Stránka 14 z 17
Napsal: pon 21.12.2015 09:31
od Francis
To, co je výhodné pro občany, nepotřebuje podporu. Mnoho lidí si dává na střechu solární panely, kupují si tepelná čerpadla, vyměňují staré kotle za nové s vyšší účinností. Většina bez podpory, neb je to pro ně výhodné.
Elektroauta nejdou na odbyt ani s masivní podporou, a nebudou obyvatelstvem kupována ve větší míře do vyřešeni ukládácí kapacity a rychlosti ukládání energie do auta.
BTW, i kdyby k masivnímu rozvoji elektroaut došlo, není na to dimenzována přenosová elektrosoustava. Stavět vedení VN je stejný problém jako u dálnic, ekozmrdi budou dělat obstrukce.
Závěr: podpora prodeje elektroaut je kravina, je třeba podpořit vývoj baterií, kondenzátorů a přenosu elektrické energie.
Napsal: pon 21.12.2015 10:10
od zzeli
Jak budou delat diag na aute, kde neni OBD zasuvka?
Napsal: pon 21.12.2015 10:31
od matiz
nijak, poslou na ekologickou likvidaci. Na blbou otázku patricna odpověď
A jak tady někdo psal ze je to jen otázka penez pro technika, obavam se ze ne. Protože jsou kontroly na kvalitu, tak jako všude jinde. Vezme se nejaky vrak co vyjel ze vrat a hura udelame si na nem kontrolu ještě jednou -))) Výsledkem muze byt i odebrani licence a to si pani majitele stanic ohlidaji. Bude utrum vyjebavkam

Napsal: pon 21.12.2015 10:49
od JaraX
to by právě nemělo jít stejně jako napsat jiný stav km, protože musí být vše na kamerách, muselo by přijet stejné auto stejné barvy s jinýma značkama, ale prý má být kamera i na VINu ale uvidíme jak to bude v praxi
Napsal: pon 21.12.2015 11:10
od Zdenda530d
Alternativou jak vyjebat s nenažranýma držkama mocipánů není jen LPG, pár cestiček ještě existuje. Je mi jasné, že jakmile jde o vytřískání peněz z lidí - teda pardon o ekologickou záchranu planety - jsou mocipáni extrémně rychlí a flexibilní v prosazování direktivních, svobodupotlačujících pravidel. Proto nestačí být pouze 1 krok před nimi ale nejméně 3.
Beru to jako hru, ve které jsem vždy vyhrál a nehodlám na tom nic měnit (rozměry kol, pokovená skla, ekokurvítka, atd. atd...).
A proč??? Protože CHCI!!!!!!!!!! Chci mít auto na širokých kolech, se zatmavenýma sklama a když budu chtít natřu ho na růžovo a budou na něm fialový hvězdičky!!!!!!!!
Napsal: pon 21.12.2015 11:14
od Jaris330D
Oni to stočej před STK, dělá se to i teď. Co se týče elektroaut, tak bych si ho klidně koupil, ale ta cena je hodně vysoko. Jezdil jsem v BMW I3 a jezdí to jak čert. Jenom to nabíjení, 100 - 150 km na nabití. Dcera sestřenice s tím jezdí do práce a prý to vystačí tam a musí zase nabíjet na cestu zpět. A je málo stanic, rychlonabíječ má jen v Brně asi 30 minut nabití a jinak normál, ale to trvá snad několik hodin. Už nevím kolik.
Stejný je to i se silnicema pro motorové vozidla, udělali z nich dálnice a teď musí mít všichni dálniční známky.
Napsal: pon 21.12.2015 11:17
od matiz
Však oni ti to vysvetli az dostanes zapis nezpusobile k provozu -))) Pak si to muzes postavit na zahradu a udelat z toho kurnik -) A presne kvůli takovym "co chteli" to odserou i ti, co nechteli

Napsal: pon 21.12.2015 11:27
od Jaris330D
Nedávno jsem rušil povinné ručení a před dvěma lety to šlo na kupní smlouvu. Teď chtějí kopii velkého technického průkazu, o prokazatelné změně vlastníka vozu. Prý se zakládali fiktivní smlouvy

