Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
filtr pevných částic
ježiš....já mám takovou radost.., že to vímJaraX píše:až na to že ma pravdu ty slinte.rooc píše:to jsem si rejplchtěl jsem k tomu napsat vtřiky a turbo původní.., po těch slintách tady o plg a bezproblémovém provozu..
horší bude.., a´t to budu schtít prodat..., tak se tu bude vykládat o tom., že jsme to o 650 stáhnul
-
Zdenda530d
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Zdravím,nastal mi problém.Cca po ujetí 8km se mi rozsvítí kontrolka DPF a sníží se výkon.Včera to bylo na diagnostice,kde skoro nic nezjistil,vymazal chybu a byl 100km klid.Dnes se opět rozsvítila.Měnil jsem nedávno žhavičky,kde byl 3 špatné.Nevíte,kde by mohl být problém?Mechanik má podezření na jednotku žhavení,ale pokusí se to zjistit až o vejku,kdy bude mít lepší diagnostiku.Může se s autem do té doby jezdit? Předem děkuji za odpovědi (BMW 525D 145kw e61 LCI).
-
MadButcher
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Lidi používáte aditiva do té naší kvalitní nafty ? Do všech aut kde jsem měl DPF jsem lil aditiva, na dálnicích výfukovou soustavu hezky prohřál a žádný problémy s DPF jsem neměl.
Až vyřezávačům DPF bude někdo umírat na rakovinu, nebo oni sami, pak si možná vzpomenou... DPF tam není jen tak jako kurvítko, nebo zdroj zisků pro výrobce. EURO4 a výše produkuje tam malé části sazí, že nám pronikají nejen do plic, ale až do krve a následně prochází buněčnou stěnou do buněk, kde způsobují rakovinu.
Vzpomeňte si až budete přemýšlet o vyřezání DPF, může to být člen vaší rodiny, vy, nebo jen váš pes. Na rakovinu zcela zbytečně umíráme všichni. Vyřezané DPF ta rizika zcela zbytečně navyšují.
Sice plno lidí tvrdí, že to nedýchají, že to dýchají ty za nimi... Ale čím víc lidí to vyřeže, tím vyšší pravděpodobnost že to bude dýchat i ten který hulí těm ostatním.
Tvrzení, že byla verze motoru bez DPF a stejná s DPF je dle všeho liché, minimálně mají jiné SW mapy. Jinak spalují. Stejně tak tvrzení o tom, jak Avie hulí a nemusí mít DPF. Jde o velikost sazí ! Velké nám neškodí jako ty malinké.
Úplně nejhorší jsou ti, kteří najezdí pár tis km ročně kolem komína, ale musí mít slavné TDI (a jiné) protože to je IN. Pak zanesou DPF a nemají na to aby si koupili nový, tak nechají vyřezat. A už ani vůbec nepřemýšlejí že tu naftu mají zbytečně, protože díky malému nájezdu se jim vůbec nevyplatí.
Mimo to, člověk vyřezávači zaplatí dost peněz, ten dostane další za obsah DPF který prodá do sběrných surovin. Nejvíc to propagují tito velice pěkně placení vyřezávači
Až vyřezávačům DPF bude někdo umírat na rakovinu, nebo oni sami, pak si možná vzpomenou... DPF tam není jen tak jako kurvítko, nebo zdroj zisků pro výrobce. EURO4 a výše produkuje tam malé části sazí, že nám pronikají nejen do plic, ale až do krve a následně prochází buněčnou stěnou do buněk, kde způsobují rakovinu.
Vzpomeňte si až budete přemýšlet o vyřezání DPF, může to být člen vaší rodiny, vy, nebo jen váš pes. Na rakovinu zcela zbytečně umíráme všichni. Vyřezané DPF ta rizika zcela zbytečně navyšují.
Sice plno lidí tvrdí, že to nedýchají, že to dýchají ty za nimi... Ale čím víc lidí to vyřeže, tím vyšší pravděpodobnost že to bude dýchat i ten který hulí těm ostatním.
Tvrzení, že byla verze motoru bez DPF a stejná s DPF je dle všeho liché, minimálně mají jiné SW mapy. Jinak spalují. Stejně tak tvrzení o tom, jak Avie hulí a nemusí mít DPF. Jde o velikost sazí ! Velké nám neškodí jako ty malinké.
Úplně nejhorší jsou ti, kteří najezdí pár tis km ročně kolem komína, ale musí mít slavné TDI (a jiné) protože to je IN. Pak zanesou DPF a nemají na to aby si koupili nový, tak nechají vyřezat. A už ani vůbec nepřemýšlejí že tu naftu mají zbytečně, protože díky malému nájezdu se jim vůbec nevyplatí.
Mimo to, člověk vyřezávači zaplatí dost peněz, ten dostane další za obsah DPF který prodá do sběrných surovin. Nejvíc to propagují tito velice pěkně placení vyřezávači
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
je vidět jak o tom nic nevíš, myslíš že při spalování nafty při tlaku 2000 baru vznikaji velke saze?rhinos píše:asi je zbytecne to resit stale dokola...ale zeptej se horniku jak velke saze a celkove castice prachu nevadi....
ale asi nema smysl to řešit, protože tady 90 procent lidi o DPF nic nevi, pulka si mysli že saze sbira a vysype je za městem a druha pulka si mysli že to zachyti velke saze a male projdou.
souhlasím s madmartym
