Stránka 14 z 21
Napsal: ned 11.08.2013 10:32
od riki18
IlikeU píše:jinak chladič funguje perfektně úžasných 110°C občas 115. Dříve to lezlo až ke 130°C.
Zmizel teen unavenej pocit motoru když byl fakt ohřatej na max. Dnes jedu do itálie tak po cestě zkusím maximálku. chci se dostat na 330km/h zatím je max 320
Kedy montujeme u mna?

Mne pomohol aj 10W60 olej

nehreje sa to tak. Uzi si dovolenku. Posli nejake fotky.
Napsal: ned 11.08.2013 11:42
od bmw335
IlikeU píše:tlak ti může unikat těch spojů je tam pokokot. sčíhni podtlaky od turba až k expanzce. a trubky co vedou na ic a z ic
Nic extra jsem nenašel, akorát šla zhruba o jednu otáčku šroubu dotáhnout jedna objímka a jedna hadička šla víc nastrčit, ale jinak nic. Nikdy mi to únik tlaku neukázalo na nízký stupně, vždy jen na šestku. At už při WOT nebo při klidný jízdě.
Napsal: ned 11.08.2013 13:42
od Poldav6
bmw335 píše:
Nic extra jsem nenašel, akorát šla zhruba o jednu otáčku šroubu dotáhnout jedna objímka a jedna hadička šla víc nastrčit, ale jinak nic. Nikdy mi to únik tlaku neukázalo na nízký stupně, vždy jen na šestku. At už při WOT nebo při klidný jízdě.
Hele mě to taky vždy udělalo jen na šestku a skoro vždy do kopce. Na n54 stránkách radili snížit hodnotu open loop a potom nastavit nějaký parametr (future value).. Takže buď to zkus, nebo zrychluj na pětku

Jak jsme se bavili, na šestku to auto dostává takový záhul, že bych za ní bral až nad 200km/h, rozhodně ne okolo maxima točivého momentu
Napsal: ned 11.08.2013 14:25
od bmw335
Poldav6 píše:bmw335 píše:
Nic extra jsem nenašel, akorát šla zhruba o jednu otáčku šroubu dotáhnout jedna objímka a jedna hadička šla víc nastrčit, ale jinak nic. Nikdy mi to únik tlaku neukázalo na nízký stupně, vždy jen na šestku. At už při WOT nebo při klidný jízdě.
Hele mě to taky vždy udělalo jen na šestku a skoro vždy do kopce. Na n54 stránkách radili snížit hodnotu open loop a potom nastavit nějaký parametr (future value).. Takže buď to zkus, nebo zrychluj na pětku

Jak jsme se bavili, na šestku to auto dostává takový záhul, že bych za ní bral až nad 200km/h, rozhodně ne okolo maxima točivého momentu
já vim, já za ní bral ve 140

a dostal sem zase ty vibrace:D Ty vibrace jsou setrvačník, kterej prej dostává pěkně přes koule, když se dává plnej ve středních.
Napsal: ned 11.08.2013 16:57
od bmw335
nevííte někdo, jestli se dá přitáhnout ta debilní klapka ve výfuku? Chrastí to permanentně, když jedu třeba na dvojku do strmýho kopce. Ikdyž ji nechám pořád otevřenou chrastí si dál. nejradši bych ji vyhodil. Taková kravina
Napsal: ned 11.08.2013 21:50
od bmw335
Tak jsem ji otevřel přes JB4. Snad to teda nevadí, že bude pořád klapka otevřená. Četl jsem že to ztrácí trochu Nm a že je potřeba zpětný tlak pro turba, proto je tam ta klapka. Tak snad se to neposere.
Napsal: pát 16.08.2013 08:41
od bmw335
už jste vyzkoušeli ISO 25? Úplná bomba, auto jede neuvěřitelně hladce, nástup turba super, obrovská změna oproti všem minulým verzím.
Na dvojku s DTC a WOT zadní kola absolutně nepřenáší výkon a zadek lítá sem a tam. S ISO 23 to nedělalo:) Žádný škubání při řazení, lineární zátah bez skoků prostě paráda

