Stránka 15 z 49
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: stř 28.03.2018 17:49
od Arnie_one
U 4,5Kot už bych jel na benzín, takže ne nepřiblužuju, já neřadím, ale auto kolem 3, pokud předjíždíš, tak asi jo, ale to je fakt vyjmečně, ale abych to pelášil do nebes to ne.
Ono jak jezdím hodně, tak vím, že nic nenaspěchám, akorát když jedu pomalejc 100 tam maj lidi nutkání mě nonstop předjíždět a to všechno i skříňovka od pečiva, ale tak co už. Ono kdo to zná jak jsou kopečky dolů od Nasvrk až do Slatinan tak se neni cemu divit, tam na neutral i 120 jede 120 z kopečků

a klidně ti ten průmer vyfotím, držím ho pořád zima, léto.
Stepan1: on jo na rovince na předjetí jo, ale abych lámal zatáčky to fakt ne. Jezdim hodne to uz jsem psal kazdej den 160, takze si dovedu ve W221 predstavit jak tam bublá ta 5,5 v 1500ot za minutu a talčí se na mě rozlobenej pán s fabii combi co o 6té rano potřebuje do hokny, takže stejně jako teď.
Zase to pohodli vyuzuji na 100% chybi me vybava ale stejne si to uzivam, prosotr pohodli, krajinu houpani pohodu za volantem, s jinym autem me to tak nebavilo. Jo a váha je 1860, takze 745*> budou mit vic. Co s tim chces zavodit ?
Jo vlastne Jarax ten jo ten jel tak rychle, ze uz to nechcu zazit, moje chudak auto se mu malem zavarila kolecka takovej úprk!
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: stř 28.03.2018 20:19
od Zugy
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: stř 28.03.2018 20:52
od JaraX
Arnie, ale ja tě vezl jen klidnym tempem, ale jeslti chceš někdy tě svezu i ostřeji

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: stř 28.03.2018 21:32
od Filozof
Jarax je šikovnejprotože zdarma vyčistí navíc každýmu katy a pak se každej diví když jede s autem po servisu ...sakra to je pila to jede to auto ... alespon první den možná druhej ...pak zase zleniví dle páníčka a jeho pohodlné jízdy...ECU se přizpusobí řidiči po nějakém čase a km.
Je ale pravda ty katy se mají čistit a sportovní jízda aspon 2-5min co týden by měla bejt ,,,stačí to prohnat chvilku v otáčkách a vypálit ten bordel co se tam usazuje.
Já vždy cítím jak mi auto lépe jede a i trochu nižší spotřeba ... pokud se dlouho jelo lenivější jízdou okolo 2tis otáček ... taky nalítám cca 120km denně pokud otočím chalupu tak i 165km... pokud i obchody ve městě tak klidně 180km občas.
Proto musím změnit práci (pracovat blízko ideálně ve městě) abych najel max 10 000km ročně a ne 35k potom mohu vlastnit klidně tu V8 v pětilitru a kochat se jako vy.
Počty jsou velice jednoduché
No a to se nebavím o servisu auta co furt jezdí a něco chce jako je E38.
Spočítal jsem že bych měl každý týden obětovat den či pár hodin pouze na servis s tak starým autem co furt jezdí mraky km.
PS: To byla jen perlička pro nezasvěcené co jen lepí talířema servis a čekají na ty dva snejka a jardu kdy budou mít čas. Zajímalo by mě jak se bude chovat e65 po 20letech a více ... počítám bude se s.át 3x víc jak dnes když vidím té elektroniky.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: stř 28.03.2018 22:21
od Jaris330D
Na elektronice by se nemelo co srat. Max by mohli vyschnout elektrolyticke kondenzatoty

.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: stř 28.03.2018 22:56
od Pavel 528
Jaris330D píše:Na elektronice by se nemelo co srat. Max by mohli vyschnout elektrolyticke kondenzatoty

.
Napsal jsi to dobre,tim slovem "nemelo",jenze se toho sere dost a jen kondikama to opravdu nebejva

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: stř 28.03.2018 23:18
od Filozof
Tranzistory taky rády odcházejí ... záleží na dané součástce a jelikož se šídí tak jich spousty žije zázrakem ještě dnes. Navíc užasnej cín bez olova hodně pomohl čipům aby odcházeli a spoje praskali... no jistě i další součástky budou po 15letech a víc na řadě....
Technici co se v tom vrtají vědí své ...
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 29.03.2018 06:54
od Vlasta
Jaris330D píše:Na elektronice by se nemelo co srat. Max by mohli vyschnout elektrolyticke kondenzatoty

