Mel jsem za to, ze zhaveni spina az od urcite teploty, coz ted v noci tak nizko teploty nejdou, muze mit tim padem jednotka zhaveni/zhavici svicky vubec v tuto dobu vliv na chod motoru ?
DPF ma dva stavy. Ted si z hlavy asi nevzpomenu presne na ty chybove kody, ale tusimze to bylo A480 a A481.
Zatimco ten prvni je naprosto bezny, jednotka tim dostava impulz, ze je potreba spustit regeneraci, pak se ceka na prihodne podminky pro jeji spusteni a po jejim ukonceni chyba ma zmizet a auto jezdi dal (bezna regenerace DPF), tak ta druha, prepina auto do nouzoveho rezimu, protoze nebylo mozne spustit regeneraci DPF.
Delo se mi, kdyz jsem mel DPF v haji. Na vine byla praskla hadicka zpetneho tlaku. Diky tomu na cidlo chodily nesmysly, filtr az ucpany, nedostal informaci spravne na cidlo, protoze tlak unikal pres diru pryc. Kdyz uz to napsalo chybu, ze je potreba regenerovat, bylo to v takove fazi, ze uz nebylo mozne ji spustit. Auto preplo do nouzaku a bylo po vsem. Snazil jsem se Xkrat chyby mazat, jezdil jsem s pripojenou inpou a mazal errory, pras GT1cku se snazil vyvolavat regenerace a delal idealni podminky, aby se to propalilo a vycistilo, ale marne... Auto preplo do nouzaku driv, nez se regenerace vubec spustila... DPFko muselo ven, nechal jsem ho vycistit, hadicku opravit a od te doby to funguje zase spravne.
Problem je, kdyz nekdo jezdi trasy kratsi nez 30 minut jizdy, nebo je stravi nekde v kolone. To se proste ta regenerace nema kdy pustit... To auto chce proste jezdit vice jak 80km/h po dobu cca 30 minut, aby to tu regeneraci udelalo korektne... Taky s tim mam problem, jezdim okruh do prace po D0 z jiznaku na letiste, je to asi 35km, cca 30 minut jizdy. nez to ohreju a nez to tu regeneraci pusti(je tam podminka nejen rychlost, ale taky teplota - vadny termostat taky DPFku nepomuze...), tak jsem v pulce cesty, auto sepne, pak chytim kolonu a motor muze delat co chce, ale nezregeneruje

