Třeba mě před-facelift e60 vůbec nezajímá, jedno kolik stojí... LCI je kvalitativně jinde, můžeme se o tom dohadovat, ale jen ten rozdíl, když zabouchnu dveře nějaké 2004 a 2008 je neskutečnej...Corleon píše:Zrovna s touhle bude neco v neporadku si myslim. Inzeruje se uz pul roku a stejne ji nikdo nechce ani za takhle nizkou cenu.kurevtor píše: Treba tohle: 545i, barvy OK, Logic7, Komforty, vyhrev, HUD. Vic clovek nepotrebuje.https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list Cena 175 tisic. Tak vo co tady de.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
mě zase LCI přijde mnohem víc ojebaná.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
A me se zase vic libi predface interier 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
zrovna včera jsem byl vyzkoušet kamarádovu 535d poface a má opravdu voňavku, ve zpracování oproti mému předfl jsem žádný rozdíl nepoznal, leda v tom zavírání dveří, že nemá softclose a je třeba s tím bouchnout
jen individual audio hraje oproti klasickýmu L7(co mám v autě já) jináč, ani hůř ani líp, přišlo mi, že to má hrozně přebasovaný, ať jsem nastavoval různě equalizer, ubíral basy, měnil výšky...

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
vsechny levny 14 let stary pekace budou mit "neco v neporadku". Bud clovek chce levny auto nebo si musi priplatit. Jde o to, ze moje reakce byla na to, ze ty ceny proste padaj a cekat nema moc smysl...Corleon píše:Zrovna s touhle bude neco v neporadku si myslim. Inzeruje se uz pul roku a stejne ji nikdo nechce ani za takhle nizkou cenu.kurevtor píše: Treba tohle:
545i, barvy OK, Logic7, Komforty, vyhrev, HUD. Vic clovek nepotrebuje.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
Cena 175 tisic. Tak vo co tady de.
Ze se tahle dele prodava nemusi znamenat vubec nic. 545i sedan holt nedava tolik smysl. Bud sou lidi navockovany, ze to uz radsi rovnou sedmicku, nebo jim to pripada zravy, nebo to nechteji bez Mpaketu, nebo si reknou, ze potrebujou fotrovskej kombik, aby si to obhajili u zenusky, protoze u nich v domacnosti nosi kalhoty ona.
zddan01: tak jasny, ze jsou to kecy, ale kdyz nekdo preseda treba z renaulta tak proste bude rad. Jde o tu cenu a vybavu, ze to nehraje tak dobre jako neco jinyho je jasny, vzdycky muzes rict, ze je na svete neco lepsiho...
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Renault to mel v osmdesatkach, stejne jako ameriky. Se mi libi jak nesneses srovnani BMW Audi, kde audi vyhravaJaraX píše:jj a u merglu byl keyless tuším od 1999


jak je to s tema e39 v8? Je to fakt tak levny? Ja chci neco na hrani...
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
U amerik myslíš ty trapné číselné kódy to měly od devadesátek to je pravda ale není to keyless, a které auto s pipinou to mělo v osmdesátkách, beztak nějaká studie co se do výroby nedostala, takhle můžeme jít v každém systému o desítky let zpět, ale směrodatné je auto co to dostalo sériově.
Jinak já staré audi rád, ale co jsem se pořádně projel v pár bmw tak audi neumí udělat ovladatelné auto, kolem mě je spousta lidí co se jim audi líbí a vybírají podle vzhledu, ale 50% si audi nekoupí jelikož si to půjčí a už nechcou, 40% si to nakonec i tak koupí a do roka prodávaj že to prostě nejde překousnout a 10% to nějak přetrpí jelikož to chtějí jejich bezmozkové blondýny.
Plus teď já jelikož se dívám po třetím autě na letní zábavu tak alternativa k cabru e46, z3, z4 a mergl z té doby nic pěkného nemá, tak bylo TT kurva abych se bál jestli to ve 100km/h dokáže zatočit do zatáčky to je na mě moc.
Jinak já staré audi rád, ale co jsem se pořádně projel v pár bmw tak audi neumí udělat ovladatelné auto, kolem mě je spousta lidí co se jim audi líbí a vybírají podle vzhledu, ale 50% si audi nekoupí jelikož si to půjčí a už nechcou, 40% si to nakonec i tak koupí a do roka prodávaj že to prostě nejde překousnout a 10% to nějak přetrpí jelikož to chtějí jejich bezmozkové blondýny.
Plus teď já jelikož se dívám po třetím autě na letní zábavu tak alternativa k cabru e46, z3, z4 a mergl z té doby nic pěkného nemá, tak bylo TT kurva abych se bál jestli to ve 100km/h dokáže zatočit do zatáčky to je na mě moc.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
A jeste zapominas na lidi, pro ktere byla koupe Audi ciste racionalni zalezitost(ja). Pokud chces +- neutralne se chovajici auto (pokud jezdis decentne, tak tu nedotacivost ani moc nevnimas), ktere je uvnitr vetsi nez konkurence (4F vs E60) a kde se 4x4 pohon nevysype po par desitkach tisic kilometru, moc jinych moznosti nemas
Plus je 4F stala 4x4, ne jako Xdrive, kde pri vyssich rychlostech z toho mas zpatky zadokolku. Je to obrovskej rozdil treba za deste ve vyjetych kolejich.

