Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#281 Příspěvek od bmw335 »

[quote="vitan"]automat nebo manual?[/quote

manuál, když JB4 vypnu je to OK. Doufám, že si tím nekurvím diferák nebo něco. Psal jsem Terrymu, ale nic mi neporadil, posílal jsem log, ten prý je OK a že to prej vypadá na normální vibrace když je motor v nízkých otáčkách, ale tohle to není, jsou to šílený vubrace a všechno se začne klepat včetně stropního panelu a dunivej zvuk ze zadku.
Pak jsem mu psal kde seženu ISO 16, tak prej je už jen 17tka a taky jestli tam můžu dát zpět G5 intergated co tam bylo a vibrace nebyly skoro žádný. Jinam mám prej použít mapu 6 pokud moje auto potřebuje míň Nm, jako s tím si hrát fakt nebudu, nastavovat něco co nevím co mám. a taky mapu 5 mám vyzkoušet. Jenže pokaždý jí nastavovat jak vocas, když pojedu na mapu 4 stock se mi nechce. Zajímavý ale je, že když jsem to dal na mapu 5 jela stejně bestiálně jako 1 a nikdy jsem ji neadaptoval. Taky se mi stao, že šlápnu na plyn na šestku, auto najednou vystřelí jak kdyby tam byla čtyřka a za sekundu zase normál jako na mapu 1. Já se dneska v tom hrabal, poslali mi už ten USB kabel a když jsem zavíral ten poklop od ECU rozpojil se mi jeden ten sráč bílek. Začlo něco vrčet a naskákalo asi 5 chyb od vanosu až po vstřikování. Chyby sem smazal , byl to projet a chyba žádná není. Ale ty vibrace tam je něco v prdeli....
Mám už trochu jetou spojku, 2x sem jí docela připekl a někdy proklouzne při rychlým přeřazení z dvojky na trojku, když dám pak plyn zas na podlahu. Tak jestli to nemůže být tím? Ale jakmile rychlost vzroste na 120 vibrace zmizí.
Sem nasranej sakra :lol:
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#282 Příspěvek od bmw335 »

tak dostal jsem odpoveď, že mám zkusit nastavit do mapy 6 tohle. Asi to moc nepojede :lol:

psi_curve[0] = 9.0 '1500
psi_curve[1] = 9.5 '2000
psi_curve[2] = 10.0 '2500
psi_curve[3] = 10.0 '3000
psi_curve[4] = 11.0 '3500
psi_curve[5] = 12.0 '4000
psi_curve[6] = 13.0 '4500
psi_curve[7] = 13.0 '5000
psi_curve[8] = 12.5 '5500
psi_curve[9] = 11.0 '6000
psi_curve[10] = 10.0 '6500
psi_curve[11] = 9.0 '7000
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#283 Příspěvek od vitan »

Spojka mě napadla jako první. Něco podobnýho mi dělala audi, ale tam to bylo spíš takový chvění a cukání od motoru, jak spojka klouzala a chytala se. dělalo to taky v nižších otáčkách při nejvyšších nm.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#284 Příspěvek od Poldav6 »

Já mám projev na šestku taky trošku hrubší. Nic se neklepe, ale zkrátka to není takové jemné jako na jiné rychl. stupně. Vzhledem k tomu, že spojku už taky nemám úplně ok.. zůstal mi jednou viset spojkovy pedál.. Tak si myslím že by to s tím mohlo souviset. Nejvetsi zahul dostává spojka na nejvyšší rychlostní stupně..

Já mám zase lehké vibrace při sundání nohy z plynu, ve vyšších rychlostech. Laik to asi ani nepostřehne, ale je to tam. A možná spíš ve vyšších otáčkách. Asi to zatím řešit nebudu.

Jinak tady mám zrychlení 140-210 na čtyřku. Na mapu 1! Až si říkám, že víc výkonu ani nepotřebuju :-D

http://www.youtube.com/watch?v=jJf2raSS ... ata_player
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#285 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:Já mám projev na šestku taky trošku hrubší. Nic se neklepe, ale zkrátka to není takové jemné jako na jiné rychl. stupně. Vzhledem k tomu, že spojku už taky nemám úplně ok.. zůstal mi jednou viset spojkovy pedál.. Tak si myslím že by to s tím mohlo souviset. Nejvetsi zahul dostává spojka na nejvyšší rychlostní stupně..

