Stránka 14 z 14

Napsal: stř 24.07.2013 19:46
od kuca25
potřebuji 2 rady k provozu 535i
-jaký olej do motoru a převodovky doporučíte a kolik se ho tam vleze ?
- původní přední díl výfuku už dosloužil, po dlouhém hledání jsem sehnal náhradu z m30 b30. vzhledem k tomu, že to má skoro 25 let a katy jsou o 1/3 menší, je vyměním za trubku. uškodím tomu, když bude mít ta trubka o 3 mm větší průměr než zbytek potrubí ? (nebo jestli ji někde zúžit kvůli proudění splodin) četl jsem, že touto výměnou se ztratí krouťák v nižších otáčkách. máte s tímhle motorem a operací zkušenost, jak moc je to pocitově znát ?

Napsal: ned 15.12.2013 20:41
od Hagen
Ozivim tohle zajimave tema, ikdyz dneska uz moc 34ek nejezdi. Arman tady resil altik spatnej, tak jsem vcera koukal na me palubni napeti a... baterka v klidu 11,6 V a za jizdy jsem na max. 13,7 V :/ Coz je nejak malo... muze to byt pouze stara spatna baterka nebo nestiha altik a mel bych vymenit uhliky dle Armanovo vzoru? :)

Napsal: ned 15.12.2013 20:51
od ARMAN
ja na to odpovědět neumim jelikož jsem zjistil že mam nefunkčin alternator až po tom co jsem vymlatil dvě baterky uplně do mrtva v provozu, ta druha byla uplně nova, snad někdo z klubaků bude schopen poradit co kde a jak změřit

Napsal: ned 15.12.2013 21:43
od beny-maser
můžou to být uhlíky i baterka,stačí to takhle :?:
obojí je spotřební materiál a není od věci do něj investovat.
Baterku radí preventivně měnit většina servisů na altíky, pokud máš nějaké podezření tak bych tím začal, pokud není baterka zánovní.

Napsal: ned 15.12.2013 23:23
od Filozof
baterie jak zjistíme stav.

Napsal: pon 16.12.2013 07:43
od Hagen
Jasný, takže jdu koupit novou baterku, protože tahle už je nabíjená asi 4x ...

Další věc ( psal jsem to do jiného topicu, ale nikdo nic ), máte někdo plně funkční digi klimu? :) Jde mi o to, jestli si má sama regulovat intenzitu větráku nebo ne?
A je normální, že když pustim vnitřní okruh, tak se zapne kompresor a přestane foukat teplej vzduch? :?

Napsal: pon 16.12.2013 10:13
od pragdejf
větrák si to nereguluje, je to na tobě. a k vnitřnímu okruhu se pouští klima, aby se vychytávala vlhkost ze vzduchu a kára se ti nemlžila. dalo mi docela zabrat, nez mi doslo, proc to tak je. auta, ktery to nemaj mi uz prijdou divny.

Napsal: pon 16.12.2013 18:52
od Hagen
Super, takže mi funguje jak má :D

Napsal: úte 17.12.2013 08:30
od Filozof
Baterie rok výroby 2006 má stále 12,4V to je krásný.

Napsal: úte 17.12.2013 12:14
od darklord
Pozor u toho vetraku, nieje uplne pravda ze nereguluje. Koleckom sice navolis pribliznu rychlost, ale klima v malom rozsahu reguluje otacky na zaklade rozdielu teploty medzi hodnotou vnutorneho cidla a poziadavkom na kurenie (chladenie) - cize na zaklade velkosti rozdielu trochu pridava otacky. Po dosiahnuti nejakeho maleho rozdielu trochu 'pribrzdi'. Tiez ubera rychlost na zaklade rychlosti auta.

Napsal: úte 17.12.2013 19:55
od Blackie
To nějak nechápu,ale přece baterce nevadí když je nabitá 4x.... Navíc proč zbytečně laborovat když nejjednodušší je změřit dobíjení voltmetrem při různým zatížení,při různejch otáčkách a hned víš na čem si :D No a za pět minut máš jasno :wink:

Napsal: sob 07.02.2015 18:24
od tommyE30
Ahoj lidi, nevíte někdo, čím se ovládají světla pod clonítkem, žárovky jsou v pohodě ale prostě to nesvítí. Díkes

Napsal: sob 07.02.2015 18:26
od pepino5xx
V jednou tom kloubku je spínač.

Napsal: sob 07.02.2015 18:38
od tommyE30
pepino5xx píše:V jednou tom kloubku je spínač.

Díky moc, tak to určitě odešlo, pustím se do rozebírání. :D

Napsal: ned 08.02.2015 14:56
od aDAm_2
když odklopíš clonku do strany tak uvidíš kontakty, jeden kontakt je na clonítku a jeden v tom plastovém zámku. Jako spínač pak funguje roletka na zrcátku, takže pokud se ti to nespíná buď je v háji kontakt v tom plastu (moc volne) a nebo kontakt v samotné clonce. Vem pípák a proměř ;)

Napsal: pon 09.02.2015 00:56
od darklord
A treba mat zapnute svetla myslim :)

Napsal: pon 09.02.2015 10:41
od tommyE30
Díky moc kluci, já jsem právě koumal, kde to mám sakra rozebrat :lol:

Napsal: čtv 26.03.2015 08:15
od tommyE30
Zdar lidi, při nastartování za studena vylítly otáčky do 3000 a zase na normál a takhle se to opakovalo v pravidelných sekundových intervalech. Cca po 10minutách se to ustálilo. Prosím o rady, v čem by mohl být problém. Díky moc