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Ti čistě racionální už jezdí ve WV, jelikož je levnější a přitom stejné, jinak já jsem ještě neviděl vysypaný x-drive a mít z auta i zadokolku je výhodou a hlavně u posledních x-drive je to tak vymakané že to ve volantu necítíš viz g11 kterou měl půjčenou jarax a měl jsem tu čest, jsem to vůbec nepoznal a dozvěděl jsem se to večer po telefonu.
Prostě tolik let dělaj auta a nedokázali dostat motor za přední nápravu a to je smutný.
Prostě tolik let dělaj auta a nedokázali dostat motor za přední nápravu a to je smutný.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Já jsem X-drive viděl vysypané už dvě. Jednu F01 a jednu F30tku.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Od kdy dela VW auto velikosti A6 s mezinapravovym samosvorem?vlastnemec píše:Ti čistě racionální už jezdí ve WV, jelikož je levnější a přitom stejné, jinak já jsem ještě neviděl vysypaný x-drive a mít z auta i zadokolku je výhodou a hlavně u posledních x-drive je to tak vymakané že to ve volantu necítíš viz g11 kterou měl půjčenou jarax a měl jsem tu čest, jsem to vůbec nepoznal a dozvěděl jsem se to večer po telefonu.
Prostě tolik let dělaj auta a nedokázali dostat motor za přední nápravu a to je smutný.


A proto, ze donedavna neumeli dat motor nad nebo za predni napravu, tak je taky treba 4f o tridu vetsi auto nez e60

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Vlastanemec: vsak to byl vtip, mne bavi jak Jarax nenavidi audi



- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
A ve kterém autě krom R8 dali motor za nápravu?
Jasně získají tím nějaký větší prostor uvnitř vozu, mají pár centimetrů v délce navíc cca7 ale kratší rozvor tudíž horší komfort a stou vetší délkou delší převisy a tím pádem další mínus v ovladatelnosti vozu a celkovém komfortu a to je to co dělá třídu vozu. A zpracování u nových aut je to jedno všechny vržou stejně
.
Jasně získají tím nějaký větší prostor uvnitř vozu, mají pár centimetrů v délce navíc cca7 ale kratší rozvor tudíž horší komfort a stou vetší délkou delší převisy a tím pádem další mínus v ovladatelnosti vozu a celkovém komfortu a to je to co dělá třídu vozu. A zpracování u nových aut je to jedno všechny vržou stejně

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
však je to škodovka s jinym znakemkurevtor píše:Vlastanemec: vsak to byl vtip, mne bavi jak Jarax nenavidi audi![]()
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Uprimne vybec netusim na co ted nerazis. Uz 4g ma posunutej motor dozadu a je mnohem lip ovladatelna nez 4f, kdyz jedes pilu. Jakej kratsi rozvor? Sedel jsi nekdy ve 4f a e60? E60 je o tridu mensi auto, prestoze venkovni rozmery jsou podobne. A zpracovani samozrejme neni jedno, protoze i v ramci koncernu jsou mezi Audi a VW velke rozdily a to i pres to, ze nektere dily maji spolecne.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
mě stačí u Audi porovnat techniku s BMW, třeba takovej Dynamic drive začli používat loni, tzn jen o 16 let později než BMW 
a takových věcí jsou mraky, trh s autama táhne BMW a Mercedes a 10let za něma je Audi.
se podívej ten rozdíl v tom co umí pětka z roku 2011 a A6 ze stejnýho roku
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi ... oFrom=list
ta audia má Entertainemnt na urovní E39, možná ještě E34
a ta F10 ze stejnýho roku je proti tomu jak kosmická loď, a to mezitím byla ještě E60 která je furt ještě modernější než ta A6,
2000: BMW introduced radar "Active Cruise Control" in Europe on the BMW 7 Series - E38.[18]
2002: Audi introduced radar Adaptive cruise control (Autocruise) on the Audi A8 in late 2002
BMW Night Vision introduced in 2005 on the BMW 7 Series (E65).
Night Vision Assistant was introduced in 2010 on the Audi A8.
a takových věcí jsou desítky
Driving dynamics
BMW wins hands down. Audi shares the same front wheel platform with other VW group cars. BMW develops its own rear wheel drive platforms which are much more fun to drive than Audi’s.
History and prestige.
Bmw wins. Do any body remember any legendary Audis from the 60’s, or 70′s? I wouldn’t think so. This is because Audi was not a luxury brand before VW Group bought it in 1965 and decided to move it upmarket in order to compete with BMW and Mercedes-Benz.