Já mám zase lehké vibrace při sundání nohy z plynu, ve vyšších rychlostech. Laik to asi ani nepostřehne, ale je to tam. A možná spíš ve vyšších otáčkách. Asi to zatím řešit nebudu.

Jinak tady mám zrychlení 140-210 na čtyřku. Na mapu 1! Až si říkám, že víc výkonu ani nepotřebuju :-D

http://www.youtube.com/watch?v=jJf2raSS ... ata_player



No to je prdel:D myslím, že to JB4 až taková slast pro ty auta nebude:D Nevíte někdo, jstli mám nastavit na mapu 6 jen ty údaje co mi poslal terry, ty tlaky turba a ostatní jako AFR nechat jak je?
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#286 Příspěvek od vitan »

Nastav to, co ti napsal, udělej pár aklcelerací a pošli mu hodnoty. Nebo jestli se v nich vyznáš, uvidíš sám... Jinak to cukání diferák nebude, jestli to neni spojka, tipoval bych vstřiky, cívky, svíčky... ale že ti připadá, že to jde zezadu. :?:
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#287 Příspěvek od Poldav6 »

bmw335 píše:

No to je prdel:D myslím, že to JB4 až taková slast pro ty auta nebude:D Nevíte někdo, jstli mám nastavit na mapu 6 jen ty údaje co mi poslal terry, ty tlaky turba a ostatní jako AFR nechat jak je?


Já měl všechny ty další "projevy" krom lehounce hrubsiho projevu na šestku už před Jb4, takže si z toho zas tolik nedělám. Zkusím se projet na mapu4, jestli se něco změní.

Ale jestli ti už proklouzla spojka na trojku, na šestku přenáší mnohem vyšší síly, tak bych z toho nedělal žádný závěry dokud si to nedáš do pořádku. Ty vibrace můžou být třeba drobné prokluzy spojky, jak nestíhá..
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#288 Příspěvek od bmw335 »

vitan píše:Nastav to, co ti napsal, udělej pár aklcelerací a pošli mu hodnoty. Nebo jestli se v nich vyznáš, uvidíš sám... Jinak to cukání diferák nebude, jestli to neni spojka, tipoval bych vstřiky, cívky, svíčky... ale že ti připadá, že to jde zezadu. :?:


Mně to necuká, vibruje to jak prase a hučí to ze zadu.......Jen na šestku při nízkých otáčkách a plnej plyn...kolem 120 to přstane vibrovat.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#289 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:
bmw335 píše:

No to je prdel:D myslím, že to JB4 až taková slast pro ty auta nebude:D Nevíte někdo, jstli mám nastavit na mapu 6 jen ty údaje co mi poslal terry, ty tlaky turba a ostatní jako AFR nechat jak je?


Já měl všechny ty další "projevy" krom lehounce hrubsiho projevu na šestku už před Jb4, takže si z toho zas tolik nedělám. Zkusím se projet na mapu4, jestli se něco změní.

Ale jestli ti už proklouzla spojka na trojku, na šestku přenáší mnohem vyšší síly, tak bych z toho nedělal žádný závěry dokud si to nedáš do pořádku. Ty vibrace můžou být třeba drobné prokluzy spojky, jak nestíhá..


ale kdyby prokluzovala spojka tak by letěly otáčky nahoru a auto by skoro nezrychlovalo přece...otáčky lezou pomalu a táhne to silně, takže že by prokluzovala spojka na šetsku se mi nezdá. Když dám mapu 4 vibrace zmizí
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#290 Příspěvek od bmw335 »

UPDATE

takže jsem nastavil hodnoty psi na mapu 6 podle Terryho a už to nevibruje. Je znát, že to zrychluje trochu pomaleji, ale pořád to lítá. Jinak zkoušena i mapa 1, vibrace, mapa 5, kterou jsem nikdy neadaptoval lítá nejvíc ( vibrace ) mapa 4 bez vibrací a mapa 6 taky bez. Takže zřejmě moje auto nepobírá Nm z vyššího PSI. Kolik máte hodnoty na 2000, 2500ot. ?
Ještě jedna věc, nejenom, že mi zase luxusně smrdí spojka, musí se zase uklidnit, ale když stojím a prudc šlápnu na plyn a vyletí to nad 3500ot je slyšet z motoru takový kovový zaskřípání nebo něco tak. Myslel jsem, že to je turbo jak se nadechuje, ale je to těžko popsatelný zvuk. Když vyjedu nad 4tis ot pomalu, neudělá to, jen když rychle šlápnu na plyn.
No nic budu jezdit na mapu 4, příležitostně dám 6...lepší než si vykurvit auto že?:D Jinak chyba žádná není
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#291 Příspěvek od bmw335 »

