Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Klídek hoši .... ano v něčem byla audi lepší viz karoserie z hliníku apod. Jinde zase technologie BMW či podvozek a sportovní chování BMW celkově je u BMW prim. Ergonomie přístrojové desky se mi líbí daleko více a hlavně sportovní chování a radost blbnutí se zadním náhonem atd. Bavím se o modelech řad Exx
Novější Fka a Géčka nedokážu posoudit ale z fotek i tam ergonomie kolem řidiče vypadá ok oproti jiným automobilkám které mají bud desítky tlačítek nebo chaos či složité přenastavování.
Já BMW miloval hlavně kvůli jeho sportovním ambicím a zadnímu náhonu a úžasným motorům R6 a V8 od mládí... AUDI mě osobně nic neříkalo ...prostě pohodlnej luxusní koncern...
Každej to má jinak jsou tu lidi co mají i tak audi rádi. No nemá smysl se kolem toho hádat.
Novější Fka a Géčka nedokážu posoudit ale z fotek i tam ergonomie kolem řidiče vypadá ok oproti jiným automobilkám které mají bud desítky tlačítek nebo chaos či složité přenastavování.
Já BMW miloval hlavně kvůli jeho sportovním ambicím a zadnímu náhonu a úžasným motorům R6 a V8 od mládí... AUDI mě osobně nic neříkalo ...prostě pohodlnej luxusní koncern...
Každej to má jinak jsou tu lidi co mají i tak audi rádi. No nemá smysl se kolem toho hádat.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Itchythefirst
....Nebo kdo ze to vlastne mel prvni LED DLRS?...
- To ze LED meli prvni, neznamena, ze kdyz byla E39, Audi slintalo a potilo se v rohu, ty krouzky s tim zacal prvni BMW, to ze nebyla takova technologie a poprve to mrdnuli do A5 neznamena, ze DLRS je etalon Audi.
- E65 je hlink/ocel, nejaky problem z reznutim vs hlnik/hlinik ? Jasne akorat to nesmis naborit jinak je Audi v prrr....
- Audi je pozlatko a tak to taky vyrabeji a netaji se tim, ze cili na skupinu metrousu co se potrebujou predvadet, je to pojizdnej ciskrus PRASKKKK JEDU v AUDIIII cumtee!!! to je jejich filozofie, i tak jsem to poslouchal o nove A7 v Autosalonu (Detroit).
- MMI jsem nechapal ten malej LCD v A8 D3 uz jen to ze E65 mela 8,8" LCD
- Prvni klicek na zasunti sand mel Renault ne
Ono se da pokracovat i druhou stranou a nic s tim neudelas, tohle srovnani nebude objektivni.
....Nebo kdo ze to vlastne mel prvni LED DLRS?...
- To ze LED meli prvni, neznamena, ze kdyz byla E39, Audi slintalo a potilo se v rohu, ty krouzky s tim zacal prvni BMW, to ze nebyla takova technologie a poprve to mrdnuli do A5 neznamena, ze DLRS je etalon Audi.
- E65 je hlink/ocel, nejaky problem z reznutim vs hlnik/hlinik ? Jasne akorat to nesmis naborit jinak je Audi v prrr....
- Audi je pozlatko a tak to taky vyrabeji a netaji se tim, ze cili na skupinu metrousu co se potrebujou predvadet, je to pojizdnej ciskrus PRASKKKK JEDU v AUDIIII cumtee!!! to je jejich filozofie, i tak jsem to poslouchal o nove A7 v Autosalonu (Detroit).
- MMI jsem nechapal ten malej LCD v A8 D3 uz jen to ze E65 mela 8,8" LCD
- Prvni klicek na zasunti sand mel Renault ne