Napsal: pát 16.08.2013 08:52
od riki18
To este si neskusil 25C

mam to na testovanie

so zmenami pre moje turba a ich na mieru flash

Napsal: pát 16.08.2013 11:51
od Poldav6
riki, ta 25C je tobě na míru?
Já mám ještě nevyřešené to mírné škubání v nízkých otáčkách na tempomat, tak jsem na 25 zvědavý, jestli se to zlepší. Už nejsem sociál, koupil jsem si notebook, tak můžu logovat a nahrávat a logovat a nahrávat...
BTW moje pneumatiky: Po zásahu DAS se Barum-Continental Otrokovice rozhodli, že jejich technik začne zkoumat, kde je problém na kombinaci mého auta a jejich gum.. Je smutné, že až po takovém "nátlaku"... Předpokládám, že někdy v září se to uskuteční.
Teď jezdím na gumách Vredestein Ultrac Vorti.. Údajně nejlepší gumy na sucho a musím říct.. že auto ustálo WOT na trojku v táhle zatáčce bez ztráty květinky. Fakt fungujou..
Napsal: pát 16.08.2013 11:57
od riki18
Ahoj, nieco mi poslal ked sme riesili veci o aute.
Tie gumy som si objednal aj ja, dnes prisli tak spalim stare 2 mesacne
Ja som mal kedysi problem tiez s tempomatom ked som sa chcel dostat naspat na pozadovanu rychlost, cukalo. Loguj a posielaj terrymu.
Posli potom logy ako ti to ide.
Napsal: pát 16.08.2013 12:17
od IlikeU
Hlavne kdyz jsem tu psal ze vybrace dela setrvak tak me tu kamenovali

Napsal: pát 16.08.2013 13:55
od riki18
Co ine ako zotrvacnik to moze byt ked najvyssi stupen ma najvacsie vibracie

A hlavne ked sa jazdi v nizsich otackach. Preto jazdim vzdy vyssie a ked potrebujem pridat, obehnut, podradim.
Napsal: pát 16.08.2013 16:28
od bmw335
IlikeU píše:Hlavne kdyz jsem tu psal ze vybrace dela setrvak tak me tu kamenovali

Ještě by to mohly dělat gumový zástěrky na zadku

Napsal: pát 16.08.2013 16:30
od bmw335
ty Conti 5p strašně mizí, najel sem na nich asi 4tis a už je vidět jak ubylo. Jsou strašně měkký.
Napsal: pát 16.08.2013 17:27
od bmw335
kam jezdíte pro tu E85 v Praze? Je zbytečný brát 100 oktan? + e85? využije to ten motor?
Napsal: sob 17.08.2013 10:06
od Poldav6
bmw335 píše:kam jezdíte pro tu E85 v Praze? Je zbytečný brát 100 oktan? + e85? využije to ten motor?
Jednoduché odpovědi
1) beru E85 tam kde je.. Kutnohorská, Průmyslová, U rajské zahrady, Průběžná..
2) zkus se zeptat Terryho, jestli to ten motor využije

Mně to bez dlouhých adaptací přidalo během pár minut skoro 50 koní a Nm.
3) víc oktanového čísla, více výkonu. Ten motor to miluje.
Napsal: sob 17.08.2013 12:56
od IlikeU
hele polda tam kde neni ho hlavne neber.
Napsal: sob 17.08.2013 12:57
od riki18
@Ondra

)))))
Napsal: sob 17.08.2013 14:21
od bmw335
co dat dneska k veceru minisraz na benzince? rizky s sebou:-D
Napsal: sob 17.08.2013 14:29
od IlikeU
dnes v 18 hod u nas na dilne grilovani a pokec
adresa k cervenemu dvoru 2132/24, kdyby nekdo nemohl trefit
775 ctyri sest pet 234