.
Napsal: pon 21.12.2015 11:39
od Zdenda530d
To matiz: OMYL, vše je s kulatým razítkem

a to co není, je uděláno tak, aby to při kontrole (a to i nenadálé pro zajištění bezpečnost, ekologie a bla bla bla...) bylo PROKAZATELNĚ v pořádku. Jak jsem psal - je to hra. Někdo to vzdal, někdo občas v něčem prohraje... stačí si jen trochu namáhat hlavu a využít zručnosti a není to zase tak obtížné.
Je jasný, že u nových aut některé věci softwarově pořešit bude složité (ne nemožné) tak aby to bylo na kasírovacích stanicích a nenadálých kontrolách v pořádku, ale nové modely aut už nějak neřeším - protože to, co dnešní designérské skvosty ukrývají pod kapotáží je na blití. A to se nebavím jen o kurvítkách ale o celkovém pojetí dnešních aut.
Jediné co přechcat nejspíš nepůjde bude cena PH, tam když to nastřelí a do ceny promítnou všechny daně, poplatky, své jachty, vily, bazény, konta, milenky, letadla... asi budu muset vyvěsit bílou vlajku...
Napsal: pon 21.12.2015 11:46
od JaraX
aby ses pak nedivil až do tebe někdo vletí a pojištovna ti změří propustnost skel a šířku pneu,
Napsal: pon 21.12.2015 11:50
od Zdenda530d
To je právě o tom kulatým razítku a prokazatelném stavu...
Napsal: pon 21.12.2015 12:11
od Vlasta
Až ti změří propustnost skel na silnici, tak bude mít problém i ten, s tím kulatým razítkem
Napsal: pon 21.12.2015 12:14
od Teddy
Jak by vraceli auta zpět na stk? To jako že u brány bude stát hlídka a to auto odchytne a vrátí?
To si tý hlídky nikdo nevšimne? Nebo ty auta budou sledovat a vracet je až po několika km?
To nikdo z toho stk nepozná, že se jim tam auto vrátilo s poldama?
Český člověk dokáže obejít všechno. Na emisích jsem už několikrát viděl, jak si technik stoupl před kameru, našel v archívu emise stejného auta, které ale vyhovovalo. Ty otevřel a pak poodstoupil, aby to OK bylo na kameře.
Podle mě to všechno vychází z toho, že takových technických na oko se dělá zlomek.... a to se v době mobilů vždycky dá operativně domluvit.
Sám jsem ale zvědavej, co z toho nakonec vyleze.
Napsal: pon 21.12.2015 12:24
od matiz
Spis bych si myslel ze na stk poslou předem domluvene auto, na nem budou nejake ty zavady, jak jinak ze ano, a jakmile projede branou, vrati se znovu na začátek ale uz s inspekci a ta to proveri jak si pani technici vedli a kolik zavad odhalili. No a když neodhalili, muze to vest ke ztrate třebas nejakych bonusu ci odebrani licence. Myslim si ze to je v auto branzi relativne bezna věc posilani nastrcenych aut a nasledna kontrola. Policajti se tam nebudou nijak angažovat, spis někdo kdo je opravneny udelovat ty licence. Protože nejaka kontrola byt musí. Třeba to někdo rozvede presneji, ja to nevim, ale myslim si ze to tak nejak bude.
Napsal: pon 21.12.2015 12:31
od Zdenda530d
O tom to je... změří propustnost nádherně čirého skla
Ale asi se špatně chápeme... Já otevřeně říkám, že mě těší, když vyjebu s někým kdo chce cíleně vyjebat se mnou, to ano, ALE:
Za tím vším je jedna podstatná věc, já prostě chci mít auto r.v. 1989 a chci si s ním zajezdit podle libosti, protože... protože jsem ho dával dohromady vlastníma rukama, pomáhal mi s ním brácha a váže se k němu spousta hezkých vzpomínek (a to ne jen na ty baby, který sem v něm... svezl domů), toto je to ono
CHCI. Je to můj majetek a kdo má právo mi zakazovat jej používat??? KDO??? politici??? ta verbež??? Proto se už jen z aktu vzdoru stavím ke všem imbecilním omezujícím nařízením takto. Pro mě moje auta nejsou (teda skoro všechna moje auta) jen kus železa na kolech.