Ono se da pokracovat i druhou stranou a nic s tim neudelas, tohle srovnani nebude objektivni.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Vsak v pohode, ja to nijak emotivne neberu 
Jen jsem musel zminit, ze koupit Audi mohlo mit i ciste racionalni duvod: vetsi auto podobne kvality s nesmrtelnym stalym pohonem 4x4, kde navic muzes mit super vzduchovej podvozek (4f vs e60)
Srovnavat infotainment z e39 s 4f je uplne mimo, neni to ani jina liga, je to uplne jinej sport. Plus srovnavat rocniky 2011, kdy BMW uz ma novou generaci a Audi dojizdi starou je taky uplne mimo.
Osobne bych strasne rad potkal nekoho, komu prijde CCC lepsi nez MMI 2High. Vsak ten system je naprosto strasnej. V MMI je to klik->klik->klik -> nastaveno, v CCC je to: klik dolu-> klik -> klik -> klik zpatky -> klik vlevo -> klik -> klik -> klik dolu -> klik -> klik -> nastaveno :-/

Jen jsem musel zminit, ze koupit Audi mohlo mit i ciste racionalni duvod: vetsi auto podobne kvality s nesmrtelnym stalym pohonem 4x4, kde navic muzes mit super vzduchovej podvozek (4f vs e60)
Srovnavat infotainment z e39 s 4f je uplne mimo, neni to ani jina liga, je to uplne jinej sport. Plus srovnavat rocniky 2011, kdy BMW uz ma novou generaci a Audi dojizdi starou je taky uplne mimo.
Osobne bych strasne rad potkal nekoho, komu prijde CCC lepsi nez MMI 2High. Vsak ten system je naprosto strasnej. V MMI je to klik->klik->klik -> nastaveno, v CCC je to: klik dolu-> klik -> klik -> klik zpatky -> klik vlevo -> klik -> klik -> klik dolu -> klik -> klik -> nastaveno :-/
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
By me zajimalo, co si zrovna potreboval nastavit na tolik kliknuti
mne ccc prijde dost jednoduchy na ovladani a relativne i rychly, jediny kde mam trochu lag je, kdyz vlezu do navigace a dam ze chci zadat mesto, tam chvilku trva, nez se zobrazi nabidka.

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
No v zasade cokoli je v CCC oproti MMI strasnej porod. Za vsechny muzu jmenovat treba pristup k datum o aktualnim vyletu (spotreba, prumerna rychlost, ujeta vzdalenist...).
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
A co je na tom porod? Dlouze podrzim doprava, dostanu se do navigace a v hornim radku si to rychlym otocenim kolecka nalistuju
je u toho hned i reset na to kdyz chces vynulovat pred nejakym vyletem delsim

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Bavime se stale o CCC? Odpo to zkusim, ale jsem si skoro jist, ze data o aktualnim vyletu nejsou u navigace, ale kdesi hluboko v “Info sources”. Plus MMI po FL je skoro stejny jako pred FL. BMW CCC radej uplne zahodilo a preslo na CIC, takze i u BMW meli tuseni, ze CCC asi nebude to prave.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Hele je pravda, ze mam auto uz tri mesice v servisu a dlouho jsem to teda nepouzil
ale rekl bych, ze si to pamatuju takto spravne, schvalne dej vedet odpol, jestli jsme mysleli oba to same