bmw335 píše:UPDATE

takže jsem nastavil hodnoty psi na mapu 6 podle Terryho a už to nevibruje. Je znát, že to zrychluje trochu pomaleji, ale pořád to lítá. Jinak zkoušena i mapa 1, vibrace, mapa 5, kterou jsem nikdy neadaptoval lítá nejvíc ( vibrace ) mapa 4 bez vibrací a mapa 6 taky bez. Takže zřejmě moje auto nepobírá Nm z vyššího PSI. Kolik máte hodnoty na 2000, 2500ot. ?
Ještě jedna věc, nejenom, že mi zase luxusně smrdí spojka, musí se zase uklidnit, ale když stojím a prudc šlápnu na plyn a vyletí to nad 3500ot je slyšet z motoru takový kovový zaskřípání nebo něco tak. Myslel jsem, že to je turbo jak se nadechuje, ale je to těžko popsatelný zvuk. Když vyjedu nad 4tis ot pomalu, neudělá to, jen když rychle šlápnu na plyn.
No nic budu jezdit na mapu 4, příležitostně dám 6...lepší než si vykurvit auto že?:D Jinak chyba žádná není


jo a ještě jedna věc, když dám plnej kotel na jakoukoliv mapu, 1,5,6 tak tlak turba je na 12, nikdy to nevyleze vejš. S dřívějším softem G5 integrated jsem tam měl i 15 divný ne?
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#292 Příspěvek od Poldav6 »

bmw335 píše:UPDATE

takže jsem nastavil hodnoty psi na mapu 6 podle Terryho a už to nevibruje. Je znát, že to zrychluje trochu pomaleji, ale pořád to lítá. Jinak zkoušena i mapa 1, vibrace, mapa 5, kterou jsem nikdy neadaptoval lítá nejvíc ( vibrace ) mapa 4 bez vibrací a mapa 6 taky bez. Takže zřejmě moje auto nepobírá Nm z vyššího PSI. Kolik máte hodnoty na 2000, 2500ot. ?
Ještě jedna věc, nejenom, že mi zase luxusně smrdí spojka, musí se zase uklidnit, ale když stojím a prudc šlápnu na plyn a vyletí to nad 3500ot je slyšet z motoru takový kovový zaskřípání nebo něco tak. Myslel jsem, že to je turbo jak se nadechuje, ale je to těžko popsatelný zvuk. Když vyjedu nad 4tis ot pomalu, neudělá to, jen když rychle šlápnu na plyn.
No nic budu jezdit na mapu 4, příležitostně dám 6...lepší než si vykurvit auto že?:D Jinak chyba žádná není


Mně u 335 ještě spojka nikdy nesmrděla... Ten pazvuk to dělá když klesají otáčky.. Nebo když rostou? V prvním případě by to mohl být wastegate rattle..?
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#293 Příspěvek od Poldav6 »

bmw335 píše:
jo a ještě jedna věc, když dám plnej kotel na jakoukoliv mapu, 1,5,6 tak tlak turba je na 12, nikdy to nevyleze vejš. S dřívějším softem G5 integrated jsem tam měl i 15 divný ne?


To divný je, na mapu1 by tam mělo být 13,5. Já to tak asi mám, ale usuzují tak jen z přístrojovky, komp jsem nepřipojoval. Zkus Terryho...
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#294 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:
bmw335 píše:UPDATE

