Stránka 15 z 20

Napsal: pát 02.04.2010 13:25
od Tiff_needel
jj už jsme se domluvili,kontaktoval mě sám chlapec.! dokonce pojede v něděli přes hk,tak že super.:-)

Napsal: sob 10.04.2010 18:26
od Vlasta
Dnes jsem byl u Kamila nahrát češtinu do navigace, super jednání a přístup. Ještě jednou díky

Napsal: sob 10.04.2010 19:26
od KamilFKH
Tak pevně doufám, že budeš spokojenej! 8)

Napsal: sob 10.04.2010 21:08
od 3llf
já bych taky tímto chtěl dodatečně poděkovat za denní svícení a diag. vozu, supr práce a jednání a hlavně za další informace o vozu. Moc dík a můžu jen doporučit!!!!!!!

Napsal: ned 16.05.2010 11:18
od KamilFKH
Edit 1. příspěvku. Přidáno několik zkratek do slovníčku.

Napsal: pon 24.05.2010 17:05
od kkarel
Mám E39 s LCM III s CI:18 a xenony, tudiž by podle infa na první strance neměl být problém zapnout US DRL s dalkovým na cca 18% výkonu.
Otázkou je jak na to .
Co jsem tak zjistil tak by snad mělo jit pomoci NavCoderu http://www.siegenthaler.co.nz/NavCoder/index.htm
přes ibus. Na Ibus nemam interface, ale v nejhoršim by nemel být problém ho zbastlit. Otázka je kde se na IBUS píchnout, nejspiš na konektoru k CD changeruy v kufru, ale jaky to je pin?

Mám INPU + kabel USB -> na K-line/K-Line 2 , přes INPU dokážu vyčíst EEPROM toho světelného modulu, jde to , třeba za použití NCS-Expert Tools i přepsat? Jak no to ?

Děkuji za nakopnutí.

Napsal: úte 25.05.2010 09:07
od KamilFKH
Věnuj tomu dost času a najdi a prostuduj si dokumentaci (soubory PDF) a help (v programech) k balíku INPA. Většina informací tam je. Spousta návodů je i různě po netu, tak použij vyhledávač a pust se do toho. Až se s ostatními programy z toho balíku naučíš bezpečně pracovat, použij info v prvním příspěvku k nastavení.

Napsal: stř 26.05.2010 14:12
od kkarel
Spousta návodů je i různě po netu, nějaké linky by nebyly, s google jsem celkem kamarad, ale v tomto přpadě se nějak utápím v balastu a sra...

Napsal: stř 26.05.2010 14:46
od Miguel
Kdo hledá ten najde co potřebuje...

Napsal: pon 07.06.2010 09:00
od Vasek70
O víkendu jsem byl u Kamila a nyní již i mé vozítko svítí po americku... :)
Naprostá spokojenost a Kamilovi ještě jednou díky!

Napsal: sob 10.07.2010 22:40
od jaho
Taky se přidávám ke spokojeným uživatelům Kamilova kouzlení...NAV perfektně počeštěná.
Bohužel se nám nepodařilo provést úpravu denního svícení, neboť na mé Z4 jsou pouze xenony a AE jako parkovačky.
Nemáte někdo nápad, jak provést úpravu na denní svícení? AE svítí kolem vnitřní čočky, ta je ale zaslepená (není tam H7). Líbilo by se mi, kdyby kolem vnější čočky xenonu byl druhý kroužek AE s denním svícením. Uměl by to někdo udělat?
Díky za pomoc.

Napsal: sob 10.07.2010 22:46
od jurasis
To tam máš jen bixenon? Jak funguje světelná houkačka...?

Hned bych na denní svícení využil tu zaslepenou část lampy...

Napsal: sob 10.07.2010 23:10
od jaho
Jj, je tam jen bixenon + AE (parkovačka). Světelná houkačka funguje tak, že vypálí xenon naplno (bez té clonky na tlumená světla)...