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
- CCC je opravdu nahovno, taky na to vždycky nadavam, přesně jak říká itchy, ale idrive je pecka, v E65 se dostaneš namkoliv max na 2 kliknutí, to MMI vypada jak DOS, mala obrazovka a pokud vím tak to neumí moc multimedialních věcí, ale furt bych radši jak blazen točil s CCC než měl DOS s malou obrazovkou.
- jaky vyhody ma jako hlinikova kastle? ja to beru jen jako obrovskou nevyhodu
- nějaky denní svícení snad není žadná výhoda, bavím se o funkčních věcech
- porovnal jsem stejně stara auta, ta audi je stara i proti E60, natož proti Fku, a CIC bylo od roku 2008, takže ještě další 3 roky naskok
- jack07-co s tím máš?
- k čemu je dobra čtečka otisku prstu v autě?
- zinek mě taky nezajima, pro uživatele je uplně jedno jeslti máš pozink nebo dobře ošetřenou ocel, zajima tě jestli auto rezne nebo ne, ale je to zinek, uhlik nebo z hoven, to už je ti jedno.
- jaky vyhody ma jako hlinikova kastle? ja to beru jen jako obrovskou nevyhodu
- nějaky denní svícení snad není žadná výhoda, bavím se o funkčních věcech
- porovnal jsem stejně stara auta, ta audi je stara i proti E60, natož proti Fku, a CIC bylo od roku 2008, takže ještě další 3 roky naskok
- jack07-co s tím máš?
- k čemu je dobra čtečka otisku prstu v autě?
- zinek mě taky nezajima, pro uživatele je uplně jedno jeslti máš pozink nebo dobře ošetřenou ocel, zajima tě jestli auto rezne nebo ne, ale je to zinek, uhlik nebo z hoven, to už je ti jedno.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
- iDrive v e65 nemam ozkousenej, tak nemuzu soudit, ale CCC je hruza 
- E60 s CCC a 4f s MMI 2High ma co do plochy prakticky stejnou velikost, jen jiny pomer stran a jako DOS to opravdu nevypada, mozna tak MMI Basic, to je skutecna odpornost nehodna auta vyssi stredni tridy.
- Hlinikova kastle je lehci a nerezne ani poskrabana, ale jen jsem tim chtel nastinit, ze ne vzdy bylo BMW leaderem automobiloveho prumyslu a ze BMW, MB a Audi se casto o prvni mista pretahovali a stale pretahuji.
- To same denni sviceni. Pro nekoho je to "must have", pro jineho je to blbost, ale zminoval jsem to ze stejneho duvodu jako predchozi bod s alu kastli
- Porovnaval jsi sice auta ze stejneho roku, ale jine generace. Urcite uznas sam, ze to neni moc fer srovnani. Plus ta konkretni Audi je totalni holota se sporakem misto digi klimi a s MMI 2g (3g basic) misto, v te dobe jiz zcela bezneho, MMI 3g.
- Ctecka otisku - opet souvisi s bodem o hlinikove kastli

- E60 s CCC a 4f s MMI 2High ma co do plochy prakticky stejnou velikost, jen jiny pomer stran a jako DOS to opravdu nevypada, mozna tak MMI Basic, to je skutecna odpornost nehodna auta vyssi stredni tridy.
- Hlinikova kastle je lehci a nerezne ani poskrabana, ale jen jsem tim chtel nastinit, ze ne vzdy bylo BMW leaderem automobiloveho prumyslu a ze BMW, MB a Audi se casto o prvni mista pretahovali a stale pretahuji.
- To same denni sviceni. Pro nekoho je to "must have", pro jineho je to blbost, ale zminoval jsem to ze stejneho duvodu jako predchozi bod s alu kastli

- Porovnaval jsi sice auta ze stejneho roku, ale jine generace. Urcite uznas sam, ze to neni moc fer srovnani. Plus ta konkretni Audi je totalni holota se sporakem misto digi klimi a s MMI 2g (3g basic) misto, v te dobe jiz zcela bezneho, MMI 3g.
- Ctecka otisku - opet souvisi s bodem o hlinikove kastli