A je mi hodně smutno, když tu jsou jedinci, kteří ono omezující chování mírotvorců podporují a jsou pro každé omezující nařízení... Sami si pod sebou řežeme větev. Dopadne to tak, že nějaká pizda prosadí, že pokud budeme chtít auto, nebude moct být více jak 2 roky staré a basta - ve jménu ekologie... Opravdu to chceme dotáhnout do takovýchto konců?
Možná - doufám, že tou dobou už na mě porostou macešky...
Napsal: pon 21.12.2015 12:32
od Vlasta
Kontroly si dělá přímo sama Dekra, to pak není na STK ani fronta, když tam řádí
Napsal: pon 21.12.2015 12:43
od Teddy
Trochu jsem pročítal ty metodiky. Jsem zvědavej, jestli (resp. jak moc) pak stk odliší starý auta od těch novějších, kdy kontrola emisí zabere násobně víc času.
Nakonec se může stát, že člověk sice ušetří třeba 500,- na silniční dani, ale pak dá o 2 litry navíc za stk.
Co se stane, když se technikovi nepodaří "navázat spojení" s ŘJ? Víme jak to v praxi je. Pamatuju si, že snad jednou se to u mě napoprvé nepovedlo napíchnout i snejkovi.... a to je PAN kouzelník.... co na stk, když tam bude technik, kterej umí akorát zmačknout knoflík a ono se to nespojí?
Jsou to jen počítače. Fungují pokaždý jinak. Víme jak to je.
Napsal: pon 21.12.2015 13:04
od matiz
Tedy - jen se nerozciluj z toho co ti napisu -)))) Uz hoooooodne, ale opravdu hoooodne dlouhou dobu mame standartizovane protokoly a to minimalne pro jednotku motoru, mam ten dojem ze je to od roku 1998 a mají to všechny automobilky spolecne a univerzalni, a nejspis fakt mají, protože si myslim ze by byz toho tezko dostavali homologaci. Cili pro vycteni zavad nepotrebujes milion zarizeni, ani nejake ultra specialni multi bazmeky, mela by stacit jedna jedinna univerzalni ctecka. Predstav si to třeba jako rozhrani SATA z hard disku, existuje stovka vyrobcu disku a další stovka vyrobcu soucastek potrebnych pro vyrobu toho disku, ale pokud je ten disk v poradku a pripojis li ho do jakéhokoliv rozhrani SATA bude proste fungovat. Tak samo ta ctecka obdrzi zpravu o ulozenych nebo neulozenych závadách. Ona nemusi nic umet, nepotrebuje zjišťovat ani co je to za zavady, ani je mazat, ani testovat nejake cleny, staci to jen a pouze vycist a to je z mého pohledu tim ze je to rozhrani pro všechny stejne pomerne trivialni.
Jinými slovy pokud je auto v poradku, není to zadny velky problém. To ze nekteremu guru nedari vycist auto muze mit velmi mnoho pricin od auta az po guru ( na nikoho nevztahovat prosim -)))) Ja se s tim setkal dvakrát a vždycky byla na vine popelnice, jelikož mela maly, lec podstatny problém.
Napsal: pon 21.12.2015 14:00
od Teddy
Právě to tvé srovnání s HDD počítačů je dost příznačný. Taky se občas stane, že se to spolu hádá a pak to je nestabilní, nebo to prostě nefunguje vůbec. Teda stávalo, já už kompy nestavim 20 let.
Spíš jsem narážel na to, že není metodika pro případy, kdy se diagnostika s autem "nedomluví". Nejhorší způsob řešení je, že by takový auto rovnou prohlásili za nezpůsobilý k provozu. Majitel pak dojede do servisu, aby mu to opravili a tam mu řeknou, že všechno funguje jak má a doporučí mu jiné stk.

Napsal: pon 21.12.2015 14:11
od matiz
No, nedomluvi se kvůli tomu ze někdo porusil bud protokol, nebo je tam zavada. Mělo to byt prirovnani, vztahni si to třeba na pohryzane jabko, to ma snad HW veskery licencovany, proste zasunes a funguje to -))) Zasouvani nerozvadet -))) Protože to taky funguje -)