a takových věcí jsou mraky, trh s autama táhne BMW a Mercedes a 10let za něma je Audi.
se podívej ten rozdíl v tom co umí pětka z roku 2011 a A6 ze stejnýho roku
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi ... oFrom=list
ta audia má Entertainemnt na urovní E39, možná ještě E34

2000: BMW introduced radar "Active Cruise Control" in Europe on the BMW 7 Series - E38.[18]
2002: Audi introduced radar Adaptive cruise control (Autocruise) on the Audi A8 in late 2002
BMW Night Vision introduced in 2005 on the BMW 7 Series (E65).
Night Vision Assistant was introduced in 2010 on the Audi A8.
a takových věcí jsou desítky
Driving dynamics
BMW wins hands down. Audi shares the same front wheel platform with other VW group cars. BMW develops its own rear wheel drive platforms which are much more fun to drive than Audi’s.
History and prestige.
Bmw wins. Do any body remember any legendary Audis from the 60’s, or 70′s? I wouldn’t think so. This is because Audi was not a luxury brand before VW Group bought it in 1965 and decided to move it upmarket in order to compete with BMW and Mercedes-Benz.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Ano, deset let naskoku u BMW je videt na priklad u CCC vs MMI a kessy vs no-kessy u e60/4f :-

Pokazdy kdyz na tom CCC musim neco najit nebo nastavit tak bych ty lidi, co to navrhovali nejradeji zabil... ...pak ozivil.... ...a zabil znovu. To samy vzduchovej podvozek, uz ut vubec BMV umi vyrobit?



Pokazdy kdyz na tom CCC musim neco najit nebo nastavit tak bych ty lidi, co to navrhovali nejradeji zabil... ...pak ozivil.... ...a zabil znovu. To samy vzduchovej podvozek, uz ut vubec BMV umi vyrobit?

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ale vzduchovej podvozek je nahovno, on je prostě nekomunikativní, BMW ma celovzduch od roku 2000, ale prostě to bere radost z jízdy, viděl jsem to u G11, prostě se to chova jak audina
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Minimalne ta nekomunikativnost vzduchovyho podvozku neni u Audi znat, protoze to auto je jako Playstation tak jako tak, takze nelze cekat zadnou zpetnou vazbu. Ale komfort je u toho mnohem dal nez u pruzin ( 4f vzduch vs e60 pruziny), pricemz e60 nikdy vzduchovej podvozek ani nemelo 

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Absolutne netusim proc porovnavas dve ruzny generace aut?? Oproti 4f bys mel ukazat e60. Ten “Enterteinment na urovni E39” mi musis nejak vysvetlit. Jako ze snad ma stejne na hovno ergonomii? Nebo ze je LCD stejne uplne na hovno umisteny mimo zorny pole ridice? Tohle je uplne mimo. A v pripade CCC vs MMI to je jako souboj parniho stroje s jadernym reaktorem.JaraX píše:se podívej ten rozdíl v tom co umí pětka z roku 2011 a A6 ze stejnýho roku
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi ... oFrom=list
ta audia má Entertainemnt na urovní E39, možná ještě E34a ta F10 ze stejnýho roku je proti tomu jak kosmická loď, a to mezitím byla ještě E60 která je furt ještě modernější než ta A6,
No to je ale blabolJaraX píše:BMW wins hands down. Audi shares the same front wheel platform with other VW group cars. BMW develops its own rear wheel drive platforms which are much more fun to drive than Audi’s.

A kdy vlastne prislo BMW s celohlinikovou karoserii??? Jeste ne???


Nebo kdo ze to vlastne mel prvni LED DLRS?

Kdo zacal prvne zinkovat kastle? Ano, Audi

Kdo ze to mel prvni ctecku otisku prstu?

Ta averze vuci Audi je naprosto nesmyslna.