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
- ale to máš zas takovy finty, stejně jako ti u BMW napíšou že Xdrive může být i 100 procent kroutaku dopředu, ale to že zadní kardan jen prochází rozvodovkou už ti nikdo neřekne. a stejný je to s hlinikovou kastli, když to malinko škrábnete tak to nebude rezavět, když to škrábneš víc, tak to rezavět nebude, ale musíš vyměnit pul auta, protože to nejde spotrovat ani podobne opravy. prostě hlinikova kastle je nevyhoda ale pro Audi marketingovy tah. Ja nikdy nejel Audi která by měl byt jen trošku nečím nadchla, snad jen Audi 100, ty interiery jsou odporne, navíc už mam profesni deformaci a řeším i jak se to servisuje, kolega občas děla nějakou fušku na Audi a musím říct že to je jedním slovem katastrofa.
- rád si ale nechám předvést nějakou Audi která by mě mohla zajímat, zatím jsem ale nikdy neřekl "todle chci", a to mám v seznamu hodně aut co mimo BMW chci, ale Audi tam není žadny, snad jen ta Audi 100
- idrive si vyzkoužíš jak budeš mít pujčenou sedmu
- denní svícení jako must have je jako prostě ten vzhled audi, vypada to jak oktavka a proto to lidi chcou, že to je lepší oktávka.
- ta čtečka je teda na co? co se s tím dá dělat?
- rád si ale nechám předvést nějakou Audi která by mě mohla zajímat, zatím jsem ale nikdy neřekl "todle chci", a to mám v seznamu hodně aut co mimo BMW chci, ale Audi tam není žadny, snad jen ta Audi 100
- idrive si vyzkoužíš jak budeš mít pujčenou sedmu
- denní svícení jako must have je jako prostě ten vzhled audi, vypada to jak oktavka a proto to lidi chcou, že to je lepší oktávka.
- ta čtečka je teda na co? co se s tím dá dělat?
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
- Jako oprava alu kastle je hruza, s tim nelze nesouhlasit, ale prisli s tim prvni a v tomhle konkretnim maji obrovsky naskok (ac to nemusi mit zadny realny prinos a je to spis marketing) 
- Servis nemuzu srovnat, nejsem mechanik, ale ND na e60 jsou z nejakeho duvodu drazsi nez na 4f
- Audi co by nadchla? Stary Coupe Quattro, nova R8?
- Interier? Me osobne se celkem libi. Rozhodne mi prijde treba 4f nasobne lepsi nez MB W211, ale to je ciste o vkusu. A interiery 4G a 4H mi osobne prijdou paradni. Ale to je subjektivni
- Doufam, ze si na ten iDrive nezvyknu, jinak bych musel koupit sedmu
- Denni LED sviceni - ano, jde o design a hodne lidem se to libi
- Ta ctecka slouzila misto klicku. Osobne nevim jaky to ma v kombinaci s kessy vyznam, ale uvedl jsem to v kontextu toho, ze Audi taky prinasi do oboru nove technologie, ac v tomhle pripade to byla spis slepa ulicka a bylo to neskutecne poruchove. Na druhou stranu touch pad je treba na zadavani adresy super a tusim, ze byl take prvne v Audi.

- Servis nemuzu srovnat, nejsem mechanik, ale ND na e60 jsou z nejakeho duvodu drazsi nez na 4f
- Audi co by nadchla? Stary Coupe Quattro, nova R8?

- Interier? Me osobne se celkem libi. Rozhodne mi prijde treba 4f nasobne lepsi nez MB W211, ale to je ciste o vkusu. A interiery 4G a 4H mi osobne prijdou paradni. Ale to je subjektivni

