxem fčera zistil, že pan Plachý (geoška v Loukově) je nemocný a prý ještě aspoň měsíc bude), tak du zítra zase tady u nás na (jakous takous) geo, abych ten měsíc nejezdil s úplně rozhašeným podvozkem... :idea:

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: úte 09.06.2020 18:47
od pavproch
Tak už vím, co zase budu vrtat (doslova) v bramborovi2....

Kuju za dotaz tady na pokecu na upevnění nákupních tašek v e60 a odpověď "háky od OOOO k našroubování na stěnu zav. prostoru".

Našel sem na webshopu Skoda-Auto (za nějakých 124 Kč kus) jen s osobním vyzvednutím u prodejce Schade, ale co už - stejně se tam chcu zastavit zeptat kdy bude Oftáka IV Scout s benzínem (a automatem) .... objednal sem 2 kusy, namontuju jeden do brambora2 a druhý do leguána (no a co, že to nejsou šádoffky ani OOOO)

Obrázek

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: stř 10.06.2020 09:53
od pavproch
Tak geoška hotová, vepředu větší odklony (ie kola do A) díky spodním (delším) ramenům ///M3 = záměr
Vzadu taky A o chlup větší než je předpis (pár úhlových minut) - už to víc nejde seštelovat, vzal čert.

Btw, po vyndání / nandání z.nápravnice u Michala min. týden byla zadní náprava kompletně "off limits".

Odpoledne to prubnu, jaxe to chová s geoškou.

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: stř 10.06.2020 14:26
od pavproch
Tak, nervozita v zatáčkách je prakticky pryč, ufffff. Teda když tam nejsou podélná koryta, na ty je to teda echt háklivé a to když jedu rovně nebo zatáčím, to je fuckt (asi ty větší odklony vepředu i vzadu + staggered setup). Spokojenost. Úplná spokojenost bude až tam budou i ty vložky od Rogue.

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: stř 10.06.2020 16:42
od Totic
Jo když jsem se cca 3týdny z5 zkoušel objednat u Mr.Plachýho, říkal že ještě neví jde na operaci ať se ozvu za tejden. Hm asi to moc nedopadlo..

Tak snad už bude brzo saloon vyladěn na DTM Beskydy 8-)

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: čtv 18.06.2020 15:51
od pavproch
Update brambor2 ref mizení woleje: Od výměny olej. separátoru najeto přes 2 kkm a cucnul si podle ukazatele tak 1/4litru, čili výrazně míň než předtím. Spokojenost.

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: sob 27.06.2020 12:57
od pavproch
pavproch píše:Update brambor2 ref mizení woleje: Od výměny olej. separátoru najeto přes 2 kkm a cucnul si podle ukazatele tak 1/4litru, čili výrazně míň než předtím. Spokojenost.
Tak update update: na 3tis km (svižně ale ne furt redline, částečně i skoro ve třiceti stupních venku) = dolil sem přesně půllitr CFS.

Takže bramborovo2 N52 halt trochu papká, před výměnou olej. separátoru brambor2 sežral litr woleje za 2 až 3 tis km, fčíl to vypadá na litr @6 kkm, čili něco šlo skrz ten wolej separátor a něco halt opravdu sežere, no.

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: pon 29.06.2020 10:38
od pavproch
Kura, zase sem si naběh z nevědomosti. Sem v pátek přijel dom z ta3, nechal brambora2 stát přes noc doma a v sobotu před obědem po bajku ho odvez do firmy. Když sem do něj lezl, byl v něm hic bo stál na slunku, taxem klíčem (podržet odemykací tlačítko) sjel wokna dolů a jel do práce s woknama dole. V práci sem bramora2 upíchnul do garáže, zavřel wokna a nechal ho tam. Neska ráno sme jel do města, vyjel z garáže, vzpoměl si, že sem zapoměl cosyk v kanclu, taxem ho nechal chvilku před firmou na dešti. A nascalo mi dovnitř pootevřeným střešním woknem. Do hroma! To si musím pamatovat, že otevření woken klíčem = i pootevření střešního wokna..... :idea:

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: ned 05.07.2020 15:53
od pavproch
Nebudu si plevelit do bezstřechového vlákna..
pavproch píše:Vždycky když delší dobu jezdím jen bramborem2, taxi libuju, kam sem ho jízdně/podvozkově posunul a jak je v něm N52 krásně kultivovaný. Pak sednu do m4Zlika, přepnu do sport modu a nestačím se divit, kolik dravosti, radosti a elánu je v něm skryto. A do toho ještě EDC tlumiče, taky ve sport režimu. Už sem se tak nějak (v hlavě) smířil s tím, že z brambora2 prostě m4Zlika neudělám, ale stejně mě to srovnání vždycky (m4Zlik mile, brambor2 nemile) překvapí. Ale radost je to obojí řídit, vo tom žádná.
Což mě při odpoledním kafi vedlo (opět, už ňa to kdysik napadlo a paxem nato úspěšně zapomjéél) k myšlénce že by to bylo fajn, dybych do brambora2 dobastlil stejný přepínač (normal - sport - sport+) jako je v m4Zlikovi... ale čím víc se nad tím zamýšlím, tím míň se mi nad tím chce už jen uvažovat..... to by byl veleoprc: dobastlit přepínač, dát tam EDC tlumiče, natahat hafo nových kablů, přeprogramovat ECU..... brrr, do toho teda nepudu... ale bylo by to pak mnohem víc svezení, to jo.... :twisted:

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: ned 05.07.2020 21:36
od Totic
Mno představoval jsem si totéž v E60, opěvovaný EDC podvozek z M5 do serie+nějaká jednotka a coding/štelung. Tam je aspoň z čeho brát, ale takovej pokustón nakonec taky nebudu.

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: úte 07.07.2020 08:10
od MattyX
a nebo KW DDC případně jestli to dělá i někdo jiný a starosti jsou vyřešeny :D

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Napsal: úte 07.07.2020 08:38
od pavproch
Ste mě nepochopili, já za nejdůležitější "následek" Sport mode považuju úplně jiné, mnohem lepší chování motoru (ochota jít do otáček, dravost, rychlost reakcí, nakonec i zvuk....) , DCC jsou už jenom takový bonus...