Stránka 14 z 15

Napsal: úte 03.04.2007 16:54
od Butch5
jde o to ze se neco udela a teprv kdyz to zacne jezdit tak se zjisti, ze se to blbe vypocetlo a poddimenzovalo, tudiz se zacne hledat a vyvijet a treba po letech a praxi se vymysli neco lepsiho a proto se to zacne prodavat. E36 se delala nekdy pred 15 lety a ty cepy taky vymysleli az ted. kazdy auto ma slabinu. e36 treba cepy

Napsal: úte 03.04.2007 17:01
od doxa
Butch5 píše:jde o to ze se neco udela a teprv kdyz to zacne jezdit tak se zjisti, ze se to blbe vypocetlo a poddimenzovalo, tudiz se zacne hledat a vyvijet a treba po letech a praxi se vymysli neco lepsiho a proto se to zacne prodavat. E36 se delala nekdy pred 15 lety a ty cepy taky vymysleli az ted. kazdy auto ma slabinu. e36 treba cepy

Doufam ze E46 je na tom lip, kdyz se musi menit cely ramena. U E36 se da tech par cepu za rok prezit...

Napsal: úte 03.04.2007 18:27
od Dani34el
Atila píše:Panove, nenechte se vysmat. Do vsech dnesnich aut se montuji stejne sracky. Je uplne jedno jestli si koupite Frantika, Korejce, BMW nebo treba Fiat. Co se tyce materialove kvality v kazdem novem voze jsou poddimenzovane osizene dily. Vyrobci totiz zjistili, ze nejenom ze pouzitim nekvalitnich dilu usetri par kacek pri vyrobe, ale navic donuti sve zakazniky prijit do servisu a za ceny zahrnujici mnohatisici procentni marzi si nakoupit kazdych padesat sto tisic najetych kilometru ten samy srackovy dil, protoze ten predchozi se mu vysypal.
Rozdil mezi premiovymi a ostatnimi znackami je v tom, ze ty premiove maji v nekterych aspektech pouzite pokrocilejsi technologie, protoze to co vyvine Bosch dneska, doda zitra do Mercedesu, BMW, pozitri do VW a az popozitri do Korejcu. Stejne tak samozrejme konstrukcni tymy treba u BMW maji mnohem lepsi know-how treba co se tyce podvozku, motoru atd. Nicmene materialove a nasledne vydrzi je to stejna sracka jako vsechno ostatni. Paradoxne dnes nejspolehlivejsimi vozy jsou Korejci, protoze jsou jednodussi a osizene jen tak jako vsichni ostatni.
Doby kdy jste si mohl koupit lacine nekvalitni auto nebo drahe kvalitni co vydrzelo vsechno jsou davno pryc. Dneska si bud muzete koupit lacine nekvalitni auto nebo drahe nekvalitni auto, ktere do te doby nez se rozpadne bude prijemnejsi na jizdu a lepe vybavene, ale to je asi tak vsechno. Vidim to v Nemecku u pribuznych a znamych, ti co si kdysi kupovali jednou za deset patnact let koupili Merca nebo BMW, najeli s nim pul milionu a pak ho dali rovnou do srotu si dneska kupuji auto na finacni leasing s dvou maximalne triletou dobou pred vracenim, protoze pak se to zacne srat a uz to nechteji resit.
Ale ono je to tak vlastne ve vsem. Kolik opravdu kvalitnich veci dneska muzete koupit? Az na par vyjimek vsechno co se prodava jsou plastove sracky vyrabene nekde na Tchajwanu ci Cine za par dolacu, nasledne orazitkovane kdysi slavnym jmenem a prodavane za tezke penize.


Přesně takhle to je. A kdo tvrdí opak, jen si něco namlouvá. Důkaz: NMa našich silnicích odchází podvozek a tlumiče u všech značek stejně. Paradoxně třeba u starší LADY méně, páč jsou tam naddimenzovaný některý podvozkový díly, aby to v Rusku vydrželo.