takže jsem nastavil hodnoty psi na mapu 6 podle Terryho a už to nevibruje. Je znát, že to zrychluje trochu pomaleji, ale pořád to lítá. Jinak zkoušena i mapa 1, vibrace, mapa 5, kterou jsem nikdy neadaptoval lítá nejvíc ( vibrace ) mapa 4 bez vibrací a mapa 6 taky bez. Takže zřejmě moje auto nepobírá Nm z vyššího PSI. Kolik máte hodnoty na 2000, 2500ot. ?
Ještě jedna věc, nejenom, že mi zase luxusně smrdí spojka, musí se zase uklidnit, ale když stojím a prudc šlápnu na plyn a vyletí to nad 3500ot je slyšet z motoru takový kovový zaskřípání nebo něco tak. Myslel jsem, že to je turbo jak se nadechuje, ale je to těžko popsatelný zvuk. Když vyjedu nad 4tis ot pomalu, neudělá to, jen když rychle šlápnu na plyn.
No nic budu jezdit na mapu 4, příležitostně dám 6...lepší než si vykurvit auto že?:D Jinak chyba žádná není


Mně u 335 ještě spojka nikdy nesmrděla... Ten pazvuk to dělá když klesají otáčky.. Nebo když rostou? V prvním případě by to mohl být wastegate rattle..?



když rostou..ale na tu mapu 6 už to nedělá
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#295 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:
bmw335 píše:
jo a ještě jedna věc, když dám plnej kotel na jakoukoliv mapu, 1,5,6 tak tlak turba je na 12, nikdy to nevyleze vejš. S dřívějším softem G5 integrated jsem tam měl i 15 divný ne?


To divný je, na mapu1 by tam mělo být 13,5. Já to tak asi mám, ale usuzují tak jen z přístrojovky, komp jsem nepřipojoval. Zkus Terryho...


z přístrojovky jestli je to teda přesný tak dřív sem měl prostě ručičku až na 15 na 3 celých dílech. Ale jede to furt stejně na tu jedničku. Taky bych nepotřeboval vyšší výkon..s těma autama na dálnici si jen hraju:D Mám to nastavený pořád na13 psi, ale v nízkých ot. mi terry poradil at tam dám jen 9 psi, takže to tak v nízkých neletí
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#296 Příspěvek od bmw335 »

tak jsou slabší vibrace i na maou 6, kdyz rostou otáčky. Ted zase to začíná kolem 100kmh. Já nevim, kašlu na to šťourat se ještě v takových věcech to bych se z toho asi zbláznil.
Co mi nevyhovuje na na ISO je, že standard je mapa 4 a ne 0 a že i na standard jsou funkční CAN
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#297 Příspěvek od IlikeU »

Tak přihodim taky pár informaci a otázek :)

Celé jsem to přečetl (byla to šichta )

Mé hodnoty s čipem(upravená mapa z čr za 7000kč) bez jakéhokoliv upgradu:
0-100 4,8s gumy 225/45 (velká ztráta na 1. stupeň)
100-200 11s
+ catback vyfuk 0-100 stejny a 100-200 -0,5s ( ale mohlo to být i větrem) (soft v jednotce neupravován na výfuk)

Soft v me jednotce je premapovani boost mapy + palivo. Tedy jiny princip nez na kterem funguje JB4 pokud jsem to dobre precetl.

Věc které nerozumím je jak může JB4 počítat s výfukem když každý výfuk je jiný? Dělaj 2,5" 3" se sportovnima katama bez sportovnich katu tech variant je mraky, treba na O2RS bylo osvedcene 3" svody 2,5" zbytek.

velký IC : různé firmy mají různé průtoky a různou plochu = nižší teplota v saní.

Čím více toho čtu tím více se utvrzuji v tom že je nejlepší nakoupit upgrady a pak na postavený auto nechat udělat mapu.

Podle mě je JB4 takové univerzální lepidlo na vše ale nikdy sní nebude takový výkon a vše fungovat tak jako když necháte auto naladit správnym softem přímo s vašemi komponenty a na hodnoty, které má auto v serii.

Jb4 mám objednanou a už je na celnici v ČR dle informací. Koupil jsem ji kli variabilitě a to je asi její hlavní + jízda na etanol nebo benzín poradí si s tim, také mi odstraňí chybu díky 3" Downpipes co nemaj katy.

Taky jsem četl o klapce ve výfuku ( sportovní výfuky žádnou klapku nemaj. U millteku klapku nemam u série jsem klapku měl. Ničemu to nevadí a nepocítil jsem žádnou chybu.

Vybrace na 6. převodový stupeň jsem několikrát zažil po čipu a dělal to dvouhmota, která neuměla přenést krouťák.

