Stránka 15 z 18

Napsal: ned 07.02.2016 22:48
od Don
Ano presne tak ted vypadaji vsechna auta... uz i premiovky.

Napsal: ned 07.02.2016 23:03
od Pilsner
Ano bohuzel. Ale treba blbej mergl nebo audi,ty si to docela drzej, a8 je a8. S500 je porad s500, u bmw uz to bohuzel neplati. E65 je a bude asi posledni poradny bmw...
Kdyby do ni slo dat to ovoneni klimy jak maj nove sedmi,to se mi libi :D , a night vision.

Napsal: ned 07.02.2016 23:22
od JaraX
night vision dodělat jde,
na ambient airpaketu pracuju, ale nepujde to ovladat přes idrive pokud ho někdo nehackne :)

Napsal: ned 07.02.2016 23:31
od Filozof
horší je že auta plánují na nájezd 200-250tis km. Není to jak bývalo že 500-800tis najela a řešil se spotřebák ...pak se stočili km na 200-250tis prodalo do ČR a kluci v ČR si z 15-20letým autem teprve začínali řešit převodovku nebo něco na motoru a podobně .

Ted ty auta mají jine motor a 2x repas převodovky ... což je smutné auta jsou plné kurvít.k aby toho odcházelo hodně. Takže si druhý a třetí majitel vyláme zuby a nikdo to nebude chtít ...a zustane zaseknutej u E65....nebo se nedoplatí u většiny aut. To mě mrzí nejvíce že se šídí na všem ...elektronice i motorech. Ale je to ve všech značkách nejen BMW. :? :(

Co si budeme kupovat za 10let ?

Napsal: pon 08.02.2016 01:30
od Jaris330D
JaraX píše:night vision dodělat jde,
na ambient airpaketu pracuju, ale nepujde to ovladat přes idrive pokud ho někdo nehackne :)
Asi to bude fungovat na podobném principu, jako je osvěžovač to zásuvky doma. Už mě napadlo dát vonné pytlíčky pod pylový filtr :)

Napsal: pon 08.02.2016 08:13
od Don
Pilsner píše:Ano bohuzel. Ale treba blbej mergl nebo audi,ty si to docela drzej, a8 je a8. S500 je porad s500, u bmw uz to bohuzel neplati. E65 je a bude asi posledni poradny bmw...
Kdyby do ni slo dat to ovoneni klimy jak maj nove sedmi,to se mi libi :D , a night vision.
Nevim co ti na poslednim merglu a audi prijde jako, ze se "drzi". Je to stejny kolotoc a hnus jako hnujdai... aspon je videt, ze jde o prachy az na prvnim miste. Cinani chteji kolotoc, stavime kolotoc.

Napsal: pon 08.02.2016 08:39
od Misanek
Cíl tady toho všeho je prostě ten, aby se točily nové auta. Člověk se zasekne aby koupil nové auto, po splacení leasu (2 až 5 let) jej prodá a z peněz prodaného auta má na akontačku nového, zase se zasekne na X let a tak furt dokola... A to že vznikne plno odpadu takovýmato spotřebákama už nikoho nesere. Hlavně že se točí prachy

Napsal: pon 08.02.2016 10:55
od kurevtor
Filozof píše: Co si budeme kupovat za 10let ?
No přece F01, případně G11.
A všichni tu budou lamentovat jaký to byly skvělý a poctivý auta před těmi 10 lety, kdy to ještě jezdilo jen na fosilní paliva....

Don: co přesně je na nový S-Klasse / A8 kolotoč? Srovnávat tyhle lodě s Hjóndé... :roll: nevim nevim

Napsal: pon 08.02.2016 11:22
od Don
Predek, zadek, chromy, vyfuky? Srovnavat to lze naprosto v klidu - Genesis se dost verne podoba.

Napsal: pon 08.02.2016 12:40
od kurevtor
ne, genesis by se chtěla podobat, ale nepodobá se. Možná tak novému Mondeu, což je zhruba úroveň kam hjondé patří.

