Stránka 15 z 19

Napsal: ned 05.02.2012 12:43
od Tompo
Bohužel mám vyzkoušený opak... :(

Ale cena pěkná, o tom žádná.

Napsal: ned 05.02.2012 12:53
od Blahis
Ta varta vypadá skvěle . Moje mi točila 2x10 sekund a po třetí už neměla snahu

Napsal: ned 05.02.2012 12:55
od Carpadian
Za dvaapůl peněz je to luxus. 8O :wink:

Napsal: ned 05.02.2012 13:20
od Blahis
Asi tam budu muset ještě narvat nějaký velfobin nebo něco. Už mě to sere

Napsal: ned 05.02.2012 13:25
od Carpadian
V extrému to chce holt vytápění, garáž nebo záložní auto na benzín. :ja_nic: Vzhledem k situaci to vidím na dečku s měničem napětí, jak jsme se včera bavili s Luciferem. :roll:

Napsal: ned 05.02.2012 13:52
od Lucifer
A nebo si koupit startovací stanici dá se sehnat kolem 1000 peněz sice dá 400A ale ve spojení s baterkou to dá třeba 1000A a to už roztočí všechno když nebude problém v naftě :D

Jinak ono u tý baterky hodně záleží taky jak se k ní chová alternátor, když dává víc jak 14V tak ta baterka odchází rychleji, takže taky záleží na autě jestli je to auto šetrný k baterce když auto bude dávat 15V tak zničí baterku do pár měsíců i tu nejlepší :D

Nebo jsem našel na netu baterku 250Ah a tu mít jako záložní doma připravenou když nebude startovat tak nastartuje člověk taky zaručeně :wink:

Ale ještě k tomu vyhřívání když bych třeba tu vyhřývanou rohož stavěl nebo něco podobnýho tak bych to spíš udělal kolem čerpadla a vstřiků a udělal tam nějakej "chytrej" obvod, kterej by poznal že např při 11V má vypnout aby člověk ještě nastartoval.

Napsal: ned 05.02.2012 14:02
od Carpadian
Co zapojit 2 baterie paralelně :?: Utáhneto alternátor :?:

Napsal: ned 05.02.2012 14:03
od Blahis
To přeci není možný aby to furt zamrzalo. Ale už to teď mělo snahu už se začalo kouřit z výfuku

Napsal: ned 05.02.2012 14:05
od Carpadian
Možný to bohužel je. Alespoň, že benzín trochu pomohl. Zjevně nafta asi nebyla ani zimní snad. :roll:

Napsal: ned 05.02.2012 14:05
od Lucifer
No jasně že utáhne když budou obě dvě nabitý, já taky mám 2 baterky jednu 90Ah zánovní origo BMW a vedle mám vartu 56Ah paralelně. Jenže teď jsem byl startovat BMW se vybila a tak jsem napojil vedle tu vartu ale ta varta je taky vybitá takže teď je doma varta aby se dobila a už pak chytnu, už mi flusal dým z výfuku tak mám radost sjedu pak pro ten benzín a naředím to tak uvidíme. Nebo ale vezmu 2l zimní nafty od omv do těch -35 hodim do toho aditiva a naleju do nádrže :wink:

Jde o to ale kolik alternátor hodí, bude to chtít jezdit dýl jak půlhodinky :) jestli ale alternátor dá 140A tak je to dostačující ale bude podle mě lepší častěji baterky tahat domů na nabíječku nebo připojit auto k nabíječce rovnou když budou obě zapojený

Napsal: ned 05.02.2012 14:13
od Carpadian
Právě se v elektrice nevyznám. Když dám 2x 100Ah, což by vyšlo na 5.000Kč, tak můžu připojit i vyhřívání a i nastartuju. Beztak by tam byly 2 baterky jen v zimním provozu.
Alternátor má jen 95A u TDs. :cry:

Napsal: ned 05.02.2012 14:16
od Lucifer
To už jsi na 200Ah a startovacím proudu kolem 1500A to je hrozně moc. To roztočí na 4000ot :D A hlavně ono když máš velkou kapacitu tak ta baterka se při startování vybije míň než baterka s nižší kapacitou takže v podstatě furt máš rezervu, než když budeš mít jednu 56Ah tak ta se vybije skoro do nuly při startování a pak trvá dýl než se dobije :wink:

Jen si to třeba srovnej s instalací v baráku, tam je jistič pro zásuvkový okruh 16A :D

Napsal: ned 05.02.2012 15:59
od Carpadian
:D Kolik je teda taková hraniční kapacita? 120Ah? :wink:

Napsal: ned 05.02.2012 16:01
od Lucifer
Já bych se vůbec nebál dát do auta klidně 2 baterky paralelně nemůže to vůbec ničemu uškodit spíš naopak, ale jak jsem říkal bude potřeba je jednou za měsíc nabít uplně do plna aby měli normální životnost :wink:

Napsal: ned 05.02.2012 16:01
od beny-maser
nechci vám do toho kecat klucy, ale dvě 100Ah baterky je blbost,když pominu že není kam dát tu druhou, tak už jedna 100Ah je dostatečná zátěž pro altík, kterej má origo krmit baterku kolem 85Ah,samo tu 100Ah ještě snese, ale dvě je blbost a stejně tak se pohybovat nad 100Ah. Hlavně při krátkejch trasách je to na hnědáka.
Popíšu situaci na konkrétním případě: kámošovo brácha jezdí s kamionem a jeho stará má vectru 1,7D, jezdí s ní jenom po městě a se studeným motorem, aby neměla problémy se zimníma startama tak jí tam šoupli právě 100Ah baterku. Jenaže ta baterka se v zimě, když má všechno puštěný nestačí dobít a dělalo to furt bordel, starty nic moc pak zase že klouže řemen na altíku, atd. Závadu vyřešlili nákupem baterie správné kapacity a je klid(vectra má asi 70Ah).
K vašemu problému doporučuji koupit kvalitní baterku do tds klidně tu 100 pro pocit ,ale 85 stačí(tu mám já od varty a spokojenost) a tankovat pořádnou naftu případně tu letní sračku naředit benzínem. Ještě můžu vřele doporučit kouknout na startér, protože bude jistě původní a uhlíky nebudou nic moc. Po repasy bude točit o hodně rychleji a s menčí spotřebou el.

Napsal: ned 05.02.2012 16:12
od Carpadian
Tak kvalitu nafty neovlivníš. :roll: Bral jsem u Shell, hrůza, pak jsem přešel k Lukoilu a perfektní. :wink:

Napsal: ned 05.02.2012 16:29
od beny-maser
já beru jen u shell a super, takže to bude taky tím co tam ten pumpeř s tím dělá. Osobně nejraději tankuju jenom u jedné pumpy tady u nás.

Napsal: ned 05.02.2012 19:01
od Lucifer
Takže u mě na vině další věc bude startér, budu ho muset vykuchat z auta a udělat ty uhlíky :evil: mimochodem nevíte někdo jaký uhlíky tam pásnou ať si je sjedu koupit ?

Napsal: ned 05.02.2012 19:05
od Blahis
Ještě mě napadlo dá se nějak proplaáchnout palivový filtr? nebo koupit rovnou nový? aby mi to zase nezamrzalo

Napsal: ned 05.02.2012 19:11
od Lucifer
Já ten starej vzal domů na pokusy :D no takový poklady co na mě vypadli....jinak určitě se vyplatí vzít novej. Padali z toho takový sračky tomu by člověk nevěřil a i když jsem ho 3x propláchl naftou tak stejně padal parafín :wink: