Stránka 14 z 60

Re: N53B30O0

Napsal: pon 28.11.2016 09:42
od starML
kompre píše:... auto je nyní v německém BMW, další info dostanu zítra dopoledne ....:oops:
Hrabali se v tom skoro celý týden a chtěli měnit vysokotlaké palivové čerpadlo a vstřikovače, ale to jsem jim nepovolil, protože tyhle díly jsou OK. A hodně dlouho trvalo, než dali na moje doporučení povolit šrouby před prostředním dílem výfuku. Můj tip byl ucpaný NOx katalyzátor pro 1-3 válec a tak to skutečně bylo. Protože válce 1-3 neměli kam odfouknout, došlo ke klepání a čidlo klepání B62400 ty válce přes ŘJ motoru ve vyšších otáčkách odpojilo. Teď shání ten prostřední díl výfuku ..

Re: N53B30O0

Napsal: pon 28.11.2016 10:55
od Pajk85
Jak se to může stát tohle? To je jak s DPF? ... Klobouk jízda, krátký trasy a pá pá?

Re: N53B30O0

Napsal: pon 28.11.2016 10:57
od MattyX
Životnost katalizátorů není nekonečná, někomu vydrží o něco déle, ale většinou končí tak, že drahé kovy výlítají z výfuku ven, katalizátor se začíná pomalu bortit až se ucpe ... u starších kousků klidně zvládnul 20 let provozu, ale dneska to vydrží sotva pár let a je to na výměnu (většinou řešeno odstraněním :D )

Re: N53B30O0

Napsal: pon 28.11.2016 11:23
od mykovec
To je fakt peklo tohleto :D Protoze se v tom spodku uplne neorientuju, chapu to spravne, ze je tedy v coudu ten NOx kat nebo jen vymenis dil vyfuku a nebo je to jedna cast oboji? Na kolik to prijde?
A obecne, kolik tam tech katu vlastne je? A v jakym poradi? Je tedy jeden, pak nox a na konci ten hlavni tricestnej? Co me jeste ceka :D

Re: N53B30O0

Napsal: pon 28.11.2016 11:47
od Radek
Kdyby někdo potřeboval, tak mám nový origo vstriky na N53/N43 13 53 7 589 048 a nové origo cívky 12 13 7 559 842.

Re: N53B30O0

Napsal: úte 29.11.2016 11:49
od kompre
starML píše:
kompre píše:... auto je nyní v německém BMW, další info dostanu zítra dopoledne ....:oops:
Hrabali se v tom skoro celý týden a chtěli měnit vysokotlaké palivové čerpadlo a vstřikovače, ale to jsem jim nepovolil, protože tyhle díly jsou OK. A hodně dlouho trvalo, než dali na moje doporučení povolit šrouby před prostředním dílem výfuku. Můj tip byl ucpaný NOx katalyzátor pro 1-3 válec a tak to skutečně bylo. Protože válce 1-3 neměli kam odfouknout, došlo ke klepání a čidlo klepání B62400 ty válce přes ŘJ motoru ve vyšších otáčkách odpojilo. Teď shání ten prostřední díl výfuku ..

A zaznamenal si u seba niekedy chybu? 0030E9 (cat konverter ageing?) Ci len tak zrazu?

Tieto n53ojky to su citlivky skarede. Bez NOX senzoru a NOX katov by clovek asi este presiel emisnou ci?

Re: N53B30O0

Napsal: úte 29.11.2016 20:34
od starML
Ahoj, dnes jen krátké odpovědi, přeberte si, co komu patří:
- cat konverter ageing => stárnutí katu jsem na diag. u mne neviděl, oops - opravuji, již dříve jsem tam několikrát měl 0030E9 DME: Stickoxidkatalysator-Alterung, což je to samé německy, píšu to tady http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?t=79755
- bez NOX senzoru a NOX katu na emisích v pohodě projdeš, protoře měří COx a HCO,
- NOx katy jsou součástí prostředního dvojitého dílu výfuku, kolik to stálo napíšu, až bude faktura,
- ANO, zbortilo se to při vytočení na cca 4000rpm, má to 10 let a 174tkm, klobouka moc nejezdím,
- NOx katalyzátor je benzínová obdoba DPF.

Re: N53B30O0

Napsal: pát 09.12.2016 19:22
od mykovec
Nevíte náhodou, co znamená koncový doplněk k part no.? Ze 6 vstřiků, které jsem vyndal mají tato čísla, mohlo to mít na něco vliv?