- Doufam, ze si na ten iDrive nezvyknu, jinak bych musel koupit sedmu

- Denni LED sviceni - ano, jde o design a hodne lidem se to libi

- Ta ctecka slouzila misto klicku. Osobne nevim jaky to ma v kombinaci s kessy vyznam, ale uvedl jsem to v kontextu toho, ze Audi taky prinasi do oboru nove technologie, ac v tomhle pripade to byla spis slepa ulicka a bylo to neskutecne poruchove. Na druhou stranu touch pad je treba na zadavani adresy super a tusim, ze byl take prvne v Audi.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Hlinik muze oxidatit. On nezhnije, ale pokud se pod lak dostane sul, tak se vytvori puchyrky. Kamos mel na servisu Jaguara XJ, ktera je uplne cela z hliniku. A na laku byli puchyrky a tak se ho ptam, jak je to mozne? A on ( poleti kaminek, oprejskne lak a pokud se ti tam dostane voda se soli, tak se ti stane tohle. Je to cele na hovno. Udelas dulek kdekoliv a oprava bude kurva draha.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
však to se běžne stava se zrcatkama u BMW nebo i s hlinikovyma dilama,
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ále takový běžný věci... znáš to, když jdeš kupovat auto za dost peněz s někým, komu věříš, že tomu rozumíJaraX píše: ........
- jack07-co s tím máš?
pak to nějak pořádně nejede, začne to černě hulit a když jsem konečně našel člověka co tomu opravdu rozumí a pustil se do toho, vyslechl jsem si pěkný věci, jak se o to majitel předemnou staral a že se toho zbavil v nejlepší možnou chvíli. Když nebudu počítat drobnosti, co jsem si udělal sám(silentbloky motoru, ramena přední, DPFko, olej, filtry,..)
Takže 6ks vstřikovačů, nějaký to těsnění k nim, chladič egr, vodní pumpa, žhavení, podtlaky k víř.klapkám, nějaký další hadičky šroubky a drobnosti, to byl první větší servis.
Vydrželo to asi nějakých 45km co jsem tomu dal po cestě domů z Prahy po D11 za uši a co se nestalo, ruply svody

Opět začlo hulit, převodovka špatně řadit, atd. když jsem to dal znovu do servisu, chvíli trvalo než se povedlo vyndat ty svody, pak asi měsíc trvalo, než to vůbec v Praze borci svařili, protože si asi na 14dnů udělali volno, jak byly vedra

Ale snad už to bude teď OK. 535d předfl
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Já to musím napsat.. no to by mi mrdlo
Už bych to řezal flexou na díly

Už bych to řezal flexou na díly

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
však už jsem tu někde psal, že jsem měl chuť to zapálit
a to ještě nevím kolik nechám teď za ten velkej servis se svodama a turbama, jen těsnění na turba bylo prej asi 1.200,- a 1.600,- origo z BMW, že to jinde nešlo objednat, k tomu zrovna olej s filtrem, když už se udělaly turba, doplnit klimošku... a když už tak i přehrát sw na něco přes 300koní

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
a ja byl nasranej když mi odešel motorek ostřikovačů 
ono prostě problém těch naft je že většinu věcí nejsi schopen at jsi sebelepší mechanik prověřit, nepoznáš stav turb, dokud je nevyndáš, nepoznáš stav DPF, vidíš jen protitlak, ale nevíš jeslti v DPF není jen kanál přes kterej to vše jede a za par tisic se to zanese a bude po něm, nepoznáš jeslti převodovka není před smrtí, nepoznáš v jakym stavu je sání, EGR, ani vstřiky, zase jen poznáš kolik dávkujou přes korekce, ale nepoznáš jeslti hezky rozprašujou nebo kapou.
výhoda benzínu (atmosféry bez přímovstřiku) je ta že ti to auto hned řekne, rozvody jsou na tom tak, VVT je opotřebenej tolik a tolik, atd.

ono prostě problém těch naft je že většinu věcí nejsi schopen at jsi sebelepší mechanik prověřit, nepoznáš stav turb, dokud je nevyndáš, nepoznáš stav DPF, vidíš jen protitlak, ale nevíš jeslti v DPF není jen kanál přes kterej to vše jede a za par tisic se to zanese a bude po něm, nepoznáš jeslti převodovka není před smrtí, nepoznáš v jakym stavu je sání, EGR, ani vstřiky, zase jen poznáš kolik dávkujou přes korekce, ale nepoznáš jeslti hezky rozprašujou nebo kapou.
výhoda benzínu (atmosféry bez přímovstřiku) je ta že ti to auto hned řekne, rozvody jsou na tom tak, VVT je opotřebenej tolik a tolik, atd.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jak se da zjistit, jak na tom jsou rozvody. U VVT pry podle Inpy, koukal na to kdysi Snejk. Uz nevim jak, ale mel to napichle na Inpu.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
No tak VVT se dá asi poznat dost rychle i bez INPY:)
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