Otevřete si kapotu Mercedesa W 123 : Podívejte na převodku řízení - ten díl je obrovskej odlitek, všechno v oleji, váží nejmíň 35 kg. Nebo servopumpa: Ložiska jako kráva.A na všem nanejtovanej štítek s výrobnim číslem, rokem výroby a hlavně MADE IN GERMANY. Dnešní servopumpičky u MB nebo BMW - tragédie. Když se to vysere nebo to kape, je to na výměnu. Nebo ty motorky na stahování oken .- samý plastový pouzdra místo bronzovejch, místo kovovejch ozubenejch kol a hřebínů plasty MADE IN KOREA, MADE IN POLAND......... atd. atd. a to jak u BMW tak u MB !!!!!!

Když si auto nechám pár let nebo 150.000 km, tak to neni problém. Dám.li v mnašich podmínkách za vůz ale třeba 50 měsíčních platů, tak si auto chci nechat třeba 10 nebo 15 let.... a pak jsou to tyhle prkotiny, který zněpříjěmňujou život, a servisáci něvědi,m co by za to chtěli... a u BMW to obzvláť namíchne :-(


Napsal: úte 03.04.2007 18:57
od milonovo
Je fakt že když se srovná e39 a w210 tak Mercedes vychází co se servisu týká mnohem levnějc.Docela o něm přemejšlím,ani ne tak kvůli tomu provozu,ale proto že je větší.e39 je co se prostoru týče celkem zklamání.Je fakt že interier se moc srovnávat nedá,alespoň mě se BMW líbí víc,ale to asi zkousnu.Jinak je to ale samo na vkusu a požadavcích každého soudruha a rozhodně tím nechci vyvlolávat debatu na dalších 20 stran. :D

Napsal: úte 03.04.2007 20:37
od Butch5
Jo s tim souhlasim :) a jedinej kdo dneska vyrabi predimenzovany podvozky je Dacia Logan :D ta ma ocelovej i kryt pod motor (jinde plastik) a za jeji stabilizator by se nemusel stydet offroad :D Je to tak opravdu se vsim...kdyz odbocim..koupil jsem pred 6 lety drahou pracku gorenje jakoze to bude pecka a ona se mi ted totalne jebe a bojim se i volat servisaka, kdyz nova naka neznacka stoji 4000 :D

Napsal: úte 03.04.2007 21:53
od Straso
Ono je to tak ale zo všetkým,nielen s BMW a CR od BOSCHu či čapy od FEBI.
Dám malý príklad z iného súdka: Pred mnoho rokmi som si za ťažko nasporené peniaze kúpil PC s procákom AMD 233 MHZ ktorý som mal asi tri roky..predal som ho potom asi za 1/8 nákupnej ceny kamošovi. Potom prišiel AMD 1200MHZ kde sa posral zdroj, časom odsral dosku,RAMku aj procák. A to som ho mal 2 roky od novoty, čo ma viac nasralo že to prišlo mesiac po záruke.. potom prišiel AMD 2500BB a po dvoch rokoch sa začína sypať aj ten.. a viete čo je iróniu? že to prvá 233 ešte stále šlape, bez toho aby sa doň vrazila koruna. Sme v ére miniaturizácie, integrácie a to čo bolo kedysi velké, kvalitné a tažké je dnes malé,lahké, nepochybne kvalitné ale s menšou životnosťou čo je daň za miniaturizáciu. a to že BMW kúpene v roku 1989 prežije BMW kúpené v roku 2002 je isto spojené aj s týmto a aj s tým že v roku 89 nebolo toľko elektroniky a toľko technických vymožeností ako v roku 2002 ktoré sú určite náchylnešie na poruchy, pretože sú vyrábané s väčšou presnosťou a menšími povolenými medzami ako v roku 89..
Ešte by som rád dačo k tým MB W123 W124 či nesmrteľný diesel vo W190. áno ono je to síce pravda čo tu všetci písali že motory nemajú problém 1 a pol mega nabehať.Ale treba si aj uvedomiť to, že je to traktor bez turba, bez akejkoľvek elektroniky!!!!! ktorý čmudí na celú ulicu a motor svojím chodom fakt imituje traktor..pri týchto autách sa fakt dalo povedať o úspore na odjazdených km pri spotrebe 4,5-5l/100km. Lenže uvedomiť si treba aj to,že jak to nič nežralo tak to aj nič neišlo. nič proti majstri, ale ako sa dá CR porovnávať s mechanickým vstrekom je mi fakt veľká neznáma..keď si predstavím ako išli W190d a ako ide 320d s CR.. bohužiaľ technológia je na úkor životnosti...
U nás sa hovorí, kto si raz kúpy BMW už nechce iné auto. A ak sa aj nejaký nájdu, tak sú to výnimky čo potvrdzujú pravidlo. Môj názor je taký že BMW nieje len auto..Je to imidž, životný štýl. A ten kto si ho kupuje, kupuje ho s tým, že servis proste lacný nieje. A čo sa nosí drať sa musí. HAWK
8)

Napsal: úte 03.04.2007 22:19
od milonovo
Tak s tím traktorem si dovolím nesouhlasit.To kadle kadle mýho w115 nikdy nezapomenu,je to nejkrásnější dieslovej zvuk kterej jsem slyšel :) Pokud byl v pořádku tak ani nekouřil.Co se výkonů týče,tam není co řešit,ale ona jízda třeba se 115 je o něčem jiným,kdo nezažil nepochopí,nehledě na to že nejsou je ty základní 200D ale už ve 115 byl 300D pětiválec,kterej nejel vůbec špatně.

Napsal: úte 03.04.2007 23:04
od Straso
W115 je tzv čínan??? ak hej tak chápem... Aj s tym najkrajším diesel zvukom asi vyhráva MB . 5 valec kompressor v Sprintery ma bezkonkurečny zvuk.

Napsal: úte 03.04.2007 23:41
od milonovo
115 je kraťas,číňan je w126 ale kadlujou stejně :D

Napsal: stř 04.04.2007 03:34
od Dani34el
MB 190 D nebo 250 D nebo 250 TD neni vůbec traktor ! Jsou to motory s předkomůrkou ( a ne virovou komůrkou jako např. VW ), což má za následek trochu vyšší spotřebu než u VW ale zato krásně sametovej zvuk.... a krásně nízký volnoběžný otáčky, jako u náklaďáku a ne teyhle vysoký volnoběhy jak máj VW nebo BMW kvůli emisím.... :P :P :P .... V efirmě má jeden MB 250 TD W 124 a furt mu to šlape a šalpe a kluci co maj PEUGETOTy, Fordy a 2 maj BMW tak furt rešej nějýáký prkotiny, váhy vzduchu, čidla..... a hlavně ukrutě drahý nahradní díly a servis..... Prostě ta globalizace nás dohnala....... auta se v kvalitě lišej čím dál míň...... laciný šunty se špatnou pověstí jako byly italové nebo francouzi před 20ti lety se vylepšili.... VW, kdysi lidvý auto ( Viz: Brouk nebo GOLF I ) je dneska taky někde jinde..... zato BMW a MERCEDES - dřív samej chrom a bytelnost sama ---- je dneska stejně jako všichni ostatní samej plast a odlehčování, samá hadička a samej drátek..... ale cena zůstala :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: stř 04.04.2007 06:31
od gyrous
To hodně záleží od auta. Když si koupíš dovoz z německa, můžeš si dovézd vlastně poskládaný naoko dobře vypadající a nerozeznatelný turecký zboží. A to se nedá porovnávat s normálním vozidlem. A taky když člověk na tomhle typu šetří to je to nejhorší. To se koupí většinou auto před smrtí. Takový auto je třeba kupovat po majiteli co ho má aspon těch 6 let.

Napsal: stř 04.04.2007 10:23
od Atila
Ja bych ten dopad elektroniky a slozitosti na spolehlivost uplne neprecenoval. Myslim, ze primarni je skutecne umyslna srackovitost. Proc treba dokaze Lexus vyrobit extremne technicky slozite a pritom spolehlive auto? Proc vaha vzduchu Hitachi zvladne 300.000km a Bosch se nedozije ani stovky. Proc vstriky Denso malokdy umrou a ostatni znacky chcipaji i pred sto tisici? Proc ma Ford Mondeo nejlepsi jizdni vlastnosti ve stredni tride a pritom zadne problemy s podvozkem ani na nasich tankodromech? Proste kdyz se chce neni problem ani dnes udelat komplikovany a pritom spolehlivy stroj, jenze to by se muselo chtit.