Asi máme jiný vnímání kolotočářství, nová A8 i S-Klasse rozhodně nejsou kolotočářský auta, zas tolik toho chromu tam neni.

http://image.automobilemag.com/f/558709 ... motion.jpg

http://raredelights.com/wp-content/uplo ... i-A8-4.jpg

http://www.autozine.org/Archive/Mercede ... W222_1.jpg

http://www.theautochannel.com/news/2013 ... s.6-lg.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... eldorf.jpg

Napsal: pon 08.02.2016 14:01
od Don
No a G11 je uplne stejna :) Moc hezke chromove obrazky jsi uvedl. Nova Genesis urcite neni na urovni Mondea.

Napsal: pon 08.02.2016 14:11
od JaraX
zlatej Genesis, ta A8 je na zbliti

Napsal: pon 08.02.2016 19:08
od Jaris330D
Investor pro kterého děláme má novou Audi S8 v sněhově bíle a vypadá dobře.

Napsal: úte 09.02.2016 08:15
od jazet
Bohužel pryč jsou ty časy,kdy byl bavorák poznat už zdálky podle klasický elegantní siluety. Dneska se člověk skoro musí dojít podívat až na znáček na haubně,aby poznal,jestli je to bavorák,nebo kia. Čína vládne :cry:

Napsal: úte 09.02.2016 08:21
od JaraX
hlavně šlo poznat že to je 7er, to od F01 už neplatí, když někdo přijde a stojí mi tady E65 tak všichni, hmmmm sedma, ale když tady stojí F01 tak všichni to je pětka že? :)
už E65 face je opticky hodně zmenšená, až vyjede G3x tak si to bude každej plist s G11
http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploa ... dering.jpg

já mám ted třeba problém poznat X3, X5, pokud člověk není blízko aby viděl velikost auta,

Napsal: úte 09.02.2016 15:20
od kurevtor
Don píše:Nova Genesis urcite neni na urovni Mondea.
aha, Genesis je totiž na úrovni 7er a A8 a Sklasse, že? :lol:

Napsal: úte 09.02.2016 15:57
od mi00wa
možná tak vzhledově (okopírované) ale výkonově ne :-D

Napsal: úte 09.02.2016 16:30
od Killingman
Jsem asi jedinej divnej, ale dneska jsem se svezl v nový generaci a úplně blbý mi to nepřišlo. Auto se mi líbí (i když bych za něj ty 3 míče nedal i kdybych je měl), technika šla oproti E65 dopředu neskutečně, jsem na ty featury tak displej místo budíků apod. - podle mého pecka.

Horší je to s motorem, jel jsem s dýzl třílitrem označovaným jako 740, v xdrive...
Teda horší to není, ani bych nepoznal, že je to ropa, jede to krásně, ale servisovat to v normálních podmínkách si neumím moc představit... Spotřeba 8.4, jestli je to moc a nebo málo na 50km po okreskách + kus dálnice a město?

Prostoru vevnitř dost i na 2m chlapa, naopak jsem se lépe poskládal do sedačky než u E66 s komfortama. Přijde mi, že to má snad vyšší opěradlo, nevím.

Za mě teda palec nahoru, smysl mi to auto dává, jen mě serou s tím, že nekoupím normální atmosféru - zatím! Mělo by přijít 760i tak snad? :-)

Napsal: úte 09.02.2016 17:00
od JaraX
760i bude mít dvě turba, stejně jako měla v F01

Napsal: úte 09.02.2016 21:24
od Don
kurevtor píše:
Don píše:Nova Genesis urcite neni na urovni Mondea.
aha, Genesis je totiž na úrovni 7er a A8 a Sklasse, že? :lol:
Rozhodne bliz nez k Mondeu ;)
http://www.autorevue.cz/prave-testujeme ... is38gdi-v6