2ks: 1353 7589048-08
1ks: 1353 7589048-09
3ks: 1353 7589048-10

Re: N53B30O0

Napsal: sob 10.12.2016 00:50
od starML
Číslo za pomlčkou (index) je označení výrobní verze. Takže první injektory byly s číslem 1353 7589048-01, potom -02 atd. a až do verze 04 byly skoro všechny nespolehlivé a zdarma je měnily na svolávačce (Rückrufaktion). Potom v průběhu jednoho roku rychle za sebou následovaly verze 05 až 08, které už byly spolehlivější a současná aktuální verze je -11. Ale pozor!! Ty staré -03 až 08 jsou ještě pořád ve skladech a snaží se je prodat, případně Ti je tam v autorizáku namontují, jako by se dříve nic nestalo. Ale proč do motoru montovat díl z výrobní série, která nebyla nejpovedenější? Proto, aby jsi se zase brzo do servisu nebo obchodu vrátil.

Neuděláš chybu, když je pošleš do http://www.jetservis.cz/kontakt z vyčištění a přezkoušení. Co projde namontuj zpět, zbytek doplň injektory s indexem 11 a vyšším.

Re: N53B30O0

Napsal: sob 10.12.2016 03:02
od mykovec
Diky moc za info, toto by me nenapadlo, jinak s jet servisem jiz mam dobre zkusenosti, jiz mam zabaleno a odesilam pristi tyden vsech 6ks a uvidim, co se dozvim, sice uz chteji skoro 600 za kus plus postovny, tzn. 3,5k, ale aspon clovek vi na cem je.

Re: N53B30O0

Napsal: pát 06.01.2017 16:21
od pavproch
Neska sem si (po několika měsících, kdy sem dyžtak řídil jen pindicu či leguána) zase užil "sheer driving pleasure"... je to teda ale kuwa rozdíl, mnichovské N/A R6 oproti konzernovému foukanému R4 či slabounkému nefoukanému italovi....

Re: N53B30O0

Napsal: pát 06.01.2017 18:37
od Pajk85
No pro mě je to strašnej nezvyk jet každou zatáčku driftem. Jak napadl jen bordel, tak mi to neustále ustřeluje. Přijde mi to víc nebezpečný než koncern.

Re: N53B30O0

Napsal: pát 06.01.2017 18:43
od pavproch
3er je z výroby xDrive (4x4) a navíc nedávno sem mus dopřál dozadu lamelový LSD... takže (právě na) na kluzkém je to fčíl ono... :twisted:

Re: N53B30O0

Napsal: sob 07.01.2017 23:16
od ugurundu
Jestli to neni tajny na kolik vysel?
uvazuju o dodelani na e92 335i :-D

Re: N53B30O0

Napsal: ned 08.01.2017 10:35
od pavproch
při asi 200 tis km sem preventivně měnil oba diffy (za OEM, nové, akorát že pro X3, čili o 15% kratší - montáž ale byla PnP) a při tom sem do zadního nechal dát špéru (lamela drechsler 60%) - vše včetně montáže u MirageMotors a přišlo ty myslím nějak na kilopade....

Re: N53B30O0

Napsal: pát 13.01.2017 18:32
od pavproch
Neska po víc než půlroce první delší "vyjížďka" s 3er - asi 250 km. Ooooachhh, R6 je fakt o něčem jiným než foukaný R4 z Wlkohradu....

Re: N53B30O0

Napsal: pát 17.03.2017 21:55
od pavproch
Sem zapoměl sa podělit o zážitky z cest: fčera na I/19 u NMnM sem s 316i dojel a předjel (taktak, s vyplazeným jazyčiskem, otáčkama v redline a pedal-on-metal) jinou e91 v šedé metle, m-paketu s dvojitou koncovkou výfuku, staggered 18" a s nápisem na prdelce 318d..... jj, brambor není sám s kamufláží na prdelce.... podle toho jak mu to jelo, to tipuju taky na 330i(d)... a dal sem ho asi enem díky zkrácenému diffu....

Nebyl to někdo ocuto?

Re: N53B30O0

Napsal: pát 17.03.2017 23:45
od matiz
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 30.03.2017 11:38
od pavproch
Neska ráno I/56 mezi Dolní Bečvou a Rožnovem p. R. - dojel sem se svou e91 pěknou až krásnou taky e91, 330i FL, černá metla, hagusy, staggered setup (kola myslím 18 nebo 19"), RZ ústeckého kraje.... a předjel, sice se mně snažil dohnat ale moc se mu nedařilo uviset "316i" (až v obci a to já už zase odbočoval....)

Nebyl to někdo ocuto?

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 30.03.2017 14:34
od pavproch
A fčíl sem ho v RpR u Alberta na Koryčankách potkal zas - mladej kluk v bejzbolovce - kývnul na ňa... dík...

jo a ty kola má fakt kchůl (gunmetal, vypadalo to jako 18", asi nějaké ultralight OZ či co...)