Napsal: stř 04.04.2007 11:15
od gyrous
Smarja ford Mondeo, to koroduje uz od vyrobni linky... :lol:

Napsal: stř 04.04.2007 12:12
od Kuba
Já taky vim, že je to úmysl výrobců, páč kvůli konkurenci hledaj co nejlepčí ceny od dodavatelů a ti zas taky kvůli konkurenci a globalizaci fúzujou - viz příklad někde nahoře v příspevku o malejch, lacinejch čepech v BMW, který přitom jdou vyrobit z kalených dílú a chromovejch hlavic potažený v teflonu.... smutný na tom je - to už sjem psal jinde - že se to vymlátí jak na francouzi tak na BMW, který ale stojí daleko víc a tam by se to stát nemělo !

Napsal: stř 04.04.2007 18:35
od doxa
Dani34el píše: laciný šunty se špatnou pověstí jako byly italové nebo francouzi před 20ti lety se vylepšili....

Sem si teda ani nevsim :D :D :D Tady si muzes precist par zkusenosti od lidi co meli Alfu http://www.autorecenze.cz/auto-recenze- ... s-4067.htm Taky jsem o ni chvili premejslel, ale nastesti me to rychle preslo...

Napsal: stř 04.04.2007 18:41
od milonovo
gyrous píše:Smarja ford Mondeo, to koroduje uz od vyrobni linky... :lol:

O korozi se nikdo nebaví,ten podvozek maj fordy od cca mondea I všeobecně dobrej.Aspoň mě vyhovuje.A že by měli nějaký extra problémy s korozí,to se mi taky nezdá.To je zase např. problém W210 bez pozinku (nemaj ho všechny)Ale tohle všechno jsou věci který by měl každej při nákupu zohlednit a pak nehrozí žádný rozčarování.

Napsal: stř 04.04.2007 20:05
od Vlasta
Měl jsem funglovky Mondea MK I 1,8 4 roky a MK II V6 2,5 6 let a nebyly na nich sebemenší známky koroze.

Napsal: stř 04.04.2007 20:21
od Butch5
No s tim Fiatem je to pravda...v praci jsem mel kangoo , C15 , Partnera , kluci maj berlinga, dieslovy feldy....no a ted jezdim pres rok doblem....a hle.....fiat po 175 tkm najetych za 2 roky jen jezdi a jezdi....to kangoo za 200tkm 3x kompletni podvozek vcetene lozisek, taky umrela prevodovka atd atd .... berlinga a partnery to samy ze servisu do servisu...a fiat, pomlouvany a nenavideny az na prkotiny jen jezdi..... :D

Napsal: stř 04.04.2007 20:28
od Atila
Vlasta píše:Měl jsem funglovky Mondea MK I 1,8 4 roky a MK II V6 2,5 6 let a nebyly na nich sebemenší známky koroze.


Myslim, ze mel na mysli to ze nekterym Fordum obcas rezly spodky dveri. Delaly to zejmena Focusy, ale postihlo to i nektera Mondea aktualniho modelu. Neni to pro uzivatele az takovy problem, protoze narozdil od Skodovky, tyhle rezave dvere Ford servisy bez kecu vymenovaly.

Napsal: čtv 05.04.2007 00:40
od Kuba
Tak dnešní průměrnej zákazník je stejně trubka. Vadí mu, že se objeví někde na dveřích mírná koroze a hned tvrdí, že Fordy reznou. A že má na podvozku levný korjský nebo polský díly, který musí po jizdě v Praze každej rok měnit, to mu nevadí. nebo že má auto za 1 mega a vstřikovače ho stojej 70 litrů....... Raději bych měl auto, který má sem tam zrezlej flíček a který by jezdilo a jezdilo, jako ten sousedův MB 123 D nebo MB 124 250 TD jeho manželky...........