Napsal: sob 10.07.2010 23:26
od jurasis
Hm, jasné... Nic moc pro xenon... Taky tam soudruzi mohli tu H7 prdnout aspoň na houkačku, a měl bys denní svícení pár klikama od Kamila... 8)

Stejně bych využil to zaslepení, pokud možno diodama... Ty druhé AE tam podle mě nevlezou... Ale každé řešení bude nakonec bastl... 8)

Napsal: sob 10.07.2010 23:33
od jaho
Právě že jsme to s Kamilem zkoumali...Kamilův návrh byl zkusit něco jako mají X5 (nebo X3?). Tedy dvoje AE, kdy jedny jsou jako pakovačky (ty stávající na vnitřní čočce) a druhé jako denní svícení cca 10W a při rozsvícení hlavních světel se vypnou. Kolem vnější xenonové čočky je cosi, co vypadá jako kroužek AE (drážkovaný plastový kruh), ale já tomu moc nerozumím a nevím co to vlastně je. :(

Napsal: sob 10.07.2010 23:48
od jurasis
Aha, já myslel, že máš AE kolem obou čoček... Tak to asi sehnat AE z modelu s AE denním svícením a přebastlit. Nicméně jsou dvě úskalí, jednak ty AE sehnat a nekrást a druhak to udělat, což budeš teda muset někomu svěřit... A ten Ti to buď udělá dobře, nebo to zprasí...

Využil bych tu zaslepenou čočku... 8)
Eliminuje to problém jedna, navíc, pokud pořídíš nějakou extra svítivou diodu (diody) a správně se to zapojí, bude to i extra úsporné...

Napsal: sob 10.07.2010 23:57
od jaho
Takže hledám někoho, kdo by mi to dokázal udělat na profesionální úrovni, bastl-tuning nemám rád, to bych snad raději svítil jen xenonama... :(
Prosím o tipy a nabídky...

Napsal: ned 11.07.2010 16:06
od KamilFKH
Pro Ty, kteří by o provedení jahovi té úpravy přemýšleli nějaké bližší info.
Je to faceliftová Z4 E85, tedy ta prostřední ze Z4-ek, s Bi-Xenony.

Z4 E85 do 2006/01- ne
Z4 E85 facelift 2006/01-2009- tahle
Z4 E89 od 2009 - ne


Ty přední faceliftové Xenonové lampy ačkoli se vnitřní plast zaslepenou čočkou tak tváří, tak nemají bohužel pro dálkové světlo standardní žárovku H7 a jako dálkové/světelná houkačka je použitý pouze Bi-Xenon s otevřenou clonkou. Kolem zaslepené vnitřní čočky je jeden svítící AE kroužek osvětlovaný 5W (takže ne 35W jako třeba u X5 E70) obrysovou žárovkou. Kolem čočky Xenonu sice AE kroužek je, ale nesvítí - není světlovod od obrysové žárovky. Použití 5W obrysovky znemožňuje nastavení kroužku AE ve světelném modulu pro denní svícení tak, jak to mají X5 E70 nebo 5 E60 s Xenony.

V kabeláži chybí kabel 1,5 56AL - dálkové a jsou tam pouze

- 2,5 56BL tlumené pro Xenon
- 0,5 BIXENON pro clonku
- 1,5 58VL pro obrysovku


Díly lampy s použitými žárovkami tady - 10 a 15

a výbojkou tady - 1.

Napsal: ned 11.07.2010 16:20
od jurasis
Ups, to je pěkný plýtvání, zaslepená lampa a nepřipojený kroužek... Ach to šetření... 8)

Jaho: cokoliv uděláš, pokud to nenecháš origo, bude to prostě bastl... :wink: Nicméně do tohoto bych šel... To není dvoumetrový křídlo... :P

Napsal: úte 26.10.2010 20:08
od KamilFKH
Dneska se mi poprvé nepovedlo nastavit US DRL na "ozkoušeném" LSZ CI:26, ale to vlastně proto, že modul odmítal zápis a tím pádem v něm nešlo nic změnit. Než jsem se vzdal, laboroval jsem s ním 2,5 hodiny, použil prakticky i sílu Jedi, ale nic naplat, nepovedlo se.