.
A následně se díky tomu z polovodičů stanou vodiče nebo nevodiče
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 29.03.2018 07:39
od Arnie_one
Jaraxi: tv... s nama jel pivasek, vy dva jste se tlemili a ja chtel vystupovat v zatace, vzdyt tomu auto v zatacce gumy piskaly, si rikam to bude konec, snad mam na svoji strane vic bagů......a ty jenom to je líný to je líný, no jo to nemá vvt. Já si říkal, takhle už nikdy nepojedeš neboj.....
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 29.03.2018 07:41
od JaraX
a co by měli gumy jinýho dělat? tak byli studený, tak se musí ozvat.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 29.03.2018 08:17
od Arnie_one
Dyt to auto je dlouhy jak tejden, me nerikej ze presne vis co to dela a jak se chova a ze se treba neutrhne, to prece nejde takhle jezdit z limčou, me nerikej ze ve sve jezdis takto na hraně ?
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 29.03.2018 08:38
od JaraX
ve sve jezdím mnohem ostřeji než jsem vás vezl

půjčený auto je půjčený auto, tam se musí člověk chovat s mnohem větším respektem, kdybych to pivaskovi rozbil tak se asi zastřelím než by mě zastřelil on.
a je uplně jedno co řídíš, pokud na to máš cit, 3er, 5er, 7er, M, transit, se vším jde jet na "limitu".
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 29.03.2018 08:57
od pGb
To já jezdím taky jinak když jedu sám, protože nejsem blázen (rozumněj debil) abych riskoval cizí životy ať už v autě nebo kolem v provozu. Ale prostě mám rád tu radost když si tu jízdu lze užít. Loni jsem jel z Vimerka na Kvildu. Krásný nový asfalt a i když mám 7er (těžkou krabici), tak to bylo moc fajn. pořád 4-5t ot/m, řazení v manuálu, krásné zatáčky no a gumy pískají podle toho jak správně odhadneš limit. Nikde ani noha, do zatáček šlo vcelku vidět ...
PS: pneumatiky jsou ludry, pískají dost často (alespoň víš že tam jsou), kdyby měla e65 samosvor a ne tak agresivní stabilizaci, tak by mě nemusela pořád mrcha rovnat při zatáčení
edit: arni .... chápu že máš rád pohodovou jízdu, brát ti ji rozhodně nechci, ale osobně nemám rád lidi co v autě leží
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 29.03.2018 09:10
od JaraX
pGb musíš 3s v idrivu podržet DTC, to tvuj problem vyřeší

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 29.03.2018 12:03
od Arnie_one
pGB: leží rozuměj, že když bych byl jak bába za skelm nalepenej, upadnou mě záda a nevejdu se k volnatu. Já to mám u všech aut těžký kuli ramenoum, celkem mě dělá problém držet volant obouma rukama, ve Feldě to byl odobrý v létě jsem stáhnul okénko a dal loket ven. Můj kmarád Strongman 165kg má problém v roomstru má ale 195cm a aby zase neležel, pač to nejde, tak má jako opěrátko pro ruku madlo spolujezdce

takže každej si tu pohodu musí najít.
Já hold ležím, ale ne jak nějakej fakan, že mám levou ruku na 12 H a druhou rukou masíruju nějkaou Mařku ,tak to prrr!!
Můj posez je čistě pohodlí, kdy mám ruku odloženou na dveřích na opěrátku tou i držím ovalnt a druhou ruku na loketce, žádnej extrém. Občas si pravou ruku hodím za hlavu, tam mě totiž chybí lámání nemám komforty, tím eliminuju ten zlom.
U ženy v X5 se zase nedá ležet to je tak blbě vysoký auto, že tam sem jak pravítko, ale zase to krásně berou komforty.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 05.04.2018 11:38
od WizarDEAD
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: stř 11.04.2018 23:26
od Travison
Kolik stojí novej motor do 750ky eFka?
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.04.2018 06:33
od JaraX
kolem 400k
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.04.2018 10:25
od Travison
Takže to jak všude píšou novej motor asi nebude novej motor co? Když to pak prodávaj třeba za 370 tis.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Napsal: čtv 12.04.2018 10:38
od JaraX
tak oni třeba vymění jen blok nebo něco, nebo seženou starší a řeknou že je novej atd.