Pokud už někdo JB4 indtaloval, našel by se někdo z okolí prahy kdo mi jí tam šoupne a rovnou upgraduje firmware na ISO? stříhat ňaký diody na to fakt nemam a abych to zničil sotva co to dojde to bych zase celý týden žral antidepresiva. :) Jinak pokud mě to nenatchne jako že čím dal víc o tom pochybuji bude během týdne naprodej, takže pokud někdo má v plánu objednávat počkejte pár dní a budete jí mít ihned i za super price.

Pokud by se někdo našel kdo by t tam loupnul byl bych šťastný.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#298 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:Tak přihodim taky pár informaci a otázek :)

Celé jsem to přečetl (byla to šichta )

Mé hodnoty s čipem(upravená mapa z čr za 7000kč) bez jakéhokoliv upgradu:
0-100 4,8s gumy 225/45 (velká ztráta na 1. stupeň)
100-200 11s
+ catback vyfuk 0-100 stejny a 100-200 -0,5s ( ale mohlo to být i větrem) (soft v jednotce neupravován na výfuk)

Soft v me jednotce je premapovani boost mapy + palivo. Tedy jiny princip nez na kterem funguje JB4 pokud jsem to dobre precetl.

Věc které nerozumím je jak může JB4 počítat s výfukem když každý výfuk je jiný? Dělaj 2,5" 3" se sportovnima katama bez sportovnich katu tech variant je mraky, treba na O2RS bylo osvedcene 3" svody 2,5" zbytek.

velký IC : různé firmy mají různé průtoky a různou plochu = nižší teplota v saní.

Čím více toho čtu tím více se utvrzuji v tom že je nejlepší nakoupit upgrady a pak na postavený auto nechat udělat mapu.

Podle mě je JB4 takové univerzální lepidlo na vše ale nikdy sní nebude takový výkon a vše fungovat tak jako když necháte auto naladit správnym softem přímo s vašemi komponenty a na hodnoty, které má auto v serii.

Jb4 mám objednanou a už je na celnici v ČR dle informací. Koupil jsem ji kli variabilitě a to je asi její hlavní + jízda na etanol nebo benzín poradí si s tim, také mi odstraňí chybu díky 3" Downpipes co nemaj katy.

Taky jsem četl o klapce ve výfuku ( sportovní výfuky žádnou klapku nemaj. U millteku klapku nemam u série jsem klapku měl. Ničemu to nevadí a nepocítil jsem žádnou chybu.

Vybrace na 6. převodový stupeň jsem několikrát zažil po čipu a dělal to dvouhmota, která neuměla přenést krouťák.

Pokud už někdo JB4 indtaloval, našel by se někdo z okolí prahy kdo mi jí tam šoupne a rovnou upgraduje firmware na ISO? stříhat ňaký diody na to fakt nemam a abych to zničil sotva co to dojde to bych zase celý týden žral antidepresiva. :) Jinak pokud mě to nenatchne jako že čím dal víc o tom pochybuji bude během týdne naprodej, takže pokud někdo má v plánu objednávat počkejte pár dní a budete jí mít ihned i za super price.

Pokud by se někdo našel kdo by t tam loupnul byl bych šťastný.


Co má společnýho setrvačník s přenosem Nm? Setrvačník ti reguluje přece vibrace....A kdyby to bylo setrvákem, měly by s tím problém všichni né? Jsou tu i lidi co jezdí na standard setrvák, převodovku, spojku na 580Nm.
Jo máš samozřejmě pravdu, JB4 nikdy nebude fungovat jako čip udělaný přímo na míru pro konkrétní auto s konkrétníma úpravama, je to jen krabička co oblbuje tvojí ECU, ale funguje to dobře a za cenu kolem 10tis myslím že je to to nejlepší co můžeš mít na 335. Počkej zažil si po čipu vibrace taky...a co teda očekáváš od JB? to budeš mít vibrace taky teda :D
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#299 Příspěvek od IlikeU »

uvidíme až se zapojí, ale jelokož mám automat myslím že to bude vše ok
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#300 Příspěvek od Poldav6 »

Máš-li zájem, zítra ti pošlu kontakt na kluka, co mi to instaloval. Kdyžtak mi napiš do sz.

A jb4 se umí učit. Na různá paliva a různé úpravy.. Takže to je takový mezistupeň mezi normální a mapou na zakázku :-)
Odpovědět